مهاجرت کاری لیختین اشتاین

استخدام Java Developer در لیختن اشتاین

استخدام Java Developer در لیختن اشتاین

استخدام Java Developer در لیختن اشتاین در بخش فناوری اطلاعات شامل کار و مسئولیت هایی مانند پیاده ‌سازی راه ‌حل‌ های اکوسیستم بانک است. از اینرو این سیستم برای ارائه روش جدیدی برای مدیریت امور مالی شخصی و تجاری طراحی شده ‌اند. مشاغل توسعه ‌دهنده جاوا در بانک را شامل ساخت و پیاده ‌سازی ویژگی‌های جدید در پلتفرم پیشرفته و همچنین همکاری با شرکای بین‌المللی برای پرداخت از مزایای کار در لیختن اشتاین است. مهارت ها و اشتیاق شما به حرفه تان به تعریف مجدد آینده مالی کمک می کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد شرایط مهاجرت از طریق کار و اقامت کشور لیختن اشتاین از طریق کار به سوالات شما پاسخ می دهد.

حقوق استخدام Java Developer در لیختن اشتاین

حقوق برنامه نویسان جاوا در لیختن اشتاین از 2650CHF تا 8430 CHF (فرانک) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. حقوق متوسط ​​5510CHF (فرانک) در ماه است، به این معنی که نیمی (50%) از افرادی که به عنوان توسعه دهندگان جاوا کار می کنند کمتر از 5510CHF (فرانک)درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 5510CHF (فرانک) درآمد دارند. میانه نشان دهنده ارزش حقوق متوسط ​​است. %25 از توسعه دهندگان جاوا کمتر از CHF3670 (فرانک) درآمد دارند در حالی که 75% آنها بیش از 3670CHF (فرانک) درآمد دارند. 75% از توسعه دهندگان جاوا کمتر از 7110CHF (فرانک) درآمد دارند در حالی که 25% بیش از 7110CHF (فرانک )درآمد دارند.

در نمودار زیر شاهد نرخ افزایش حقوق در حوزه Java Developer در لیختن اشتاین هستید:

نرخ افزایش حقوق در حوزه توسعه دهنده جاوا در لیختن اشتاین

کار و استخدام Java Developer در لیختن اشتاین

در این نقش متنوع، راه‌ حل ‌های جاوا را برای پلتفرم مبتنی بر وب خود توسعه خواهید داد، که مشتریان مختلف با آن همکاری می‌کنند و بر اساس یک پرونده مشترک با هم ارتباط برقرار می‌ کنند. محدوده وظایف شما شامل ایجاد مشخصات و همچنین ترجمه مشخصات به طراحی فنی است. شما توسعه و آزمایش راه حل ها را فرض خواهید کرد. از شما انتظار می رود که در حصول اطمینان از اینکه رویه های فنی، ابزارها و در نهایت کد تولید شده توسط تیم توسعه، دارای کالیبر بالا و مناسب برای هدف هستند، نقش مهمی ایفا کنید. به عنوان بخشی از یک تیم بین المللی، شما به طور مستقل در تیم خدمات کار خواهید کرد.

در جدول زیر شاهد نرخ اشتغال در حوزه Java Developer در لیختن اشتاین می باشید:

نرخ اشتغالسال
84%2020
93%2021
90%2022

الزامات استخدام Java Developer در لیختن اشتاین

شما دارای مدرک علوم کامپیوتر یا مهندسی نرم افزار یا تجربه معادل (ترجیحاً BSc/MSc) هستید و حداقل 1-3 سال تجربه در توسعه جاوا (عمدتاً سمت سرور) دارید. برخی از قرار گرفتن در معرض ابزارهای نقشه برداری ORA مانند TopLink، Eclipse Link یا Hibernate یک امتیاز مثبت است.

جدا از تجزیه و تحلیل متمایز و مهارت های حل مسئله، شما با سبک کار کارآمد خود در موقعیت های استرس زا و در یک محیط چند ملیتی نیز متمایز هستید. شما یک بازیکن تیمی هستید که می توانید موقعیت های پیچیده را به شیوه ای دقیق و انتزاعی به اشتراک بگذارید. تمایل به در نظر گرفتن ساعات کاری منعطف و همچنین توانایی کار تحت حداقل نظارت، نمایه شما را از بین می برد.

الزامات استخدام Java Developer در لیختن اشتاین

مسئولیت های یک Java Developer در لیختن اشتاین

با استخدام برنامه نویس در لیختن اشتاین کاملا پاسخگوی کار خود و کار یک تیم کوچک متشکل از 1 یا 2 عضو در صورت تعیین باشید. شرکت در مجموعه های نیازمندی ها، مطالعه محصول رقابتی، مطالعه بازار از حوزه وظایف شماست. تجزیه عناصر طراحی به کد ساختاریافته طبق دستورالعمل های کدگذاری رایج، آماده سازی و اجرای موارد آزمایشی و توسعه کدهای آزمایشی یا مهارهای آزمایشی هم در حوزه کاری شماست. ردیابی از طریق کد، طراحی و حل مشکلات و اشکالات، و طراحی نرم افزار، کدنویسی و ثبت و تولید گزارش های آزمایشی هم بدیهیات یک Java Developer است.

ارائه کار به تیم برای بررسی یا اهداف دیگر و شرکت در بررسی کارهای انجام شده توسط همتایان و ارائه بازخورد سازنده هم وظیفه دیگری است. مسئولیت سطح ماژول فرعی در پروژه های بزرگ و مسئولیت سطح ماژول (یا جزء) در پروژه های کوچک متوسط ​​و مسئولیت کامل پروژه های کوچک است، بسته به پیچیدگی و تجزیه، با اتخاذ تحولات تکنولوژیکی و بازار، معاصر باشید، برآورد، برنامه ریزی و سازماندهی کار خود و کار یک تیم کوچک با نظارت بسیار کم یا متوسط، از اجرای روان پروژه ها با هماهنگی و پشتیبانی همتایان اطمینان حاصل کنید. استخدام net developer در لیختن اشتاین هم مانند این شغل مسیر مشخصی دارد.

مزایا کار به عنوان Java Developer در لیختن اشتاین عبارت است از:

  • کارت های MultiSport و Medicover
  • پروژه های مختلف
  • دسترسی به پلت فرم آموزشی Treehouse
  • برنامه آماده سازی برای حضور عمومی (در جلسات و کنفرانس ها)

الزامات استخدام Java Developer در لیختن اشتاین

مدرک دانشگاهی در علوم کامپیوتر، بوت کمپ کدنویسی یا گواهینامه مربوطه مزیت محسوب می شود حداقل 6 ماه تجربه عملی با جاوا ترجیح داده می شود. مشاغل برنامه نویس جاوا که توسط شرکت ها ارائه می شود بر تکمیل تکالیف دانشگاهی با اندازه ها و پیچیدگی های مختلف تمرکز دارند. ضرب ‌الاجل‌ ها نیز متفاوت هستند، بنابراین همیشه می ‌توانید کاری را پیدا کنید که بتوانید با سرعت خود انجام دهید. این یک فرصت عالی برای کسب تجربه عملی است که بسیاری از برنامه نویسان جوان فاقد آن هستند.

حداقل الزامات برای کار به عنوان Java Developer در لیختن اشتاین عبارت است از:

  • حداقل 5 سال تجربه تجاری با جاوا
  • درک خوب اصول سیستم عامل، معماری نرم افزار، الگوریتم نرم افزار و اصول مهندسی نرم افزار
  • مسلط به جاوا و دانش برنامه نویسی شی گرا
  • مسلط به محاسبات توزیع شده و الگوهای طراحی
  • تجربه کار بر روی برنامه های مبتنی بر SaaS/PaaS
  • تجربه عملی در طراحی و توسعه برنامه های کاربردی معماری سرویس گرا و خدمات RESTful با استفاده از JEE، Spring و Tomcat
  • تجربه توسعه عمیق در فن آوری های SQL، مدیریت برنامه نویسی مرتبط با SQL، اشکال زدایی، توسعه رویه های ذخیره شده
  • آشنایی با HTML5 و CSS
  • تجربه توسعه و استقرار برنامه های کاربردی مقیاس پذیر در یک محیط Cloud – AWS، Azure

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مجموعه ای از متخصصان و مشاوران مجرب دارد که به سوالات و ابهامات شما در خصوص نحوه مهاجرت کاری به لیختن اشتاین و کار در لیختن اشتاین پاسخ خواهند داد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *