مهاجرت کاری پاراگوئه

استخدام Java Developer در پاراگوئه

استخدام Java Developer در پاراگوئه

استخدام Java Developer در پاراگوئه در لیست مشاغل مورد نیاز این کشور محسوب می شود و بسیاری از متقاضیان جویای دستیابی به این شغل می باشند. با کار در کشور پاراگوئه در این حوزه متوجه خواهید شد که کار تیمی در سراسر شرکت می تواند به شما کمک کند با آموزش های کلاس جهانی و همچنین برنامه های آموزشی و فرصت هایی که ارائه می دهند رشد کنید. در ادامه مقاله در خصوص شرایط و الزامات استخدام به عنوان Java Developer در کشور پاراگوئه بیشتر توضیح می دهیم. همچنین می توانید در خصوص شرایط مهاجرت و کار به عنوان توسعه دهنده جاوا و اخذ اقامت از مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشورت بگیرید.

حقوق استخدام Java Developer در پاراگوئه

حقوق برنامه نویسان جاوا در پاراگوئه از  PYG4320000 تا  PYG12100000 (گوارانی) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. حقوق متوسط ​​ PYG7360000 (گوارانی) در ماه است، به این معنی که نیمی (50%) از افرادی که به عنوان برنامه ‌نویس جاوا کار می ‌کنند کمتر از PYG7360000  (گوارانی) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از PYG7360000  (گوارانی) درآمد دارند. 25% از توسعه دهندگان جاوا کمتر از PYG5260000  (گوارانی) درآمد دارند در حالی که %75 از آنها بیش از PYG5260000  (گوارانی) درآمد دارند. همچنین از نمودار، %75 از توسعه دهندگان جاوا کمتر از  PYG8950000 (گوارانی) درآمد دارند در حالی که %25 بیش از PYG (گوارانی) درآمد دارند.

شرکت های معروف Java Developer در پاراگوئه

آسونسیون پاراگوئه که در سال 2018 افتتاح شد، اولین دفتر بود که فراتر از اروگوئه رشد کرد. تیم مها در اینجا به هم پیوسته است و در بسیاری از پروژه‌ های توسعه داخلی و همچنین خلاقیت، با مهارت‌ هایی از تصویرسازی گرفته تا طراحی UI/UX، پیشتاز است. این شرکت به دنبال استعدادهای فنی هست که مشتاق کسب اطلاعات بیشتر در مورد فناوری های Salesforce از جمله توسعه دهندگان با مهارت های مختلف از Node.js تا iOS، مهندسان کیفیت، تحلیلگران تجاری و طراحان هستند. این شرکت مرخصی با حقوق، دسترسی به بیمه درمانی، برنامه بازنشستگی و کلاس های انگلیسی را ارائه می دهند. همچنین با شما همکاری می کنند تا یک برنامه آموزشی برای رشد حرفه خود با یک پشته فناوری در حال گسترش، Salesforce ایجاد کنند.

این شرکت همچنین یک دفتر فیزیکی در مرکز تجارت جهانی فراهم می ‌کنند که در آن اولین روز خود را شروع می‌کنید و می ‌توانید در هر زمان با هم تیمی‌ها لذت ببرید. بر اساس برنامه رشد شما، دسترسی به آموزش و گواهینامه در مورد Salesforce و سایر فناوری ‌ها را فراهم می ‌کنند، زیرا شما همچنان به رشد شغلی خود با Oktana ادامه می‌دهید. هر پروژه به یک تیم متنوع ملحق می ‌شوید و با چشم ‌انداز جهانی آشنا می ‌شوید، فن ‌آورانی که به صنعت و مشتریان خود اختصاص داده شده ‌اند، به همان اندازه که به کار و تخصص شما علاقه دارند.

الزامات استخدام Java Developer در پاراگوئه

در کشور پاراگوئه عاشق توسعه دهندگان وب در تمام سطوح با تجربه عملی و درک قوی از جاوا، جاوا اسکریپت، HTML یا سایر زبان های برنامه نویسی هستند. به شرکت ها و موسسات بپیوندید و فناوری های Salesforce را به مجموعه مهارت های خود اضافه کنید. در حال رشد تیم مهندسی QA خود در آسونسیون، پاراگوئه با آزمایش‌ کنندگانی هستید که در تست ‌های عملکردی، رگرسیون یا عملکردی با تجربه هستند و علاقه زیادی به اتوماسیون تست دارند. همچنین به دنبال یک تحلیلگر تجاری هستند که مشتاق ادغام تجارت با فناوری باشد. یک برنامه نویس جاوا با تجربه در ساخت برنامه های کاربردی با کارایی بالا، مقیاس پذیر و درجه یک سازمانی هستیم. تجربه در Spring Framewo. امتیاز است.

حداقل الزامات توصیه شده برای استخدام Java Developer در پاراگوئه عبارت است از:

  • دوستی
  • تطبیق پذیری
  • ارتباط
  • ابتکار عمل
  • کنجکاوی
  • انعطاف پذیری
  • رقابت پذیری
  • چابکی

الزامات استخدام Java Developer در پاراگوئه

کار و استخدام Java Developer در پاراگوئه

در پاراگوئه اکثر کارفرماها به دنبال یک توسعه دهنده با تجربه Full Stack برای پیوستن به تیم مهندسی هستند این مساله را می توانید به وضوح در آگهی های استخدام برنامه نویس در پاراگوئه ببینید. شما مسئول ساختن برنامه وب سمت مشتری محصول شاخص خواهید بود و همچنین در توسعه محصولات جدید آینده که بر اساس زیرساخت داده های یادگیری ماشینی ما هستند کمک خواهید کرد. ویژگی‌ های جدید رو به رو کاربر را توسعه دهید و برنامه را برای حداکثر سرعت و مقیاس پذیری بهینه کنید. همکاری با توسعه دهندگان، مهندسان QA و سایر اعضای تیم برای طراحی، پیاده سازی و ارائه راه حلی کارآمد، مقیاس پذیر، قابل اعتماد و انعطاف پذیر از وظایف یک java developer است.

در جدول زیر شاهد نرخ بیکاری در حوزهJava Developer در کشور پاراگوئه می باشید:

نرخ بیکاریسال
23%2020
17%2021
12%2022

در نمودار زیر شاهد زمینه های کاری در حوزه Java Developer در پاراگوئه می باشید:

زمینه های کاری در حوزه Java Developer در پاراگوئه

شرایط استخدام توسعه دهنده جاوا در پاراگوئه

برنامه تحرک داخلی در شرکت ها به تغییر پروژه در صورت نیاز کمک می کند تا به رشد، پیشرفت حرفه ای و تحقق پتانسیل خود کمک کند. کار روی پروژه‌ های مقیاس بزرگ که صنایع را با مشتریان بین ‌المللی و با رشد سریع تعریف می ‌کنند. با یک تیم دوستانه، سیاست درهای باز، فضای غیررسمی در شرکت و رویدادهای منظم تیم سازی احساس قدرت کنید. استخدام net developer در پاراگوئه هم نرخ بالایی دارد. اگر در حوزه توسعه دهنده جاوا در پاراگوئه در زمینه بازی ها کار کنید باید ماژول ها و برنامه های کاربردی جدید بازی سمت سرور را توسعه دهید. ماژول های موجود را با ویژگی های اضافی جدید بهبود دهید. بازی های جدید را در ماژول های موجود پیکربندی کنید.

برخی از شرایط استخدام Java Developer در پاراگوئه عبارت است از:

  • سابقه بیش از 4 سال با Java 11+، Spring، Spring Boot در توسعه برنامه های کاربردی وب و میکروسرویس ها
  • درک خوب مفاهیم OOP و الگوهای طراحی
  • تجربه در طراحی و ساخت API های RESTful و
  • درک اساسی از پایگاه های داده SQL و NoSQL از جمله ACID، CAP
  • تجربه با میکروسرویس های پیام رسانی همزمان و ناهمزمان
  • دانش یکپارچه سازی امنیت وب، به عنوان مثال احراز هویت، مجوز، ورود به سیستم
  • تجربه با سیستم های کنترل نسخه، به عنوان مثال git، bitbucket
  • تست واحد
  • تسلط به زبان انگلیسی

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط مهاجرت و نحوه اخذ ویزای کاری در پاراگوئه و شرایط و الزامات کار در پاراگوئه به سوالات شما پاسخ می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *