مهاجرت کاری یونان

بازار کار رشته Java Developer در یونان

بازار کار رشته Java Developer در یونان

بازار کار رشته Java Developer در یونان براساس پیش بینی ها می تواند بهتر شود و زمینه ساز پیشرفت کاری متقاضیان در این کشور گردد. سومین و معروف ترین زبان برنامه نویسی، مجموعه ای از متخصصان که می توانید در یونان برای آن بیابید جاوا است. امروزه، هزاران توسعه ‌دهنده مستقل، داخلی و برون‌ سپاری در یونان وجود دارند که مشتاق ارائه راه ‌حل ‌های درجه یک با هزینه معقول هستند. در این مقاله سعی کرده ایم در مورد سیستم بازار کار رشته Java Developer در یونان بحث کنیم.

شما می توانید با تیم های مشاوره موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط اخذ ویزای کاری در یونان مشورت نمایید. در این کشور شرکت ها عواملی مانند آموزش و تحصیل را در نظر می گیرند که مستقیماً بر حقوق ارائه شده به شما به عنوان یک کارمند تأثیر می گذارد.

بررسی بازار کار رشته Java Developer در یونان

یونان رویکردی چند جانبه نسبت به تخصص های فناوری دارد. به همین دلیل است که می توانید یک متخصص در حال توسعه حرفه ای با مجموعه مهارت های دقیق مورد نیاز پیدا کنید. مهم نیست که به دنبال یک توسعه دهنده جاوا، جنگو، یا Node.js یا طراح UX/UI یا متخصص گرافیک حرکتی هستید می توانید بدون زحمت آن را در جامعه فناوری یونان پیدا کنید. در کنار دلایل برون سپاری فناوری اطلاعات در لهستان، شرکت ها باید هنگام استخدام توسعه دهندگان نرم افزار در لهستان از خطرات احتمالی نیز آگاه باشند.

در جدول زیر شاهد تعداد متقاضیان در حوزه توسعه دهنده جاوا در یونان هستید:

تعداد متقاضیانسال
40002020
35002021
37002022

همچنین این احتمال وجود دارد که توسعه‌دهندگان پروژه را ترک کنند تا به دنبال فرصت ‌های شغلی بهتر باشند، که در نتیجه بر عملکرد تیم تأثیر می ‌گذارد. به طور معمول، این تقصیر پیمانکاران محلی است که علاقه ای به حفظ نیروی کار ندارند. اگر در مورد فریلنسرها صحبت می شود، آنها نیز می توانند ناگهان ناپدید شوند، زیرا آنها معمولاً خوداشتغال هستند و به وفاداری یا تعهدات طولانی مدت محدود نمی شوند. یکی دیگر از مواردی که هنگام برون سپاری به یونان باید به آن توجه کنید، روش های مبهم صورتحساب است که ممکن است شرکت ها با آن مواجه شوند. موارد زیادی وجود دارد که فروشندگان توسعه نرم ‌افزار به صورت ساعتی به مشتریان صورت‌حساب می‌ دهند، اما با شارژ کردن بیش‌ تر از زمان صرف شده در پروژه، فاکتور را تکمیل می‌ کنند.

در بخش زیر شاهد مزایای کار در یونان به عنوان Java Developer می باشید:

مزایای کار در یونان به عنوان java developer

چشم انداز بازار کار رشته Java Developer در یونان

ATHEXGroup در یونان جزء 18 شرکت اول است که برچسب برابری جنسیتی SHARE را دریافت کرده ‌اند، که نشان دهنده ترویج فعال شیوه ‌ها در محیط کار با هدف حمایت از برابری جنسیتی و تعادل زندگی کاری است. آنها متعهد به حمایت از رفاه عاطفی، فیزیکی، مالی و اجتماعی کارکنان خود هستند. مزایا بخش مهمی از این تعهد است و آنها طیف وسیعی از حمایت ‌ها را از برنامه ‌ریزی مراقبت‌ های بهداشتی و مستمری گرفته تا مزایای خانوادگی، ورزش و سایر فعالیت‌های رفاهی به همکاران ارائه می ‌دهند. کار و زندگی در ATHEXGroup شامل طیف وسیعی از فرصت های یادگیری و توسعه است که الهام بخش همکاران برای رشد شخصی و حرفه ای است.

بر اساس اصل یادگیری که در آن 70% از پیشرفت در محل کار، 20% از طریق مربیگری و راهنمایی و 10% توسط آموزش رسمی اتفاق می افتد، ترکیبی از برنامه های یادگیری آنلاین، کلاس درس یا همتایان را ارائه می شود. این شرکت متعهد به حفظ محیط کاری هستند که به تنوع، برابری و شمول احترام می ‌افزاید و ارزش قائل است. هدف جذب، حفظ و ایجاد انگیزه در کارکنان از زمینه ها و دیدگاه های مختلف است.

در نمودار زیر شاهد نرخ افزایش حقوق در حوزه توسعه دهنده جاوا در یونان هستید:

نرخ افزایش حقوق در حوزه توسعه دهنده جاوا در یونان

شرکت ها در بازار کار رشته Java Developer در یونان

XM یک رهبر صنعت جهانی بزرگ و تثبیت شده است. تجربه مالی گسترده، محیط تجاری پیشرفته و پشتیبانی اختصاصی مشتری، XM را به دلال انتخابی برای سرمایه گذاران آنلاین تبدیل کرده است.XM با دفتر مرکزی خود در قبرس و دفاتر خود در ایالات متحده، انگلستان، استرالیا، یونان و امارات متحده عربی، در حال حاضر بیش از 600 متخصص را استخدام می کند. ارزش های شرکتی BIG – FAIR – HUMAN نحوه کار را مشخص می کند. متعهد به شناسایی بالقوه، پرورش استعدادها و پاداش دادن به عملکرد بالا هستند. اگر شما یک حرفه ای با انگیزه و پرشور هستید و می خواهید بخشی از تیم باشید و کار در یونان را تجربه کنید، فرصت های شغلی فعلی را بررسی کنید و درخواست دهید.

مسئولیت های اصلی استخدام برنامه نویس در یونان عبارتند از:

  • ساخت برنامه های کاربردی پیشرفته Back End بر روی پلت فرم جاوا
  • توسعه آزمایش محور، ادغام مداوم و متدولوژی های چابک
  • بررسی کدهای توسعه دهندگان دیگر
  • نظارت و بهبود قابلیت اطمینان برنامه و بهینه سازی عملکرد
  • اجرای تست واحد و تست اتوماسیون
  • کمک به طراحی و معماری سیستم
  • ارائه ایده هایی برای بهبود سیستم

شرکت ها در بازار کار رشته Java Developer در یونان

کار در کشور یونان در حوزه توسعه دهنده جاوا

بر خلاف کشورهای آسیایی، بافت فرهنگی یونان به طرز چشمگیری به طرز فکر آمریکای شمالی و اروپایی نزدیکتر است. که می تواند ارتباطات و درک متقابل تیم برون سپاری را به طور قابل توجهی بهبود بخشد. توسعه دهندگان یونانی تمایل دارند به طور فعال در بحث ها شرکت کنند، درک شخصی خود را از یک مشکل به اشتراک بگذارند و آماده رویارویی با چالش های طیف های مختلف هستند.

از اینرو مهندسانی را خواهید دید که کدهای از پیش ساخته شده را از منابع رایگان کپی می کنند و نه با مهندسینی که دستورالعمل های مشتری را نادیده می گیرند. یونان دارای موقعیت مکانی عالی و مناطق زمانی مناسب برای اکثر مشتریان از اروپا و آمریکای شمالی است. بنابراین، به طور استثنایی برای توسعه نرم ‌افزار نزدیک و فراساحلی مناسب است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با سوابق درخشان در حوزه مهاجرت به یونان و ویزای کاری یونان همراه شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *