مهاجرت کاری فنلاند

بازار کار رشته front end developer در فنلاند

بازار کار رشته front end developer در فنلاند

بازار کار رشته front end developer در فنلاند مانند هر جای دیگر، بخش فناوری کشور در نوآوری رشد می کند و نقش هایی را در همه سطوح ارائه می دهد. برنامه نویس برنامه و توسعه دهنده نرم افزار دو تا از داغ ترین مشاغل این کشور هستند. یک متخصص فناوری اطلاعات در فنلاند درآمد داردحدود €4710 (یورو) ماهانه، که به خوبی با حقوق متوسط ​​فنلاند مقایسه می شود. در فنلاند مشاغل زیادی برای انگلیسی زبانان وجود دارد، اما دانش فنلاندی و مدرک زبان یک مزیت بزرگ برای خارجی ها است. دستمزدها با توجه به سطح و عنوان شغلی به طور قابل توجهی متفاوت است€2440 (یورو) در سطح ورودی به حدود €7700 (یورو) در بالاترین سطح. این فقط یک مزه از مشاغل و حقوقی است که فنلاند در زمینه فناوری اطلاعات ارائه می دهد. مشاوران در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در حوزه کار در کشور فنلاند مشاوره می دهند.

بررسی بازار کار رشته front end developer در فنلاند

جای تعجب نیست که CTOها، مدیران شبکه و زیرساخت، و مدیران زیرساخت سازمانی بالاترین را دارند. حقوق در فناوری اطلاعات فنلاند بخش کمترین حقوق به متخصصان پشتیبانی مدیریت و نظارت بر داده ها تعلق می گیرد. در جولای 2021 بیش از 400 موقعیت توسعه‌ دهنده باز با درخواست‌ های دقیق برای ابزارها و فن‌آوری ‌های خاص وجود داشت. با تغییر الزامات از شرکتی به شرکت دیگر، دستمزد یک توسعه ‌دهنده وب ظاهری می‌تواند به ‌طور قابل ‌توجهی متفاوت باشد. متخصصان Backend می دانند که چگونه هر برنامه را تعاملی و قابل اعتماد کنند. این موقعیت دارای جای خالی بیشتری نسبت به توسعه دهندگان فرانت اند با دستمزد کمی کمتر بود.

موقعیت های توسعه دهنده Salesforce نسبتاً نادر هستند اما حقوق بالایی دارند میانگین اگر فردی متخصص در توسعه تمام پشته بخواهد در فنلاند شغلی پیدا کند، می تواند یک کار کاملاً ارزشمند باشد. بسیاری از شرکت‌های فناوری اطلاعات در طول همه‌گیری، دفاتر خود را ترک کردند، به این معنی که مشاغل توسعه‌دهنده جاوا اسکریپت از راه دور محبوبیت خاصی دارند. محبوبیت فزاینده رویکرد DevOps باعث شده است که شرکت های کوچک و متوسط ​​مشاغل مهندسی DevOps را از راه دور باز کنند. یک شرکت به یک بخش کامل از این متخصصان نیاز ندارد فقط یک مهندس می تواند مزایای متعددی را برای کل تیم برنامه به ارمغان بیاورد.

در جدول زیر شاهد نرخ افزایش حقوق در حوزه front end developer در فنلاند می باشید:

نرخ افزایشسال
31%2020
34%2021
36%2022

تنوع بازار کار رشته front end developer در فنلاند

توسعه اپلیکیشن موبایل یکی از اجزای اصلی صنعت IT است، به این معنی که توسعه دهندگان اپلیکیشن موبایل تقاضای بالایی دارند. تحقیقات نشان می‌ دهد که استارت ‌آپ ‌های فنلاندی و شرکت ‌های متوسط ​​و بزرگ بیشترین تعداد جای خالی برای توسعه‌ دهندگان نرم ‌افزار را دارند. مشاغل خالی QA و Salesforce کمترین موارد را دارند. وقتی صحبت از حقوق فنلاندی به میان می ‌آید، برنامه ‌نویسان جاوا اسکریپت در جایگاه اول قرار می ‌گیرند، فقط کمی جلوتر از توسعه‌ دهندگان فول استک، و مهندسان QA کمترین دستمزد را دارند. این تنوع به اشاره می کند که حتی اگر کل بازار کار فنلاند هنوز به سطح قبل از کووید بهبود نیافته باشد، هنوز هم می توان شغلی در فنلاند پیدا کرد، حتی برای خارجی ها.

در نمودار زیر شاهد زمینه های کاری در حوزه front end developer در فنلاند هستید:

زمینه های کاری در حوزه front end developer در فنلاند

کار در کشور فنلاند به عنوان front end developer

Aibidia یک استارت آپ است که مأموریت دارد انقلابی در قیمت گذاری انتقالی ایجاد کند. پلتفرم مبتنی بر ابر به شرکت ‌ها، مشاوران و مقامات مالیاتی کمک می‌ کند تا تمام جنبه‌ های قیمت ‌گذاری انتقال، از مستندسازی گرفته تا تجزیه و تحلیل را بهینه کنند. هوش مصنوعی و اتوماسیون را به این عملکرد حیاتی مالی می ‌آورند، که به طور سنتی با حجم کاری عظیم ایجاد صدها هزار صفحه اسناد در هر سال، سنگینی می‌کند. کارشناسان Aibidia در نرم افزارهای مالیاتی و ابری راه حل شماره 1 قیمت گذاری انتقال دیجیتال را در بازار توسعه داده اند که به سرعت مشتریان بین المللی را از طیف گسترده ای از صنایع به دست می آورد. Aibidia اکنون به دنبال یک برنامه نویس نیمه وقت (حداقل 2 روز در هفته) یا Junior Frontend Developer تمام وقت است تا به تیم در حال رشد و جاه طلب خود در هلسینکی بپیوندد.

در این نقش، شما با همکاری نزدیک با مدیر ارشد فناوریCTO و کل تیم توسعه محصول، در توسعه راه حل SaaS Transfer Pricing مبتنی بر ابر مشارکت خواهید داشت. تیم تحقیق و توسعه Aibidia متشکل از 20 نفر است که هدف آنها ارائه یک تجربه کاربری عالی با گسترش و حفظ راه حل Aibidia است. به عنوان یک توسعه ‌دهنده فرانت‌ اند جوان، در توسعه نرم ‌افزار frontend شرکت خواهید کرد. بازار کار رشته net developer در فنلاند هم می تواند یک فرصت خوب باشد. علاوه بر این، شما در اجرای الزامات فنی در سطوح مختلف از حماسه تا کار مشارکت خواهید داشت. فرصت ‌های توسعه زیادی برای یک فرد جاه ‌طلب وجود دارد که در زمینه شما متخصص شود و مهارت ‌های خود را برای انواع مختلف نقش ‌ها (فول استک، ابر، مدیریت پروژه و غیره) توسعه دهد.

تنوع بازار کار رشته front end developer در فنلاند

ورود به بازار کار فرانت اند دولوپر در فنلاند

برای استخدام برنامه نویس در فنلاند باید در مطالعات خود یا در پروژه های خود با فریمورک های مدرن جاوا اسکریپت (مانند Vue / React / Angular کار کرده باشید. فن آوری های دیگری که برای درک یک تصویر کامل از مسئولیت های تیم توسعه محصول مفید است، C# (Net)، Azure یا دیگر ابرها و پایگاه های داده عمومی مانند SQL هستند. شما از نزدیک با سهامداران مختلف کار خواهید کرد و بنابراین مهارت های همکاری خوبی لازم است. پیشینه تحصیلی مرتبط در کامپیوتر، ارتباطات یا علوم اطلاعات یا معادل آن (شما می توانید یک دانشجو یا یک فارغ التحصیل اخیر باشید. مهارت های خوب در هر چارچوب جاوا اسکریپت مدرن عمدتا از Vue.js استفاده می کنند.

رزومه، انگیزه نامه داوطلبانه و اگر دانشجو هستید، ریز نمرات سوابق خود را حداکثر تا 3 اکتبر از طریق سیستم درخواست ارسال کنید. به راحتی می توانید درخواست حقوق خود و اولین تاریخ شروع ممکن را در اسناد درخواست خود ذکر کنید. به یاد داشته باشید که از سیستم برنامه استفاده کنید، برنامه های کاربردی را از طریق ایمیل نمی پذیرند. فنلاند از کسب و کارها در سراسر جهان در برابر تهدیدات مدرن محافظت می کند. این کار را از طریق یک رویکرد امنیت مشترک برخاسته از دانش دست اول انجام می دهند که هیچ کس نمی تواند همه مشکلات امنیت سایبری را به تنهایی حل کند. مشاوران در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای مهاجرت کاری و اقامت فنلاند از طریق کار مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *