مهاجرت کاری آمریکا

بازار کار رشته NET Developer در آمریکا

مدرک موردنیاز برای رشته NET Developer در آمریکا

توسعه وب و هوش مصنوعی به نظر می ‌رسد امیدوارکننده ‌ترین حوزه‌ هایی هستند که در آمریکا باید دنبال شوند، موضوع حوزه کار در آمریکا موجب شده که بازار کار رشته NET Developer در آمریکا به عنوان یک بازار پویا شناخته شود. از سوی دیگر در آمریکا، استخدام ‌کنندگان به طور مداوم می ‌گویند که به نامزدهایی با مهارت در محاسبات ابری و نرم‌ افزار پایگاه داده نیز نیاز دارند و به جهت گسترش کسب و کارهای آنلاین در آمریکا، دسترسی و نیاز به برنامه نویسان به صورت یک نیاز پایان ناپذیر است و رقابت گسترده ای در دانشگاه های مختلف برای تحویل نخبگان برنامه نویسی شکل گرفته است.

اما یکی از مشکلات اصلی در این زمینه شرایط و مدارک مختلفی است که برای تحصیل و ورود به بازار کار آمریکا نیاز است که در این زمینه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تجارب گوناگونی در اعزام دانشجویان و افراد مشتاق به کار در حوزه برنامه نویسی دارد که شما می توانید از طریق تماس با کارشناسان ما از تجارب موسسه آگاه شوید.

موقعیت بازار کار رشته NET Developer در آمریکا

بازار کار آمریکا، در سال 2022 پتانسیل بسیار خوبی را برای برنامه نویسان و توسعه دهندگان ارائه می دهد. بسیاری از استخدام کنندگان قصد دارند، توسعه دهندگان بیشتری را نسبت به سال 2021 استخدام کنند و در حال ارزیابی مجدد روش هایی هستند که برای مصاحبه و استخدام نامزدهای خوب استفاده می کنند. اما برای استفاده از این بازار مطلوب، توسعه دهندگان باید ماهر و واجد شرایط باشند. ایالات متحده پردرآمدترین کشور برای مشاغل توسعه دهنده است که میانگین حقوق آن 95879$ (دلار) می باشد و 44% از توسعه دهندگان مورد بررسی 100.000$ (دلار) یا بیشتر و 5% بیش از 200.000$ (دلار) درآمد دارند. سوئیس با میانگین حقوق 90462$ (دلار) در رتبه بعدی قرار دارد و پس از آن کانادا با حقوق 71193$ (دلار) قرار دارد. سایر کشورهایی که حقوق سالم ارائه می‌دهند، بریتانیا، سوئد، آلمان و هلند بودند.

در جدول زیر دلایل مرتبط با انتخاب آمریکا به عنوان ورود به عرصه برنامه نویسی اشاره شده است:

ردیفتوضیحات
1بزرگترین شرکت های استارت آپی و فروشنده های مجازی و آنلاین در آمریکا هستند
2مهمترین دانشگاه های مرتبط با رشته کسب و کارهای آنلاین در آمریکا حضور دارند
3دولت آمریکا به صورت مداوم در حوزه فناوری تجاری پول تزریق می کند و از شرکت های دانش بنیان در حوزه برنامه نویسی حمایت های جدی دارد
4سطوح حقوقی در آمریکا برای حوزه تجارت آنلاین در مقایسه با سایر کشورها، بالاترین سطوح درآمدی را تشکیل می دهد

مدرک موردنیاز برای رشته NET Developer در آمریکا

اکثر مشاغل در برنامه نویسی کامپیوتر در آمریکا نیاز به مدرک لیسانس دارند، اگرچه ممکن است بتوانید موقعیت هایی را پیدا کنید که مدرک 2 ساله یا حتی گواهینامه خاصی را بپذیرند. اگر مسیر 4 ساله را می ‌روید، به خاطر داشته باشید که کالج‌ ها و دانشگاه‌ هایی که برای برنامه ‌های ریاضی یا فناوری اطلاعات خود شناخته می ‌شوند، معمولاً شما را از همه چیز جلوتر می‌ دهند. یکی دیگر از راه های کسب تجربه شغلی، کارآموزی است که برای کارفرمایان آینده نیز خوب به نظر می رسد. لیونز می گوید: فراتر از مدارک سنتی، گواهینامه ها ارز اصلی متخصصان فناوری اطلاعات هستند. خوشبختانه و متاسفانه، گواهینامه های بی شماری در دسترس هستند و ارزش هر کدام به این بستگی دارد که می خواهید شانس خود را کجا خرج کنید و چه کسی آن را می پذیرد.

برخی از کارفرمایان وقتی صحبت از یک برنامه نویس کامپیوتر می شود مطمئن نیستند که چه می خواهند، بنابراین در نهایت درخواست گواهینامه هایی می کنند که گران و زمان بر است و گواهینامه ها ممکن است تأثیر کمی بر کار واقعی داشته باشند یا اصلاً تأثیری نداشته باشند. برای دور زدن این ناامیدی، لیون توصیه می کند تخصص مورد نظر خود را در این زمینه محدود کنید. لیون به عنوان یکی از مدیران ارشد صنعت برنامه نویسی در آمریکا همچنین توصیه می کند “از افرادی که در رده و محیطی کار می کنند که می خواهید در آن کار کنید، مشاوره بگیرید. آنها احتمالاً بهترین گزینه هستند تا به شما بگویند که واقعاً به کدام اعتبار نیاز دارید.”

مدرک موردنیاز برای رشته NET Developer در آمریکا

وضعیت بازار کار رشته NET Developer در آمریکا

در آمریکا اگرچه انتظار می رود استخدام برنامه نویسان کامپیوتر کاهش یابد، اما فرصت های شغلی ناشی از نیاز به جایگزینی برنامه نویسانی است که نیروی کار را ترک می کنند یا به مشاغل دیگر منتقل می شوند. متقاضیانی که دارای مدرک لیسانس و دانش زبان ها و ابزارهای برنامه نویسی مختلف هستند، بهترین چشم انداز را خواهند داشت. برای رقابتی ماندن، برنامه نویسان باید همگام با فناوری در حال تحول و ابزارهای نوظهور و پیچیده تر باشند. تعهد مداوم به آموزش صنعت، از جمله اخذ گواهینامه های خاص فروشنده و زبان، مزیت رقابتی را فراهم می کند. تاکید مداوم بر امنیت سایبری، تقاضا برای برنامه نویسانی را افزایش می دهد که با مسائل و فناوری امنیت دیجیتال آشنا هستند.

به طور کلی شغل برنامه نویسی کامپیوتری کم نیست، اما از آنجایی که برنامه نویسی را می توان از طریق انتقال دیجیتال در هر نقطه از جهان انجام داد، صرف نظر از پایگاه اصلی یک تجارت، شرکت ها توسط دستمزدهای کمتری که می توانند در کشورهای دیگر بپردازند فریفته می شوند. برنامه نویسان کامپیوتر در مقایسه با کارکنانی که در وظایف پیچیده تری از فناوری اطلاعات مانند مهندسی نرم افزار هستند، در معرض خطر بیشتری برای برون سپاری مشاغل خود در خارج از کشور هستند. پیش‌ بینی می ‌شود که این روند ادامه‌ دار «خارج‌نشینی» رشد برنامه‌ نویسان در ایالات متحده را محدود کند.

درآمد شاعلان بازار کار در نت دولوپرها در ایالت متحده

شخصی که به عنوان توسعه دهنده برنامه نویسی در ایالات متحده کار می کند، معمولاً حدود 96800$ (دلار) در سال درآمد دارد. این میانگین حقوق سالانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است و اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی به شدت متفاوت است و از 44500$ (دلار) در سال (حداقل حقوق) تا 154000$ (دلار) در سال (حداکثر حقوق) متغیر است. حقوق متوسط میانگین حقوق 104000$ (دلار) در سال است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان توسعه دهندگان برنامه نویسی کار می کنند کمتر از 104،000$ (دلار) درآمد دارند، در حالی که نیمی دیگر بیش از 104.000$ (دلار) درآمد دارنداز سوی دیگر 25% از توسعه دهندگان برنامه نویسی کمتر از 67000$ (دلار) درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از 67000$ (دلار) درآمد دارند. همچنین 75% از توسعه دهندگان برنامه نویسی کمتر از 139000$ (دلار) درآمد دارند.

در حالی که 25٪ بیش از 139000$ (دلار) درآمد دارند. سطح تجربه مهمترین عامل در تعیین حقوق است. طبیعتاً هر چه سالهای تجربه بیشتر باشد. یک برنامه نویس در آمریکا، با کمتر از 2 سال تجربه تقریباً 50500$ (دلار) در سال درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال 67500$ (دلار) در سال درآمد کسب کند که 34% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 99700$ (دلار) در سال به دست می آورد که 48% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است.

نمودار زیر نمایشگر سطوح حقوقی در آمریکا می باشد:

سطح حقوق بر اساس تجربه کاری بر حسب دلار آمریکادر سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعات بیشتری را درباره آمریکا و اقتصاد این کشور می توانید دریافت نمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *