مهاجرت کاری رومانی

بازار کار رشته front end developer در رومانی

بازار کار رشته front end developer در رومانی

در بازار کار رشته front end developer در رومانی شرکت ها ترجیح می دهند با این نیروی کار همراه شوند زیرا نام تجاری در DNA رومانی وجود دارد. نرم افزار ها می توانند به طور گسترده ای طراحی شوند تا کاملاً با برند ظاهر و احساس مشتری مطابقت داشته باشند. به ‌عنوان توسعه‌ دهنده فرانت ‌اند خلاق شما متخصص برند سازی خواهید بود که هر اتاق خبری جدیدی را که راه‌اندازی می ‌کنند علامت‌ گذاری می‌ کند. در این کشور برای طراحی محورترین شرکت‌ های موجود در وب جهانی کار خواهید کرد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشاوران زبده و با تجربه ای دارد که برای مهاجرت کاری به کشور رومانی مشاور شماست.

بررسی بازار کار رشته front end developer در رومانی

در شرکت های کشور رومانی یک توسعه دهنده با تجربه Front-end را استخدام می کنند تا به تیم شگفت انگیز بپیوندد. رشد حرفه ای خود به عنوان یک توسعه دهنده تمام وقت Front-end فرصتی فوق العاده برای توسعه مهارت های سازنده است. اگر در تصمیم گیری، برنامه ریزی قوی هستید و شخصیت مناسبی برای کار دارید، پس همین امروز برای موقعیت توسعه دهنده Front-end اقدام کنید. برندهایی مانند WeTransfer، VanMoof، Dolby، Ace & Tate، و Lynk & Co همگی به برندهای خود و نحوه درک آنها اهمیت زیادی می دهند. نام تجاری آنها منحصر به فرد، بصری، به یاد ماندنی است، و آنها ارتباطات خوبی هستند.

اگر می‌ خواهید برای برندهای طراحی‌ محور با رشد سریع کار کنید و اتاق ‌های خبری بسازید و کاربران هیجان ‌انگیز را تجربه کنند این نقش برای شما مناسب است. شما بیش از 2 سال تجربه در ساخت برنامه های وب دارید. شما در یک تیم توسعه محصول کار کرده اید که یک محصول یا خدمات SaaS را توسعه می دهد که اعتماد مشتری را از طریق تجربیات کاربر قابل دسترسی و قابل اعتماد ایجاد می کند. شما می توانید به سرعت ببینید و به راحتی بفهمید که چه عناصر بصری باعث ایجاد یک برند قوی می شود.اگر HTML، CSS و جاوا اسکریپت را می شناسید و با Vue.js و/یا React تجربه دارید و با فرآیندهای توسعه وب مدرن آشنا هستید می توانید در این حوزه موفق شوید.

در نمودار زیر شاهد زمینه های کاری در حوزه front end developer در رومانی هستید:

زمینه های کاری در حوزه فرانت اند در رومانی

بررسی بازار کار رشته front end developer در رومانی

اکر با انگیزه هستید و می توانید به طور مستقل و به شیوه ای کارآمد کار کنید گام های خود را محکم بردارید. شما تجربه کار در یک تیم توسعه محصول از راه دور را دارید. شما تجربه کاری قبلی در طراحی یا برندسازی دارید، چه در یک آژانس خلاق، چه در یک آموزش طراحی یا یک شرکت طراحی محور. شما تجربه کار با Ruby / Ruby on Rails را دارید. آنچه برای ایجاد تجربه های کاربری عالی به دست می آورید: حقوقی بر اساس استانداردهای صنعت رومانی و تجربه شما و یک تیم دوستانه، پر جنب و جوش، متنوع و جاه طلب. گزینه ای برای اجاره میز در یک محل کار مشترک محلی نیز وجود دارد.

گردهمایی های منظم آنلاین و IRL، مانند شب های سینما و پیتزا، قایق سواری در آمستردام، قرار ملاقات با قهوه معمولی، و موارد دیگر نیز وجود دارد. فرصتی برای ایجاد تفاوت و تبدیل شدن به یک جزء حیاتی در یک شرکت با رشد سریع هم از دیگر مزایای کار در رومانی است. ایجاد ویژگی های جدید و بهبود تجربیات کاربری موجود و طرح های با وفاداری بالا یا طرح های طراحی شده با دست را به رابط های کاربری تعاملی تبدیل کنید. روی پروژه های داخلی کار کنید تا به همکاران کمک کنید کارآمدتر کار کنند.

مسئولیت های یک توسعه دهنده فرانت اند در رومانی

همکاری نزدیک با توسعه دهندگان و طراح محصول همراه با تیم خود، چرخه های توسعه آینده را برنامه ریزی کنید. پروژه ها را از منظر فنی انجام دهید و کار را به قطعات کوچکتر تقسیم کنید. کار خود را نمایش دهید، برنده ها را به اشتراک بگذارید و موفقیت ها را جشن بگیرید. به ‌عنوان یک توسعه‌ دهنده فرانت ‌اند خلاق در بازار کار رومانی، خلاقیت خود را در طیف گسترده ‌ای از زمینه‌ های هیجان ‌انگیز به کار خواهید گرفت.

شما بخشی از تیم توسعه محصول اصلی هستید. شما با یک تیم مجرب از مهندسان و طراحان برای ارسال ویژگی ‌های جدید برای محصول اتاق خبر و برنامه اصلی (سیستم پشتیبان که در آن مشتریان اتاق‌ های خبر و محتوای خود را مدیریت می ‌کنند) همکاری خواهید کرد. شما به ‌عنوان کارشناس اتاق خبر و برندسازی در تیم تأثیر زیادی در بهبود آن محصول دارید.

چشم انداز بازار کار رشته front end developer در رومانی

چشم انداز بازار کار رشته front end developer در رومانی

برای استخدام front end developer در رومانی کسب و کار مشاوره و خدمات حرفه ای جهانی IBM است که دارای قابلیت های پیشرو در تجارت و تحول در فناوری است. در کشور رومانی توسعه فرانت اند در حوزه فناوری خودرو و همچنین توسعه کسب و کارها بیشتر دیده می شود و در برخی از شرکت ها جز ضرویات است. برای حل برخی از منحصر به فردترین چالش های جهان آماده اید؟ و آماده برای شکل دادن به آینده برای میلیون ها نفر؟ اگر چنین است، پس وقت آن است که به بازار کار رشته رومانی بپیوندید، فردیت خود را بیان کنید، کنجکاوی خود را آزاد کنید و احتمالات جدید را کشف کنید.

ویژگی های بازار کار رشته توسعه فرانت اند در رومانی

به عنوان یک توسعه دهنده برنامه، شما پروژه را با تبدیل نیازمندی های سیستم به طراحی و توسعه سیستم های سفارشی در یک محیط چابک به آینده هدایت خواهید کرد. موفقیت پروژه ها در دستان شماست زیرا نیازهای حیاتی کسب و کار را به کد تبدیل می کنید و نوآوری را هدایت می کنید. کار شما به آی ‌بی ‌ام و مشتریان در سطح جهانی نیرو می ‌دهد، با همکاری و ادغام کد در سیستم ‌های سازمانی می توانید موفق شوید. در بازار کار رشته java developer در رومانی به دنبال توسعه دهندگان ماهر جاوا اسکریپت با تجربه front-end یا full stack هستند که بتوانند در مرکز نوآوری مشتری رومانی به عنوان بخشی از بازوی مشاوره کار کنند.

در جدول زیر شاهد نرخ افزایش حقوق در حوزه front end developer می باشید:

سالنرخ افزایش
202045%
202130%
202227%

بیش از 300 برنامه نویس جاوا اسکریپت در رومانی در بخارست، تیمیشوآرا، کلوژ و براشوف در سطوح مختلف ارشدیت در حال کار هستند. این شغل در حوزه های بانکداری، خودرو، خرده فروشی، پزشکی مشتریانی از بازارهای مختلف عمدتا اروپا، بلکه ایالات متحده یا کانادا دارد. هر نقش توسعه ‌دهنده جاوا اسکریپت ویژگی ‌های خاص خود را دارد، لطفا برای نیازهای یکی از پروژه‌ های به زیر نگاه کنید. با استفاده از بهترین شیوه ها، یک برنامه کاربردی کامل ارائه دهید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به رومانی از طریق کار مشاور و همراه شما است.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *