مهاجرت سرمایه گذاری در کره جنوبی

اقامت از طریق کارآفرینی در کره جنوبی

اقامت از طریق کارآفرینی در کره جنوبی

در میان روش های مهاجرتی به کره جنوبی، روش اخذ اقامت از طریق کارآفرینی در کره جنوبی در سال 2023 بسیار مورد توجه بوده است. شرایط کارآفرینی در این کشور از قوانین خاصی برخوردار می باشد. در میان روش های سرمایه گذاری روش خرید ملک، ثبت شرکت و کارآفرینی در میان متقاضیان بین المللی از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت پس از بررسی شرایط شما بهترین روش مهاجرتی را به شما پیشنهاد خواهند داد.

  • شرایط سرمايه گذاری و کارآفرینی در این کشور چگونه می باشد؟
  • هزینه های مربوط به کارآفرینی و اقامت از این طریق به چه صورت می باشد؟

مهاجرت به کره جنوبی

این کشور در سال 2024-2023 توانسته متقاضیان بسیاری را از طریق روش های متفاوت مهاجرتی به سوی خود جلب سازد. انواع روش های مهاجرتی به این کشور اعم از روش تحصیلی، کاری، سرمایه گذاری، خرید ملک، ثبت شرکت و کارآفرینی در طول سالیان اخیر بازخورد مناسبی داشته اند. بهترین و آسان ترین روش مهاجرتی در این کشور، روش تحصیلی می باشد. اما سرمایه گذاری و کارآفرینی برای متقاضیان بین المللی که جویای کارآفرینی در این کشور می باشند روش موثری بوده است. جهت اخذ اقامت دائم این کشور از طریق روش فومی باید ابتدا به قوانین و شرایط لازم این ویزا واقف گردید.

شرایط اقتصادی کره جنوبی

این کشور مدت ها است که توانسته به عنوان معجزه اقتصادی در سال های اخیر تلقی می شود. طبق اطلاعات به دست ماده در این کشور، تجارت های کوچک و بزرگ با توجه به رشد اقتصادی این کشور با پیشرفت رو به رو بوده است. همچنین تعداد شركت هاي نوپا از از سال 2000 در به تعداد 30000 شرکت کارآفرینی در اوايل سال 2015 افزايش يافته است. این کشور دارای سیستم اقتصادی متفاوتی می باشد که شامل انواع مختلفی از آزادی، خصوصی سازی همراه با برنامه ریزی های دقیق در خصوص اقتصاد و مقررات این دولت است. این کشور دارای نقاط قوت بسیاری در زمینه ایجاد فضای مناسب برای کارآفرینان نوپا دارد. سیستم نظارتی دولت این کشور به صورت دوستانه، مرتبط با تجارت و پرداخت مالیات کم است. این دولت همچنین از شرکت های سرمایه گذاری مرتبط با تحقیق و توسعه پشتیبانی مالی قوی می کند.

اقتصاد این کشور اقتصاد مختلط بسیار پیشرفته است. همچنین این کشور توانسته رتبه چهارم تولید ناخالصی داخلی آسیا و دهمین تولید ناخالص داخلی در جهان را به خود اختصاص دهد. این کشور در چند نسل اخیر یکی از فقیرترین کشورهای جهان رو به توسعه یافته و با درآمد بالا می باشد. از این رو در این بخش به نمودار نرخ بیکاری در این کشور می پردازیم:

نرخ بیکاری در کره جنوبی

مدارک مورد نیاز اقامت از طریق کارآفرینی در کره جنوبی

هزینه های شرکت سرمایه گذاری و کارآفرینی در این کشور در سال های اول به 3500$ (دلار) و در سال های دوم به بعد به حدود 1000$ (دلار) می رسد. متوسط هزینه های مربوط به تعامل این کشور با احتساب ثبت شرکت و حساب بانکی به صورت تقریبی به 11953$ (دلار) می رسد. متقاضیان پس از 5 سال سرمایه گذاری و کارآفرینی در این کشور می توانند به اقامت این کشور دست یابند. از این رو مقاله پاسپورت کره جنوبی را مطالعه کنید. بخش مدارک و شرایط لازم در خصوص کارآفرینی در این کشور در جدول زیر شرح داده شده است:

مراحلمدارک
1بررسی در دسترس بودن نام تجاری جهت کارآفرینی
2گواهی در دسترس بودن نام تجاری شرکت مورد نظر را دریافت کنید.
3تکمیل فرم درخواست ویزای مربوط با امضاء متقاضی
4تهیه و پرداخت قبوض مالیاتی ثبت شرکت
5ارائه گواهی جهت ثبت شرکت مورد نظر
6ارائه 1 قطعه عکس رنگی به اندازه عکس گذرنامه
7ارائه فتوکپی ثبت مشاغل از SEC یا DTI
8ارائه گواهی پرینت حساب بانک و تمکن مالی
9فتوکپی ITR (اظهارنامه مالیات بر درآمد در این کشور)

مدارک مورد نیاز اقامت از طریق کارآفرینی در کره جنوبی

برنامه استارت آپ کارآفرینی در کره جنوبی

این کشور اولین استارت آپ های بزرگ خود را در دهه 1980 به صورت تخصصی با پیشرفت فن آوری رایانه و افزایش سرعت اینترنت موفق شدند. با این وجود، رکود اقتصادی در اوایل سال 2000 موجب گردید که این کشور به نقطه اوج شکوفایی خود برسد. دولت این کشور در به حمایت مشاغل آزاد و مرتبط با کارآفرینی و تجارت توانسته راه پیشبرد بسیاری به صورت دوستانه برای متقاضیان بین المللی فراهم سازد. در نتیجه ، از سال 2019 ، 14.9% از مردم این کشور درگیر شرکت های نوپا می باشند که بعد از کشور هند دومین رتبه در کشورهای آسیایی است.

پس از فراز و نشیب های مالی اتفاق افتاده در این کشور طی 2 دهه گذشته ، با توجه به‌ اکوسیستم استارت آپ این کشور در حال نابودی است. در این کشور در مجموع حدود 11 شرکت بزرگ مرتبط با کارآفرینی در این کشور تاسیس شده است. از جمله شرکت های مرتبط با کارآفرینی مانند Woowa Brothers که توسط یک شرکت آلمانی خریداری شده است. از سال 2019 ، بیش از 1.7 میلیون استارت آپ مرتبط با کارآفرینی در این کشور به وجود آمده است که حدود 2.9 میلیون $ (دلار) شغل ایجاد کرده است. در سال 2019 طرح تجارت الکترونیکی به نام WeMakePrice اولین شرکت نوپا در این کشور بود. این شرکت به نوبه خود سرمایه گذاری بالغ بر 470 میلیارد KRW (وون کره جنوبی) را به خود اختصاص داده است.

انواع ویزای کارآفرینی در این کشور عبارتست از:

انواع ویزای کارآفرینی در کره جنوبی

هزینه زندگی در روش اقامت کارآفرینی در کره جنوبی

متقاضیان بین المللی پس از ثبت سرمایه گذاری از طریق کارآفرینی در این کشور و کسب درآمد مناسب، به فکر اخذ اقامت و زندگی در این کشور خواهد بود. هزینه زندگی در این کشور در وهله اول با توجه به سبک زندگی فردی متقاضی بسیار متفاوت می باشد. مهمترین بخش های هزینه زندگی مربوط به هزینه مسکن، حمل و نقل و اقلام غذایی می باشد. مهمترین هزینه مربوط به اجاره و خرید ملک در این کشور است. در پایتخت این کشور، سئول اکثر هزینه های مربوط به زندگی از سایر شهرهای این کشور بسیار بیشتر خواهد بود. همچنین امکان کارآفرینی و سودآوری با نرخ بالاتر در سئول نیز بالاتر می باشد.

در این بخش هزینه خرید و اجاره بدین صورت خواهد بود:

اجاره یا خرید مسکنهزینه به وون کره جنوبی
اجاره آپارتمان 1 خوابه در مرکز شهر652770KRW
اجاره آپارتمان 1 خوابه در خارج مرکز شهر459286KRW
اجاره آپارتمان 3 خوابه در مرکز شهر1711519KRW
اجاره آپارتمان 3 خوابه در خارج مرکز شهر1026861KRW
خرید هر متر مربع در مرکز شهر16551868KRW
خرید هر متر مربع در خارج از مرکز شهر8924607KRW

مقاله اقامت از طریق کارآفرینی در کره جنوبی توسط نویسندگان ماهر ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با توجه تجربیات علمی دقیق به نگارش درآمده است. چنانچه پس از مطالعه مقاله فوق و سایر مقاله های این موسسه مانند مقاله مقایسه زندگی در چین و کره جنوبی ابهاماتی در ذهن شما به وجود آمد، می توانید با متخصصان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمائید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *