مهاجرت کاری اسلواکی

بازار کار رشته Java Developer در اسلواکی

بازار کار رشته Java Developer در اسلواکی

بازار کار رشته Java Developer در اسلواکی در جوامع و واحدهای صنفی امروز به خوبی و به روز ظهور دارد و مورد استقبال متقاضیان قرار گرفته است. آیا می خواهید کار خود را با یادگیری از متخصصان این حوزه شروع کنید؟ این کشور به دنبال توسعه دهندگان جدیدی است که در گسترش قابلیت جاوا در اسلواکی کمک کنند. اگر دوست دارید برای مشتریان خارجی کار کنید و در صورت تمایل به امتحان چیز جدیدی بتوانید به پروژه دیگری تغییر دهید، درنگ نکنید.

در دوره های IT، نظارت بر برنامه نویسی، مدل ترکیبی کار (دفتر، دفتر خانگی و گزینه های کار از راه دور)، تعادل بین کار و زندگی و موارد دیگر را ارائه می دهند تا شما را تشویق کنند که بهترین باشید. مشاوران در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تجارب ارزشمند و موثقی در خصوص نحوه مهاجرت کاری به اسلواکی دارند.

بررسی بازار کار رشته Java Developer در اسلواکی

مرکز فناوری اروپای شرقی اسلواکی به مقصدی برای شرکت های با رشد سریع متوسط ​​​​بازار و همچنین شرکت های بزرگ چند ملیتی تبدیل می شود که به دنبال راه اندازی تیم های راه دور غنی از استعداد و ایجاد تحول دیجیتال هستند. چه چیزی اسلواکی را به یک کانون استعداد نرم افزاری تبدیل می کند؟ اهمیت استعدادهای بومی موجود را نمی توان دست کم گرفت. این کشور به لطف مدارس مهندسی محلی دانشکده فنی کوزیتسه و دانشگاه فناوری اسلواکی در براتیسلاوا (که در حال حاضر بیش از 147000 فارغ التحصیل دارد) و دانشکده فنی کوشیتسه دارای استعدادهای فناوری است که به طور مداوم در حال رشد است.

این شرایط وسعت و عمق استعداد این کشور را بسیار جلوتر از همتایان خود در منطقه قرار می دهد. بر اساس گزارش اخیر SkillValue، بر اساس بیش از 550 ارزیابی فنی، اسلواکی رتبه اول را در رتبه بندی بهترین توسعه دهندگان در جهان به خود اختصاص داده است. و علاوه بر عواملی که باعث استخدام از راه دور در اسلواکی می شود، این واقعیت است که موسسات آموزش عالی اسلواکی شامل یادگیری زبان های خارجی در برنامه درسی خود می شوند، بنابراین 80% اسلواکی ها حداقل به یک زبان خارجی صحبت می کنند. چشم ‌انداز استارت ‌آپ ‌های فناوری در اسلواکی از ابتکارات محلی این کشور و چارچوب دولتی حمایت ‌کننده سود می ‌برد.

در بخش زیر شاهد ویژگی های حوزه شغلی در حوزه java developer در اسلواکی می باشید:

ویژگی های حوزه شغلی در حوزه java developer در اسلواکی

حقوق در بازار کار رشته Java Developer در اسلواکی

مزیت دیگر نزدیکی اسلواکی به اتریش، مجارستان و جمهوری چک است، به این معنی که اکوسیستمی که در آن فعالیت می کند بسیار بزرگتر از خود کشور است. همه این عوامل به طور موفقیت آمیزی مسیر تحول را برای کسب و کارهای جهانی تسریع می کنند. حقوق 1 بار در ماه به کارکنان پرداخت می شود. کارمندان موظفند حداکثر تا پایان ماه تقویمی بعدی پرداخت را انجام دهند مگر اینکه در قرارداد کار فردی مشخص شده باشد. حداقل دستمزد در اسلواکی €650 (یورو) در ماه است که معادل $74676 (دلار) در سال 2023 است.

در جدول زیر شاهد حقوق مشاغل مرتبط با اسلواکی می باشید:

عنوان شغلیمیانگین درآمد به دلار
توسعه دهنده جاوا$26015
برنامه نویس سی شارپ$26257
برنامه نویس C++$29403
توسعه دهنده Front-End$20207
توسعه دهنده موبایل$23958
سیستم کسب و کار$21296
تحلیلگر$21296
مدیر فناوری اطلاعات$26499

سیستم بازار کار رشته Java Developer در اسلواکی

سیستم بازار کار رشته Java Developer در اسلواکی

فسخ قرارداد کار می تواند به صورت کتبی توسط هر دو طرف از طریق: فسخ فوری. این فقط در شرایط خاصی امکان پذیر است که در آن کارفرما باید قرارداد را طی یک دوره 2 ماهه از تاریخی که کارفرما از دلیل اخراج فوری آگاه شده و حداکثر تا 1 سال پس از اعلام دلیل اخراج، فسخ کند. به وجود اخراج تنها در صورتی معتبر خواهد بود که قبلاً با نمایندگان کارکنان مشورت شده باشد. فسخ در دوره آزمایشی این می تواند توسط هر یک از طرفین در طول دوره آزمایشی بدون ارائه هیچ دلیلی برای فسخ انجام شود. باید با یک اخطار کتبی که باید حداقل 3 روز قبل از روز فسخ به طرف مقابل تحویل داده شود، رسمیت یابد.

در نمودار زیر شاهد تعداد متقاضیان در حوزه Java Developer در اسلواکی می باشید:

تعداد متقاضیان در حوزه توسعه دهنده جاوا در اسلواکی

نکاتی در خصوص کار توسعه دهنده جاوا در اسلواکی

بازار کار رشته net developer در اسلواکی هم نرخ استخدام بالایی دارد. دوره های اعلان معمولاً 1 ماه است، مگر اینکه قانون کار خلاف آن را تصریح کرده باشد. اگر دوره استخدام 1 سال به طول انجامید، مدت اخطار حداقل 2 ماه خواهد بود. در صورتی که دوره استخدام 5 سال به طول انجامید، مدت اخطار حداقل 3 ماه خواهد بود. کارمندان می توانند با اخطار به هر دلیل یا بدون ذکر دلیل قرارداد کار خود را فسخ کنند. زمانی که دوره استخدام حداقل 1 سال طول بکشد، دوره اخطار 1 ماهه و اگر مدت استخدام 2 سال یا بیشتر باشد، مدت اخطار 2 ماه است. میزان پاداش پایان کار بستگی به مدت زمان رابطه کاری و دلیل خاتمه دارد.

اگر کارمند 5 تا 10 سال کار کرده باشد. 2 برابر میانگین درآمد ماهانه آنها. اگر کارمند 10 تا 20 سال کار کرده باشد: 3برابر میانگین درآمد ماهانه آنها. اگر کارمند بیش از 20 سال کار کرده باشد: 4 برابر میانگین درآمد ماهانه آنها. در صورتی که کارمندان حداقل 60 روز در یک سال تقویمی شاغل بوده باشند، 4 هفته مرخصی سالانه دارند. کارمندانی که تا پایان سال تقویمی مربوطه حداقل 33 سال سن داشته باشند، مجاز به 5 هفته مرخصی سالانه هستند. کارمندانی که حداقل 60 روز در 1 سال تقویمی مشغول به کار نبوده اند، به ازای هر 21 روز کار، بر اساس روزهای کار، به میزان 1/12 مرخصی سالانه مجاز به مرخصی هستند.

مزایا کار در کشور اسلواکی به عنوان توسعه دهنده جاوا

کار در اسلواکی برای 3 روز اول مرخصی استعلاجی، 25% از دستمزد روزانه خود توسط کارفرما به کارمند پرداخت می شود. از روز 4 تا 10 مرخصی استعلاجی، 55% حقوق روزانه خود را کارفرما پرداخت می کند. از روز یازدهم به بعد %55 دستمزد روزانه پرداختی سازمان تامین اجتماعی به کارمند پرداخت می شود. یک کارمند حق 34 هفته مرخصی زایمان را دارد. مادران مجرد از 37 هفته مرخصی زایمان برخوردارند. زنانی که 2 فرزند یا بیشتر به دنیا آورند، 43 هفته مرخصی زایمان دارند. مرخصی زایمان 6-8 هفته قبل از تاریخ مورد انتظار زایمان شروع می شود.

کارمندان مجازند تا زمانی که کودک 3 ساله شود از مرخصی والدین استفاده کنند. در مواردی که کودک دارای مشکلات جدی سلامتی است و نیاز به مراقبت ویژه دارد، کارفرمایان باید درخواست مرخصی والدین را تا زمانی که کودک به 6 سالگی می رسد تأیید کنند. مبلغ کمک هزینه والدین €270 (یورو) در ماه است که توسط اداره مرکزی امور اجتماعی کار و خانواده پرداخت می شود. کارمندانی که فرزندی را به فرزندی قبول می کنند، 28 هفته مرخصی دارند. کارمندان پس از فوت همسر یا فرزند خود از 2 روز مرخصی استحقاقی و یک روز دیگر برای شرکت در مراسم خاکسپاری برخوردارند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشاوران متخصصی دارد که در زمینه کاریابی در اسلواکی به شما مشاوره می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *