مهاجرت کاری مالتا

استخدام Java Developer در مالتا

استخدام Java Developer در مالتا

استخدام Java Developer در مالتا می تواند یک موقعیت مناسب و عالی تلقی شود، از اینرو جویای استخدام متقاضیان ماهر می باشد. حوزه فناوری اطلاعات در حال افزایش محبوبیت و تقاضا در سراسر جهان است. اگر به دنبال متخصصان فناوری اطلاعات هستید، مطمئناً آنها را در کشورهایی جستجو می کنید که صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات به خوبی توسعه یافته است. مالتا یک کشور اروپایی کوچک در مرکز مدیترانه است که به دلیل افزایش سریع فناوری اطلاعات از سال 2013 شناخته شده است.

اگرچه مالتا کوچکترین کشور عضو اتحادیه اروپا است، اما ثابت کرده است که از نظر اقتصادی با ثبات ترین کشور و جذاب ترین کشور برای سرمایه گذاری خارجی است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد شرایط مهاجرت به مالتا به سوالات شما در مورد مهاجرت کاری به کشور مالتا پاسخ می دهد.

حقوق استخدام Java Developer در مالتا

حقوق برنامه نویسان جاوا در مالتا از €2700 تا €7550 (یورو) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. حقوق متوسط ​​4600€ (یورو) در ماه است، به این معنی که نیمی (50%) از افرادی که به عنوان توسعه دهندگان جاوا کار می کنند کمتر از €4600 (یورو) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از €4600 (یورو) درآمد دارند. 25% از توسعه دهندگان جاوا کمتر از €3290 (یورو) درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از €3390 (یورو) درآمد دارند. همچنین از نمودار، 75% از توسعه دهندگان جاوا کمتر از €5590 (یورو) درآمد دارند در حالی که %25 بیش از €5590 (یورو) درآمد دارند.

در جدول زیر شاهد نرخ افزایش حقوق در حوزه Java Developer در مالتا می باشید:

نرخ افزایشسال
9%2020
13%2021
17%2022

الزامات استخدام Java Developer در مالتا

در مالتا مشتری ها به دنبال جذب یک توسعه دهنده جاوا برای پیوستن به تیم خود هستند. در حین کار در یک شرکت خدمات ابری پویا با تیمی از متخصصان پرشور توسعه نرم افزار که بر روی جدیدترین فناوری ها کار می کنند به دیگر توسعه دهندگان جاوا نیاز دارند. مسئولیت های شما عبارتند از درگیر بودن در طول فرآیند تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم، برای شناسایی مناطق بهبود یافته و درک الزامات فنی و امکان اجرای آنها بر اساس استانداردهای تجاری. همچنین اطمینان از اینکه تمام طراحی و توسعه مطابق با الزامات خاص است و ایجاد و نگهداری اسناد مربوط به به روز رسانی عملکرد سیستم از وظایف شما محسوب می شود.

مجموعه مهارت ها و الزامات برای کار به عنوان Java Developer در مالتا عبارت است از:

  • حداقل 4 سال تجربه در پروژه های فناوری اطلاعات، به ویژه پروژه های مرتبط با جاوا
  • تجربه با JAVA، AJAX، Hibernate و Spring (MVC، Core و Boot)
  • توانایی کار با Linux، MySQL، Tomcat، خدمات وب، JBoss ESB، BPM Drools و MS SQL ترجیح داده می شود.
  • تجربه در گزارش دهی از طریق API و BI دارایی محسوب می شود.
  • فعال باشید و از یک رویکرد عمل گرایانه برای کار خود پیروی کنید.
  • مراقب جزئیات باشید و مهارت های اولویت بندی عالی داشته باشید.
  • آموزش و تجربه
  • ترجیحا دارای مدرک توسعه نرم افزار یا معادل آن باشید.

الزامات استخدام Java Developer در مالتا

شرایط استخدام Java Developer در مالتا

یکی از شرکت ها یک ارائه دهنده پیشرو در راه حل های بهینه سازی اینترنت تلفن همراه است که به اپراتورهای مخابراتی کمک می کند تا کارایی شبکه، سرعت و بهینه سازی ترافیک ویدیو را بهبود بخشند. آنها به دنبال یک توسعه دهنده با تجربه جاوا هستند. این یک موقعیت دفتر کار خانگی از راه دور است. مسئولیت اصلی توسعه‌دهنده نرم‌افزار شامل توسعه سیستم چارچوب‌ ها و عملکردهای اصلی جاوا (عمدتا) و C است.

کاندیداهای موفق جزئیات گرا و یک خود شروع کننده با انگیزه بالا هستند که قادر به حفظ و توسعه کد جاوا و C هستند. توسعه‌ دهنده نرم ‌افزار با تیمی از توسعه‌ دهندگان در پشتیبانی از طراحی، ایجاد، نگهداری و آزمایش برنامه ‌ها و زیرساخت ‌های رمزگذاری ویدیویی همکاری خواهد کرد.

شرایط مورد نیاز برای کار به عنوان Java Developer در مالتا عبارت است از:

  • مدرک معتبر مرتبط
  • توسعه و سفارشی سازی سایت یا یک اپ
  • پشتیبانی از پروژه مشتری
  • شناسایی چالش ها و حل آنها
  • سابقه برنامه نویسی جاوا
  • دانش در جاوا نسخه 1.8
  • تجربه با سیستم های سازگار
  • آشنایی با Tomcat , JUnit , RMI

شرکت های استخدام Java Developer در مالتا

شرکت های مالتایی با استخدام برنامه نویس در مالتا بر روی قرار دادن مهندسان دائمی وب و جاوا اسکریپت با استفاده از مجموعه مهارت های ReactJS، TypeScript، NodeJS، Angular و Vue تمرکز می کنند تا پلتفرم های وب با کیفیت را به مشاغل در هر اندازه و شکل ارائه دهند. مالتا در جوامع توسعه دهندگان خود فعال هستند و به ایجاد روابط قابل اعتماد و طولانی مدت با بهترین مهندسان افتخار می کنند تا بتوانند پروفایل های با استعداد بالا را به مشتریان خود ارائه دهند. با چندین دهه تجربه در بخش نت، مالتا مشتریان خود را با استعدادهای بسیار تخصصی و جستجو شده از طریق شبکه گسترده حرفه ای خود متصل می کنند.

در نمودار زیر شاهد نرخ اشتغال در حوزه Java Developer در مالتا می باشید:

نرخ اشتغال در حوزه توسعه دهنده جاوا در مالتا

کار و استخدام Java Developer در مالتا

Python & Ruby Engineering – Python و Ruby زبان ‌های اسکریپت ‌نویسی منبع باز و سمت سرور هستند که بر روی کدهای ساده ‌تر و با کارایی بالا تمرکز دارند. مالتایی ها مفتخرند که مهندسان نرم ‌افزار با کیفیت بالا را در شرکت‌ های تازه‌کار و سازمان ‌های فناوری تثبیت شده قرار دهند. استخدام net developer در مالتا هم مثل جاوا مورد نیاز است. جاوا یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی است و جای تعجب نیست که مشتریان بسیار مورد تقاضا هستند. از برنامه نویسان گرفته تا تحلیلگران، و از معماران تا توسعه دهندگان مجموعه ای از داستان ها وجود دارد که به افراد حرفه ای و آشنا به جاوا، J2EE نیاز دارند. دانش و تجربه فریمورک ‌های جاوا مرتبط مانند AngularJS، NodeJS، Sprint و دیگران نیز بسیار مورد توجه است.

شرکت پیشرو B2B گیمینگ مستقر در برایتون به دنبال توسعه دهندگان جونیور/میان جاوا است تا به تیم اصلی خود که به سرعت در حال رشد هستند اضافه کنند. client یکی از اولین و مهمترین پیشگامان محصولات بازی مجازی بود که از اوایل دهه 2000 اجرا شد. با بیش از 150 بازی در کاتالوگ پشتی آنها، مشتریان آنها برخی از بزرگترین و بهترین ارائه دهندگان بازی B2C هستند. نقش توسعه دهنده جاوا بسیار سخت و متنوع است، بیشتر در کنار تیم ادغام کار کنید، جایی که وظیفه اصلی شما توسعه و ادغام مجموعه بازی ها با مشتریان جدید خواهد بود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد کار در مالتا به سوالات شما پاسخ می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *