مهاجرت کاری لیتوانی

بازار کار رشته Java Developer در لیتوانی

بازار کار رشته Java Developer در لیتوانی

در خصوص بازار کار رشته Java Developer در لیتوانی باید اذعان داشت که برای اشخاصی که سابقه کاری دارند فرصت های بهتری وجود دارد. شرکت های لیتوانی همواره به دنبال مهندس نرم افزار جاوا و توسعه دهنده جاوا که علاقه مند به فناوری های مدرن و بهترین شیوه ها در زمینه ساخت نرم افزار است می باشند. لیتوانی ابتدا، از بانکداری مبتنی بر دفاتر مدرسه قدیمی به بانکداری کاملا دیجیتال تبدیل شدند.

در مرحله بعد، به سفرهای دیجیتالی مشتریان خود پرداختند و متوجه شدند که آنها برای یک تجربه عالی به چه چیزی نیاز دارند. آن ها بر ایجاد یک پلتفرم بانکی جدید متمرکز شدند که به تازگی آن را در تمام کشورهای عملیات خود پیاده سازی کرده اند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه کار در کشور لیتوانی با تیم مجرب خود آماده ارائه خدمات به شماست.

مدارک و مراحل برای کار در لیتوانی

مقررات اتحادیه اروپا و قوانین داخلی لیتوانی حق اولویت استخدام را در درجه اول برای شهروندان لیتوانیایی و اروپایی ها تضمین می کند. تنها در صورت عدم وجود متخصصان مورد نیاز در بین این دسته ها، امکان استخدام یک خارجی از کشورهای ثالث وجود دارد. برای این منظور حتی قبل از مهاجرت به لیتوانی باید مجوز کار مناسب را دریافت کرد. وظیفه اصلی یک متقاضی یافتن شغل و متقاعد کردن کارفرمای لیتوانیایی در مورد مزیت های رقابتی خود است. قبل از آن، این فرصت شغلی باید حداقل 30 روز قبل در بورس استخدام محلی ثبت شده و از طریق سایت های تخصصی استخدامی و نشریات رسانه های چاپی آگهی شود.

اگر در این مدت هیچ داوطلبی برای کار وجود نداشته باشد، شرکت لیتوانیایی حق دارد یک کارگر خارجی از کشوری خارج از اتحادیه اروپا استخدام کند. اگر این حرفه بخشی از حرفه های به اصطلاح تحت نظارت مانند پزشکی یا آموزش باشد و به تحصیلات عالی اجباری نیاز داشته باشد، لازم است مدرکی مبنی بر به رسمیت شناختن مدارک تحصیلی بیگانه در لیتوانی ارائه شود.

کارفرما باید مدارک زیر را به بورس کار ارائه کند:

مدارک و مراحل برای کار در لیتوانی

اقتصاد و بازار کار رشته Java Developer در لیتوانی

لیتوانی در شمال شرقی اروپا قرار دارد و یکی از 3 کشور بالتیک است. این منطقه به بسیاری از کشورهای اروپایی مانند فنلاند، سوئد، دانمارک، لهستان، روسیه، مجارستان، بلاروس، آلمان، نروژ و سایر بسیار نزدیک است. لیتوانی 2.8 میلیون نفر جمعیت دارد و عضو سازمان ملل متحد، سازمان امنیت و همکاری اروپا، ناتو، اتحادیه اروپا و سایر است.

عضویت این کشور در اتحادیه اروپا و ناتو به این معنی است که از مقررات بانکی، حقوق کارکنان، مالیات و سایر جنبه های قانونی مانند سایر اعضای اتحادیه اروپا پیروی می کند. مسائل قانونی و مقرراتی کمتر برای رسیدگی و پرداخت آسان تر و بدون درز برای خدمات یک تیم توسعه اختصاصی به دلیل یورو به عنوان یک ارز واحد هم در این بخش قرار می گیرد.

در جدول زیر شاهد فرصت های شغلی خالی Java Developer در لیتوانی می باشید:

فرصت های شغلی خالیسال
12302022
10002023
10492024

هماهنگی مناطق زمانی جنبه مهم دیگری است که باید هنگام کار با تیم های توسعه اختصاص داده شده در نظر گرفت. زمانی که اختلاف زمانی قابل توجه باشد، گردش کار موثر ممکن است در خطر باشد. هزینه های کمتر یکی از دلایل اصلی استخدام یک تیم توسعه دهنده اختصاصی است. با این حال، ثبات سیاسی و اقتصادی عمومی کشور فروشنده چیزی است که باید در نظر بگیرید. تهدیدات تروریسم، روابط سیاسی بین کشورها و تحریم های بین المللی می تواند همکاری با تیم های توسعه را جهت کار در لیتوانی را مختل کند.

در بخش زیر شاهد بخش های مرتبط با Java Developer در لیتوانی می باشید:

شرایط بازار کار رشته Java Developer در لیتوانی

شما با توسعه پلتفرم بانکداری مدرن داخلی با تجربه کاربری عالی، قابلیت اطمینان و امنیت بالا، کسب و کار را قادر خواهید ساخت تا به طور موثر نیازهای مشتریان خارجی و داخلی بانک را برطرف کند. شما عضو یک تیم محصول متقابل هستید که با طراحی مستمر، تجزیه و تحلیل، برنامه ریزی، پیاده سازی، آزمایش، استقرار و نگهداری سیستم های نرم افزاری در Bigbank سروکار دارد و در مورد چگونگی بهبود سفر مشتری نظر دارید. توسعه نرم افزار از طریق پیاده سازی داستان های کاربر و پوشاندن کد شما با تست های خودکار ادامه می یابد.

تولید مشخصات فنی و مستندسازی تغییرات و انتشارات نرم افزار پایگاه داده و تضمین کیفیت بالا، انتشار یکپارچه نرم افزار تولید شده و وضوح سریع برای حوادث زنده هم مورد نیاز است. شما موفق خواهید شد اگر شما در توسعه نرم افزار در سیستمی با کاربران نهایی واقعی تجربه دارید. شما درک خوبی از Microservices و Rest API ها دارید. شما در توسعه با استفاده از JAVA یا زبان سمت سرور دیگر مهارت دارید و مایل به یادگیری JAVA و در هر دو پایگاه داده Relational و NoSQL مهارت دارید. شما در تلاش برای درک مشکل و ارائه راه حل های بهینه هستید.

بررسی بازار کار رشته Java Developer در لیتوانی

تیم اعطای وام مسئولیت سفر مشتری را از زمانی که شروع به پر کردن درخواست وام می کند تا زمانی که قرارداد را امضا کند، بر عهده دارد. تیم ها دارای بیش از 20 سرویس از جمله برنامه های کاربردی وب با مشتری، برنامه های وب پشتیبان برای مدیران مشتریان، ادغام با سازمان های ثبت دولتی و خدمات مختلف شخص ثالث است. دستمزد ثابت €5000 الی 8000€ (یورو) تخمین زده می شود. استخدام net developer در لیتوانی بر اساس شایستگی ها، مهارت ها و تجربه شما موقعیت جالب و کار چالش برانگیز در یک محیط کاری بین المللی انجام می شود.

پایداری اقتصادی کشور برای استخدام یک تیم توسعه اختصاصی برای موفقیت کسب و کار شما حیاتی است. اگر کشور از نظر اقتصادی ثبات نداشته باشد، به دلیل تورم و افزایش متعاقب آن در حقوق توسعه دهندگان، سود اقتصادی به سرعت کاهش می یابد. در مورد لیتوانی، جای نگرانی وجود ندارد. استخدام برنامه نویس در لیتوانی تاثیر مهمی بر تحصیل و اقتصاد دارد. بر اساس گزارش کشور اقتصاد، تولید ناخالص داخلی لیتوانی در سال %5 رشد کرد. لیتوانی از نظر تولید ناخالص داخلی در بین 196 کشور رتبه 77 و از نظر تولید ناخالص داخلی سرانه رتبه 42 را دارد. تولید ناخالص داخلی سرانه لیتوانی در سال 2021 برابر با $23442 (دلار) بود. این رقم $3467 (دلار) بیشتر از سال 2020 است.

بررسی بازار کار رشته Java Developer در لیتوانی

مزایا بازار کار توسعه دهنده جاوا در لیتوانی

شما آزاد هستید تا حداکثر 6 ماه در سال (در داخل اتحادیه اروپا / منطقه اقتصادی اروپا) از خارج کار کنید. توسعه حرفه ای با شرکت در آموزش و کنفرانس ها، دسترسی به کتابخانه داخلی کتاب های IT و مدیریت و رویدادهای اشتراک دانش پشتیبانی می شود. شرکت در ساختمان های تیمی و جشن های سالانه شرکت و شرکت با حقوق در رویدادهای ورزشی نیز ارائه می شود.

سایر مزایا به عنوان مثال، طرح مزایای چشم انداز، حمایت مالی برای رویدادهای مهم زندگی، مرخصی تحصیلی تا حدی با حقوق نیز بررسی می شود. فرآیند کارآمد و منعطف حضور و راهنمایی نیز بخش دیگری از مزایای کار در کشور لیتوانی به عنوان Java Developer می باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشاوران متخصصی دارد که در زمینه اقامت لیتوانی از طریق کار شما را راهنمایی می کند.

سوالات متداول در مورد بازار کار رشته java developer در لیتوانی

در این بخش از مطلب به سوالت متداول شما در مورد بازار کار رشته java developer در لیتوانی پاسخ داده ایم:

  • حقوق در بازار کار رشته java developer در لیتوانی چقدر است؟ دستمزد ثابت €5000 الی 8000€ (یورو) تخمین زده می شود.
  • مزایای بازار کار توسعه دهنده جاوا در لیتوانی چیست؟ شما آزاد هستید تا حداکثر 6 ماه در سال (در داخل اتحادیه اروپا / منطقه اقتصادی اروپا) از خارج کار کنید. توسعه حرفه ای با شرکت در آموزش و کنفرانس ها، دسترسی به کتابخانه داخلی کتاب های IT و مدیریت و رویدادهای اشتراک دانش پشتیبانی می شود.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *