مهاجرت کاری مالتا

بازار کار رشته front end developer در مالتا

بازار کار رشته front end developer در مالتا

در بازار کار رشته front end developer در مالتا صاحبان پروژه در نهایت از کاربران خود قدردانی کردند که تخصص یک طراح UI/UX پدیدار شده است. بنابراین، اغلب، یک توسعه‌ دهنده فرانت ‌اند به ‌عنوان طراح یک رابط عمل می ‌کند، اگرچه در شرکت ‌های بزرگ، طراح UI/UX این وظیفه را انجام می ‌دهد در حالی که یک توسعه‌ دهنده مشغول برنامه ‌نویسی است.

هر قسمت از یک وب سایت یا یک برنامه وب به زبان متفاوتی نوشته شده است. زبان ‌های اصلی سبک و نشانه‌گذاری هستند که برای نوشتن کد منبع صفحات وب استفاده می ‌شوند. می توانید به صورت مشروط آنها را زبان های ساده بنامید زیرا حتی مبتدیان نیز می توانند به سرعت بر آنها مسلط شوند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت دارای مشاوران متبحر و متخصص در حوزه مهاجرت کاری به مالتاست.

بررسی بازار کار رشته front end developer در مالتا

به‌ عنوان یک توسعه ‌دهنده Frontend، شما بخشی از یک تیم متقابل عملکردی در منطقه جدید بازی ‌سازی خواهید بود. شما مستقیماً در موفقیت محصولات با تحقق دیدگاه های تیم های محصول به یک تجربه کاربری ملموس کمک خواهید کرد. شما در مراسم چابک مانند برنامه ریزی، تخمین، توسعه، آزمایش، بررسی کد، استقرار نرم افزار عالی، پیاده سازی ویژگی های جدید و همچنین حفظ و بهبود عملکرد موجود شرکت خواهید کرد. شما دوش به دوش با برخی از بزرگترین استعدادهای این صنعت کار خواهید کرد. شما روی برنامه های کاربردی وب کار خواهید کرد که با ترافیک بالایی که به مخاطبان سراسر جهان می رسد سروکار دارند.

علاوه بر همه اینها، شما بخشی از جامعه چند فرهنگی Betsson خواهید بود که از رویدادهای تیم سازی، بارهای جمعه، کلوپ های اجتماعی، مهمانی ها و رویدادهای دیگر لذت می برید. همیشه چیز سرگرم کننده ای وجود دارد که منتظر آن باشید. مشتری ها، یک اپراتور کازینو آنلاین با رشد سریع واقع در مالت، استونی و هلند در حال حاضر به دنبال افراد متعهد، با انگیزه و جزئیات گرا برای موقعیت توسعه دهنده Front-end است. آن ‌ها می‌ خواهند کارمند آینده‌ بخشی از یک تیم پویا باشد و در توسعه و نگهداری برنامه‌ ها،  APIها و خدمات جدید و موجود کمک کند.

در جدول زیر شاهد تعداد فرصت های شغلی در حوزه front end developer در مالتا می باشید:

تعداد فرصت های شغلیسال
23792020
27202021
27502022

چشم انداز بازار کار رشته front end developer در مالتا

چشم انداز بازار کار رشته front end developer در مالتا

آیا شما یک مهندس باتجربه Frontend Angular به دنبال چالش بعدی هستید؟ منطقه بازی در توسعه محصول اکنون در حال استخدام است. منطقه بازی در توسعه محصول اکنون در حال استخدام است. منطقه بازی در گروه Betsson بر روی بازی و کشف بازی در همه مارک ها و بازارهای تمرکز دارد. هدف ارائه بهترین محصولات بازی در صنعت و تجربه کاربری هیجان انگیز هنگام بازی در سایت های است. لابی های بازی، ابتکارات بازی، ادغام ارائه دهندگان و موارد دیگر را پوشش می دهید. در گروه Betsson، در تلاش هستند تا بهترین تجربه مشتری را در صنعت ارائه دهد. در مالتا یکی از رهبران بازار در iGaming هستند و محصولات بازی آنلاین را در تعدادی از بازارها ارائه می ‌کنند.

مشتری ها یک شرکت بین المللی پیشرو در تجارت الکترونیک و ایجاد برند هستند. کار بر روی فروشگاه های اینترنتی، CRM، صفحات فرود و توسعه برنامه و توانایی بر عهده گرفتن مسئولیت در حوزه کاری فرانت اند است. در زمینه توسعه ویژگی یا پروژه ها و قادر به نوشتن HTML معنایی و قابل دسترس باشید. دارای تجربه ساخت محصولاتی که با کاربر روبرو هستند. درک مسائل مربوط به سازگاری بین مرورگرها و توسعه اجزای UI تمیز و قابل استفاده مجدد بر عهده شماست. داشتن حداقل 2 سال سابقه کار در زمینه توسعه frontend; و داشتن تجربه قوی و مهارت های ابزار دقیق مرتبط الزامی اشت. دانش خوبی از فریمورک های مدرن مانند VueJS، ReactJS، Angular، jQuery داشته باشید.

در نمودار زیر شاهد زمینه های کاری در حوزه front end developer در مالتا هستید:

صنایع مرتبط با حوزه فرانت اند در مالتا

کار به عنوان توسعه فرانت اند در مالتا

شما بخشی از یک تیم پرشور خواهید بود که در حال ایجاد یک پلتفرم صنعتی پیشرو، مقیاس پذیر است بنابراین به طور مداوم برای برتری فنی و محصول تلاش می کنید. به عنوان بخشی از تیم، شما با استفاده از آخرین فن آوری ها، محصولات جدیدی می سازید. مشارکت فعالانه در پلتفرم جلویی تطبیقی چند برندی که از برندهای اصلی حمایت می کند. هدف این است که یک تیم مهندسی کوچک و نزدیک به هم داشته باشیم که بتواند تأثیری بزرگ داشته باشد. ارسال ویژگی‌ های جدید و بهبود محصول را در اولویت قرار می‌دهیم و در عین حال پلتفرم خود را به گونه‌ای می ‌سازند که بیش از حد دچار بدهی فنی نشوند. استخدام front end developer در مالتا دارای شرایط معینی است.

مسئولیت های شما شامل موارد زیر خواهد بود:

  • هم ویژگی های سمت کلاینت و هم سرور را برای برنامه وب رو به روی پخش کننده ایجاد کنید.
  • ادغام API با پخش کننده با خدمات باطن
  • شرکت در طراحی و بررسی کد
  • همکاری موثر با طراحان در حین اجرا

حقوق در بازار کار رشته توسعه فرانت اند در مالتا

هیچ داده حقوق و دستمزدی توسط شرکت منتشر نشده است، بنابراین حقوق و دستمزد را بر اساس مشاغل مشابه بازار کار رشته java developer در مالتا و، React، Node، Front End، Game Developer، Developer، Digital Nomad، API و مشاغل Backend تخمین زدیم حدود $60000 الی $120000 (دلار) در سال. میانگین حقوق توسعه دهندگان Front End برای سال 2022 در مالتا و مقایسه آن با سایر کشورها و مشاغل را بررسی خواهند کرد. یک توسعه دهنده Front End که در مالت کار می کند معمولاً حدود $45260 (دلار) در سال درآمد دارد و این می تواند از کمترین میانگین حقوق در حدود $25940 (دلار) تا بالاترین میانگین حقوق $72360 (دلار) متغیر باشد.

در جدول زیر شاهد نرخ حقوق در حوزه front end developer در مالتا هستید:

میانگین حقوق سالانه به دلارمیانگین حقوق ماهانه به دلارکمترین حقوق سالانه به دلارکمترین حقوق ماهیانه به دلاربالاترین حقوق سالانه به دلار
45260$3771$25940$2161$72360$

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد شرایط کار در مالتا مهاجرت به کشور مالتا و اخذ اقامت کاری در این کشور مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *