مهاجرت کاری هند

استخدام Java Developer در هند

استخدام Java Developer در هند

استخدام Java Developer در هند و کار در این کشور یکی از تصمیمات عاقلانه شما محسوب می شود، از اینرو تعداد استخدامی ها رو به افزایش است. شرکت ها وقتی توسعه دهندگان جاوا را در هند استخدام می کنند، به راحتی به بودجه مورد نظر خود می رسند و حتی از هزینه های برون سپاری هر کشور دیگری مقرون به صرفه تر است. هزینه توسعه دهندگان جاوا هند حدود %60 الی%70 کمتر از کشورهای دیگر با مجموعه مهارت های مشابه است.

به همین دلیل بسیاری از شرکت های بین المللی در هند از این نیروی انسانی استفاده می کنند تا به اهداف خود در مسیر کار در حوزه آی تی برسند. مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد اخذ اقامت و ویزا و همچنین شرایط کار در هند به سوالات شما پاسخ می دهد.

کار و استخدام Java Developer در هند

توسعه دهندگان جاوا در هند پروژه را به موقع تحویل می دهند که تمام انواع اختلافات یا نقص ها را حذف می کند. آنها هرگز به شما اجازه سازش نمی دهند و به شدت به ضرب الاجل ها پایبند هستند. با آنها، شما تضمین می کنید که پروژه خود را به موقع دریافت کنید. توسعه دهندگان جاوا هندی به فناوری ها معتقد هستند و آنها را با جدیدترین فناوری ها، چارچوب ها، روندها و ابزارها به روز نگه می دارند. بنابراین، با برنامه نویسان جاوا هند، پروژه شما پیشرفته ترین خدمات و راه حل ها را دریافت خواهد کرد.

بیشتر توسعه دهندگان جاوا در هندوستان انگلیسی صحبت می کنند زیرا زبان رسمی اینجاست. حتی این کشور دومین کشور بزرگ دنیاست. بنابراین، در برقراری ارتباط با توسعه دهندگان جاوا هندی با هیچ مشکلی مواجه نخواهید شد. هنگامی که یک برنامه نویس جاوا را به صورت آنلاین استخدام می کنید، مشکلات منطقه زمانی شما نیز از بین می رود. آنها با توجه به منطقه زمانی خاص شما کار می کنند تا از یک جریان کاری روان با ارتباطات آسان اطمینان حاصل کنند. جاوا یک زبان برنامه نویسی نسل سوم شی گرا است که در توسعه برنامه های کاربردی برای پلتفرم های مختلف استفاده می شود.

در جدول زیر شاهد نرخ اشتغال در حوزه Java Developer در هند می باشید:

نرخ اشتغالسال
82%2020
90%2021
88%2022

کار و استخدام Java Developer در هند

وظایف Java Developer در هند

جاوا به عنوان یک زبان برنامه نویسی توسط بسیاری از شرکت ها و توسعه دهندگان بزرگ برای برنامه نویسی و ساخت برنامه های کاربردی استفاده می شود و بنابراین، استفاده گسترده و سازگاری بسیار ماهر آن مزیت بیشتری به توسعه دهندگان جاوا می دهد. از این رو، این یکی از دلایلی است که حقوق توسعه دهندگان جاوا در هند جزو پردرآمدترین مشاغل است. جاوا یک زبان پویا است (زبانی که امکان تغییر در زمان اجرا را فراهم می کند، یعنی تغییر ساختار حتی زمانی که کد در حال اجرا است، برای افزایش کارایی و بهره وری برای برنامه نویسی همه منظوره.).

نقش ها و مسئولیت های اصلی یک توسعه دهنده جاوا عبارتند از:

  • برنامه ریزی، طراحی، اجرا و مدیریت فرآیند برنامه کاربردی جاوا
  • برای برنامه های کاربردی مبتنی بر جاوا کد بنویسید.
  • با به روز رسانی های جاوا به روز باشید.
  • تست (تست توسعه) و اجرای کدهای نرم افزار کاربردی
  • برنامه نرم افزار را تجزیه و تحلیل و اشکال زدایی کنید.
  • کار با سیستم های مدیریت پایگاه داده
  • ادغام برنامه نویسی کد و تست توسعه برای برنامه های کاربردی frontend و
  • در فرآیند تحلیل کامل برنامه های نرم افزاری شرکت کنید.
  • در نگهداری برنامه ها کمک کنید.

مزایا استخدام Java Developer در هند

بنگلور دره سیلیکون هند نامیده می شود، پونا به دلیل فرصت های شغلی مشهور است، اما هیچ کس تا به حال نام راجستان را برای فرصت های شغلی عالی نشنیده است. و این دومین عامل تعیین کننده حقوق و دستمزد ما است که موقعیت مکانی است. هر مکانی مجموعه ای از فرصت ها و خواسته های متفاوتی دارد. در هند بیشتر کلان شهرها فرصت های شغلی بهتری نسبت به شهرهای کوچک دارند. بنابراین، موقعیت مکانی در تصمیم گیری ساختار پرداخت شما بسیار بیشتر از آنچه فکر می کنید بازی می کند. شروع کار خود در یک استارتاپ یا یک شرکت بزرگ نه تنها ممکن است فرصت های یادگیری متفاوتی داشته باشد، بلکه مقیاس پرداخت نیز دارد.

به طور کلی براساس آمار استخدام برنامه نویس در هند بسیار افزایش داشته است. در نمودار زیر شاهد زمینه های کاری در حوزه Java Developer در هند می باشید:

زمینه های کاری در حوزه توسعه دهنده جاوا در هند

حقوق استخدام Java Developer در هند

میانگین حقوق یک توسعه دهنده جاوا در هند 458970INR (روپیه) در سال است. مقیاس دستمزد از حداقل 200000INR تا 1 میلیون INR (روپیه) در سال متغیر است. حقوق توسعه دهندگان جاوا در میان موقعیت های شغلی مختلف به طور قابل توجهی بالاتر است زیرا این مورد تقاضای بسیاری از شرکت ها و کارفرمایان بزرگ است. توسعه دهندگان جاوا به دلیل نقش مهمی که در تیم توسعه بازی می کنند، ساختار پرداخت خوبی را طلب می کنند. بازار پر از فرصت است. با این حال، دستمزد یک توسعه دهنده جاوا برای رسیدن به این هدف بسیار بالا به عوامل زیادی بستگی دارد. عواملی که شامل کارفرما، مجموعه مهارت، مکان و تجربه است. استخدام net developer در هند هم حقوقی مانند توسعه دهنده جاوا دارد.

برای کارآمد بودن در تمام بخش ‌های فرآیند توسعه اپلیکیشن، توسعه ‌دهنده باید تجربه خوبی داشته باشد. بنابراین، در حالی که در مورد میانگین حقوق یک توسعه ‌دهنده جاوا در هند تصمیم می‌گیرید، تجربه به عنوان یک عامل تعیین ‌کننده نقش کلیدی ایفا می‌کند. متوسط ​​دستمزد یک توسعه دهنده جاوا برای یک تازه کار 293272INR (روپیه) در سال است در حالی که برای یک توسعه دهنده جاوا با تجربه متوسط ​​دستمزد سالانه 1396371INR (روپیه) است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد شرایط کار در هند به سوالات شما پاسخ خواهد و به متقاضیان مهاجرت کاری به هند مشاوره می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *