مهاجرت کاری انگلستان

بازار کار رشته Java Developer در انگلیس

بازار کار رشته Java Developer در انگلیس

بازار کار رشته Java Developer در انگلیس در میان مشاغل برنامه نویسی کم رونق نیست اما در نقطه اوج خود نیست. در انگلیس جای خالی در توسعه ‌دهنده بک ‌اند وجود دارد که هر کدام تیمی متشکل از 4 توسعه‌ دهنده را هدایت می ‌کنند. هر تیم با یک پشته متفاوت در قسمت پشتی کار می ‌کند و یکی از تیم‌ ها با کاتلین کار می ‌کند، بنابراین فرصتی برای یادگیری این زبان جدید در محل کار برای کسی که علاقه ‌مند به زبان ‌های JVM است یا تجربه کار با Scala را دارد، وجود دارد.

فرصت های عالی در یک شرکت Ad-Tech وجود دارد که یک رهبر قابل اعتماد در تسهیل کشف دانش مرتبط با استفاده از تکنیک های پیچیده یادگیری ماشین و NLP است. آنها به دنبال توسعه ‌دهنده جاوا هستند که واقعاً به ساخت کد اعتقاد دارند و به یادگیری ماشین علاقه دارند. مقاله پیشرو به نگارش مقاله نویسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می باشد.

بازار کار و حقوق رشته Java Developer در انگلیس

میانگین حقوق توسعه دهندگان جاوا در لندن £80153 (پوند) است. این %47 بیشتر از میانگین حقوق ملی برای مشاغل توسعه دهنده جاوا است. میانگین حقوق توسعه دهندگان جاوا لندن %84 بیشتر از میانگین حقوق در سراسر لندن است. میانگین حقوق تبلیغ شده برای یک توسعه دهنده جاوا در لندن %84 بالاتر از میانگین حقوق برای همه مشاغل در لندن است که £43512 (پوند) است. جای خالی توسعه دهندگان جاوا در لندن نسبت به سال قبل %3 کاهش یافته است. در حال حاضر 1465 شغل توسعه دهنده جاوا لندن وجود دارد.

در نمودار زیر شاهد موقعیت های شغلی خالی در حوزه Java Developer در انگلیس هستید:

موقعیت های شغلی خالی در حوزه Java Developer در انگلیسمیانگین دستمزد برای مشاغل توسعه دهنده جاوا در لندن %3 نسبت به سال قبل کاهش یافته است، در مقایسه با تغییر %20 برای همه مشاغل در لندن و %25 برای مشاغل توسعه دهنده جاوا در سراسر کشور. بسیاری از توسعه دهندگان دوست دارند از آنچه در بازار کار محلی می گذرد به روز باشند. در حال حاضر برای یک معمار فنی برای یک تیم فناوری چابک مستقر در یک شرکت پیشرو در بازار FTSE 100 که پلتفرم‌ های آنلاین را برای پایگاه‌های مشتریان از 300000 تا 5 میلیون نفر توسعه می‌دهد، استخدام می‌ کنند.

در جدول زیر شاهد انواع حقوق توسعه دهنده جاوا در کشور انگلیس می باشید:

سطححقوق به پوند در سال
توسعه دهنده جاوای جوان£18000
میانگین حقوق سالانه توسعه دهنده جاوا£25000 الی £50000
توسعه دهنده ارشد جاوا45000£ الی £70000

چشم انداز بازار کار Java Developer در انگلیس

بسیاری از توسعه ‌دهندگان جاوا به دنبال جای دیگری هستند، زیرا کارفرمای آنها آنها را به سمت مسئولیت ‌های غیرمستقیم سوق داده است. جالب اینجاست که %10 از پاسخ دهندگان گفتند که تیم های آنها در حال حاضر برای حجم کار کم کار هستند. بازار توسعه نرم افزار بسیار رقابتی و نامزد کوتاهی است. با سرمایه گذاری 5.5 میلیارد £ (پوندی) در عرصه فناوری لندن تا کنون در سال 2019، جای تعجب نیست که اکثر شرکت های فناوری به دنبال استخدام هستند. «فرصت ‌های توسعه حرفه‌ای»، «پشته فناوری» و «حقوق» تأثیرگذارترین عوامل در فرآیندهای تصمیم‌ گیری برای توسعه‌ دهندگان جاوا هستند. برخی از پاسخ ‌دهندگان به چیزی مرتبط با لینکدین به عنوان ابزاری برای یافتن فرصت جدید اشاره کردند.

جای تعجب نیست که لینکدین برای توسعه ‌دهندگان برای یافتن مشاغلی که با تخصص آنها مطابقت دارد محبوبیت فزاینده ‌ای پیدا می‌کند. با پیش ‌بینی کنفدراسیون استخدام و استخدام که %56 از مشاغل خالی در 12 ماه آینده توسط آژانس ‌ها پر می ‌شود، نقش استخدام ‌کننده بسیار مهم است. بینش در مورد محدوده دستمزد، فناوری ‌های «بالا و آینده» که ارزش دستیابی به آنها را دارند و اطلاعات خاص در مورد فرصت ‌های پیشرفت شغلی تنها مواردی هستند که نمی ‌توانید از آگهی‌ های لینکدین به دست آورید. استخدام‌کنندگان متخصص با بسیاری از نامزدها با پروفایل ‌های مشابه صحبت می ‌کنند و می ‌توانند دانش بسیار ارزشمندی در مورد مقایسه شما با دیگران در حرفه خود داشته باشند.

بررسی بازار کار رشته Java Developer در انگلیس

برای استخدام java developer در انگلیس نه تنها می ‌توانید ابزارهای خود را برای کار انتخاب کنید، بلکه این فرصت را خواهید داشت که در تصمیم‌ گیری ‌های طراحی معماری و تصمیم‌ های فنی استراتژیک مشارکت معناداری داشته باشید. زمانی که توسعه‌ دهندگان جاوا از آنها در مورد جنبه مورد علاقه در کار فعلی‌ سوال کردند، «پشته فناوری» بیشترین امتیاز را کسب کرد. این نتایج نظرسنجی توسعه دهندگان Stack Overflow در سال 2019 را تأیید می کند. «فرصت ‌های خودسازی» نیز بیش از «فرهنگ و ارزش‌ های شرکت» بها داده می‌ شد. به جای اینکه استخدام ‌کنندگان داخلی دفاتر خود را به ‌عنوان «تازه ‌بازسازی ‌شده» بازاریابی کنند.

هیچ پاسخ ‌دهنده ‌ای گزینه ‌های کار منعطف از راه دور را به عنوان یکی از بهترین جنبه‌ های کار فعلی خود مطرح نکرده است. بازار کار رشته net developer در انگلیس شرایط متفاوتی دارد. شرکت ‌های کافی در حال حاضر این گزینه ‌ها را در عمل معرفی نمی ‌کنند یا برخلاف تقاضای فعلی بازار، عوامل دیگر همچنان مورد توجه هستند. اگر پروژه فناوری که روزانه با آن کار می کنید خسته کننده باشد، به طور واقع بینانه، آیا کار از خانه مزایای عمده ای دارد؟ فقدان فرصت های پیشرفت شغلی این یکی از دلایل زیادی است که چرخه شغلی جاوا به طور متوسط ​​18 تا 24 ماه طول می کشد.

مزیت های کار در کشور انگلستان

در انگلیس از برخی از آخرین فناوری ها در زمینه دیجیتال و شناختی برای توانمندسازی سازمان ها در هر جنبه استفاده می کنند. شما این فرصت را خواهید داشت که با متخصصانی کار کنید که برخی از انقلابی ترین راه حل ها را در زمینه خود ایجاد کرده اند. در پروژه های بزرگ در سطح جهانی کار کنی و حرفه خود را در استودیوها توسعه دهید. حرفه خود را در یک صنعت یا چندین صنعت توسعه دهید. در شهری که می خواهید کار کنید و با تبادلات فرهنگی تغذیه شوید. برای انتخاب مسیر شغلی خود توانمند باشید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با تیم جوان و پویای خود آماده خدمت رسانی در حوزه شرایط گرفتن ویزای کار انگلستان می باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *