مهاجرت کاری کره جنوبی

استخدام NET Developer در کره جنوبی

استخدام NET Developer در کره جنوبی

نرخ استخدام NET Developer در کره جنوبی یکی از بالاترین نرخ های استخدام را در کشورهای آسیایی دارد و مورد توجه متقاضیان استخدامی است. با توجه به شرایط مدرنیته و پیشرفته کشور کره جنوبی که در حال حاضر قطب آی تی و شرکت های جهانی و بین المللی است استخدام NET Developer یکی از بیشترین استخدام ها محسوب می شود. کره جنوبی در 10 سال اخیر با پیشرفت شگرفی در اقتصاد و صادرات محصولات خود رو به رو بوده است و این مساله را مدیون نیروهای متخصص و ماهر در این زمینه بوده است.

این کشور آسیایی آنطور که فکر می کنید وجه آسیایی ندارد و می توان آن را با آمریکا و انگلیس مقایسه کرد. معماری ها و تکنولوژی های پیشرفته و محصولات بیومتریکی که در این کشور است بسیار عالی هستند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط اخذ اقامت از طریق کار در کره جنوبی مشاوره کامل ارائه می دهد.

حقوق استخدام NET Developer در کره جنوبی

حقوق برنامه نویسان وب در کره (جنوبی) از 1560000KRW تا 5410000KRW در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. حقوق متوسط ​​3670000KRW (وون) در ماه است، به این معنی که نیمی (50%) از افرادی که به عنوان توسعه دهندگان وب کار می کنند کمتر از 3670000KRW (وون) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 3670000KRW (وون) درآمد دارند. 25% از توسعه دهندگان وب کمتر از 2360000KRW (وون) درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از 2360000KRW (وون) درآمد دارند. همچنین از نمودار، %75 از توسعه دهندگان وب کمتر از 4900000KRW (وون) درآمد دارند در حالی که %25 بیش از 4900000KRW (وون) درآمد دارند.

در جدول زیر شاهد نرخ افزایش حقوق در حوزه NET Developer در کره جنوبی هستید:

سالنرخ افزایش
202025%
202120%
202223%

کار و استخدام NET Developer در کره جنوبی

فریلنسرها اغلب در ساعات کاری و مهلت‌ های کاری انعطاف ‌پذیرتر هستند. آنها می توانند بر اساس برنامه شما کار کنند و بدون هیچ مشکلی ضرب الاجل های شما را برآورده کنند. از آنجایی که فریلنسرها در لیست حقوق و دستمزد شما نیستند، لازم نیست نگران ارائه مزایا یا پرداخت حقوق کامل به آنها باشید. اگر فقط نیاز دارید فردی را برای مدت کوتاهی استخدام کنید، این می تواند هزینه ها را تا حد زیادی کاهش دهد. امروزه، بسیاری از بازارهای استعداد آنلاین برای برندها باز هستند. می‌ توانید از آن‌ها برای یافتن متخصصان ماهر، از جمله توسعه‌ دهندگان، با قیمت ‌های مناسب و راحت استفاده کنید.

با این حال، از آنجایی که نامزدهای زیادی در این سایت ها موجود است، مرتب کردن همه آنها زمان بیشتری می برد. هنگام استخدام توسعه دهندگان از یک بازار استعداد، باید مطمئن شوید که آنها مهارت ها و تجربه مورد نیاز شما را دارند. همچنین ممکن است بخواهید استخدام‌ کننده ‌ای را استخدام کنید که متخصص در یافتن توسعه ‌دهندگان برای کمک به کاندیداها و ساده ‌سازی فرآیند استخدام باشد.

در نمودار زیر شاهد نرخ تحصیلات در حوزه Net Develoeper در کره جنوبی هستید:

نرخ تحصیلات در حوزه Net Develoeper در کره جنوبی

مزایا استخدام NET Developer در کره جنوبی

کره جنوبی بدون شک یکی از بهترین مکان ها برای برون سپاری توسعه نرم افزار است، زیرا دارای یک محیط تجاری ثابت، زیرساخت اینترنت درجه یک، قیمت های مقرون به صرفه و نیروی کار بسیار ماهر است. با محیط سیاسی باثبات خود، شرکت ها همچنین می توانند مطمئن باشند که سرمایه گذاری های آنها در کره جنوبی امن خواهد بود. بخش آموزش در کره جنوبی همگام با زمان در حال تغییر بوده و آموزش با کیفیت بالا ارائه می دهد. دانش‌ آموزانی که از دانشگاه ‌های اروگوئه فارغ‌ التحصیل می‌ شوند بسیار ماهر هستند و تجربه لازم برای موقعیت ‌های توسعه نرم ‌افزار را دارند.

این به مشاغل اجازه می دهد تا به راحتی با توسعه دهندگان خود ارتباط برقرار کنند و پیشرفت پروژه خود را به روز کنند. هزینه زندگی و کسب و کار در کره جنوبی بسیار پایین تر از سایر کشورهای توسعه یافته است و آن را به گزینه ای مقرون به صرفه برای برون سپاری توسعه نرم افزار تبدیل می کند. تفاوت های عمده در زمینه های فرهنگی ممکن است گاهی برای کارمندان دشوار باشد. این کشور کمک های مالی و مشوق های متعددی را به کارآفرینان فناوری اطلاعات ارائه می دهد. مانند کاهش مالیات و معافیت از مالیات واردات. می توانید مقاله استخدام برنامه نویس در کره جنوبی را نیز مطالعه کنید.

مزایا استخدام NET Developer در کره جنوبی

الزامات استخدام توسعه دهنده وب در کره جنوبی

کره جنوبی دارای یکی از ماهرترین نیروی کار در آسیا است که نرخ باسوادی آن 98 درصد است. میانگین سطح مهارت معادل آن چیزی است که در اروپای غربی یا آمریکای شمالی یافت می شود، که کره جنوبی را به مقصدی جذاب برای برون سپاری پروژه های توسعه نرم افزار تبدیل می کند. استخدام کارمندان بین المللی می تواند راهی عالی برای گسترش شرکت شما و دسترسی به بازارهای جدید باشد. توسعه دهندگان در کشور به دلیل گام های دولت در جهت افزایش دانش و آموزش فناوری، ماهر و با تجربه هستند. همچنین می توانید از موسسه های کاریابی در کره جنوبی مشورت بگیرید.

در لیست زیر شاهد الزامات استخدام NET Developer در کره جنوبی می باشید:

  • مهارت های انگلیسی پیشرفته یا متوسط
  • درک تخصصی از APIهای سیستم اندروید، چرخه عمر برنامه اندروید
  • دانش کامل از زبان کاتلین
  • دانش کتابخانه های منبع باز و تجاری که معمولا در اکوسیستم اندروید استفاده می شوند، از جمله اجزای معماری اندروید، کتابخانه های jetpack، okhttp،
  • آشنایی با کدهای چند رشته ای و ناهمزمان
  • تجربه انیمیشن و پیاده سازی طراحی های رابط کاربری
  • آشنایی با الگوهای معماری مانند MVVM و MVP
  • در نوشتن تست های واحد و تست های اتوماسیون با اسپرسو مهارت دارد.
  • درک خوب از خدمات وب و استانداردهای مرتبط با SOA مانند REST/JSON
  • لیسانس در علوم کامپیوتر یا تجربه/مهارت های معادل آن

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص اخذ ویزای کار در کشور کره جنوبی مشاور و راهنمای شما می باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *