مهاجرت کاری اسلوونی

استخدامNET Developer.در اسلوونی

استخدامNET Developer.در اسلوونی

نرخ استخدامNET Developer.در اسلوونی که کشوری است که در حوزه آی تی در حال پیشرفت است کمی افزایش یافته یافته است. یک net developer موفق در اسلوونی شامل یکپارچه سازی برنامه های وب شریک را در سایت شناسایی کرده و رهبری کرده است و مسئول درک و مشارکت موثر استفاده از پلت فرم ها و مخازن متمرکز است. اجرای دقیق مدیریت کد، تم ها، قالب ها و طرح برچسب گذاری برای پشتیبانی از ساخت ها و جمع آوری داده ها از وظایف اوست. مشاوارن موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط مهاجرت کاری و اخذ اقامت از طریق کار به اسلوونی به سوالات شما پاسخ می دهند و راهنمای شما هستند.

حقوق و استخدامNET Developer.در اسلوونی

حقوق برنامه نویسان و برنامه نویسان در اسلوونی از €1470 (یورو) در ماه (حداقل حقوق متوسط) تا €2490 (یورو) در ماه (حداکثر میانگین حقوق، حداکثر واقعی بالاتر است) متغیر است. حقوق متوسط ​​​​€1950 (یورو) در ماه است، به این معنی که نیمی (50%) از افرادی که در برنامه نویسان و برنامه نویسان کار می کنند کمتر از €1950 (یورو) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از €1950 (یورو) درآمد دارند. 25% از افرادی که در توسعه دهندگان و برنامه نویسان کار می کنند کمتر از €1540 (یورو) درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از 1540 (یورو) درآمد دارند. همچنین از نمودار، %75 از افرادی که در برنامه نویسان و برنامه نویسان کار می کنند کمتر از €2400 (یورو) درآمد دارند در حالی که %25 بیش از €2400 (یورو) درآمد دارند.

در جدول زیر شاهد نرخ افزایش حقوق در حوزه net developer در اسلوونی می باشید:

نرخ افزایش حقوقسال
32%2020
18%2021
19%2022

مزایا استخدامNET Developer.در اسلوونی

در اسلوونی در شرکت های بین المللی مجموعه ‌ای از مزایا را ارائه می‌ دهند، از جمله ترتیبات کاری منعطف، تعطیلات با حقوق سخاوتمندانه با افزایش خدمات، سیاست‌های مرخصی سخاوتمندانه والدین، بیمه عمر گروهی، بیمه درمانی، و پشتیبانی اختصاصی برای کمک به شما برای یافتن مراقبت از کودک یا مراقبت از سالمندان مناسب. مزایای اضافی شامل محصولات با تخفیف از فروشگاه ‌های شرکت و یک پلتفرم تخفیف است که به شما صرفه‌ جویی بی ‌نظیر در همه چیز از خواربارفروشی گرفته تا تعطیلات عجیب و غریب ارائه می‌ کند. علاوه بر این، بسته مالی شما ممکن است شامل مواردی مانند وام های بدون بهره، طرح خرید سهم با سود مالیاتی، طرح بازنشستگی مشارکتی، و آموزش مالی و مشاوره در مورد موضوعاتی از جمله خرید املاک و مستغلات و تولید ثروت باشد.

 

اشتغال و استخدامNET Developer.در اسلوونی

در واقع، فناوری بلاک چین هنوز آنقدر جدید است که پاسخ دهندگان سطح متوسط به احتمال زیاد تجربه کار با آن را نسبت به توسعه دهندگان سطح ارشد دارند. فناوری بلاک چین حوزه ‌ای است که مبتدیان باید به آن توجه کنند تا شانس پیشرفت خود را بهبود بخشند و توسعه‌ دهندگان ارشد باید یاد بگیرند که از مرتبط بودنشان اطمینان حاصل کنند. با توجه به هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی، اینترنت اشیا، AR و بلاک چین چه زبان هایی را باید یاد بگیرید؟ در حالی که پاسخ تا حدی بستگی به این دارد که کدام یک از این 5 حوزه را انتخاب می کنید که روی آن تمرکز کنید، همان سه نام بارها و بارها مطرح می شوند: C++، Java و Python.

در هر یک از زبان های فوق الذکر، علاوه بر این 3 زبان، زبان های بیشتری ظاهر می شوند. در Blockchain: Ruby and Solidity در IoT: C، JavaScript و PHP در هوش مصنوعی و یادگیری ماشین: R، Lisp، و Prolog و در AR: C#، JavaScript و Swift. اما در هر مورد، C++، جاوا و پایتون جزو پیشتازان هستند. اینها زبان ‌هایی هستند که امروزه مردم برای کار در زمینه ‌هایی که به‌عنوان در حال رشدترین زمینه‌ های توسعه شناسایی کرده‌ اند، استفاده می ‌کنند. هیچ راه مطمئنی برای پیش ‌بینی آینده وجود ندارد، اما می ‌توانیم ببینیم کدام زبان ‌ها سریع ‌ترین رشد را دارند.

اشتغال و استخدامNET Developer.در اسلوونی

شرایط اشتغال نت دولوپرها در اسلوونی

اگرچه مهارت های مختلفی برای تبدیل شدن به یک توسعه دهنده وب مورد نیاز است، اما دانستن نحوه کدنویسی احتمالاً در بالای لیست مهم ترین مهارت های توسعه وب قرار دارد. از آنجایی که هسته کار توسعه وب شامل نوشتن کد است، توسعه دهندگان وب باید مهارت های برنامه نویسی پیشرفته داشته باشند و به تعدادی از زبان های برنامه نویسی و کتابخانه ها مسلط باشند. اگرچه توسعه ‌دهندگان وب به ترکیبی از آموزش، مهارت ‌های نرم و مهارت‌ های فنی نیاز دارند، اما در نهایت یک وظیفه اصلی نوشتن کد است و این بدان معناست که هر توسعه‌ دهنده وب باید مهارت ‌های برنامه‌ نویسی پیشرفته با دانش کامل از هر تعداد زبان برنامه‌ نویسی و کتابخانه داشته باشد. می توانید مقاله استخدام برنامه نویس در اسلوونی را مطالعه کنید.

حتی اگر وظایف خاص بر حسب شغل متفاوت باشد، همه توسعه دهندگان وب باید درک کاملی از زبان های برنامه نویسی از جمله CSS،HTML زبان نشانه گذاری هایپرمتن و جاوا اسکریپت داشته باشند. اگر تجربه کمی در نوشتن کد دارید یا فقط با یک زبان برنامه نویسی کار کرده اید، ممکن است شرکت در یک بوت کمپ برنامه نویسی را در نظر بگیرید یا به سایر دوره های آنلاین رایگان و سایر منابعی بپردازید که مراحلی را که می توانید برای مهارت بیشتر بردارید برجسته کنید. همچنین مهارت ‌های بک‌اند یا فرانت ‌اند خاصی وجود دارد که همه توسعه ‌دهندگان وب بدون توجه به جایی که تمایل به کار دارند باید از آن برخوردار باشند. برای مثال، داشتن تجربه پایگاه داده، امنیت سایبری یا SQL برای شخصی که فقط در قسمت جلویی کار می کند مفید است.

الزامات اشتغال نت دولوپرها در اسلوونی

موسسات معتبر کاریابی در اسلوونی می تواند در زمینه استخدام در این کشور شما را راهنمایی کند. همه متقاضیان واجد شرایط برای استخدام بدون در نظر گرفتن نژاد، رنگ، مذهب، جنس، منشاء ملی، وضعیت جانباز محافظت شده، وضعیت معلولیت، سن، گرایش جنسی، هویت و بیان جنسیتی، وضعیت تاهل، شهروندی، وضعیت HIV/AIDS یا هر سایر عوامل حفاظت شده قانونی هستند. همچنین یک توسعه ‌دهنده خوب، ذهنیت آزمایش محور را اتخاذ می‌ کند، به طور فعال تمام سناریوهایی را که ممکن است خطاها رخ دهد، نحوه رسیدگی به آنها و نوشتن تست ‌هایی که صحت کد را ثابت می ‌کنند، تصور می ‌کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط مهاجرت و کار به عنوان net developer در کشور اسلوونی و همچنین کاریابی در کشور اسلوونی مشاوره تخصصی کاملی ارائه می دهد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *