مهاجرت کاری اسلواکی

استخدام NET Developer.در اسلواکی

استخدام NET Developer.در اسلواکی

استخدام NET Developer.در اسلواکی که هر روز در سایت های کاریابی و موسسات کاریابی به روز می شود حاکی از نیاز به این نیروی کار است. در این کشور پروژه ها شامل پورتال های B2B و B2C با برنامه های وفاداری، پورتال های سلف سرویس و برنامه های کاربردی سفارشی، سیستم های خبره برای پشتیبانی از فرآیند تولید، توسعه پلت فرم یکپارچه برای ادغام صنعت خودرو با صنایع خدمات مشتریان (بیمه، خدمات و غیره)، پروژه های نوآورانه با فناوری بلاک چین، توسعه راه حل با استفاده از قراردادهای هوشمند می باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص اخذ اقامت کار در اسلواکی به شما مشاوره تخصصی ارائه می دهد و شما را در این امر راهنمایی می کند.

کار و استخدام NET Developer.در اسلواکی

آیا دوست دارید بخشی از یک تیم جوان در یک شرکت بین المللی باشید و دانش خود را با چالش های جدید ارتقا دهید؟ می توانید به شریک توسعه نرم افزار  easy.bi در اسلواکی بپیوندید (کار از راه دور امکان پذیر است)، و به عنوان پروژه خود روی Sponsoo کار کنید. برخی از شرکت ها به دنبال یک توسعه دهنده PHP با تجربه برای همکاری طولانی مدت هستند که به Sponsoo در پروژه ها کمک کند، هیجان انگیزترین چالش های Backend در توسعه وب را حل کند و در easy.bi استخدام شود. کار در یک شرکت بین المللی پویا، آسان و نوآور و کار در پروژه هیجان انگیزی که به سراسر جهان کمک می کند و کارهای متنوع با چالش های روزمره همگی در این کشور وجود دارد. با کار در اسلواکی به عنوان net developer در تیم عالی، جوان و مصمم کار کنید.

در جدول زیر شاهد نرخ اشتغال در حوزه net developer در اسلواکی هستید:

نرخ اشتغالسال
83%2020
84%2021
84%2022

الزامات استخدام NET Developer.در اسلواکی

این کشور در جستجوی افراد با انگیزه و با استعداد است تا به تیم بپیوندند و شروع به حل انواع مشکلات در پروژه های بین المللی جالب کنند. آیا شما یک توسعه دهنده فرانت اند هستید که با فریم ورک هایی مانند Vue، React یا Angular تجربه دارید؟ آیا دانش جاوا اسکریپت و CSS بسیار خوبی دارید و مهمتر از همه، آیا در جستجوی چیز جدید و متفاوت هستید؟ پس شما همان کسی هستید که در اسلواکی به دنبالش هستند. آیا کوله بار ترفندهای شما شامل تجربه git و توانایی اجرای طراحی واکنشگرا است؟ آیا چیز اضافی مانند Test Driven Development، GraphQL می دانید؟ در شرکت های اسلواکی به دنبال فردی هستند که به زبان انگلیسی مسلط باشد، در یک محیط تیمی پیشرفت کند و همیشه مشتاق یادگیری چیزهای جدید و به اشتراک گذاری دانش خود با دیگران باشد.

برخی از الزامات یک net developer در اسلواکی عبارت است از:

  • دانش بسیار خوب از فریمورک های ANGULAR و IONIC
  • قابلیت اطمینان، دقت و مسئولیت پذیری
  • گشودگی به ابزارهای جدید، انواع داده های جدید و محیط های توسعه
  • انگیزه بالا برای یادگیری چیزهای جدید
  • مهارت های ارتباطی خوب
  • حداقل 5 سال سابقه کار در این زمینه (سطح متوسط ​​یا ارشد)
  • داشتن دانش PHP و فریمورک Symfony در یک سطح یک مزیت است.

شرایط استخدام NET Developer.در اسلواکی

شرایط استخدام NET Developer.در اسلواکی

اکثر شرکت های اسلواکی در پروژه های بین المللی جالب همکاری می کنند و سعی می کنند تفاوت واقعی ایجاد کنند. شرکت ها یک سازمان از راه دور هستند با همکارانی از مکان‌ های مختلف در منطقه زمانی متفاوت. لذا تسلط به زبان انگلیسی امتیاز است. ساعات کاری انعطاف پذیری داریم و محیط کاری آرام از مزایای دیگر استخدام net developer در اسلواکی است. تیم ‌ها گروه‌هایی با عملکرد متقابل هستند که در یک زمان بر روی یک پروژه متمرکز شده ‌اند و شامل توسعه ‌دهندگان، مدیران محصول، مهندسان QA و در صورت نیاز نیز مهندسان DevOps و طراحان محصول می ‌شوند که محیطی خلاقانه و مشارکتی را تضمین می ‌کنند. این شرکت ها و تیم ها به کار تیمی منسجم خود افتخار می کنند و از کار با یکدیگر لذت می برند.

کارشناسان و مدیران ارشد مربیان و متحدان شما در دستیابی به اهدافتان خواهند بود. دستمزد منصفانه، طرح شغلی و ارتقاء شفاف را ارائه می دهند و جلسات منظم ماهانه 1 به 1 با مدیران خود دارند و تیم قوی منابع انسانی بر رفاه، ارتباط و توسعه متمرکز است و همچنین بر یادگیری داخلی در قالب مشاوره، کارگاه، گفتگو و فرآیندی تمرکز می کنند. بودجه زیادی برای یادگیری دوره ها و کنفرانس ها دارند. عاشق رویدادها مانند چندین ساختمان تیمی در سال، جشن سال نو، مهمانی هایی برای استقبال از تازه کارها می شوید، چه به صورت حضوری و چه در صورت عدم امکان، به صورت آنلاین. دفاتر برای یک تجربه کاری خوب در محیطی آرام و سرگرم کننده (بازی های ویدئویی، فوتبال روی میز، کیسه های حبوبات، نیمکت ها و غیره) طراحی شده اند. همچنین فعالیت هایی را برای مراقبت از سلامت خود ارائه می دهند.

حقوق نت دولوپرها در اسلواکی

حقوق طراحان وب که جز 10 شغل پردرامد در اسلواکی است از €730 (یورو) در ماه (حداقل حقوق) تا 2530€ (یورو) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. حقوق متوسط ​​​​€1720 (یورو) در ماه است، به این معنی که نیمی (50%) از افرادی که به عنوان طراحان وب کار می کنند کمتر از €1720 (یورو) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از €1720 (یورو) درآمد دارند. %25 از طراحان وب کمتر از €1100 (یورو) درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از 1100€ (یورو) درآمد دارند. همچنین از نمودار، 75% از طراحان وب کمتر از €2300 (یورو) درآمد دارند در حالی که %25 بیش از €2300 (یورو) درآمد دارند.

در نمودار زیر شاهد نرخ افزایش حقوق در کشور اسلواکی در حوزه net developer می باشید:

نرخ افزایش حقوق در اسلواکی در حوزه توسعه دهنده وب

نمونه ای از مشاغل نت دولوپرها در اسلواکی

PeK Automotive پیشرو در توسعه سیستم های الکتریکی و وسایل نقلیه خودران برای کشاورزی است و به دنبال متخصصان با استعداد و با تجربه هستند تا به شرکت در حال رشد بپیوندند. با در نظر گرفتن بازار کار کامپیوتر در اسلواکی این شرکت در حال گسترش بخش تحقیق و توسعه خود است و به دنبال متخصصان در زمینه توسعه وب است. وظایف اصلی ایجاد رابط های وب برای ماشین های مستقل آینده، پشتیبانی و بهبود بیشتر سیستم Teroair، توسعه و پشتیبانی به روز رسانی نرم افزار و سرور آپلود تله متری است. توسعه پشته کامل در پایتون و تجربه در توسعه برنامه های کاربردی مشتری سرور از مهم ترین الزامات کار در این شرکت است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد اخذ اقامت کار در اسلواکی و مهاجرت کاری به اسلواکی مشاوره و راهنمای شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *