مهاجرت کاری چین

بازار کار رشته Java Developer در چین

بازار کار رشته Java Developer در چین

بازار کار رشته Java Developer در چین را می توانید یک بازار کار پویا و دائما متغیر دانست که توانسته در سال های اخیر رشد پویایی داشته باشد. در این کشور در حوزه Java Developer بیش از 600 پروژه همزمان دارد، بنابراین شما می توانید انتخاب کنید که کجا و چگونه کار کنید. با کار در کشور چین به عنوان توسعه دهنده جاوا بخشی از یک تیم مهم باشید.

با هدایت فرهنگ کار گروهی خود تنظیم، هر تیم یا مستقیماً با مشتریان خود با یک مسیر بلوغ کامل کار می کند که با افزایش سرعت، کیفیت و استقلال آنها تکامل می یابد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت یک مجموعه قوی در حوزه مهاجرت هستند و مشاوران می توانند شما را در زمینه اقامت در چین راهنمایی کنند. در ادامه این مقاله در خصوص چشم انداز بازار کار Java Developer در چین بیشتر خواهیم گفت.

ویژگی های بازار کار رشته Java Developer در چین

در کشور چین مهندسان نرم افزار و برنامه نویسان و همچنین توسعه دهندگان جاوا در محیط کاری بین المللی و پویا و آزاد کار می کنند. شما سیستم‌ هایی را ایجاد، نگهداری، ممیزی و بهبود می ‌بخشید تا نیازهای خاص را برآورده می کنید. به عنوان Java Developer باید بدانید که در چین زمینه های مختلفی برای کار وجود دارد.

این شغل می تواند تجربه عملی اثبات شده توسعه نرم افزار کار با آخرین نسخه های جاوا به عنوان زبان اصلی برنامه نویسی و آشنایی با استفاده از قابلیت هایی مانند Lambdas و Java Streams و تجزیه و تحلیل و طراحی شی گرا با استفاده از الگوهای طراحی رایج از مهم ترین معیار ها در بازار کار رشته Java Developer در چین می باشد.

معیارهای یک توسعه دهنده جاوا در بازار کار چین عبارت است از:

  • کاری را که انجام می دهید باور کنید و دوست داشته باشید.
  • تخیل داشتن
  • عاشق نوآوری بودن
  • انعطاف پذیر بودن و هدف گرا بودن
  • توانایی برداشتن یک قدم به عقب برای دیدن یک تصویر بزرگتر
  • مهارت های انگلیسی متوسط به بعد بسته به سابقه

در بخش زیر شاهد ویژگی های بازار کار رشته Java Developer در چین هستید:

بازار کار رشته Java Developer در چین

چشم انداز رشته Java Developer در چین

بسته به سازمانی که در آن کار می کنید، ممکن است نقش تعریف شده تری داشته باشید و در گروهی از متخصصان فناوری اطلاعات کار کنید که می تواند شامل تحلیلگران سیستم، طراحان سیستم و آزمایش کنندگان سیستم باشد. با این وجود، از آنجایی که مهندسان نرم ‌افزار اغلب سیستم ‌های پشتیبانی مورد نیاز برای اجرای مؤثر یک سازمان را مدیریت می‌ کنند، این نقش می ‌تواند از شما نیز بخواهد که به طور مؤثر ارتباط برقرار کنید و نیازهای تیم‌ های مختلف را به پیشرفت ‌های سیستمی تبدیل کنید.

حقوق دقیقی که دریافت می کنید به شرکت، محل و ماهیت کسب و کار کارفرمای شما بستگی دارد. ساعت کاری معمولا از 9 صبح تا 5 بعد از ظهر است. با این حال، با نزدیک شدن به ضرب‌الاجل ‌ها و همچنین در مرحله آزمایش، ساعات طولانی ‌تری برای پایان پروژه ‌ها ضروری است تا زمانی که سیستم ‌ها مورد استفاده قرار نمی ‌گیرند، بتوان آن‌ ها را آزمایش کرد. در برخی موارد، ممکن است از مهندسان نرم افزار خواسته شود که برای مقابله با مشکلات آماده باشند.

در جدول زیر شاهد نرخ استخدام در حوزه Java Developer در چین می باشید:

نرخ استخدامسال
83%2020
89%2021
90%2022

چشم انداز بازار کار رشته Java Developer در لوکزامبورگ

بررسی بازار کار رشته Java Developer در چین

خوداشتغالی و کار آزاد یا قراردادی امکان پذیر است زیرا بازار رو به افزایشی برای مهندسین نرم افزار قراردادی با دانش تخصصی وجود دارد. از سوی دیگر، وقفه های شغلی ممکن است به دلیل نیاز به به روز نگه داشتن دانش فنی در محیطی که به سرعت در حال تغییر است، دشوار باشد. این کار شامل گذراندن ساعت های زیادی در صفحه کلید است، بنابراین به سطوح بالایی از تمرکز نیاز است. استراحت منظم برای به حداقل رساندن اثرات نامطلوب سلامتی مانند خستگی چشم یا مشکلات کمر ضروری است. این کار عمدتاً در دفتر یا در آزمایشگاه‌ های رایانه انجام می‌ شود، اگرچه کار از راه دور تمام یا پاره وقت به طور فزاینده ‌ای رایج می ‌شود.

زنان در حال حاضر در این حرفه کمتر حضور دارند و عدم تعادل جنسیتی در کل صنعت فناوری اطلاعات یک موضوع شناخته شده است. اقداماتی برای اصلاح تعادل در حال انجام است. زنانی که می خواهند در فناوری کار کنند باید برای کسب اطلاعات و شغل به زنان در فناوری مراجعه کنند. بسته به ماهیت کسب و کار، ممکن است سفر در یک روز کاری یا غیبت از خانه در شب لازم باشد. این احتمال در کار مشاوره بیشتر است. سفرهای بیشتری در کار نصب و اجرا درگیر است. برای MSc Computing اقدام کنید.

در نمودار زیر شاهد نرخ اشتغال در حوزه Java Developer در چین می باشید:

نرخ اشتغال در حوزه توسعه دهنده جاوا در چین

فارغ التحصیلان بازار کار توسعه جاوا در چین

اگرچه این حوزه کاری برای همه فارغ التحصیلان آزاد است، اما از متقاضیان انتظار می رود که برخی از توانایی های فنی داشته باشند. مطالعه یکی از موضوعات زیر ممکن است شانس شما را برای اشتغال افزایش دهد: بسیاری از استخدام کنندگان فارغ التحصیل بزرگتر فقط فارغ التحصیلانی را با مهارت های فنی اثبات شده و مدرک خوب در رشته های مرتبط با محاسبات استخدام می کنند. شرکت ‌های کوچک ‌تر عموماً درجه ‌هایی با ماهیت محاسباتی، علمی یا عددی را ترجیح می ‌دهند. با این حال، در برخی موارد، فارغ التحصیلان با مدرک غیر مرتبط ممکن است در صورتی که دانش فنی و اشتیاق آنها نشان داده شود، در نظر گرفته شوند. بازار کار رشته net developer در چین نیز با اقتصاد حوزه آی تی مرتبط است.

فارغ التحصیلان رشته های غیر مرتبط با کامپیوتر ممکن است در نظر بگیرند که در مقطع کارشناسی ارشد تبدیل فناوری اطلاعات یا دوره کارشناسی ارشد فنی شرکت کنند. بسیاری از کارفرمایان همچنین به دنبال شواهدی مبنی بر ادامه پیشرفت حرفه ای خارج از کلاس درس می گردند. استخدام برنامه نویس در چین رونق دارد. تجربه برنامه نویسی پروژه می تواند به عنوان مدرک در طول فرآیند درخواست استفاده شود تا نشان دهد که یک نامزد از نظر فنی ماهر است و همچنین مهارت های حل مسئله موثری دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت دارای تیم ها متخصص در امور مهاجرتی است که در زمینه مهاجرت کاری به چین شما را راهنمایی می کند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *