مهاجرت کاری چین

بازار کار رشته front end developer در چین

بازار کار رشته front end developer در چین

در بازار کار رشته front end developer در چین برنامه 13 هفته ای رایگان با مشورت کارفرمایان برای متقاضیان جویای کار مارکتینگ طراحی شده است. این برنامه به شما امکان تسلط بر مهارت های کدنویسی، از جمله نحوه توسعه ویژگی های جدید وب، شناسایی و رفع خطاهای وب سایت، بررسی کدها، طراحی محصول وب، بهبود تجربه کاربری و غیره و همچنین مهارت های استخدامی را می دهد که به شما در دستیابی به پتانسیل خود کمک می کند. فارغ التحصیلان طیف گسترده ای از گزینه های شغلی مانند توسعه دهنده وب، برنامه نویس، طراح گرافیک وب، برنامه نویس فناوری اطلاعات، توسعه دهنده نرم افزار را خواهند داشت. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای اشخاصی که قصد مهاجرت کاری به چین را دارد مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

آیا مایل به راه اندازی حرفه خود به عنوان یک توسعه دهنده وب جلویی هستید؟ توسعه دهندگان وب فرانت اند افرادی هستند که در پشت ساخت وب سایت ها و ایجاد پلتفرم های جدید هستند. وب سایت ها یک جزء حیاتی برای هر کسب و کاری برای رقابتی ماندن هستند. از ژانویه 2020، اینترنت شامل بیش از 1.5 میلیارد وب سایت است، و تعداد آنها در حال افزایش است! این یک نیاز جدی برای توسعه دهندگان وب، افرادی که مسئول کدنویسی، ساختن، تجزیه و تحلیل و نگهداری همه آن وب سایت ها هستند، فراهم می کند. در ادامه در مورد بررسی بازار کار رشته front end developer در چین بیشتر صحبت می کنیم.

حقوق استخدام front end developer در چین

حقوق توسعه دهندگان Front End در چین از CNY‎12200 تا 37800CNY‎ (یوان) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. میانگین حقوق 24400CNY‎ (یوان) در ماه است، به این معنی که نیمی (50%) از افرادی که به عنوان توسعه دهندگان Front End کار می کنند کمتر از 24400CNY‎ (یوان) درآمد دارند. در حالی که نیمی دیگر بیش از 24400CNY (یوان) درآمد دارند. 25% از توسعه دهندگان Front End کمتر از 16400CNY‎ (یوان) درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از 16400CNY (یوان) درآمد دارند. همچنین 75% از توسعه دهندگان Front End کمتر از 31100CNY (یوان) درآمد دارند در حالی که 25% بیش از 31100CNY (یوان) درآمد دارند.

در بخش زیر شاهد عوامل تاثیر گذار در حقوق یک front end developer در چین هستید:

عوامل تاثیر گذار در حقوق یک front end developer در چین

بررسی بازار کار رشته front end developer در چین

فراگیرانی که برنامه های کاربردی و دوره های آموزشی front end developer در چین را تکمیل کرده اند گواهینامه ای دریافت خواهند کرد که به طور مشترک توسط ارائه دهنده خدمات آموزشی صادر می شود. این برنامه ممکن است با توجه به توسعه بیماری همه گیر و اقدامات بهداشتی دولت تنظیم شود. توسعه دهندگان Frontend در ساختن نرم افزار سمت مشتری که با آن تعامل داریم، تخصص دارند. آنها می دانند که چگونه همه چیز را از تصاویر و رنگ ها گرفته تا منوها و لغزنده های چرخان کدنویسی کنند. زبان های برنامه نویسی مانند HTML، CSS و جاوا اسکریپت ابزار تجارت آنها هستند.

با ترکیب مهارت ‌های فنی و خلاقانه با یکپارچه‌ سازی زبان‌ های نشانه ‌گذاری، طراحی، و اسکریپت ‌ها و چارچوب ‌ها، برنامه‌ نویسان Front-end محیط منحصربه‌ فردی را برای هر چیزی که کاربران می ‌بینند، کلیک می‌ کنند و لمس می ‌کنند، ایجاد می‌ کنند. با کمک شبکه توسعه دهندگان، مدرسان، شرکای استخدام و فارغ التحصیلان، دانش آموزان را برای موفقیت در زمینه ای که به سرعت در حال گسترش است، مجهز کنید. برنامه درسی توسعه دهندگان Frontend با همکاری شرکت های پیشرو این صنعت ایجاد شد تا برنامه های ما تا حد امکان با نیازهای صنعت محلی مرتبط باشد و به فارغ التحصیلان اطمینان حاصل شود که به محض پایان برنامه آماده کار خواهند بود.

در جدول زیر شاهد نرخ بیکاری در حوزه استخدام front end developer در چین هستید:

نرخ بیکاریسال
17%2020
15%2021
18%2022

بررسی بازار کار رشته front end developer در چین

تحصیل در رشته توسعه فرانت اند در چین

در طول برنامه، مهارت ‌های عملی در مبانی توسعه وب از HTML و CSS، از طریق جاوا اسکریپت، طراحی رابط کاربری پیشرفته و توسعه SPA و همچنین مهارت ‌های نرم مانند رهبری و حل مسئله از طریق تکمیل پروژه ‌های در مقیاس بزرگ به دست می ‌آیند. دانش ‌آموزان از طریق کارگاه‌ ها و کلاس ‌های مستر، با گردآوری مجموعه ‌ای از پروژه ‌های طراحی شده برای تقویت مفاهیم و فناوری ‌های مختلفی که دانش‌ آموزان در هر واحد یاد گرفته ‌اند، تجربه عملی کسب خواهند کرد.Wawiwa شکاف مهارت های فنی را با مهارت مجدد افراد برای مشاغل فنی پر تقاضا پر می کند.

Wawiwa به شرکای خود در سراسر جهان کمک می کند تا از طریق مراکز یا برنامه های آموزشی فناوری محلی، افراد را برای مشاغل فنی مجدداً مهارت دهند و مهارت دهند. این شرکت از یک روش آموزشی اثبات شده، محتوای پیشرفته، پلتفرم های دیجیتالی برای یادگیری و ارزیابی، و روابط قوی با صنعت، برای ارائه برنامه های آموزشی که منجر به اشتغال پذیری بالاتر و رضایت فارغ التحصیلان می شود، استفاده می کند. این نیز به نوبه خود، یک برند آموزشی قوی و یک تجارت پایدار برای شرکای Wawiwa ایجاد می کند. بازار کار رشته java developer در چین هم فرصت خوبی برای کار در این کشور است.

در نمودار زیر شاهد تحصیلات کارمندان front end developer در چین می باشید:

تحصیلات کارمندان در حوزه فرانت اند در چین

چشم انداز بازار کار رشته توسعه فرانت اند در چین

آیا به دنبال یک شرکت مبتنی بر بیمار و نوآورانه هستید که به شما الهام بخشد و به شما قدرت بدرخشد؟ به عنوان توسعه‌ دهنده ارشد نرم ‌افزار، Front End، به کشور چین فکر کنید. در این کشور شما نقشی حیاتی در ماموریت الهام بخش و جسورانه ما خواهید داشت. به‌ عنوان توسعه‌ دهنده ارشد موفق نرم‌ افزار Front End، مستقیماً قابلیت ‌هایی را برای پیاده‌ سازی، پشتیبانی و بهبود مستمر تجربه کاربر نهایی پروژه سازمانی و سیستم مدیریت پورتفولیو توسعه خواهید داد. شما اجزای UI مبتنی بر داده را به همراه خدمات باطن مقیاس پذیر با استفاده از الگوهای API مدرن یا چارچوب هایی مانند REST یا gRPC طراحی خواهید کرد.

توسعه Front End که عملکردهای شناسایی شده همراه با اعضای تیم Product Squad و کاربران نهایی را پیاده سازی می کند. برای اطمینان از راه حل های قابل اجرا قبل از اجرا، رابط های کاربری و تجربیات را با استفاده از وایرفریم ها و دیگر روش های ماکت طراحی کنید. استخدام برنامه نویس در چین برای اجرای پیاده سازی، کدنویسی و آزمایش مولفه های UI/UX و API های Backend انجام می شود. از تکنیک های مدرن و مبتنی بر داده برای شناسایی فرصت ها برای اصلاح و بهبود مستمر عناصر رابط کاربری موجود استفاده کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مسیر اخذ ویزای کاری چین همراه مطمئن شماست.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *