مهاجرت سرمایه گذاری در اندونزی

اقامت از طریق کارآفرینی در اندونزی

اقامت از طریق کارآفرینی در اندونزی

اقامت از طریق کارآفرینی در اندونزی با رشد چشمگیری روبه رو شده و به افراد خارجی توصیه می شود که در این کشور تجارت و سرمایه گذاری کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای علاقه مندان به اقامت از طریق کارآفرینی در اندونزی، این نگارش را آماده کرده است. کارآفرینی به همراه شرکت های بزرگ، تعاونی ها، امور مالی و بانکی یکی از مهم ترین بخش های تجارت و ستون فقرات در توسعه کشور است. برای ساخت این کشور و برای تبدیل شدن به یک کشور پیشرفته تر، کارآفرینی زیادی لازم است.

شرط داشتن یک کشور پیشرفته داشتن یک کارآفرین حداقل 2% از کل جمعیت است. در حال حاضر تعداد بازرگانان این کشور، کمتر از کشورهای همسایه است. بنابراین، برای ایجاد کارآفرینان جدید، برنامه ایجاد کارآفرینی لازم است. کارآفرینان اساسا تمایل به ادامه نوآوری و آوردن فناوری جدید برای پیروزی در رقابت بازار و بهبود رقابت کشور دارند. علاوه بر این، مشاغل زیادی نیز ایجاد کرد تا نرخ بیکاری سرکوب شود. توسعه کارآفرینان محلی این کشور رقابت داخلی را تقویت می کند، به طوری که در طولانی مدت می تواند وابستگی به بازارهای خارجی را کاهش دهد.

اقامت از طریق کارآفرینی در اندونزی در سال 2023

نقش کارآفرینان در اقتصاد این کشور نقش بسیار مهمی در پایداری اقتصادی و رقابت پذیری کشور دارد. اگر کشور پیشرفت کند، کشور باید جنبه کارآفرینی داشته باشد. در نمودار زیر درصد کارآفرینان را در برخی کشورها به ویژه اندونزی مشاهده می کنید:

درصدکارآفرینان در آسیا و ایالات متحده

همان طور که در نمودار مشاهده می کنید، تعداد کارآفرینان در این کشور فقط به 3.1% از کل جمعیت رسیده است. این نسبت هنوز از سایر کشورها مانند مالزی 5%، چین 10%، سنگاپور 7%، ژاپن 11% و ایالات متحده 12% کمتر است. یک کارآفرین می تواند توسعه پایدار را در یک کشور ایجاد کند. زیرا، این امر سرمایه گذاری در یک کشور را تشویق می کند. کارآفرینی برای دستیابی به رشد اقتصادی نقش مهمی دارد زیرا به سرمایه گذاری کمک می کند و سرانجام از درآمد سرانه برخوردار می شود. یک کشور در حالت ایده آل 2% از جمعیت را دارد که کارآفرین می شوند. در سال 2013، در اندونزی 1.65% از کارآفرینان از حدود 200 میلیون نفر از ساکنان این کشور وجود دارد. بنابراین فرصت برای کارآفرین شدن هنوز بسیار باز است.

بررسی اقامت از طریق کارآفرینی در اندونزی

کارآفرینان خارجی که به طور مکرر به این کشور مراجعه می کنند می توانند برای ویزای تجاری اقدام کنند. این اعتبار به مدت 1 سال معتبر است و به یک فرد خارجی اجازه می دهد تا در هر بار بازدید حداکثر 60 روز در این کشور بماند. کلیه ویزاهای تجاری باید توسط شخص حقوقی ثبت شده در این کشور حمایت مالی شود. دارندگان می توانند در کنفرانس ها، آموزش ها یا کارگاه های آموزشی برای گسترش دانش و همچنین جلسات تجاری برای مذاکره در مورد شرایط معاملات تجاری بالقوه شرکت کنند.

اما نمی تواند از هر نوع شغلی با حقوق بپردازد. شرایط ویزای تجاری در این کشور کاملا انعطاف پذیر است و اکثر متقاضیان این معیارها را دارند. جدا از آن دسته از شهروندان کشورهایی که در فهرست آن ها محدود شده است. علاوه بر این، متقاضیان جهت اقامت از طریق کارآفرینی در اندونزی باید مبلغی حدود 300000$ (دلار) سرمایه گذاری نمایند.

وظیفه کارآفرینان در اندونزی

کارآفرینان معمولا به عنوان دارایی های ملی تصور می شوند که باید در بیشترین حد ممکن پرورش، انگیزه و پاداش بگیرند. کارآفرینان می توانند نحوه زندگی و کار ما را تغییر دهند. در صورت موفقیت، نوآوری های آن ها ممکن است سطح زندگی ما را بهبود بخشیده و علاوه بر این، با سرمایه گذاری های کارآفرینانه آن ها ایجاد ثروت نماید. کارآفرینان شغل و شرایط را برای یک جامعه مرفه ایجاد می کنند. بسیاری از افرادی که در نهایت کار آفرینی می کنند برای پر کردن بخش های خاصی از موقعیت به نیروی کار اضافی نیاز دارند. همراهی تأثیر باید مربوط به ارزش اقتصادی مرتبط با درآمد شخص باشد.

توسعه کارآفرینان محلی این کشور، نیازهای داخلی را تقویت می کند. به طوری که در طولانی مدت می تواند وابستگی به بازارهای خارجی را کاهش دهد. اگر منطقه ای فعالیتی داشته باشد که کارآفرینی مناسب و پایدار باشد، مستقیما ارزش اقتصادی جامعه پیرامونی را فراهم می کند. این فعالیت کارآفرینی مطمئنا به نیروی کار احتیاج دارد که می تواند از افرادی که در نزدیکی منطقه تجاری هستند گرفته شود. با جذب نیروی کار در یک منطقه، فعالیت اقتصادی در حال افزایش است و درآمد کسب شده نیز افزایش می یابد و در نهایت سطح اقتصادی صاحب مشاغل و کارمندان را افزایش می دهد.

بهبود ثبات اقتصادی ملت این کشور، وظیفه دیگری است که کارآفرینان انجام می دهند. کارآفرینان قوی قوی هستند و با داشتن تعداد زیادی باعث قوی تر شدن این ملت در حفظ ثبات اقتصادی کشور می شوند. اقتصاد پایدار، این ملت را در برابر طوفان بحران مالی یا بحران جهانی که ممکن است در هر زمان رخ دهد، قوی می کند. ثبات اقتصاد کشور به دلیل حمایت کارفرمایانی است که شغل هایی را برای جامعه گسترده تر فراهم می کنند.

مدارک لازم جهت اقامت از طریق کارآفرینی در اندونزی

مدارک لازم جهت اقامت از طریق کارآفرینی در اندونزی

همان طور که قبلا اشاره شد، اگر قصد اقامت از طریق کارآفرینی در اندونزی را دارید، باید ویزای تجاری کسب نمایید. مدارک این ویزا در جدول زیر آمده است:

مدارکتوضیحات
فرم درخواستتکمیل و امضاء شده
گذرنامهگذرنامه باید حداقل 6 ماه پس از ورود به این کشور اعتبار داشته باشد. کپی آن نیز باید ارائه گردد.
عکساندازه عکس گذرنامه و به سبک عکس گذرنامه
بلیط رفت و برگشتکپی آن کافی است.
اثبات تمکن مالیدر زمان اقامت خود در این کشور، جهت تامین هزینه زندگی در اندونزی.
نامه ویزای تجاری از طرف شرکت
دعوت نامهاز طرف شرکت یا موسسه ای که می خواهید در آن کار کنید.
اثبات پرداخت هزینه ویزا

لازم به ذکر است که هزینه ویزای اندونزی به شرح زیر است:

  • ویزای تجاری یکبار ورود به مبلغ 50$ (دلار)
  • ویزای تجاری چندبار ورود به مبلغ 100$ (دلار)
  • ویزای اقامت محدود 6 ماهه به مبلغ 50$ (دلار)
  • ویزای اقامت محدود 1 سال به مبلغ 90$ (دلار)
  • ویزای اقامت محدود 2 سال به مبلغ 160$ (دلار)
  • ویزا هنگام ورود به مبلغ 35$ (دلار)

این نگارش به توضیحات کارآفرینی در این کشور و توسعه کشور پرداخت و توضیح داده شد که چگونه باید برای اقامت از طریق کارآفرینی در اندونزی اقدام نمود. متقاضیان و کارآفرینانی که تمایل دارند در خارج از کشور کارآفرینی انجام دهند، این کشور در حال حاضر یکی از بهترین گزینه ها می باشد. چنانچه تمایل به سرمایه گذاری در اندونزی و سایر نقاط جهان دارید توصیه می شود که به مقاله های وب سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *