مهاجرت کاری لهستان

بازار کار رشته front end developer در لهستان

بازار کار رشته front end developer در لهستان

در بازار کار رشته front end developer در لهستان زمانی که صحبت از زبان های برنامه نویسی می آید، جاوا اسکریپت محبوب ترین در Frontend است، با %56 از پاسخ دهندگان که با این زبان برنامه نویسی می کنند. در وهله دوم TypeScript را با امتیاز 35% دارند، بنابراین تفاوت بین اول و بعدی بسیار زیاد است. محبوبیت جاوا اسکریپت در فرانت اند تعجب آور نیست. این اساساً تنها زبان پویا است که به طور گسترده پشتیبانی می شود و برای کدنویسی صفحات وب استفاده می شود. به جرات می توان گفت که وب سایت های مدرن بدون جاوا اسکریپت نمی توانند کار کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت سابقه خوبی در زمینه مهاجرت های کاری به لهستان دارد و شما می توانید سوالات خود در این خصوص از مشاوران بپرسید.

بررسی بازار کار رشته front end developer در لهستان

Junior Frontend Developer یک برنامه نویس با کمتر از 2 سال تجربه در سمت خود است و ارشد معمولاً حداقل 5 سال سابقه کار دارد. این نشان می دهد که میانگین ارشدیت یک توسعه دهنده Frontend بیش از 3,5 سال است. همچنین شایان ذکر است که توسعه دهنده آماری Frontend چند ساله است. بیشترین تعداد این متخصصان بین 19 تا 30 سال سن دارند. حدود %73 از آنها در بین تمام افراد مورد بررسی وجود دارد. %25 از پاسخ دهندگان بین 31 تا 40 سال سن دارند و کمی بیش از %1.5 بالای 40 سال سن دارند. صحبت در مورد پول در طول فرآیند استخدام آسان ترین کار نیست.

در بخش زیر شاهد شهرهای برتر برای استخدام در حوزه فرانت اند در کشور لهستان می باشید:

شاهد شهرهای برتر برای استخدام در حوزه فرانت اند در کشور لهستاناول، برنامه نویسانی که در TypeScript کدنویسی می کنند به طور متوسط ​​7646 PLN (زلوتی) درآمد دارند. بعد ما متخصصان جاوا اسکریپت را داریم که به طور متوسط ​​7028 PLN (زلوتی) درآمد دارند. در انتهای لیست کسانی هستند که با HTML و CSS کار می کنند و اینها افرادی هستند که معمولاً UI توسعه می دهند میانگین درآمد آنها 5009 PLN (زلوتی) است. در اینجا می بینیم که اقلیت %25 که از TypeScript استفاده می کنند، به طور متوسط ​​بیشتر از بقیه توسعه دهندگان frontend درآمد دارند. این می ‌تواند برای افرادی که به ‌عنوان یک توسعه ‌دهنده فرانت ‌اند شغلی را در نظر می ‌گیرند، جذاب و پردرآمد باشد.

در جدول زیر شاهد نرخ استخدام در حوزه front end developer در لهستان را مشاهده می کنید:

نرخ استخدامسال
71%2020
77%2021
75%2022

حقوق در بازار کار رشته front end developer در لهستان

در شرکت هایی با11 تا 50 کارمند می توانید به طور متوسط 5947 PLN (زلوتی) درآمد کسب کنید. بخش بزرگی از توسعه دهندگان Frontend مورد بررسی نیز در شرکت هایی با 51 تا 200 کارمند کار می کنند آنها به طور متوسط 7168 PLN (زلوتی) درآمد دارند. گروه سومی که ما به آن نگاه خواهیم کرد، توسعه دهندگان فرانت اند هستند که در شرکت های 2 تا 10 نفره کار می کنند آنها به طور متوسط 4933 PLN (زلوتی) درآمد دارند. از سوی دیگر، برخی از افرادی که مورد بررسی قرار گرفتند، در شرکت‌هایی با اندازه 1000 تا 5000 کارمند یا به اصطلاح شرکت‌ها کار می‌کنند. میانگین درآمد آنها 8195 PLN (زلوتی) است. از سوی دیگر، توسعه دهندگان فرانت اند که در شرکت هایی با بیش از 10000 کارمند کار می کنند، به طور متوسط 7439 PLN (زلوتی) درآمد دارند. بازار کار رشته java developer در لهستان نیز با این بخش رابطه تنگاتنگی دارد.

در نمودار زیر شاهد زمینه های کاری در حوزه فرانت اند در لهستان هستید:

زمینه های کاری در حوزه فرانت اند در لهستان

چشم انداز بازار کار رشته front end developer در لهستان

لهستان یک مقصد محبوب برون سپاری فناوری اطلاعات برای اقتصادهای با حقوق بالا است. متوسط ​​حقوق، مالیات و سایر هزینه های سربار مانند فضای اداری به میزان قابل توجهی در مقایسه با بازارهای داخلی صرفه جویی قابل توجهی را ارائه می دهد. گرایش به سمت کار از راه دور، مناطق زمانی سازگار، تدارکات سفر نسبتاً آسان و در دسترس بودن متخصصان فناوری اطلاعات با سطح معقول تا خوب انگلیسی، همگی هجوم عظیمی از کارفرمایان توسعه‌ دهندگان نرم ‌افزار اروپای شرقی را در سال ‌های اخیر تشویق کرده‌اند. این واقعیت که برخی از کشورهای اروپای شرقی از جمله لهستان، رومانی و بلغارستان نیز عضو اتحادیه اروپا هستند، که می ‌تواند برای پروژه ‌های توسعه نرم ‌افزاری که نیاز به رعایت GDPR دارند، مهم باشد، علامت دیگری در ستون برای منطقه تا آنجا که مربوط به کارفرمایان است.

از نقطه نظر کارفرما، استخدام برنامه نویس در لهستان و توسعه دهندگان فرانت اند بسته به کشوری که در آن مشغول به کار هستند نیز می توانند هزینه های بسیار بیشتر یا کمتری را در زمینه مشارکت های تامین اجتماعی و سایر مالیات ها و هزینه ها مانند بیمه نامه ها بپردازند. «توسعه‌ دهنده جلویی» نیز عنوان بسیار گسترده‌ ای است. دستمزدهای مرتبط با این نقش بسته به زبان ‌های برنامه‌نویسی جلویی و سایر ابزارها و فناوری ‌های توسعه نرم ‌افزار می ‌تواند به طور قابل توجهی متفاوت باشد. حقوق یک توسعه دهنده C#.Net ، یک توسعه دهنده React ، یک توسعه دهنده Objective-C یا یک توسعه دهنده Go می تواند بسیار متفاوت باشد.

برخی از عواملی که می توانند بر دستمزد توسعه دهندگان فرانت اند تأثیر بگذارند عبارتند از:

  • سطح تخصص
  • نوع تخصص
  • سال های تجربه

چشم انداز بازار کار رشته front end developer در لهستان

فضای کاری در حوزه فرانت اند در لهستان

این کشور متشکل از کشورهای مختلف با پویایی بازار و اقتصاد خاص خود است. یکی از وجوه مشترک اکثر منطقه این است که سرانه تعداد نسبتاً بالای توسعه دهندگان نرم افزار است. چیزی که اغلب به سنت قوی منطقه در ریاضیات مربوط می شود. دلیل تعداد و کیفیت آنها هرچه باشد، توسعه دهندگان در لهستان تقاضای زیادی دارند. این منجر به تورم قابل توجه حقوق برای توسعه دهندگان شده است. علیرغم کاهش شکاف با دستمزد متخصصان فناوری اطلاعات در اروپای غربی، به ویژه برای متخصصان ارشد، استخدام توسعه دهندگان فرانت اند در لهستان هنوز هم معمولاً نشان دهنده صرفه جویی قابل توجهی در استخدام گزینه های جایگزین با پروفایل های مشابه در بازارهای داخلی است. اگر می خواهید با یک متخصص در حوزه کار در لهستان مشورت نمایید موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خدمت شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *