مهاجرت تحصیلی لوکزامبورگ

تحصیل در لوکزامبورگ

تحصیل در لوکزامبورگ

تحصیل در لوکزامبورگ یکی از بارزترین راه های اخذ اقامت این کشور می باشد که سالانه به خصوص در 2024 توجه قشر زیادی را به سمت خود جلب کرده است. افراد بعد از مهاجرت و رعایت قوانین و شرایط در نظر گرفت شده می توانند اقامت دائم این کشور را به دست آورند. این مقاله توسط کادر موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در سال 2024 جمع آوری شده است، و در این مقاله قصد داریم در ارتباط با تحصیل در لوکزامبورگ نکاتی را در اختیار شما متقاضیان محترم قرار دهیم. تحصیل در این کشور در مقاطع مختلفی مانند کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا امکان پذیر خواهد بود، که شرایط و هزینه تحصیل در هر مقطع متفاوت خواهد بود.

متقاضیان بین المللی بسیاری هر ساله از دانشگاه های این کشور فارغ التحصیل می شوند. سطح تحصیل در دانشگاه های این کشور بسیار بالا می باشد. متقاضیانی که از دانشگاه های این کشور فارغ التحصیل می شوند، می توانند در این کشور و در مشاغل مربوطه به کار و فعالیت بپردازند. در این مقاله اطلاعاتی در باب موضوع تحصیل در این کشور بیان شده است:

  • شرایط تحصیل در این کشور چگونه است؟
  • تحصیل در مقاطع مختلف این کشور به چه صورت می باشد؟

اینفوگرافی تحصیل در لوکزامبورگ

درباره کشور لوکزامبورگ

لوکزامبورگ کشوری است در قاره اروپا که با کشورهای فرانسه، بلژیک و آلمان هم مرز می باشد. این کشور جزء یکی از ثروتمند ترین کشورها محسوب می شود. مساحت این کشور 2586 کیلومتر مربع می باشد و تعداد 500000 نفر در این کشور زندگی می کنند. مردم این کشور به زبان های آلمانی، فرانسوی و لوکزامبورگی صحبت می کنند. بیشتر مردم پیرو دین مسیحیت هستند. پایتخت این کشور شهر لوگزامبورگ می باشد که حدود 90000 نفر در این شهر زندگی می کنند. واحد پول رسمی این کشور € (یورو) می باشد. این کشور به عنوان پل ارتباطی برای رفت و آمد به کشورهای همسایه اروپا می باشد. لوکزامبورگ کشوری کمتر شناخته شده است. آن را با نام مستعار جبل الطارق نیز می شناسند. این کشور دارای مناظر زیبا و فرهنگ پررونق است.

امکان تحصیل در مقاطع مختلف در این کشور میسر می باشد. قبل از اقدامات لازم در خصوص تحصیل در این کشور می باید شرایط کلی درباره این کشور را در نظر بگیرید:

جزئیاتی درباره لوکزامبورگ

شرایط تحصیل در لوکزامبورگ 2024

افرادی که خواهان تحصیل در دانشگاه های این کشور می باشند باید بدانند که در دانشگاه های این کشور بیشتر متقاضیان در رشته های علوم پایه، رشته های علوم انسانی و رشته های فنی و مهندسی مشغول به تحصیل هستند. تحصیل در لوکزامبورگ در هر 3 مقطع تحصیلی امکان پذیر می باشد و متقاضیان می توانند در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا به ادامه تحصیل بپردازند. تحصیل در این کشور به زبان لوکزامبورگی و زبان انگلیسی امکان پذیر می باشد. از این لحاظ که تسلط به زبان لوکزامبورگی دشوار می باشد بهتر است متقاضیان به زبان انگلیسی تسلط کامل داشته باشند. بر خلاف هزینه های زندگی در این کشور که بسیار بالا می باشد هزینه های تحصیل در این کشور به نسبت ارزان می باشد.

آیا لوکزامبورگ مقصد خوبی برای تحصیل است؟

این سوالی می باشد که ذهن دانشجویان زیادی را به سمت خود سوق داده است. در این باب بایستی گفت که لوکزامبورگ با توجه به برنامه‌ های خوب، هزینه‌ های مقرون به صرفه و زبان‌ های تحصیل، مقصد خوبی برای دانشجویان مختلف است.

در این بخش مزایای تحصیل در لوکزامبورگ را مشاهده می کنید:

مزایای تحصیل در لوکزامبورگ

اخذ اقامت لوکزامبورگ از طریق تحصیل

لوکزامبورگ یک کشور ثروتمند اروپایی است. بیشترین درآمد سرانه در اتحادیه اروپا را دارد. 3 زبان رسمی که شامل آلمانی، فرانسوی و لوکزامبورگی می باشد. این کشور در واقع در یک دره واقع شده است. ساختمان های قدیمی و طبیعت دلپذیری دارد. حدود 0.6 میلیون نفر در لوکزامبورگ زندگی می کنند. این کشور  علیرغم کوچک بودن، جاه طلبی های زیادی در جهت آموزش و یادگیری دارد. در واقع، جایگاه عالی آموزش و پرورش، با برجستگی ویژه در زمینه تحقیقات، بخشی از رویکرد کشور برای ایجاد روابط و همکاری های بین المللی قوی است.

لوکزامبورگ یک جامعه مدرن است که دارای چند زبان و تنوع فرهنگی است. در سال اخیر تعداد زیادی از دانشجویان از 100 کشور جهان در دانشگاه لوکزامبورگ تحصیل کردند. اقامت لوکزامبورگ از طریق تحصیل را به دست آورده اند. توجه داشته باشید که اقامت این کشور از طریق تحصیل به صورت موقت می باشد.

برنامه های تحصیلی لوکزامبورگ

برای تقویت روابط بین فرهنگی و رشد شخصی دانشجویان، بسیاری از برنامه های تحصیلی در لوکزامبورگ نیاز به یک ترم اجباری در خارج از کشور دارند. نزدیک به 400 برنامه تحصیلی و دوره های بین المللی که به زبان انگلیسی تدریس می شوند در لوکزامبورگ وجود دارد. برای برنامه ها و دوره های بین المللی کاملا ضروری است که متقاضی بتواند به خوبی انگلیسی صحبت کند، بخواند و بنویسد لذا ارائه مدرک معتبر زبان آیلتس و یا تافل جهت تحصیل و اخذ این کشور از طریق تحصیل لازم می باشد.

انواع دوره ها مانند مدیریت بازرگانی، مهندسی، حقوق، علوم محیط زیست، ریاضیات و علوم کامپیوتر، علوم پزشکی و بهداشتی، علوم طبیعی، برنامه ریزی شهری و معماری و غیره در دسترس است. دانشجویان با پذیرش در هر یک از این دوره ها می توانند اقامت تحصیلی این کشور را بدست بیاورند.

به طور کلی دوره های اصلی در این کشور در زمان های زیر تشکیل می شود:

  • ژانویه تا فوریه برای برنامه های ترم تابستانی (برنامه های فوریه تا ژوئن)
  • ژوئن تا سپتامبر برای برنامه های ترم زمستانی (برنامه های سپتامبر تا ژانویه)

بررسی دانشگاه لوکزامبورگ برای تحصیل

دانشگاه لوکزامبورگ در این کشور در سال 2013 تاسیس شده و دانشگاه نوپا محسوب می شود. این دانشگاه نتوانسته رتبه بالای علمی کسب کند و در لیست دانشگاه های معتبر دنیا جایی ندارد. افراد باید با هزینه تحصیلی بالا مدرکی را دریافت نمایند که اعتبار بالایی در سطح دنیا ندارد. دانشگاه لوکزامبورگ پس از اینکه دولت این کشور متعهد شد در مدت 4 سال 26 میلیون € (یورو) جهت انجام مطالعات پزشکی انجام دهد. از آغاز سال تحصیلی 2023-2024 با همکاری چهار دانشگاه فرانسه یک دوره پزشکی را در این دانشگاه شروع کرده است.

این بدان معناست که حداکثر 25 دانشجوی لوکزامبورگ می توانند برنامه کارشناسی ارشد پزشکی را در یکی از چهار دانشگاه فرانسه، لورن، استراسبورگ، پاریس پنجم یا پاریس ششم ادامه دهند. همچنین این دانشگاه آموزش های تخصصی خود را در زمینه آنکولوژی و عصب شناسی نیز با شروع سپتامبر 2019 شروع شده است. متقاضیانی که این کشور را برای تحصیل در مقاطع مختلف انتخاب نموده اند در سال های اخیر افزوده شده است.

 

تحصیل در لوکزامبورگ در مقطع کارشناسی

در مقطع کارشناسی که به عنوان اصلی ترین مقطع تحصیلی انتخاب شده است. همچنین امکان تحصیل در رشته های متفاوتی مانند رشته های علوم پایه، فنی مهندسی، انسانی و پزشکی در این مقطع امکان پذیر می باشد. برای تحصیل در مقطع کارشناسی در این کشور در سال 2024، متقاضیان باید دارای شرایط ذیل باشند:

آیتمشرح
طول دوره تحصیلی3 الی 4 سال
حداقل مدرک مورد نیازدیپلم
شهریه تحصیل سالانه10000€ الی 15000€ (یورو)
مجوز کار در هفته10 ساعت

تحصیل در لوکزامبورگ در مقطع کارشناسی ارشد

تحصیل در این مقطع به صورت‌ تخصصی می باشد. هزینه تحصیل در این دوره با توجه به رشته تحصیلی متقاضی تعیین می گردد. امکان کار دانشجویی در این مقطع آموزشی وجود دارد که حدود 20 ساعت در هفته خواهد بود. برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در لوکزامبورگ متقاضیان باید دارای شرایط ذیل باشند:

آیتمشرح
طول دوره تحصیلی1 الی 2 سال
حداقل مدرک مورد نیازکارشناسی
شهریه تحصیل سالانه400€ الی 17000€ (یورو)
مجوز کار در هفته20 ساعت

تحصیل در لوکزامبورگ در مقطع دکترا

تحصیل دکترا در لوکزامبورگ نیز شامل موارد ذیل است:

  • دانشجویان در مقطع تحصیلی دکترا باید 3 سال مشغول به تحصیل باشند.
  • هیئت علمی این دانشگاه تشکیل شده از 20 استاد معتبر در سراسر دنیا می باشد.
  • دانشجویان این مقطع تحصیلی باید پایان نامه بسیار قوی ارائه دهند همچنین این افراد باید کارهای تحقیقاتی و پروژه و مقاله هایی را نیز تحویل دهند.
  • دانشجویان در این مقطع تحصیلی همانند سایر مقطع ها اجازه انجام کارهای پاره وقت را دارند.
  • افراد می توانند در هفته حدود 30 ساعت مشغول به کار باشند.

افرادی که قصد تحصیل در لوکزامبورگ را دارند نمی توانند از ابتدا مهاجرت اعضاء خانواده خود را به همراه داشته باشند. آوردن همراه به این کشور سخت و دشوار می باشد.

تحصیل پزشکی در لوکزامبورگ

بازخورد دانشجویان نقش مهمی در چارچوب تضمین کیفیت دانشگاهی برای استراتژی آموزش در رشته پزشکی دارد و در این زمینه به طور مداوم بهبود می یابد. این بازخورد برای بهبود یادگیری بسیار مهم است و معلمان و دانشجویان را آگاه میکند. لذا در دانشگاه های لوکزامبورگ اساتید به ارزیابی دستاوردهای تدریس خود در بازخورد دانش آموزان اعتماد می کنند. این امر به اساتید کمک می کند تا بقیه آموزش ها را آماده و بهتر ارائه کنند. دانشگاه های بسیاری در این کشور مانند دانشگاه لوکزامبورگ متعهد هستند تا فرصت های بسیاری را در اختیار دانشجویان قرار دهند تا بتوانند نظر خود را بیان کرده و تجربیات تحصیلی خود را با کارمندان برنامه در میان بگذارند. وقتی دانش آموزان نظر خود را ابراز می کنند، اساتید موافقت می کنند که به آن احترام بگذارند و از آن برای بهبود تدریس خود استفاده کنند.

تحصیل در لوکزامبورگ به زبان انگلیسی

تحصیل به زبان انگلیسی در اکثرا کشورهای اروپای رویایی می باشد که افکار زیادی را به سمت خود سوق می دهد. تحصیل به زبان انگلیسی در لوکزامبورگ از این قاعده مستثنی نمی باشد. تحصیل در این کشور به زبان انگلیسی در مقاطع مختلف تحصیلی از جمله کارشناسی ارشد و دکتری رایج تر می باشد و هر ساله از دانش آموزان خارجی استقبال زیادی می کند.

از جمله رشته های پرتقاضا در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری که به زبان انگلیسی ارائه می گردد، عبارتست از:

  • پزشکی
  • زیست شناسی
  • علوم کامپیوتر
  • مدیریت امنیت
  • مهندسی عمران
  • فیزیک
  • تجارت جهانی
  • امور مالی
  • علوم اجتماعی
  • معماری
  • جغرافیا

کار حین تحصیل در لوکزامبورگ

اکثر دانشجویان دغدغه کار در حین تحصیل را برای تامین مایحتاج های زندگی خود دارند. به همین خاطر امکان کار پاره وقت برای آن ها بسیار حائز اهمیت است. خوشبختانه در این کشور این امکان وجود داره و به دانشجویان مجوز کار پارت تایم هم ارائه می کنند. البته برای مقاطع مختلف متفاوته و دانشجویان برای مقطع تحصیلی کارشناسی 10 ساعت در هفته مجوز کار خواهند داشت. دانشجویانی که در مقطع ارشد نیز مشغول به تحصیل هستند 20 ساعت در هفته مجوز کار خواهند داشت.

میزان دستمزد حاصل از کار در لوگزامبورگ

همچنین میزان درآمد این کشور پس از فارغ التحصیلی حدود 4910€ (یورو) می باشد. در بیشترین حالت میزان دستمزد افراد در این کشور به 21900€ (یورو) می رسد. بررسی ساعت کار در  این کشور در نمودار زیر بیان شده است:

ساعات کار دانشجویی در لوکزامبورگ

اقامت دائم از طریق تحصیل در لوکزامبورگ

در این کشور همانند دیگر کشورهای اروپایی متقاضی  پس از فارغ التحصیل شدن، ویزا جست و جو کار را دریافت می نماید. اعتبار این ویزا بین 6 ماه تا 1 سال می باشد. متقاضی باید طی این مدت در شغلی که مرتبط به رشته تحصیلی می باشد مشغول به کار شود. 3 الی 4 سال بعد از شاغل شدن و پرداختن مالیات فرد می تواند اقامت دائم این کشور را دریافت نماید. اگر متقاضی به مدت 7 سال مشغول به تحصیل در این کشور باشد می تواند اقامت دائم این کشور را دریافت نماید.

هزینه اجاره و خرید آپارتمان در شهرهای مختلف این کشور یکسان نخواهد بود. در پایتخت این کشور هزینه اقامت بیشتر از سایر مناطق می باشد. به دلیل کیفیت بالای شاخص زندگی در این کشور، متقاضیان بسیاری جویای می باشند که پس از اتمام دوره تحصیل خود در پایتخت این کشور اقامت گزینند.

اقامت دائم از طریق تحصیل در لوکزامبورگ

ویزای تحصیلی لوکزامبورگ

لوکزامبورگ بخشی از منطقه شنگن اتحادیه اروپا است. این بدان معنی است که الزامات ویزا در تمام 26 کشور شرکت کننده تقریباً مشابه است. اگر اهل اتحادیه اروپا، منطقه اقتصادی اروپا یا سوئیس هستید، از آزادی جابجایی لذت می‌برید و می‌توانید بدون دردسر زیاد به لوکزامبورگ بروید. در غیر اینصورت باید ویزای تحصیلی لوکزامبورگ را دریافت کنید. شرایط ویزای لوگزامبورگ مانند سایر کشورهای اروپایی است. فقط به یاد داشته باشید که باید از طریق کشوری که ویزای شما را صادر کرده وارد منطقه شینگن شوید.  شرایط ویزای دانشجویی از کشوری به کشور دیگر متفاوت است، بنابراین قبل از درخواست بررسی کنید. اما برای دریافت ویزای تحصیلی لوکزامبورگ، به طور کلی به این نیاز دارید:

  • از طریق وزارت امور خارجه و اروپا برای اقامت موقت اقدام کنید.
  • عکس های پاسپورت
  • گذرنامه
  • شناسنامه
  • تاییدیه پذیرش
  • بیمه درمانی
  • اثبات مالی کافی
  • گواهی پلیس از کشور خود
  • اثبات جایی برای زندگی

زبان تحصیل در لوکزامبورگ

لوکزامبورگ یک کشور 3 زبانه به تمام معناست و زبان تحصیل در لوکزامبورگ نیز 3 زبانه است. تعداد زیادی از مردم لوکزامبورگ در خانه به زبان لوگزامبورگی صحبت می کنند، اما هر 3 زبان زبان رسمی آن در آموزش استفاده می شود. تحصیلات ابتدایی به زبان فرانسوی، راهنمایی به زبان لوگزامبورگی و دبیرستان به زبان آلمانی است.

هر 3 زبان نیز در تقسیمات قضایی و اداری دولت استفاده می شود. یک لایحه به زبان فرانسوی مورد بحث قرار می گیرد، به زبان لوگزامبورگی اصلاح می شود و سپس رأی نهایی به آلمانی انجام می شود. مردم لوکزامبورگ به طور مرتب بین هر 3 زبان جابجا می شوند. البته انگلیسی و پرتغالی هم به طور گسترده در این کشور صحبت می شود. قبل از گذار پرتغال به دموکراسی، بسیاری از پرتغالی ها به کشورهای دیگر رفتند. در آن زمان، لوکزامبورگ به ویژه از مهاجران سایر کشورهای با اکثریت کاتولیک استقبال می کرد. به همین دلیل است که امروزه پرتغالی ها و پرتغالی های تبار حدود یک ششم جمعیت را تشکیل می دهند.

هزینه های زندگی در لوکزامبورگ 2024

هزینه مسکن در این کشور نسبتا بالا می باشد. اما افرادی که در این کشور زندگی می کنند زندگی از کیفیت بالایی برخوردار است. اجاره ماهانه آپارتمان در این کشور با توجه به منطقه و متراژ آپارتمان مبلغی بین 1000€ تا 2000€ (یورو) می باشد. هزینه مواد غذایی تقریبا با دیگر کشورهای اروپایی برابر می باشد. دانشجویان کشورهای عضو اتحادیه اروپا و کشورهای دیگری نظیر آمریکا برای ورود به این کشور نیازی به دریافت ویزا ندارند و بعد از گذشت 90 روز از تحصیل ویزا دانشجویی دریافت می کنند.

هزینه زندگی در لوکزامبورگ به طور خلاصه در جدول ذیل آمده است:

اقلامهزینه ها به یورو
1 وعده غذا در رستوران€17
3 وعده غذا برای دو نفر€70
1 بطری آب€2.61
1 لیتر شیر€1.38
1 کیلو برنج€1.65
1 کیلو سیب€2.56
بلیط 1 طرفه€2
شروع تاکسی€3
خدمات رفاهی€227

هزینه اجاره خانه در لوکزامبورگ

متقاضی که از طریق تحصیل وارد این کشور شده است هزینه های مربوط به مسکن و اجاره خانه بسیار حائز اهمیت است. این هزینه ها شامل موارد ذیل می باشد:

هزینه اجاره خانه هزینه ها به یورو 
آپارتمان 1 خوابه در مرکز شهر€1710
آپارتمان 1 خوابه خارج از شهر€1476
آپارتمان 3 خوابه در مرکز شهر€3056
آپارتمان 3 خوابه خارج از مرکز شهر€2400
قیمت خرید آپارتمانهزینه ها به یورو 
قیمت هر متر مربع در مرکز شهر€12570
قیمت هر متر مربع خارج از مرکز شهر€9307

هزینه های تحصیل در لوکزامبورگ 2024

هزینه تحصیل در این کشور با توجه به ملیت متقاضی، نوع دانشگاه و طول دوره تحصیل متفاوت می باشد. شهریه تحصیل در این کشور با توجه به رشته تحصیلی و دانشگاه متغیر است که در این قسمت از مقاله به آن می پردازیم:

  • رشته MBA در مدرسه تجارت در دانشگاه Jack Welch: حدود 990€ (یورو)
  • سمینار برای رشته MBA که مدت آن 1 هفته می باشد و یک گزینه کارآموزی دارد: حدود 39000€ (یورو)
  • ثبت نام در ترم های 1 و 2 در این دانشگاه و برای هر ترم: 500€ (یورو)
  • هزینه ثبت نام ترم های 3 تا 6 در دانشگاه لوکزامبورگ: 300€ (یورو) برای هر ترم
  • کتاب، فتوکپی و غیره برای هر ترم تحصیلی: 450€ (یورو)
  • بلیط حمل و نقل برای هر ترم: حدودا مبلغ 42€ (یورو)
  • اجاره اتاق در خوابگاه های دانشجویی و با ظرفیت های محدود برای هر ترم: مبلغ 380€ (یورو)

سطح بالای دانشگاه ها

چنانچه نیاز به اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه تحصیل و زندگی در لوکزامبورگ خواهید داشت، مقاله مذکور را مطالعه بفرمائید. در پایان بهتر است متقاضیانی که قصد ادامه تحصیل و مهاجرت به کشورهای خارجی را دارند. بهتر است بعد از دریافت مشورت و دریافت اطلاعات تصمیم به مهاجرت بگردند. برای دریافت مشاوره های رایگان می توانید با کادر متخصص و مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

سوالات پرتکرار در خصوص تحصیل در لوکزامبورگ

سوالات پرتکرار در خصوص تحصیل در لوکزامبورگ در سال 2024 بدین صورت است:

  • شرایط خوابگاه در حین تحصیل در لوکزامبورگ به چه صورت است؟ معمولا دانشگاه ها در لوکزامبورگ، خوابگاه دانشجویی را ارائه می کنند که نوع بسیار ارزان تری از مسکن است. اگر زندگی در خوابگاه انتخاب شما باشد، بین 350€ الی 600€ (یورو) در هر ماه هزینه دارد که نسبت به هزینه اجاره خانه در لوکزامبورگ مقرون به صرفه تر است.
  • آیا پذیرش و تحصیل در لوکزامبورگ در مقطع دکترا امکان پذیر است؟ کشور لوگزامبورگ سالانه پذیرای عده بی شماری از دانشجویان بین المللی جهت تحصیل در مقطع دکترا می باشد. برای تحصیل در مقطع دکترا باید به صورت آنلاین تقاضای ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی دانشگاه کنید. مقالات و پژوهش های علمی انجام شده توسط هر دانشجو رزومه خوبی محسوب می شود.
  • هزینه تحصیل در لوکزامبورگ چقدر است؟ هزینه های تحصیلی که فرد بایستی پرداخت کند بستگی به مقطع و گرایش انتخابی وی دارد. اما به طور متوسط ​​هزینه پرداختی که برای یک فرد برآورد شده است مبلغی حدود 400€ الی 800€ (یورو) در سال می باشد. به عنوان مثال، برای تحصیل در شاخه های مربوط به کسب و کار، هزینه های تحصیل گران تر است، و مبلغ پرداختی حدود 4000€ الی 6000€ (یورو) در سال خواهد شد.
  • آیا امکان اخذ بورسیه تحصیلی در لوکزامبورگ هست یا خیر؟ بله خوشبختانه، مجموعه ای از بورسیه های تحصیلی برای دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در کشور لوکزامبورگ را دارند، موجود می باشد. بورسیه ها از طریق هر دو دانشگاه های دولتی و دانشکده های خصوصی آن کشور ارائه می شوند. یکی از این کمک هزینه ها، به نام اراسموس می باشد که معمولاً برای دانشجویان بین المللی عرضه می شود.
5/5 - (3 امتیاز)

6 دیدگاه برای “تحصیل در لوکزامبورگ

  1. امیر گفت:

    سلام،
    برای تحصیل در دانشگاه لوکزامبورگ در مقطع دکترا، اگر بورسیه بشم، آیا همچنان برای ورود به کشور و دریافت ویزا نیاز به هست؟
    پیشاپیش سپاسگزارم

    1. صادقی گفت:

      سلام بله نیاز به ویزا هست. در خصوص مشاوره برای تحصیل در لوکزامبورگ با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  2. مجتبی یونسی گفت:

    سلام و عرض ادب
    من در مورد پناهندگی به لوکزامبورگ خیلی شنیدم
    شرایط پناهندگی در این کشور چطور هست؟
    اقدام قانونیش برای گرفتن تابعیت زمان کمتری میبره؟

    1. صادقی گفت:

      سلام خدمت شما. در موسسهما خدماتی در باب پناهندگی ارائه نمی گردد.

  3. مبینا گفت:

    سلام وقت بخیر
    29 سالمه و قصد مهاجرت به لوگزامبورک جهت تحصیل دارم علاقه به پزشکی دارم مدرک تحصیلیم دیپلم مدرک زبانم ندارم ایا میتونم اقدام کنم؟

    1. صادقی گفت:

      با سلام. در خصوص مهاجرت به لوکزامبورگ شرایط شما بایستی بررسی گردد. در خصوص مشاوره می توانید با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *