مهاجرت کاری موناکو

استخدام Java Developer در موناکو

استخدام Java Developer در موناکو

استخدام Java Developer در موناکو مستلزم دانش شغلی است، متقاضیان با داشتن این مهارت می توانند در این کشور مشغول به کار شوند. یک Java Developer ماهر در موناکو علم را با تحقیق در مورد فناوری های جدید اینترنت محصولات نرم افزاری به روز می کند. شرکت در فرصت های آموزشی، خواندن نشریات حرفه ای، حفظ شبکه های شخصی، شرکت در سازمان های حرفه ای از وظایف یک Java Developer است. مشاوران در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد کار در کشور موناکو و نحوه اخذ ویزا از طریق کار در این کشور به سوالات مختلف شما پاسخ می دهد. در ادامه این مقاله در خصوص الزامات و شرایط استخدام توسعه دهنده جاوا بیشتر بحث می کنیم.

حقوق استخدام Java Developer در موناکو

حقوق برنامه نویسان جاوا در موناکو از €2410 تا €6730 (یورو) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. حقوق متوسط ​​4100€ (یورو) در ماه است، به این معنی که نیمی (50%) از افرادی که به عنوان توسعه دهندگان جاوا کار می کنند کمتر از €4100 (یورو) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از €4100 (یورو) درآمد دارند. %25 از توسعه دهندگان جاوا کمتر از €2930 (یورو) درآمد دارند در حالی که %75 از آنها بیش از 2930€ یورو درآمد دارند. همچنین از نمودار، %75 از توسعه دهندگان جاوا کمتر از €4980 (یورو) درآمد دارند در حالی که %25 بیش از 4980€ (یورو) درآمد دارند.

شرایط کار Java Developer در موناکو

متخصصان این حرفه در موناکو در Eidosmedia رهبر جهانی در مدیریت محتوا و راه حل های انتشار دیجیتال هستند. نرم افزار کل چرخه حیات محتوا، از تالیف، مدیریت، گردش کار، طراحی، به اشتراک گذاری، انتشار و تحویل را با فناوری های باز و چارچوب های مدرن پوشش می دهد. آن ها مبتکر و مختل کننده هستند و به مشتریان خود کمک می کنند تا بهره وری و انعطاف پذیری عملیات خود را از طریق استفاده از فناوری های مدرن و دیجیتال به حداکثر برسانند. با گزارش به مدیر مهندسی، فعالیت های متفاوتی را انجام خواهید داد. به تیم اسکرام خود کمک کنید تا سیستم مدیریت محتوای فوق العاده قدرتمند را حتی بهتر کند.

در جدول زیر شاهد نرخ بیکاری در حوزه Java Developer در موناکو هستید:

نرخ بیکاریسال
17%2020
11%2021
13%2022

شرایط کار Java Developer در موناکو

الزامات استخدام Java Developer در موناکو

با رویکرد TDD توسعه دهید و از کیفیت و پوشش عالی کد اطمینان حاصل کنید، همچنین با انجام بررسی کد و برنامه نویسی جفتی ماموریت خود را تکمیل کنید. مراقب جزئیات و عملکرد باشید، زیرا محصول ها به برخی از وب سایت های پربازدید در سراسر جهان خدمات می دهد. در سال اخیر به دلیل کووید 19، همه ما به طور کامل از راه دور کار می‌کردند تا ایمنی کارکنان خود را تضمین کنند. اگر شما عاشق کاری هستید که انجام می دهید و دوست دارید آن را به خوبی انجام دهید در موناکو بسیار موفق خواهید شد. شور و شوق شما را به افتخار و لذت از ارائه معمولی برتری سوق می دهد. مردم با ارزش ترین منبع موناکو هستند.

الزامات استخدام به عنوان Java Developer در موناکو عبارت است از:

  • 5-10 سال تجربه به عنوان یک برنامه نویس جاوا J2EE، خدمات چند رشته ای، برنامه وب
  • آشنایی با الگوریتم های رایج، الگوهای طراحی و ساختارهای داده
  • دانش عالی از پایگاه های داده و فناوری های ORM JPA، Hibernate، JTA
  • دانش خوب PostgreSQL، ElasticSearch، Tomcat
  • تجربه با ابزارهای نسخه نویسی نرم افزار Git
  • تجربه با نرم افزار ردیابی مشکلات و ابزار ویکی همکاری Jira, Confluence

ویژگی های یک توسعه دهنده جاوا در موناکو

شما قبلا با توسعه Node.js و React کار کرده اید. شما با تکنیک های DevOps CI/CD، خطوط لوله Gitlab، Docker، Kubernetes و سایر) آشنا هستید. تجربه ای در زمینه رایانش ابری / پلت فرم خدمات ابری AWS، GCP،Azure دارید. شما قبلاً از برخی از فناوری های Infinispan، JGroups، Jersey، nginx، Varnish استفاده می کنید. این برنامه نویسان متخصص که مسئول توسعه برنامه ها و نرم افزارها با استفاده از زبان برنامه نویسی جاوا هستند، با مهندسان نرم افزار، توسعه دهندگان وب و دیگران همکاری می کنند تا از جاوا برای توسعه برنامه های کاربردی تجاری، وب سایت ها و موارد دیگر استفاده کنند.

شرایط استخدام Java Developer در موناکو

آنها در کل چرخه عمر توسعه یک محصول یا راه حل فعال هستند. آنها قادر به شناسایی و تجزیه و تحلیل هر گونه مشکلی هستند که پیش می آید و راه حل های کارآمد ارائه می دهند. بسته به آنچه مورد نیاز است، کارفرمایان به دنبال توسعه دهندگان جاوا در سطح مبتدی و ارشد هستند. نقش ها و مسئولیت های توسعه دهنده جاوا در سطح ورودی با سطح حرفه ای متفاوت است. چه به تازگی یک دوره کارآموزی برنامه نویسی جاوا را به پایان رسانده باشید یا اخیراً با مدرک مرتبط با برنامه نویسی فارغ التحصیل شده باشید، ممکن است آماده باشید تا به دنبال موقعیت جاوا در سطح پایه باشید.

در نمودار زیر شاهد تحصیلات کارمندان در حوزه Java Developer در موناکو می باشید:

تحصیلات کارمندان در حوزه توسعه دهنده جاوا در موناکویک کارفرما با ارائه یک موقعیت ابتدایی نشان می دهد که به دنبال شخصی با حداقل کمی تجربه قبلی به عنوان یک تعاونی یا مشارکت کننده در یک پروژه منبع باز است، اما نه لزوماً فردی با تجربه برنامه نویسی جاوا تمام وقت. استخدامnet developer در موناکو هم موقعیت مناسبی برای کار است. اما یک موقعیت ابتدایی یک راه عالی برای شروع است و می تواند به فرصت های بزرگتری منجر شود. اکثر توضیحات موقعیت جاوا در سطح مبتدی مشخص می کنند که به تجربه حرفه ای نیاز است.

وظایف یک Java Developer در موناکو

یک توسعه دهنده جاوا راه حل های اطلاعات کاربر را با توسعه و نگهداری برنامه های کاربردی اینترنت ایجاد می کند. اهداف استخدام برنامه نویس در موناکو در حوزه آی تی مشخص است. طراحی و توسعه رابط کاربری برای برنامه های کاربردی اینترنت با تعیین اولویت ها و انتظارات ویژگی ها در طول چرخه عمر توسعه؛ تکمیل برنامه نویسی با استفاده از زبان ها و محصولات نرم افزاری؛ طراحی و اجرای آزمون ها در حوزه کاری یک java developer در موناکو است. او برنامه ها را با طراحی معماری پایگاه داده و اسکریپت سرور یکپارچه می کند. مطالعه و ایجاد ارتباط با سیستم های شبکه، موتورهای جستجو و سرورهای اطلاعاتی هم جز وظایف اوست. همچنین برنامه های چند رسانه ای را با استفاده از ابزارهای تالیف ایجاد می کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد کار در موناکو پاسخگوی سوالات شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *