مهاجرت کاری برزیل

بازار کار رشته NET Developer در برزیل

بازار کار رشته NET Developer در برزیل

بازار کار رشته NET Developer در برزیل در حال عبور از موانعی سخت است که چشم انداز روشنی را بسازد. برزیل در سال های اخیر پیشرفت چشمگیری در بهبود دسترسی به اینترنت داشته است. با این حال، 23% از جمعیت بزرگسال در سال 2018 هرگز از اینترنت استفاده نکرده بودند. شرکت های برزیلی، به ویژه شرکت های خرد، در استفاده از فناوری های دیجیتال از کشورهای OECD عقب ترند برزیل باید مجموعه گسترده‌ تری از سیاست‌ ها را برای ارتقای مهارت‌ های دیجیتال و رفع شکاف دیجیتالی اعمال کند.

در همین زمینه دولت برزیل در حال بازنگری مدام سیاست های دیجیتالی سازی جامعه است. مشاوران همکار با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده است آماده هستند تا اطلاعات مختلفی را پیرامون وضعیت و اکوسیستم بازار کار در رشته NET Developer برزیل را در اختیار شما قرار دهند.

تحصیل و بازار کار رشته NET Developer در برزیل

ورود به بازار کار کشور برزیل مستلزم داشتن ویزای کار برزیل می باشد. قوانین اخذ این ویزا با توجه به ملیت کشورها متغیر است. در این خصوص می توانید به مقاله مرجع ویزای کار برزیل مراجعه کنید. برزیل آموزش STEM را با ارائه مشوق ها در اولویت قرار داده است. کشورهای سراسر جهان در صنعت IT برزیل سرمایه گذاری کرده اند. ایالات متحده به تنهایی بیش از 61 میلیارد (دلار) در بازار فناوری برزیل سرمایه گذاری کرده است. اقتصاد نرم افزاری برزیل با جلب حمایت صنایع دولتی و خصوصی در رتبه هفتم جهانی قرار دارد. مهندسان نرم افزار برزیلی در دانشگاه های معتبر تحصیل کرده اند و با شرکت هایی در سراسر جهان کار کرده اند. آنها به دلیل قابل اعتماد بودن و مهارت بالا شهرت دارند. آنها احتمالا با شرکت های مشابه شما کار کرده اند و درک خوبی از بهترین شیوه ها در صنعت و منطقه شما دارند. توسعه دهندگان از برزیل به خاطر رعایت ضرب الاجل ها و تولید محصولات قابل تحویل همانطور که وعده داده شده بودند شناخته شده اند.

بر خلاف بازارهای رقابتی تر مانند هند، توسعه دهندگان برزیلی به احتمال زیاد از پروژه ای به پروژه دیگر پرش نمی کنند. این به میزان قابل توجهی نرخ فرسایش و هزینه های مربوط به گردش مالی بالا را کاهش می دهد. علاوه بر این، ریزش کمتر به معنای کاهش زمان از دست رفته، تاخیرها و مشکلات ارتباطی در طول پروژه شما است. به دلیل سرمایه گذاری های تجاری و دولتی، برزیل زیرساخت های فناوری پر رونقی دارد. برزیل خانه بیش از 90 پارک فناوری است که مؤسسات تحقیقاتی و شرکت های فناوری را به خود جذب کرده اند. این زیرساخت فناوری میزبان مجموعه عظیمی از توسعه دهندگان نرم افزار با استعداد است. انجمن برزیلی پارک‌های فناوری و انکوباتورها، Anprotec، بیش از 30 سال پیش تأسیس شد و بیش از 6000 شرکت فناوری را نمایندگی می‌ کند. این تقاضا برای کارگران یعنی دانشگاه های فناوری برزیل درجه 1 هستند.

الزامات توسعه بازار NET Developer در برزیل

خدمات ارتباطی با کیفیت بالا با قیمت های رقابتی برای دیجیتالی شدن برزیل بسیار مهم است. ضریب نفوذ پهنای باند ثابت و سیار مشابه کشورهای منطقه است، اما بسیار کمتر از میانگین OECD است. قیمت پهنای باند ثابت بیشتر است. گسترش پهنای باند با کیفیت به مناطق روستایی و دورافتاده همچنان چالش اصلی است. برزیل باید اقدامات بیشتری برای تقویت اتصال انجام دهد که عبارتند از: ایجاد یک تنظیم کننده مستقل و همگرا برای بخش های ارتباطات و پخش، اصلاح چارچوب قانونی برای معرفی یک رژیم ساده مجوز طبقاتی برای خدمات ارتباطی و پخش، افزایش هماهنگی بین سطوح فدرال، ایالتی و شهرداری برای ترویج استقرار پهنای باند، ادغام وجوه بخشی در یک صندوق واحد برای حمایت از توسعه بیشتر اقتصاد دیجیتال، تقویت اینترنت اشیا با لغو هزینه ها و ایجاد یک طرح شماره گذاری جداگانه اینترنت اشیا و اجرای توصیه های قانون و سیاست رقابت OECD در سال 2019.

در جدول زیر به سایر اشاره شده است:

برنامه های مهم جهت توسعه بازار دیجیتالی برزیل
حذف موانع نظارتی برای توسعه تجارت الکترونیکافزایش بودجه برای دانشجویان علوم، فناوری، مهندسی و ریاضیات
هماهنگ کردن نرخ مالیات بر کالاها و خدماتتقویت امنیت دیجیتال، داده‌های شخصی و حفاظت
شناسایی رسمی مهارت های کسب شده در دوره های آنلایناجرای استراتژی ملی امنیت سایبری

برای اجرای همه این اتفاقات خوب، دولت برزیل به دنبال اجرای رویکردی غیرمتمرکز به حاکمیت امنیت دیجیتال است که با وزارتخانه ‌ها و آژانس‌ های پیشرو در حوزه صلاحیت GSI/PR جلو می رود و جهت گیری حمایت عمومی از نوآوری دیجیتال به سمت تحقیقات ماموریت گرا، بر اساس مدل برنامه ملی اینترنت اشیا پیش می رود. همچنین توسعه نقشه ‌های راه روشن برای پیشرفت در فناوری‌ های دیجیتال کلیدی، به عنوان مثال. هوش مصنوعی در دستور کار قرار گرفته است.

سرمایه گذاری و بازار کار رشته NET Developer در برزیل

سرمایه گذاری و بازار کار رشته NET Developer در برزیل

بانک توسعه بین آمریکایی وام 15 میلیون $ (دلار) را برای تقویت تحول دیجیتال دولت ایالت آلاگواس برزیل تصویب کرده است. هدف این پروژه کمک بهبود روابط ایالت با شهروندان، افزایش رضایت مردم از خدمات عمومی و کاهش هزینه استفاده از آن خدمات است. این پروژه توانایی های حکومتی و دیجیتالی دولت از جمله توسعه امنیت سایبری و استراتژی های داده را تقویت می کند. همچنین مهارت‌های دیجیتالی کارمندان دولتی را که در فرآیند تحول دیجیتال و اجرای یک پلتفرم با استراتژی‌های اطلاعاتی برای تصمیم‌ گیری دخیل هستند، تقویت می‌ کند. سایر اجزای پروژه شامل پشتیبانی از مدیریت سیاست عمومی و نوسازی زیرساخت فناوری دولت ایالتی است. علاوه بر این، این پروژه ابتکاراتی را برای بهبود و خودکارسازی فرآیندهای اداری، از جمله استفاده از فناوری‌های جدید مانند هوش مصنوعی، توسعه خواهد داد. پلت فرم خدمات عمومی دیجیتال و روابط شهروندان دولت ایالتی تقویت خواهد شد.

مشارکت با Alagoas شامل تشخیص خدمات عمومی غیرحضوری است که اغلب توسط زنان استفاده می‌ شود تا در فرآیند دیجیتالی‌سازی درمان اولویت‌دار دریافت کنند. به این ترتیب این پروژه با برنامه چشم انداز 2025 که ارتقای برابری و تنوع جنسیتی را به عنوان یکی از ستون های بهبود اقتصادی و رشد فراگیر در آمریکای لاتین و کارائیب تعیین می کند، همسو می شود. بودجه پروژه همچنین برای حمایت از تحول دیجیتال در مدیریت و ارائه خدمات در آموزش استفاده خواهد شد. یکی از نتایج مورد انتظار افزایش اتصال در مدارس از طریق بهبود زیرساخت های دیجیتال (تجهیزات و اتصالات، رایانه ها و تبلت ها)، تقویت خدماتی که از پلتفرم های دیجیتال و کلاس های مجازی استفاده می کنند، و بهبود آموزش دیجیتالی معلمان و پرسنل اداری در بخش آموزش است.

درآمد شاغلان بازار کار توسعه وب در برزیل

فردی که به عنوان برنامه نویس در برزیل کار می کند معمولا حدود BRL8790 (رئال) در ماه درآمد دارد. دستمزدها از BRL4040 تا BRL14000 (رئال) متغیر است. این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است و بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی به شدت متفاوت است. با این حال حقوق متوسط ​​BRL9490 (رئال) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان برنامه نویس کار می کنند کمتر از BRL9490 (رئال) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از BRL9490 (رئال) درآمد دارند. از سوی دیگر، 25% از برنامه نویسان کمتر از BRL6090 (رئال) درآمد دارند، در حالی که 75% از آنها بیش از BRL6090 (رئال) درآمد دارند. همچنین 75% از برنامه نویسان کمتر از BRL12700 (رئال) درآمد دارند.

یک برنامه نویس با کمتر از 2 سال تجربه تقریباً BRL4590 (رئال) در ماه درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال BRL6130 (رئال) در ماه درآمد داشته باشد که 34% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل BRL9060 (رئال) در ماه به دست می آورد که 48% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است.

در نمودار زیر سایر موضوعات مرتبط با حقوق توسعه دهندگان برنامه نویسی در برزیل اشاره شده است:

حقوق توسعه دهندگان برنامه نویسی در برزیلاگر علاقه مند به آغاز حرفه شغلی خود در برزیل هستید، در مورد چگونگی اخذ اقامت دائم برزیل، موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده ارائه هرگونه مشاوره است.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *