مهاجرت کاری اتریش

بازار کار رشته NET Developer در اتریش

بازار کار رشته NET Developer در اتریش

اگر شما از متقاضیان حضور در میان بازار کار رشته NET Developer در اتریش هستید، باید گفت این کشور رهبری اقتصاد را بر عهده دارد. هشت کشور مختلف با اتریش مرز مشترک دارند و به لطف شبکه ریلی کارآمد و متصل، دسترسی به همه آنها فوق العاده آسان است. سفر با اتوبوس نیز گزینه‌ای برای آن دسته از دانشجویانی است که از بودجه آگاه هستند، با شرکت‌هایی مانند Flixbus که افراد را از وین به برلین از حدود 22€ (یورو) دریافت می‌کنند. مزیت تحصیل در اتریش، ذهنیت آرام اتریشی ها نسبت به دانشگاه است. به طور کلی، دوره های تحصیلی بین 3 تا 5 سال طول می کشد، اما از نظر فنی هیچ محدودیتی برای مدت زمانی که می توانید طول بکشد تا تحصیل را به پایان برسانید وجود ندارد.

این بدان معناست که دانشجویان در اتریش به میزان قابل توجهی استرس کمتری نسبت به دانشجویان در انگلستان دارند، جایی که من اکثریت دوره کارشناسی خود را در آنجا تحصیل کردم. علاوه بر این، هزینه های دوره در دانشگاه های اتریش بسیار ناچیز است، به خصوص اگر از یک کشور اتحادیه اروپا آمده باشید. بعلاوه، می توانید برای کمک به اراسموس در زمانی که آنجا هستید درخواست کمک مالی کنید. این امر فشار مالی را از بین می ‌برد و تجربه ‌ای آرام را برای شما به ارمغان می‌ آورد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اعزام شما به بازار کار اتریش، آماده است تا تمامی موانع مسیر علمی و کاری شما را مرتفع سازد.

تحصیل دانشجویان در اتریش

یکی از جذابیت های تحیل در اتریش بهره مند از مناظر جذاب است. اجتناب از کوه ها، دریاچه ها و جنگل ها در اتریش سخت است. حتی اگر در مرکز وین درس می خوانید، طبیعت مادر در آستان شماست. و به لطف رویکردی که قبلاً برای مطالعه ذکر شد، زمان زیادی برای کاوش و استفاده بیشتر از مناظر خیره کننده اتریش خواهید داشت. در تابستان، می‌توانید در دریاچه ‌های زیبا شنا کنید یا مانند من تعطیلات آخر هفته‌ تان را با پیاده ‌روی در کوه‌ های آلپ بگذرانید. اگر در زمستان در اتریش هستید، می توانید در کنار تحصیل اسکی را بیاموزید. با تجهیزات اسکی دست دوم، انجام این کار حتی با بودجه دانشجویی امکان پذیر است. باید اذعان کرد که آلمانی رایج ترین زبان در جهان نیست. با این حال، وقتی نوبت به یافتن شغل می ‌رسد، داشتن آلمانی در جیب پشتی شما فقط کمک می‌کند.

به خصوص شما در صنایع مکانیک، کامپیوتر، مهندسی، خودروسازی، مالی و نساجی. این فرصت کاریابی در اتریش و آلمان را باز می کند و شما را برای کارفرمایان کشور خود جذاب تر می کند. اکثر دانشگاه‌های اتریش از شما انتظار دارند که در کلاس آلمانی به عنوان بخشی از واحدهای ترم تحصیلی خود بگذرانید که یادگیری زبان را آسان ‌تر می‌کند. جذابیت دیگر اتریش، بالا بودن کیفیت زندگی در این کشور است. وین برای دهمین سال متوالی رتبه اول را در نظرسنجی کیفیت زندگی مرسر کسب کرد. آنها عوامل مختلفی از جمله استانداردهای مدارس، سطح جرم و جنایت، گزینه های تفریحی و آب و هوا را در نظر می گیرند! در انتخاب شهری برای تحصیل در خارج از کشور همه اهمیت بالقوه دارد. همچنین بیش از 130000 دانشجو در وین وجود دارد که آن را به مکانی شگفت ‌انگیز برای تحصیل و زندگی تبدیل می‌ کند

هزینه زندگی دانشجویی در اتریش

اگرچه اتریش جزو ثروتمندترین کشورهای جهان به حساب می آید، اما هزینه عمومی زندگی در اتریش در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی چندان بالا نیست. در مورد اقامت باید گفت که محل اقامت تقریبا 450€ (یورو) هزینه دارد. البته هزینه ها بستگی به شهری دارد که می خواهید در آن تحصیل کنید، چه چیزی در اجاره گنجانده شده است و ترتیبات انجام شده توسط موسسه. به عنوان مثال، مسکن در وین گرانتر از شهرهای کوچکتر است. اطلاعات بیشتر در مورد مسکن را می توانید در بخش مسکن ما بیابید. غذا (به استثنای کالاهای لوکس و تنباکو) تقریباً 250€ (یورو) نیاز دارد. خوشبختانه اتریش سوپرمارکت های تخفیفی زیادی دارد که غذا را با قیمت های مناسب ارائه می دهند. بسیاری از دانشگاه ها کافه تریاهای دانشجویی سلف سرویس (منسا) دارند که می توانید یک وعده غذایی خوب با قیمت مناسب تهیه کنید.

اما ارزان ترین راه برای غذا خوردن این است که خودتان آشپزی کنید. برخی از قیمت های متوسط: یک فنجان قهوه/چای در یک کافه: 3 € (یورو). متوسط ​​هزینه زندگی ماهانه یک دانشجو در اتریش تقریباً 1000€ (یورو) است. این ممکن است بسته به محل تحصیل شما کمی متفاوت باشد – به عنوان مثال، هزینه های اقامت و سایر هزینه های زندگی ممکن است در وین و سایر شهرهای بزرگتر، بیشتر باشد. البته، مقدار پولی که شما نیاز خواهید داشت تا حد زیادی به میزان اقتصادی زندگی شما بستگی دارد.

در جدول زیر نکات دیگر مرتبط با هزینه زندگی در اتریش اشاره شده است:

هزینه به یوروپارامتر
9€بلیط سینما
حدود 2.50€بلیط مترو یا اتوبوس
تقریبا 300€مطالعات و نیازهای شخصی (کتاب، فرهنگ، تفریح)
حدود 8€بلیط موزه
10€یک شام در یک رستوران معمولی دانشجویی

اطلاعات مربوط به بازار کار رشته NET Developer در اتریش

رشد لیسانس در علوم کامپیوتر ارائه شده توسط دانشگاه های اتریش، بر مطالعه زبان های برنامه نویسی و تئوری برنامه نویسی برای اطلاعات و سیستم های کامپیوتری تمرکز دارد. برنامه های کارشناسی علوم کامپیوتر تئوری، طراحی، توسعه و کاربرد نرم افزار را به دانشجویان آموزش می دهد. اگر به ریاضی علاقه دارید و یک حلال واقعی مشکل هستید، لیسانس در علوم کامپیوتر ممکن است انتخاب مناسبی برای شما باشد. همچنین باید منظم و صبور باشید، زیرا گاهی اوقات لازم است قبل از شروع یک پروژه در برنامه ریزی های زیادی شرکت کنید یا روزها یا هفته ها را صرف یافتن راه حل مناسب برای رفع اشکال کنید. علاوه بر یادگیری علوم کامپیوتر در یک مدرسه فناوری، باید با یادگیری به تنهایی راحت باشید، تحقیق کنید و راه حل هایی پیدا کنید که به مشکل منحصر به فردی که با آن روبرو هستید رسیدگی کنید.

مدارک لیسانس در علوم کامپیوت اتریش ر معمولاً 3 سال طول می کشد تا در اتحادیه اروپا فارغ التحصیل شوند و 4 سال در ایالات متحده مطالعات علوم کامپیوتر معمولاً به عنوان B.Sc ارائه می شود. یا B.S. مدارک (لیسانس علوم) یا B.Eng. مدارک (لیسانس مهندسی). دانشجویان رشته علوم کامپیوتر می توانند در بسیاری از زمینه های بین رشته ای مانند هوش مصنوعی، شبکه های کامپیوتری، امنیت سایبری، فناوری های وب، رایانش ابری، طراحی UX و غیره تخصص داشته باشند. در حین شرکت در دوره های لیسانس در علوم کامپیوتر، یاد می گیرید که چگونه از زبان های برنامه نویسی قدیمی و جدیدتر مانند جاوا، C، Python، SQL، PHP و غیره استفاده کنید. با نوشتن بهترین کدها که در صورت نیاز به راحتی می توان آنها را تغییر داد، نحوه اجرای کارآمد الگوریتم ها با قدرت پردازش محدود را خواهید فهمید.

مشاغل بازار کار رشته NET Developer در اتریش

مشاغل بازار کار رشته NET Developer در اتریش

در اتریش، شما باید یاد بگیرید که چگونه با زبان های برنامه نویسی کاربر پسند و همچنین نرم افزارهای برنامه نویسی قدیمی تر و ابتدایی تر برخورد کنید. تفکر تحلیلی، اولویت بندی، سازماندهی، مدیریت زمان برخی از مهارت های ضروری هستند که باید در طول تحصیلات کارشناسی علوم کامپیوتر خود در آنها ایجاد کنید. شما توانایی یادگیری به تنهایی و درک عمیق الگوریتم ها را خواهید داشت، زیرا علوم کامپیوتر شامل یادگیری مداوم و مقابله با مسائل پیچیده تر است. دوره های علوم کامپیوتر مفاهیمی در مورد شبکه های اطلاعاتی، یکپارچه سازی پایگاه داده، هوش مصنوعی، معماری کامپیوتر، ساختارهای مورد استفاده توسط سیستم عامل ها، نحوه ساخت اپلیکیشن ها یا وب سایت ها را به شما آموزش می دهند. همچنین با متدولوژی های توسعه نرم افزار مانند آبشار یا چابک آشنا خواهید شد.

مشاغل علوم کامپیوتر در اتریش، از پردرآمدترین مشاغل در جهان هستند و با افزایش و توسعه مداوم فناوری اطلاعات، متخصصان فناوری اطلاعات در تقاضای دائمی هستند. فارغ التحصیلان لیسانس در علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات می توانند مشاغلی مانند: توسعه دهنده اپلیکیشن، تحلیلگر امنیت سایبری، طراح بازی، مشاور فناوری اطلاعات، مهندس نرم افزار، توسعه دهنده وب و بسیاری دیگر را بیابند.

درآمد شاغلان رشته NET Developer در اتریش

درآمد بازار کار رشته NET Developer در اتریش، معمولاً حدود 3850€ (یورو) در ماه است. این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است و بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی به شدت متفاوت است. با این حال حقوق برنامه نویس در اتریش از 1770€ (یورو) در ماه (حداقل حقوق) تا 6120€ (یورو) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. متوسط ​​حقوق 4150 یورو در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان برنامه نویس کار می کنند کمتر از 4150€ (یورو) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 4150€ (یورو) درآمد دارند. از سوی دیگر 25٪ از برنامه نویسان کمتر از 2670€ (یورو) درآمد دارند.

سطح تجربه مهمترین عامل در تعیین حقوق است. طبیعتاً هر چه سالهای تجربه بیشتر باشد، دستمزد شما بیشتر است. یک برنامه نویس با کمتر از 2 سال تجربه تقریباً 2010€ (یورو) در ماه درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود، فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال €2680 (یورو) در ماه درآمد داشته باشد که 34% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 3960€ (یورو) در ماه به دست می آورد که 48% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است. وقتی سطح تحصیلات گواهی یا دیپلم باشد، میانگین حقوق یک برنامه نویس 2290€ (یورو) در ماه است. در حالی که فردی با مدرک لیسانس 3590€ (یورو) در ماه حقوق دریافت می کند.

نمودار زیر نمایشگر سطوح حقوقی بر حسب میزان کار NET Developer در اتریش می باشد:

سطح حقوق بر اساس تجربه کاری بر حسب یورو اتریش

در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت علاوه بر مطالب فوق، مقالاتی وجود دارد که می تواند شما را بیشتر با دلایل ریجکتی ویزای اتریش آشنا سازد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *