مهاجرت کاری بلغارستان

بازار کار رشته NET Developer در بلغارستان

بازار کار رشته NET Developer در بلغارستان

انتخاب بازار کار رشته NET Developer در بلغارستان برای علاقه مندان رشته های کامپیوتر یک موقعیت عالی از نظر درآمدی و آموزشی است. چراکه در این کشور فرصت های جدیدی در بخش ICT وجود دارد و شرکت های بلغاری برای افزایش رقابت خود در اتحادیه اروپا تلاش می کنند و دولت بلغارستان از دستورالعمل ها و قوانین اتحادیه اروپا در مورد اقتصاد دیجیتال خود پیروی می کند. بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات بلغارستان باثبات و دائما در حال رشد است و آن را به یکی از سودآورترین بخش ها در بلغارستان تبدیل می کند. بلغارستان دارای یک سنت طولانی و غنی در بخش IT و الکترونیک است (به دوران کمونیستی باز می گردد) و هنوز به عنوان دره سیلیکون جنوب شرقی اروپا شناخته می شود.

بر اساس گزارشات برترین ارائه دهنده جهانی اطلاعات بازار، خدمات مشاوره و رویدادها برای بازارهای فناوری اطلاعات، مخابرات و فناوری مصرف کننده، بازار ICT بلغارستان با 300% افزایش طی 7 سال گذشته گردش مالی داشته است. و به 2.5 میلیارد € (یورو) رسیده است. پس از 10 سال عضویت در اتحادیه اروپا، تجارت نرم افزار در بلغارستان بهترین بخش در صنعت ICT است. همچنین از جمله کشورهای عضو اتحادیه اروپا است که سهم فناوری اطلاعات و ارتباطات در شکل‌گیری ارزش افزوده ناخالص نسبتاً بالاست و این کشور در رتبه چهارم اتحادیه اروپا قرار دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت و همکاران ما در این موسسه آماده هستند تا فرصت ورود شما به این رشته را برای کار در بلغارستان فراهم نمایند.

دلایل انتخاب بازار کار رشته NET Developer در بلغارستان

حرکت به سمت خدمات ابری، تحرک و تجارت اجتماعی به طور مثبت چشم انداز فناوری اطلاعات بلغارستان را با افزایش سالانه پیش بینی شده 4.2% هزینه های فناوری اطلاعات در 5 سال آینده شکل داد. بر اساس گزارش موسسه ملی آمار، 75.7% از خانه های شهری دارای پهنای باند پرسرعت هستند و حدود 71% از خانه های بلغارستان مشترک یک اتصال پهن باند ثابت هستند.

کاربران بلغارستانی اینترنت جزء پرکاربردترین کاربران تماس‌های ویدیویی آنلاین (مقام اول) و شبکه‌های اجتماعی (مقام ششم) هستند. بیش از 85% از مردم از طریق برنامه های مختلف از اینترنت برای تماس های تلفنی و ویدیویی استفاده می کنند. فیس بوک محبوب ترین شبکه اجتماعی در بلغارستان است. تنها 20% از بلغارستان ها از اینترنت برای تعامل با سازمان های دولتی استفاده می کنند، با این حال، در نتیجه وزارت جدید دولت الکترونیک می توان پیشرفت های مختلفی را انتظار داشت

خلاصه ای از حقایق کلیدی در مورد اینترنت پهن باند در بلغارستان:

  • شبکه های باند پهن ثابت به 95% از خانوارهای بلغارستان می رسد.
  • 71% از خانه ها مشترک باند پهن ثابت هستند، که توانایی بلغارستان را برای بهره برداری از مزایای اقتصاد دیجیتال محدود می کند.
  • 2% دارای اتصال پهن باند تلفن همراه هستند.

به طور کلی، همه گیری برای صنعت مثبت بود. تحلیلگران در پیش ‌بینی‌ ها متفاوت هستند، اما دیدگاه مشترکی دارند که سرعت توسعه فناوری در حال افزایش است. علاوه بر این در بلغارستان، بیش از 2 دهه است که شرکت ها از دستورالعمل ها و مقررات حفاظت از داده ها پیروی می کنند. اما مقررات عمومی حفاظت از داده ها که یک بازنگری اساسی در قوانین موجود حفاظت از داده های کمیسیون اروپا است، با هدف تقویت و یکسان سازی این قوانین برای شهروندان اتحادیه اروپا است.

برنامه برای توسعه بازار کار NET Developer در بلغارستان

برنامه برای توسعه بازار کار NET Developer در بلغارستان

برنامه دیجیتال بلغارستان 2025 با هدف مدرن سازی و افزایش اجرای گسترده راه حل های فناوری اطلاعات هوشمند IT در تمام زمینه های اقتصاد و زندگی اجتماعی است. یکی دیگر از اهداف این برنامه بر تقویت استراتژیک صلاحیت و مهارت های دیجیتال در همه سطوح متمرکز است. برنامه بلغارستان دیجیتال 2025 توسط وزارت حمل و نقل، فناوری اطلاعات و ارتباطات بلغارستان هماهنگ می شود. دیجیتال بلغارستان 2025 3 هدف اصلی را در مورد توسعه مهارت های دیجیتال در سطح ملی تعیین می کند:

  • نوسازی مدارس و آموزش عالی در زمینه ICT که اجرای این هدف شامل فعالیت های کلیدی است.
  • ترویج توسعه زیرساخت های مدرن و قابل اعتماد فناوری اطلاعات و ارتباطات در مدارس
  • بهبود ارزیابی شایستگی های دیجیتال دانش آموزان پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان

هدف از فعالیت ها نیز تقویت بیشتر همکاری بین آموزش، صنعت و بخش غیردولتی است. برنامه دوم، افزایش تعداد متخصصان مجرب در زمینه ICT است که برای اجرای این هدف 2 فعالیت کلیدی در نظر گرفته شده است: افزایش تعداد جوانان آموزش دیده برای حرفه های ICT و ترویج توسعه متخصصان ICT واجد شرایط از طریق تمرکز بر یادگیری مادام العمر و رویکردهای ارتقاء مهارت. برنامه سوم، بهبود مهارت های دیجیتال و فناوری اطلاعات و ارتباطات نیروی کار است که تحت این هدف، برنامه های ارتقاء مهارت و مهارت مجدد که توسط دولت بلغارستان تامین می شود در نظر گرفته می شود.

در شکل زیر مخاطب هدف برنامه های توسعه زیرساخت دیجیتالی در بلغارستان اشاره شده است:

هدف برنامه های توسعه زیرساخت دیجیتالی در بلغارستان

معرفی بازار کار NET Developer در بلغارستان

آیا عاشق ساختن محیط های دیجیتال و برنامه های کاربردی وب هستید که همه بتوانند از آنها لذت ببرند؟ آیا این شامل توسعه و مستندسازی سیستم های پیچیده می شود؟ آیا به خصوص از جلسات مبارزه با توسعه دهندگان، معماران و طراحان لذت می برید؟ در این صورت، iO ممکن است مکان مناسبی برای شما در صوفیه، بلغارستان باشد. در iO، شما خود را در یک سازمان بین‌ المللی خواهید دید که به نظر می ‌رسد از نزدیک به هم متصل است، به لطف روش ترکیبی کار و پردیس ‌های دنج این گروه که برای همه کارمندان در سراسر بلژیک، هلند، سوئد و بلغارستان باز است.

علاوه بر این در این گروه شما راه حل ها و ویژگی های سفارشی شده جدیدی را توسعه می دهید. همانطور که راه خود را در تاریخچه iO توسعه می دهید، همیشه به دنبال تکنیک های جدید و معرفی به تیم خود هستید. شما در طول استندآپ ها صدا دارید و دوست دارید ایده های خود را با بقیه به اشتراک بگذارید.

ویژگی ها و مهارت های شما به عنوان توسعه دهنده Net که در این شرکت بلغارستانی نیاز است، عبارتند از:

  • مدرک دانشگاهی در رشته IT
  • تسلط به زبان انگلیسی اعم از نوشتاری و گفتاری
  • تفکر تحلیلی و مهارت حل مسئله
  • درک خوب طراحی شی گرا و الگوهای طراحی نرم افزار.
  • درک خوب HTML، جاوا اسکریپت
  • تجربه با فرآیندهای توسعه Agile

درآمد شاغلان بازار کار توسعه دهنده وب در بلغارستان

شخصی که در برنامه نویسی در بلغارستان کار می کند، معمولا حدود 3030BGN (لو بلغارستان) در ماه درآمد دارد که این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است و از 2460 BGN تا 4180 BGN (لو) متغیر است. با این حال حقوق متوسط ​​3270 BGN (لو بلغارستان) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که در Developers و Programmers کار می کنند کمتر از 3270 BGN (لو بلغارستان) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 3270 BGN (لو) درآمد دارند.

در حالی که 25% بیش از 4020 BGN (لو بلغارستان) درآمد دارند. سطح تجربه مهمترین عامل در تعیین حقوق است. طبیعتا هر چه سال های تجربه بیشتر باشد دستمزد بالاتر می رود. به طور کلی، کارمندانی که در بازار کار رشته NET Developer در بلغارستان بین 2 تا 5 سال تجربه دارند، به طور متوسط ​​32% بیشتر از تازه ‌کاران و جوانان درآمد دارند. جهت دریافت مستر کارت بلغارستان، امور حقوقی اخذ این کارت  و اخذ ویزای کاری بلغارستان می توانید به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت واگذار نمایید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *