مهاجرت کاری جمهوری چک

بازار کار رشته front end developer در جمهوری چک

برای بررسی بازار کار رشته front end developer در جمهوری چک باید نرخ استخدام و نرخ اشتغال و همچنین نحوه ورود و چشم انداز آن را نیز بدانید. معمولا در چک به دنبال یک مهندس نرم‌ افزار با تجربه کامل در زمینه توسعه نرم ‌افزار، درک کلی از توسعه نرم ‌افزار پشتیبان، دانش اساسی در معماری نرم‌ افزار و کنجکاوی واقعی است. در این کشور به عنوان یک مهندس ارشد نرم افزار فول استک، در یک محیط بین المللی در تیم های مستقل کوچک و چند ماهه با مسئولیت سرتاسر کار خواهید کرد. شما به همراه همکاران تجاری، طراحان تجربه کاربری، طراحان بصری، صاحبان محصولات، برنامه ‌های بانکی نسل بعد را در کانال ‌های کمکی می ‌سازید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص نحوه مهاجرت کاری و اخذ ویزا به کشور چک به شما مشاوره می دهد.

ورود به بازار کار رشته front end developer در چک

یک مهندس با انگیزه بالا که دوست دارد در یک تیم چند رشته ای از مهندسان و همکاران تجاری کار کند از معیارهای لازم برای ورود به بازار کار رشته front end developer در چک است. در کنار کار خود در تیم، شما همچنین دوست دارید خود را در زمینه مهندسی توسعه دهید، این یادگیری ها به تسلط سایر مهندسان در تیم شما کمک می کند و روش کار را بهبود می بخشد. اگر شما یک مهندس فول استک ارشد هستید که در توسعه فرانت ‌اند با تجربه هستید و درک کاملی از توسعه باطن در یک یا چند زبان JVM و پلتفرم ‌های Cloud دارید می توانید امیدوار باشید که به راحتی در این کشوردر حوزه فرانت اند مشغول شوید.

شما مهارت های تحلیلی و درک مفهومی بالایی دارید. شما می توانید به سرعت مفاهیم فنی و فناوری جدید را درک کنید و علاقه شدیدی به آخرین روند توسعه نرم افزار و فناوری دارید. شما در ارائه سخنرانی ها و کارگاه ها تجربه دارید و به طور کلی مهارت های ارتباطی قوی دارید که شما را قادر می سازد مفاهیم فنی پیچیده را برای افراد غیرمهندس توضیح دهید. اگر به عنوان ارشد استخدام شوید بیشتر در حال رهبری و مربیگری مهندسان کم تجربه در تیم هستید. زبان انگلیسی شما در مکالمه و نوشتن مسلط است و شما یک بازیکن تیمی هستید که دوست دارید به رویدادهای اجتماعی تیم و سازمان ها و شرکت ها بپیوندید.

چشم انداز بازار کار رشته front end developer در جمهوری چک

تکونا در جمهوری چک از سال 1998، نه تنها به عنوان طراحان بازی و رابط، بلکه به عنوان مهندسان پلتفرم های کامل کسب و کار بازی، در صنعت بازی های آنلاین پیشرو بوده اند. از همان ابتدا، متوجه شدند که موفقیت با افراد شروع می شود. به همین دلیل است که تعدادی از بهترین ‌ها را در این صنعت به کار می‌گیرند. افراد با استعداد جدی با درک واقعی و اشتیاق به تجارت بازی در این شرکت و مجموعه می توانند استخدام شوند. این ترکیبی از استعداد، اشتیاق و تجربه کسب و کار را هدایت می کند. به طور مثال Techona’s FE Developer مسئول طراحی توسعه نگهداری ویژگی ‌های مختلف از جمله API، وب ‌سایت ‌ها و سایت ‌های موبایل برای ماژول ‌های ظاهری مختلف با کیفیت و نوآوری بالا از جمله بهترین شیوه‌ ها و معماری صنعت نرم‌ افزار است.

یک توسعه دهنده فرانت اند از استراتژی بخش برای دستیابی به ماموریت و اهداف اصلی شرکت پشتیبانی می کند. او همچنین اطمینان حاصل می کند که ویژگی های توسعه یافته توسط تیم به آرامی برای اپراتورها مستقر می شود. Font end developer از سیاست ها، رویه ها و استانداردهای مربوط به تیم پیروی می کند. در جلسات کارکنان و فعالیت های مرتبط شرکت می کند و شرکت می کند. به طور مداوم وضعیت پروژه ها را به اطلاع مدیریت می رساند، به خصوص در صورت تاخیر یا خطرات اضافی. برای جمع آوری نیازمندی ها با صاحبان محصول هماهنگ می شود و برای ویژگی های جدید ساخته شده توسط تیم، اسناد طراحی، معماری و یا پیاده سازی ایجاد می کند.

در نمودار زیر شاهد پیش بینی برای نرخ اشتغال در حوزه front end developer در جمهوری چک هستید:

نرخ اشتغال در حوزه فرانت اند در چک

فضای بازار کار رشته front end developer در جمهوری چک

وظیفه شما توسعه لایه های front-end/UI از وب سایت ها و برنامه های مختلف، همکاری در یک تیم است که کد شما را در برنامه های کامل ادغام می کند، همکاری در طراحی گرافیکی کلی برنامه ها، کمپین های ایمیل و وب. تیم در اسکرام کار می کند. تحصیلات دانشگاهی متوسطه، تجربه کاری در موقعیت های مشابه، دانش و تجربه عملی با HTML، CSS، LESS، XML، JQuery، استانداردهای وب و ایمیل، سئو، طراحی تجربه کاربری قابلیت استفاده، فتوشاپ، زبان انگلیسی مناسب، مهارت های ارتباطی، توانایی کار در تیم، تمایل به یادگیری. مزیت قابل توجه دانش Angular یا فریم ورک فرانت اند دیگری و همچنین دانش هر در بهترین Sitecore، Drupal، Umbraco است.

سابقه و پشتیبانی یک شرکت موفق و رو به رشد در دفتر مرکزی جدید در جمهوری چک شغل جالب در یک تیم دوستانه، کار بر روی پروژه های بین المللی برای برندهای معتبر در جمهوری چک و اتحادیه اروپا، پایگاه دانش تیم برای Sitecore، Umbraco، Kentico پذیرش پلت فرم، قرارداد کار دائم، حقوق مناسب، توسعه شخصی، حرفه ای و شغلی، طیف گسترده ای از مزایای شرکت (کوپن غذا، بیمه بازنشستگی، یک هفته تعطیلات اضافی، ساعات کاری انعطاف پذیر، دفتر کار خانگی و سایر). با توافق شروع کنید. بازار کار رشته net developer در جمهوری چک هم فرصت های شغلی خوبی دارد.

در جدول زیر شاهد نرخ استخدام در حوزه front end developer در جمهوری چک هستید:

سالنرخ استخدام
202083%
202180%
202278%

فضای بازار کار رشته front end developer در جمهوری چک

مراحل کار در جمهوری چک به عنوان توسعه دهنده فرانت اند

برای استخدام front end developer در جمهوری چک ابتدا، یک شرکت باید توسعه دهندگان فرانت اند را در بازارهای خدماتی مانند Fiverr، Guru، PeoplePerHour یا Upwork پیدا کند. سپس، رهبر تیم شما نمونه کارهای آنها را مطالعه می کند و بازخورد کسانی را که با آنها کار کرده اند می خواند. مرحله بعدی این است که او باید در مورد کار آینده بحث کند، وظایف را به وضوح در یک TOR دقیق تعریف کند و بر سر یک ضرب الاجل توافق کند.

پس از آن، می‌ توانید از طریق یک مارکت سفارش دهید و تمام شرایط و مشخصات مورد توافق را با جزئیات بیان کنید. اگرچه می توانید ابتدا یک سفارش را منتشر کنید و سپس درخواست ها را طبق همان اصل پردازش کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با تیم های تخصصی و مشاوران زبده در حوزه مهاجرت کاری به چک به شما مشاوره کامل ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *