مهاجرت کاری روسیه

بازار کار رشته Java Developer در روسیه

بازار کار رشته Java Developer در روسیه

بازار کار رشته Java Developer در روسیه که در اروپا یکی از معتبرترین بورس های جهان است می تواند تاثیر شگرفی بر این حوزه بگذارد. در روسیه چندین تیم وجود دارد که در مجموع حدود 100 نفر از اتحادیه اروپا کار می کنند و هیچ کار اضافه کاری پیش بینی نمی شود. کار بر اساس اولویت به قطعات کوچک تقسیم می شود. پس از انتشار یک قسمت، تیم به قسمت بعدی می رود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای ارائه خدمات مشاوره و اخذ ویزای کاری کشور روسیه شما را راهنمایی می کند. همچنین می توانید با مطالعه این مقاله در مورد چشم انداز و سیستم بازار کار رشته Java Developer در روسیه بیشتر بدانید.

سیستم بازار کار رشته Java Developer در روسیه

دامنه تعامل شامل رویکرد مدرن به SOA، از جمله پشته AWS و Microservices، انبار داده، API های مدرن، توسعه frontend و سایر زمینه ها است. متخصصان DataArt بر روی جریان داده ها و راه حل های منبع یابی تمرکز می کنند تا از پردازش داده های لازم برای عملیات تجاری اطمینان حاصل کنند. در روسیه از Scrum و فریم ورک چابک مقیاس شده برای پروژه استفاده می کنند. مدیریت برنامه، معماران راه حل، و تحلیلگران کسب و کار در بخش DataArt درگیر هستند. انجام تجزیه و تحلیل، تحقیق و ارائه پیشنهادات برای پیاده سازی عملکرد سرور و نوشتن کد بر اساس معماری و نیازهای داستان های کاربر و نوشتن و پشتیبانی از موارد تست ادغام برای عملکرد و نوشتن اسناد در مورد عملکرد هم در این شغل دنبال می شود.

در بخش زیر شاهد ویژگی های یک توسعه دهند جاوا در کشور روسیه می باشید:

ویژگی های یک توسعه دهنده جاوا در کشور روسیه

کار در کشور روسیه به عنوان توسعه دهنده جاوا

به ‌عنوان یک توسعه‌ دهنده باطن، اسکریپت ‌های سمت سرور می ‌نویسید که پروتکل‌ها و روال ‌هایی را ایجاد می‌ کنند که مسئول کمک به وب‌ سایت‌ ها و برنامه ‌ها برای گسترش ارتباطات خود با فضاهای بین المللی می باشد. شما همچنین از منطق سرور، پایگاه های داده و جریان داده های مشتری-سرور مراقبت خواهید کرد. در حالی که اکثریت خوبی از کار شما بلافاصله قابل مشاهده نیست، بسیار مهم است که اطمینان حاصل کنید که هسته هر وب سایت یا برنامه ای بدون مشکل اجرا می شود.

به این ترتیب، اگر می ‌خواهید الزامات شغلی توسعه‌ دهنده باطن را برآورده کنید، باید در فناوری ‌های زیر آگاه باشید:

  • آشنایی با زبان های برنامه نویسی پیشرفته مانند جاوا، سی شارپ، ویژوال بیسیک، روبی و پایتون
  • اغلب، شما همچنین باید PHP و جاوا اسکریپت را بدانید.
  • آشنایی با فریمورک های مرتبط مانند Laravel ، Django، js و موارد مشابه
  • دانش کار از پایگاه های داده مانند Oracle، MySQL یا Microsoft SQL Server
  • آشنایی با ساختار داده ها و الگوریتم ها
  • دانستن API و ORM اگر می خواهید با توسعه باطن موبایل درگیر شوید.

همه موارد در لیست بالا الزامی نیست و در مواردی جیز های دیگر خواسته می شود. یادگیری فهرست کامل آنها نه تنها سال ها طول می کشد، بلکه تسلط بر همه آنها نیز تقریبا غیرممکن خواهد بود. اگر در یک حوزه و زبان خاص برنامه نویسی در روسیه تخصص داشته باشید و بقیه فن آوری خود را متناسب با آن زبان توسعه دهید بسیار موفق تر خواهید بود. اکثر توسعه دهندگان باطن بر یک یا دو زبان و فناوری های همراه آنها تمرکز می کنند. فراموش نکنید که با کسب تجربه در زمینه خود، می توانید بعداً مهارت خود را گسترش دهید.

چشم انداز رشته Java Developer در روسیه

طبق گفته Columbia Engineering Bootcamp ، توسعه دهندگان Backend در حال حاضر تقاضای زیادی دارند. این ادعاها توسط مطالعه HubSpot پشتیبانی می شود که نشان می دهد فروش خرده فروشی تجارت الکترونیک جهانی به 4.5 تریلیون $ (دلار) خواهد رسید. آمارهای اداره کار و آمار روسیه نشان می دهد که این حرفه تا سال 2028 به لطف افزایش محبوبیت دستگاه های تلفن همراه و صنعت تجارت الکترونیک، %13 رشد خواهد کرد. با در نظر گرفتن آماری از این دست، می توان با اطمینان گفت که توسعه دهندگان باطن کار درخشانی در پیش دارند. به عبارت دیگر، اگر تصمیم دارید این مسیر شغلی را دنبال کنید، مشکلی برای یافتن فرصت های شغلی نخواهید داشت.

در جدول زیر شاهد تعداد متقاضیان برای کار در حوزه توسعه دهنده جاوا در روسیه هستید:

تعداد متقاضیانسال
29512020
39612021
23012022

حقوق در بازار کار رشته Java Developer در روسیه

حقوق در بازار کار رشته Java Developer در روسیه

با این حال، بسیاری از توسعه دهندگان فول استک اغلب در توسعه Backend کار می کنند، بنابراین مطمئناً جالب است که ببینید این دو دستمزد چگونه جمع می شوند. طبق گفته ‌های Glassdoor ، متوسط ​​حقوق یک توسعه‌دهنده فول استک $97000 (دلار) در سال است. میانگین دستمزد توسعه دهندگان تمام پشته $106000 (دلار) در سال است، با 4100$ (دلار) پاداش نقدی اضافی سالانه.ZipRecruiter می گوید میانگین حقوق کار در روسیه $102744 (دلار) در سال است. با توجه به PayScale ، میانگین حقوق $78000 (دلار) در سال است که حداقل 54000$ (دلار) و بالاترین آن $115000 (دلار) است.

با در نظر گرفتن استخدام برنامه نویس در روسیه، میانگین کلی دستمزد برای یک توسعه دهنده فول استک به $96446 (دلار) در سال می رسد. این تفاوت در مقایسه با دستمزد متوسط ​​سالانه 90000$ (دلار) یک توسعه دهنده باطن چندان بزرگ نیست. اما با انتظارات توسعه دهندگان فول استک که حقوق کمی بالاتری دارند به دلیل مهارت و دانش گسترده تر از فن آوری های frontend و backend برابری می کند. یک توسعه‌ دهنده سطح پایه با کمتر از 1 سال تجربه می ‌تواند انتظار دستمزد متوسط ​​$80000 (دلار) در سال را داشته باشد. PayScale میانگین حقوق و دستمزد در سطح ورودی را 61000$ (دلار) در سال برای کمتر از 1 سال تجربه فهرست می کند.

در نمودار زیر شاهد نرخ اشتغال در حوزه Java Developer در کشور روسیه هستید:

رخ اشتغال در حوزه Java Developer در کشور روسیه

درآمد در حوزه Java Developer در روسیه

توسعه Backend بیشتر از توسعه Frontend درگیر است. فقط به تمام زبان ‌ها، پایگاه‌ های اطلاعاتی و فناوری ‌های مختلف مرتبط با حرفه توسعه باطن فکر کنید. به این ترتیب، منطقی است که انتظار داشته باشید دستمزد شما بیشتر از حقوق یک توسعه دهنده frontend باشد. اما اعداد چه می گویند؟ طبق آمارها میانگین دستمزد توسعه دهندگان فرانت اند $80000 (دلار) است.Indeed میانگین حقوق و دستمزد توسعه دهندگان فرانت اند را 103887$ (دلار) در سال با $2500 (دلار) پاداش نقدی سالانه فهرست می کند.PayScale میانگین حقوق را $75310 (دلار) در سال، با حداقل 50000$ (دلار) و حداکثر $115000 (دلار) در سال فهرست می کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشاورانی دارد که در زمینه کار در روسیه در سال 2023 مشاوره می دهند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *