مهاجرت کاری نیوزلند

استخدام Java Developer در نیوزلند

استخدام Java Developer در نیوزلند

کار و استخدام Java Developer در نیوزلند به گونه ای است که شامل پروژه های توسعه نرم افزار جاوای انفرادی می شود. حتی اگر از راه دور بدون هیچ کس دیگری کار کنید، به احتمال زیاد بخشی از یک تیم بزرگتر خواهید بود. پروژه‌ های توسعه نرم‌ افزار می ‌توانند اندازه‌ های مختلفی داشته باشند، از مشاغل کوچک گرفته تا شرکت ‌های بزرگ.

سازمان ‌های کوچک‌ تر اغلب تیم ‌های کوچک‌ تری دارند که معمولا شامل یک مدیر پروژه، یک مدیر توسعه و یک یا چند برنامه ‌نویس جاوا می ‌شوند. بسته به ترجیحات سازمان، اعضای تیم ممکن است اجازه داشته باشند از راه دور کار کنند یا ممکن است لازم باشد در محل کار کنند تا تعامل فوری با اعضای تیم تسهیل شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد شرایط مهاجرت به نیوزلند برای کار و اخذ اقامت به سوالات شما پاسخ می دهد.

حقوق استخدام Java Developer در نیوزلند

حقوق برنامه نویسان جاوا در نیوزلند از 49000NZD تا 165000NZD (دلار نیوزلند) در سال (حداکثر حقوق) متغیر است. متوسط ​​حقوق 111000NZD (دلار نیوزلند) در سال است، به این معنی که نیمی (50%) از افرادی که به عنوان توسعه دهندگان جاوا کار می کنند کمتر از 111000NZD (دلار نیوزلند) درآمد دارند. %25 از توسعه دهندگان جاوا کمتر از 71800NZD (دلار نیوزلند) درآمد دارند در حالی که %75 از آنها بیش از 71800NZD (دلار نیوزلند) درآمد دارند. 75% از توسعه دهندگان جاوا کمتر از 146000NZD (دلار نیوزلند) درآمد دارند در حالی که 25% بیش از 146000NZD (دلار نیوزلند) درآمد دارند.

کار و استخدام Java Developer در نیوزلند

آیا آرزوهای کارآفرینی دارید؟ بسیار ارزشمند است که جاوا را از ابتدا در نظر بگیرید. شرکت ‌های جوان ممکن است وسوسه شوند از زبان‌های جدید و مد روز استفاده کنند، اما بعداً متوجه می‌ شوند که با رشد کسب ‌و کار به مقیاس ‌پذیری و عملکرد جاوا نیاز دارند. برنامه نویسی یک چالش جذاب و معنادار برای افراد فنی است و توسعه دهندگان زندگی بسیار خوبی دارند. الزامات پروژه را به مجموعه ای از مشخصات فنی ترجمه می کند که می تواند توسط توسعه دهندگان و برنامه نویسان برای انجام کار خود استفاده شود.

در جدول زیر شاهد نرخ اشتغال در حوزه Java Developer در نیوزلند می باشید:

نرخ اشتغالسال
92%2020
90%2021
92%2022

الزامات استخدام Java Developer در نیوزلند

توسعه دهنده جاوا مسئولیت کلی شروع، مدیریت و کارکنان پروژه را دارد. در مورد پروژه تصمیم گیری می کند و آنها را به همکاران تجاری و تیم منتقل می کند. مسئول برنامه ریزی و اجرای توسعه نرم افزار. توسعه دهندگان با تجربه کمتر را راهنمایی می کند و به مدیریت در مورد مسائل فنی و الزامات برنامه مشاوره می دهد. در طول چرخه عمر توسعه، تعدادی از وظایف، از مفهوم و طراحی تا آزمایش را انجام می دهد. سرب توسعه را از پیشرفت پروژه مطلع می کند. پروژه های توسعه بزرگتر دارای یک یا چند نقش از هر یک از نقش های شرح داده شده خواهند بود.

الزامات استخدام به عنوان Java Developer در نیوزلند عبارت است از:

  • مهارت های توسعه سطح ارشد و تجربه با جاوا
  • تجربه گسترده و متنوع در توسعه و ادغام راه حل های نرم افزاری در یک دوره حداقل 5 ساله
  • دانش و تجربه Spring/SpringBoot، AWS، Azure، Google Cloud Compute یا پلتفرم‌ های مشابه
  • مدرک تحصیلی عالی (یا معادل) مطلوب است.

الزامات استخدام Java Developer در نیوزلند

وظایف Java Developer در نیوزلند

یک Java Developer توسعه برنامه های کاربردی را با مشارکت در جلسات تیم تکمیل می کند. عیب یابی مشکلات توسعه و تولید هم در حوزه کارهایی است که یک توسعه دهنده جاوا باید انجام دهد. با توسعه اسناد و ابزارهای کمکی از کاربران پشتیبانی می کند. با پذیرش مالکیت برای انجام درخواست های جدید و متفاوت، شهرت سازمان را افزایش می دهد. کاوش در فرصت ها برای افزودن ارزش به دستاوردهای شغلی هم وظیفه یک Java Developer می باشد. توسعه‌دهندگان ارشد جاوا بسیاری از وظایفی را که در بالا ذکر شد انجام می‌ دهند، اما انتظار می ‌رود که پروژه ‌های پیشرو نیز راحت باشند.

وظایف یک Java Developer در کشور نیوزلند عبارت است از:

  • طراحی، توسعه و پیاده سازی ویژگی ها و عملکردهای جدید
  • رهبری حل فنی و انجام تشخیص و عیب یابی مشکلات پیچیده
  • توسعه برنامه، پیکربندی و خطوط لوله با کیفیت را به صورت خودکار انجام دهید.
  • ارتباط و همکاری با مدیران محصول، تجربه مشتری و تیم های تجاری برای توسعه راه حل ها

شرایط استخدام Java Developer در نیوزلند

مهارت ‌های کدنویسی جاوا مورد تقاضا هستند، و گواهینامه جاوا روشی است که صنعت به رسمیت شناخته شده است تا زمانی که زمان شروع به جستجوی شغل پردرآمد می‌رسد، خود را متمایز کنید. مجموعه ای از کار بسازید تا مهارت های خود را به نمایش بگذارید. هنگامی که به دنبال ایجاد یا پیشرفت شغلی خود هستید، باید مجموعه ای داشته باشید که مهارت های برنامه نویسی شما را نشان دهد و به نمایش بگذارد. یک نمونه کار می تواند وب سایتی باشد که نشان می دهد شما چه کسی هستید و چه کاری می توانید انجام دهید.

در نمودار زیر شاهد تعداد متقاضیان کار در حوزه Java Developer در نیوزلند هستید:

تعداد متقاضیان کار در حوزه Java Developer در نیوزلند

استخدام برنامه نویس در نیوزلند برخی از مهارت هایی که کارفرمایان به دنبال توسعه دهندگان ارشد جاوا هستند شامل آموزش و یا واجد شرایط بودن در موارد زیر است:

  • معماری نرم افزار
  • طراحی نرم افزار
  • طراحی و پیاده سازی شبکه
  • ارائه اطلاعات فنی
  • زبان برنامه نویسی جاوا
  • سرورهای جاوا
  • برنامه نویسی وب
  • در حال توسعه بودجه
  • مدیریت پروژه

در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تیم مجرب و متخصص در امور مهاجرتی به کشورهای جهان آماده هستند تا به سوالات شما در مورد کار در نیوزلند برای ایرانیان پاسخ دهند و شما را در جهت مناسب راهنمایی کنند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *