مهاجرت کاری روسیه

بازار کار رشته front end developer در روسیه

بازار کار رشته front end developer در روسیه

بازار کار رشته front end developer در روسیه یکی از محیط های کاری بسیار فعال است و مدتی است که توسعه وب به یک فرآیند چند سطحی تبدیل شده است. این بازار کار به صورت سلسله مراتبی به 2 بخش تقسیم می شود: Back end و Front End. Back end کدی است که بر روی یک سرور حاوی یک وب سایت یا یک برنامه وب و همچنین پایگاه داده ها و الگوریتم های عملیاتی آنها اجرا می شود. قسمت جلویی سمت مشتری رابط کاربری به بخش سخت افزار نرم افزار است. این اصطلاحات از تقسیم مسئولیت ها بین اجرای داخلی و نمایندگی خارجی سرچشمه می گیرند. مشاوران و تیم تخصصی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند در مسیر مهاجرت کاری به روسیه به سوالات شما پاسخ دهند و شما را راهنمایی کنند.

بررسی بازار کار رشته front end developer در روسیه

در بازارهای فریلنسری، توسعه دهندگان فرانت اند حداقل نرخ پرداختی را که از آن شروع می کنند، معمولاً از $9 یا $10 (دلار) مشخص می کنند. در این صورت، مشتریان نمی توانند هزینه خدمات توسعه front-end را تخمین بزنند، زیرا فریلنسرها چنین نرخ های پایینی را فقط برای چیزهای ساده ارائه می دهند، مثلاً قبل از مشاوره یا تهیه یک برنامه. قتی پرداخت ساعتی است پرداخت به توسعه دهندگان از راه دور برون سپاری شده بسیار ساده تر است. نرخ ساعتی آنها ثابت است و در طول سال تغییر نمی کند، به عنوان مثال €45 (یورو) یا $50 (دلار). برای تکمیل تصویر، کارفرمایان باید حقوقی را بدانند که سایر شرکت ها حاضرند به کارکنان تمام وقت پرداخت کنند. آنها بسته به تجربه یا سطح مورد نیاز به طور قابل توجهی متفاوت هستند.

خود توسعه دهندگان تقسیم به توسعه دهندگان جوان، متوسط، ارشد و اصلی را ترجیح می دهند. اینها سطوحی هستند که با مجموعه ای از مهارت ها، پشته فناوری و همچنین توانایی کار مستقل مطابقت دارند. یک جوان مبتدی است با 1-2 سال تجربه در توسعه مقدماتی، می تواند کمی انجام دهد، فقط می تواند کارهای ساده را انجام دهد. یک وسط یک متخصص پیشرفته با 3-5 سال تجربه توسعه است، می تواند تقریباً هر کاری را که یک توسعه دهنده front-end نیاز دارد انجام دهد، می تواند اکثر وظایف را به صورت جداگانه انجام دهد. یک ارشد یک حرفه ای عالی با بیش از 6 سال تجربه توسعه است، می تواند همه چیز را اداره کند. یک رهبر، رهبر تیمی است که می تواند یک رهبر فنی (از نظر فنی تخصصی تر) یا رهبر تیم (با شیب مدیریت) باشد.

چشم انداز بازار کار رشته front end developer در روسیه

چشم انداز بازار کار رشته front end developer در روسیه

در خصوص کار در این کشور باید گفت که اول از همه، این کد در یک مرورگر اجرا می شود. وظیفه نمایش یک برنامه تحت وب یا یک وب سایت و عملکرد تمامی عناصر در دستگاه های مختلف یعنی کلاینت ها را بر عهده دارد. به لطف آن، یک مرورگر داده ها را درک می کند، پردازش می کند و به درستی به اشتراک می گذارد: متون، فونت ها، رنگ ها، تصاویر، منوها، دکمه ها، فرم ها و اسکریپت ها. اگر روی هر عنصر راست کلیک کرده و Inspect را انتخاب کنید، می توانید نگاه دقیق تری به هر عنصر بیندازید. قسمت جلویی متنوع است. وب سایت ها بر روی یک سیستم مدیریت محتواCMS مانند سایرین که محتوا را منتشر می کنند، مانند رسانه های جمعی و وبلاگ ها کار می کند.

یک CMS معمولی از 2 جزء تشکیل شده است: یک برنامه کاربردی تحویل محتوا که قسمت جلویی را برای بازدیدکنندگان کامپایل می کند. یک برنامه مدیریت محتوا، که یک صفحه پشتی برای بازدیدکنندگان و در عین حال یک قسمت جلویی برای مدیران یا کاربرانی است که واجد شرایط اضافه کردن، تغییر یا حذف محتوا هستند. فروشگاه ‌های آنلاین و خدمات آنلاین که در آن افراد کالا یا خدمات را سفارش می‌دهند نیز از 2 جزء تشکیل شده ‌اند: فرم سفارش پیش‌نمایشی برای مشتریان است. یک پنل برای پردازش سفارشات، یک صفحه پشتی برای مشتریان و در عین حال یک قسمت جلویی برای کارمندان است.

در جدول زیر شاهد نرخ افزایش حقوق در حوزه front end developer در روسیه می باشید:

سالافزایش حقوق
202012%
202116%
202218%

مسئولیت شغل فرانت اند در روسیه

توسعه دهندگان فرانت اند کد جاوا اسکریپت را نیز بهینه سازی و اصلاح می کنند. تقاضا برای این موارد با توسعه و به روز رسانی مرورگرهایی که نیاز به تطبیق سریع کد دارند، افزایش می یابد. گاهی اوقات، آنها کد JS را آزمایش و اشکال زدایی می کنند، اگرچه تسترها در اینجا کار بهتری انجام می دهند. به خصوص اگر کد توسط تنها توسعه دهنده فرانت اند این شرکت نوشته شده باشد، تنها توسعه دهنده دیگری می تواند خطاهای خود را با سرعت و دقت بیشتری شناسایی کند.

از این رو، توسعه دهندگان فرانت اند حرفه ای یک جک از همه تجارت هستند. آنها قادر به ایجاد یک قسمت یا یک قسمت جلویی از ابتدا و همچنین اتصال قطعات سفارش شده توسط کارشناسان متخصص هستند. در نتیجه، به لطف تلاش آنها، برنامه وب شما راحت، کاربردی، دلپذیر و پویا خواهد بود.

در نمودار زیر شاهد تعداد فرصت های شغلی خالی در حوزه front end developer در روسیه هستید:

فرصت های شغلی خالی در حوزه فرانت اند در روسیه

ورود به بازار کار رشته فرانت اند در روسیه

انتخاب زبان های برنامه نویسی برای یک فرانت اند بسیار کمیاب تر از یک بک اند است. تا سال 2010، هیچ انتخابی وجود نداشت. جاوا اسکریپت در همه جا استفاده می شد و بازار کار رشته java developer در روسیه رونق دارد.. جایگزین ‌ها در 10 سال گذشته شروع به ظهور کرده‌ اند. به طور همزمان، قسمت جلویی از PHP استفاده می کند. اما فقط در وصله ها این زبان بیشتر در قسمت پشتی استفاده می شود. استخدام توسعه دهندگان باتجربه فرانت اند آسان نیست، اگرچه تعداد زیادی از آنها در بازار کار و خدمات وجود دارد. استخدام برنامه نویس در روسیه دارای مراحل معینی است.

برخی از کارفرمایان آنها را در بازارهای آزاد جستجو می کنند، برخی دیگر مشاغل خالی را منتشر می کنند و رزومه های خود را در پورتال های منابع انسانی مرتب می کنند، برخی دیگر کل توسعه کلید در دست را به یک تیم شخص ثالث واگذار می کنند. یک کارفرما باید یک موقعیت در یک پورتال منابع انسانی مانند Adzuna، Indeed، Monster یا Reed باز کند. مدیر منابع انسانی درخواست‌ ها و رزومه‌ های متقاضیان با تجربه توسعه فرانت ‌اند را مطالعه می ‌کند. او می ‌تواند در همان پورتال‌ ها یا لینکدین به دنبال آن باشد. از یک نامزد برای مصاحبه می‌ خواهند که در مورد خودش صحبت کند و درباره کارهایی که باید در شرکت انجام دهد اطلاعات بیشتری کسب کند. همه اینها شبیه به استخدام سنتی است. مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه کار در روسیه برای ایرانیان شما را راهنمایی می کنند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *