مهاجرت کاری مالزی

استخدام Java Developer در مالزی

استخدام Java Developer در مالزی

با استخدام Java Developer در مالزی شما در کار خود احساس راحتی می کنید، به همین دلیل است که استخدام در این شغل بسیار است. مالزی پیشرو در مهندسی دیجیتال است. مالزی به برندها در سراسر جهان کمک می کنند تا محصولات، پلتفرم ها و تجربیات دیجیتالی نوآورانه را برای دنیای مدرن طراحی و بسازند.  با ادغام طراحی تجربه، مهندسی پیچیده، و تخصص داده ‌ها به مشتریان خود کمک می‌کنند تا آنچه را که ممکن است تصور کنند و انتقال آنها به کسب ‌و کارهای دیجیتالی فردا را تسریع کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد شرایط مهاجرت کاری به کشور مالزی و ویزای این کشور و اقامت کاری مالزی به سوالات شما پاسخ می دهد.

حقوق استخدام Java Developer در مالزی

حقوق برنامه نویسان جاوا در مالزی از 3230MYR (رینگیت) تا 10600 MYR (رینگیت) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. حقوق متوسط ​​6990MYR (رینگیت) در ماه است، به این معنی که نیمی (50%) از افرادی که به عنوان توسعه دهنده جاوا کار می کنند کمتر از 6990MYR (رینگیت) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 6990MYR (رینگیت) درآمد دارند. %25 از توسعه دهندگان جاوا کمتر از 4600MYR (رینگیت) درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از 4600MYR (رینگیت) درآمد دارند. %75 از توسعه دهندگان جاوا کمتر از 9120MYR (رینگیت) درآمد دارند در حالی که 35% بیش از 9120MYR (رینگیت) درآمد دارند.

در نمودار زیر شاهد نرخ افزایش حقوق در حوزه Java Developer در مالزی می باشید:

نرخ افزایش حقوق در حوزه توسعه دهنده جاوا در مالزی

کار و استخدام Java Developer در مالزی

راه‌ حل ‌های نرم ‌افزاری بسیار نوآورانه و پیچیده را توسعه دهید که تأثیر قابل‌توجهی بر آینده اینترنت اشیا دارد. در مرحله نیاز با مشتریان خود مشورت کنید. طراحی و توسعه راه حل های باطن مقیاس پذیر نوشته شده در جاوا هم از مسئولیت های یک Java Developer است. با موفقیت با تیم محصول همکاری کنید تا دائما ویژگی‌های پلتفرم خود را توسعه داده و بهبود ببخشید. در یک تیم چابک خودسازمانده با سطح بالایی از استقلال کار کنید. پروژه‌های هیجان‌انگیز با مشتریانی در تمام صنایع و بخش ‌ها، فرصتی برای کار بر روی محصولات تعیین ‌کننده بازار با استفاده از آخرین فناوری‌ ها ارائه می‌ دهند.

شرکت های مهم مالزی استودیوهای طراحی و مراکز مهندسی را در سرتاسر جهان اداره می کند و تخصص عمیق خود را به مشتریان در صنعت خودرو، ارتباطات، خدمات مالی، مراقبت های بهداشتی و علوم زیستی، تولید، رسانه و سرگرمی، نیمه هادی ها و صنایع فناوری گسترش می دهد. استخدام برای این موقعیت و موقعیت های مشابه در مالزی، فرصت های کاری و استخدام در شرکت ها به طور مداوم باز است. با همکاری با این شرکت ها در قلب انقلاب تکنولوژیکی یکی از معتبرترین شرکت های شرط بندی و بازی در جهان خواهید بود.

مزایا استخدام Java Developer در مالزی

همچنین می ‌توانید مهارت‌ های خود را با همکاری با یک تیم متنوع از افراد بسیار با استعداد در یک محیط باز و آرام یا حتی در خارج از کشور در یکی از مراکز جهانی یا امکانات مشتری گسترش دهید. در مالزی شرکت ها تعادل کار و زندگی را در اولویت قرار می دهند، به همین دلیل است که برنامه کاری انعطاف پذیری را ارائه می دهند. موسسات و شرکت های این حوزه از طریق مبادلات دانش بین المللی و فرصت های صدور گواهینامه حرفه ای، مسیرهای متناسب با استعدادهای فردی شما را توسعه می دهند.

در جدول زیر شاهد نرخ بیکاری در حوزه Java Developer در مالزی می باشید:

نرخ بیکاریسال
17%2020
7%2021
11%2022

مزایا استخدام Java Developer در مالزی

شرایط استخدام Java Developer در مالزی

استخدام برنامه نویس در مالزی هم موقعیت های بسیاری دارد. برنامه های کاربردی با حجم بالا و تاخیر کم را برای سیستم های حیاتی طراحی و توسعه خواهید داد که در دسترس بودن و عملکرد بالا را ارائه می دهند. شما در تمام مراحل چرخه عمر توسعه مشارکت خواهید کرد. این شامل نوشتن کدهایی با طراحی خوب، قابل آزمایش و کارآمد و اطمینان از مطابقت طرح ها با مشخصات است. شما همچنین نسخه ‌هایی از اجزای نرم ‌افزار را آماده و تولید خواهید کرد و با بررسی جایگزین ‌ها و فناوری ‌ها و ارائه آ‌نها برای بررسی معماری، از بهبود مستمر پشتیبانی می ‌کنید.

صلاحیت های یک Java Developer در کشور مالزی عبارت است از تجربه عملی توسعه نرم افزار ثابت شده است و تجربه کاری ثابت در توسعه جاوا و تجربه دستی در طراحی و توسعه برنامه های کاربردی با استفاده از پلتفرم های جاوا و همچنین تجزیه و تحلیل و طراحی شی گرا با استفاده از الگوهای طراحی رایج و داشتن بینش عمیق جاوا 8 و برنامه نویسی کاربردی و البته دانش عالی از پایگاه های داده رابطه ای و NoSQL.

الزمات استخدام Java Developer در مالزی

تجربه کار با طراحی دامنه محور و خدمات وب و فرصت های توسعه، از جمله کنفرانس های فناوری اطلاعات، آموزش داخلی، جلسات ناهار و یادگیری و بودجه توسعه فردی از مزایای استخدام net developer در مالزی محسوب می شود. فضای اداری جدید مدرن، روشن و راحت، با فضای کاری عالی، در تیمی مشترک از افراد شگفت انگیز، با مدیران آینده نگر هم یکی از وجهه های خوب کار در مالزی است. حقوق و مزایا پایه رقابتی، با مراقبت های بهداشتی خصوصی با پرداخت کامل Enel-Med، گذرنامه پردرآمد Multisport، برنامه ارجاع کارمند و یک روز مرخصی اضافی برای تولد شما نیز از امتیازات ویژه است.

نوآوری، فراگیری و کار تیمی بخشی از DNA آنهاست. وقتی آن را به چالش هایی که با هم می پذیرید و حل می کنید اضافه کنید، متوجه خواهید شد که در مالزی می توانید رشد کنید، تفاوت ایجاد کنید و به کاری که هر روز انجام می دهید افتخار کنید. همه اینها توسط افرادی مثل شما انجام می شود. در نظر بگیرید، اگر می خواهید اکنون بخشی از آینده باشید به نیازهای کارفرماهای مالزیایی دقت کنید و آن ها را برآورده کنید تا بتوانید به سرعت در حرفه خود رشد کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد شرایط کار در مالزی به سوالات شما پاسخ می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *