مهاجرت کاری کانادا

استخدام NET Developer در کانادا

استخدام NET Developer در کانادا

استخدام NET Developer در کانادا یکی از استخدام های با نرخ مناسب برای متقاضیان این شغل به شمار می رود که با نگرش مثبتی رو به رو بوده است. اینکه از حرفه ای به عنوان یک توسعه دهنده وب، طراح وب و موارد دیگر چه انتظاری باید داشت را می توانید به وضوح در انتظارات کارفرماها در کانادا ببینید. اینترنت تعدادی از مشاغل پیشرفته را باز کرده است و بسیاری از مهارت های سنتی بازار کار را تحت تأثیر قرار داده است. اگر به وب و طراحی برنامه ها در حوزه توسعه وب علاقمندید می توانید در کانادا در این حوزه تحصیل کنید تا به سرعت جذب بازار کار شوید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط اخذ اقامت از طریق کار به کشور کانادا به سوالات شما پاسخ می دهد.

تحصیل و استخدام NET Developer در کانادا

در کالج های انتاریو، می توانید خود را در یک صنعت هیجان انگیز و به طور مداوم در حال توسعه کار کنید. اگر علاقه مند به حرفه ای در زمینه طراحی یا توسعه وب هستید، در اینجا چیزی است که باید بدانید. دوره های طراحی و توسعه وب در این کشور بهترین هستند. اولین گام این است که انتخاب کنید کدام ناحیه از آموزش وب برای شما مناسب است. برخی از گزینه های شما عبارتند از توسعه وب یکی از مشاغل در حال رشد سریع در کانادا است. برنامه های توسعه وب چند ساله مهارت های اولیه طراحی و همچنین مهارت های ساخت، برنامه نویسی، پشتیبانی و مدیریت وب سایت ها را ارائه می دهند.

برنامه های طراحی وب که در برنامه های چند ساله یا به عنوان تحصیلات تکمیلی در دسترس هستند، دوره های اصلی طراحی گرافیک را با آخرین فناوری وب و نرم افزار طراحی وب ترکیب می کنند. برنامه نویس برنامه های اینترنتی دیپلم 2 ساله، مهارت ‌های برنامه ‌نویسی کامپیوتر را با تجزیه و تحلیل سیستم، طراحی پایگاه داده، مهارت ‌های پیاده‌ سازی سرور و موارد دیگر ترکیب می ‌کنند تا دانشجویان را برای کار به عنوان برنامه ‌نویس اینترنتی یا برنامه ‌نویس کامپیوتر و همچنین توسعه‌ دهندگان وب آماده کنند. بسیاری از این برنامه ها با یکدیگر همپوشانی دارند.

در نمودار زیر شاهد تحصیلات کارمندان در حوزه NET Developer در کانادا می باشید:

تحصیلات استخدام کارمندان در حوزه توسعه دهنده وب در کانادا

الزامات عمومی تحصیل و استخدام NET Developer در کانادا

اکثر برنامه‌ های طراحی و توسعه وب در کالج ‌های انتاریو، حداقل به دیپلم دبیرستان انتاریو یا معادل آن، با نمره زبان انگلیسی درجه 12 نیاز دارند. در بیشتر شرایط، یک واحد ریاضی کلاس 12 مورد نیاز یا توصیه می شود. اعتبارات علوم کامپیوتر و اطلاعات و فناوری کسب و کار نیز مفید خواهد بود.

اگر برنامه گواهینامه تحصیلات تکمیلی را انتخاب می کنید، حتما شرایط پذیرش را از نزدیک بررسی کنید تا از واجد شرایط بودن خود مطمئن شوید. به دلیل تقاضای زیاد برای متخصصان در صنعت وب، حقوق ها بسیار رقابتی هستند. میانگین حقوق اولیه یک طراح وب یا توسعه دهنده وب بین CAD3500 الی 40000CAD (دلار کانادا) در سال است، اما با تجربه می تواند تا 50000CAD (دلار کانادا) یا بیشتر افزایش یابد.

شرکت های استخدام NET Developer در کانادا

آزورو دیجیتال در تورنتو، کانادا یک آژانس طراحی وب برنده جوایز است که در کانادا مستقر است و در سال 2018 تأسیس شد. آنها حدود 10 کارمند دارند که در توسعه وب و طراحی وب به مشاغل کوچک تا متوسط ​​بازار با تمرکز بر خدمات دندانپزشکی، تجارت الکترونیک و خدمات تجاری تخصص دارند. AB Electrical Engineering Azuro Digital را استخدام کرد تا وب سایت وردپرس شرکت مهندسی برق خود را توسعه دهد که پروژه های مهندسی گذشته مشتری را به نمایش می گذارد و همچنین خدمات نوشتاری فنی را به آنها ارائه می دهد.

Symetris در مونترال، کانادا با یک لیست مشتری قوی که شامل برندهای بزرگ سازمانی است، برندها را با توسعه وب تقویت می کند. این شرکت مستقر در کانادا که بر اساس اصول اولیه طراحی تاسیس شده است، تأکیدی بر کمک به برندها برای ایجاد تغییر دارد. یکی از نمونه های تجربه Symetris کار آنها برای یکی از برندهای معتبر جهانی در جهان است. Symetris به آنها کمک کرد تا با ارزیابی مجدد استراتژی خود، مخاطبان مشتریان خود را هدف قرار دهند. تیم Computan عمدتا با مشاغل کوچک و بازیگران بازار متوسط ​​از صنایع تبلیغاتی، غیرانتفاعی و تجارت الکترونیک کار می کند. می توانید مقاله استخدام برنامه نویس در کانادا را مطالعه کنید.

کار و استخدام NET Developer در کانادا

کار و استخدام NET Developer در کانادا

با توجه به بازار کار رشته کامپیوتر در کانادا شرکت منبع IT سازمانی است که خدمات توسعه نرم‌ افزار فراساحلی از جمله یافتن و بررسی توسعه ‌دهندگان، مدیریت پروژه ‌ها و مدیریت ارتباط بین مشتری و توسعه ‌دهنده را ارائه می‌کند. تعداد کمی از شرکت‌های منبع IT در اروگوئه وجود دارد، اما همه آنها برابر نیستند. قبل از انتخاب یک مورد، حتما تحقیق کنید. مزیت اصلی استخدام توسعه دهندگان نرم افزار از شرکت های منبع IT سرعت و سهولت استخدام است. تیم بزرگ این سازمان‌ ها به آنها اجازه می ‌دهد خیلی سریع استعدادها را بیابند و بررسی کنند.

در جدول زیر شاهد نرخ بیکاری در حوزه توسعه دهنده وب در کانادا هستید:

نرخ بیکاریسال
13%2020
20%2021
15%2022

هنگامی که از یک سایت فریلنسینگ از راه دور استخدام می کنید، باید در فرآیند بررسی بیشتر عمل کنید و مطمئن شوید که توسعه دهنده ای را انتخاب می کنید که مهارت های مورد نیاز شما را دارد و با تیم شما سازگار است. با این حال، اگر برای یک پروژه کوتاه‌ تر فقط به چند برنامه‌ نویس نیاز دارید، این می ‌تواند یک گزینه عالی باشد. استخدام فریلنسر مزایای زیادی دارد. می توانید از دسترسی جهانی، مسئولیت های کمتر، نظارت کمتر، انعطاف پذیری و صرفه جویی در هزینه لذت ببرید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه ویزای کاری کانادا مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *