مهاجرت کاری لهستان

بازار کار رشته Java Developer در لهستان

بازار کار رشته Java Developer در لهستان

بازار کار رشته Java Developer در لهستان به یکی از بهترین کشورها برای یافتن کار به عنوان برنامه نویس جاوا تبدیل شده است. هرگز فرصت های شغلی بیشتری برای توسعه دهندگان در بازار لهستان وجود نداشته است و به نظر نمی رسد تقاضا متوقف شود. شرکت های اتحادیه اروپا و ایالات متحده همچنان به ایجاد مشاغل بیشتر در صنعت فناوری لهستان ادامه می دهند که شانس شما را برای یافتن شغل به عنوان یک توسعه دهنده بسیار افزایش می دهد.

بسته‌ های مزایا از سقف عبور می‌ کنند، به نظر می ‌رسد مشوق ‌ها هرگز حل نمی ‌شوند، و مذاکرات حقوق و دستمزد هرگز آنقدر شدید نبوده است. مشاورانی که در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت حضور دارند می توانند شما را در خصوص مهاجرت برای کار در کشور لهستان راهنمایی کنند.

بررسی بازار کار رشته Java Developer در لهستان

به زبان ساده، شما به عنوان یک برنامه نویس جاوا بیش از آنچه در بازار لهستان مورد نظر هستید. و این که چرا باید در نظر داشته باشید که یک توسعه دهنده جاوا در لهستان باشید یا تبدیل شوید، چیزهای بیشتری وجود دارد. در تجزیه و تحلیل اخیر انجام شده توسط Hackerrank مشخص شده است که در بین 50 کشور، توسعه دهندگان جاوا لهستانی سزاوار جایگاه سوم در لیست هستند و پس از آن سوئیس به دنبال آن است. یک توضیح احتمالی برای این موفقیت، مطالعات در لهستان است که کلاس‌های کدنویسی گسترده‌ای را در مدارس خود ارائه می‌دهد و تاکید زیادی بر مطالعات ریاضی دارد.

این چیزی منحصر به فرد است که توسعه دهندگان در کشورهای دیگر نمی توانند به راحتی آن را کپی کنند و همچنین توضیح می دهد که چرا این مهارت هایی است که شرکت ها به شدت به دنبال آن هستند. این من را به موارد زیر هدایت می کند. ارتقاء مهارت، برنامه ریزی، و توسعه مستمر در لهستان از ویژگی های بازار کار در لهستان می باشد. علاوه بر برنامه نویسی و توسعه مرتبط با کار، احتمالاً پروژه های جانبی خود را دارید که روی آنها کار می کنید.

در نمودار زیر شاهد حوزه های کاری برجسته در Java Developer در لهستان هستید:

حوزه های کاری برجسته در حوزه توسعه دهنده جاوا در لهستان

فرصت های شغلی در بازار کار رشته Java Developer در لهستان

این واقعیت که GitHub’s PYPL Index مجدداً اعلام کرد که جاوا محبوب‌ترین و پرکاربردترین زبان در جهان از دسامبر 2016 است، هم ارزش باورنکردنی داشتن مهارت‌های قوی در توسعه جاوا و هم شانس شما برای رسیدن به یک زبان پردرآمد را ثابت می‌کند. وقتی ایده خوبی دارید که چگونه می توانید مهارت های توسعه خود را تمرین کنید، چه چیزی بهتر از به اشتراک گذاشتن آن در جامعه ای متشکل از افراد همفکر، با انگیزه و موفق در جامعه جاوا است؟ به اشتراک گذاشتن ایده ها، الهام بخشیدن به دیگران و الهام گرفتن از دیگران چیزی است که اغلب به موفقیت شما و دیگران کمک می کند.

کراکو به خاطر بسیاری از جلسات و کنفرانس های فناوری اطلاعات، معروف است، که شما و جامعه جاوا را تشویق می کند تا ایده ها را مطرح کنید و آشکارا درباره آنها و مسائل ناشی از آن بحث کنید. شاید از بزرگترین کنفرانس برنامه نویسی سالانه، Code Europe که در کراکوف و ورشو واقع شده است، شنیده باشید. اینها تنها تعدادی از فرصت‌های فراوانی است که در لهستان دارید که به شما امکان می‌دهد دانش بیشتری کسب کنید، خود را ارتقا دهید و پتانسیل خود را برای بازار کار در لهستان افزایش دهید و دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است در اینجا کار کنید.

حقوق در بازار کار رشته Java Developer در لهستان

حقوق در بازار کار رشته Java Developer در لهستان

ما می دانیم که کراکو به عنوان دره سیلیکون لهستان در نظر گرفته می شود. برای کار در لهستان مطالعه اخیر Tradeconomics نشان می دهد که میانگین دستمزد عمومی در لهستان حدود €1000 (یورو) پس از کسر مالیات تخمین زده می شود. متأسفانه، این برای همه افرادی که در لهستان زندگی می کنند به حساب نمی آید، اما این یک تخمین تقریبی از آنچه می توانید انتظار کسب درآمد را داشته باشید، زمانی که توسعه دهنده نیستید است. برنامه نویسان جاوا در کراکو تعداد زیادی از این میانگین را دریافت می کنند.

در جدول زیر شاهد حقوق براساس سابقه کاری در Java Developer در لهستان می باشید:

سابقه کاریحقوق به یورو
تا 2 سال1190€ الی 1905€
2-4 سال1905€ الی 2857€
5+ سال3095€ الی 3810€

مزایا کار در لهستان به عنوان توسعه دهنده جاوا

با در نظر گرفتن قیمت های پایین و هزینه پایین زندگی در لهستان، این بدان معنی است که به عنوان یک توسعه دهنده زندگی بسیار راحت خواهید داشت. اگرچه پول همه چیز نیست. شما می خواهید تفاوت ایجاد کنید، با کار خود تأثیر بگذارید، و مهارت ها و قابلیت های خود را در شرکتی اجرا کنید که به کاری که شما انجام می دهید اذعان و ارزش قائل است. به همین دلیل است که قبل از تصمیم گیری عجولانه و دستیابی به دستمزدهای جذابی که شرکت های لهستانی ارائه می دهند، باید تفاوت های اصلی بین شرکت های بزرگ و استارت آپ های کوچکتر را بدانید. درست است. شرکت ‌های بزرگی که در لهستان تأسیس شده ‌اند، در مقایسه با استارت ‌آپ ‌ها، پول بیشتری به شما می ‌پردازند. استخدام net developer در لهستان مانند جاوا است اما تفاوت هایی دارد.

در بخش زیر شاهد مزایا کار در حوزه توسعه دهنده جاوا در لهستان می باشید:

 مزایا کار در حوزه توسعه دهنده جاوا در لهستان مزایای دیگری که خواهید داشت این است که فرصت یادگیری از کارمندان ارشد بیشتری را خواهید داشت و فرصت های زیادی برای دریافت آموزش های مورد نظر خود خواهید داشت که به پیشرفت شرکت کمک می کند. مزیت بزرگ دیگر برای کسانی از شما که خانواده دارند، یا به سادگی احساس داشتن یک شغل مطمئن را دوست دارند، این است که یک شرکت بزرگ یک محیط کاری با ثبات را ارائه می دهد. بسیاری از توسعه ‌دهندگانی که برای شرکت ‌ها یا مؤسسات بزرگ ‌تری مانند بانک ‌ها کار کرده ‌اند، ادعا می ‌کنند که تشریفات شرکت دائماً آنها را از رسیدن به وظایفشان باز می ‌دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در حوزه مهاجرت به لهستان از طریق کار می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *