مهاجرت کاری لوکزامبورگ

استخدام Java Developer در لوکزامبورگ

استخدام Java Developer در لوکزامبورگ

استخدام Java Developer در لوکزامبورگ به عنوان نیروی انسانی لازم در حوزه تجارت های جدید در حوزه آی تی دنبال می شود. در لوکزامبورگ به عنوان بخشی از بخش دیجیتال که متشکل از افراد باهوش و متعهد مانند شما است که بر ذینفعان داخلی و مشتری تأثیر می گذارند، می توانید در چرخه عمر پروژه توسعه کامل در محل مشتری شرکت کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با تیم باتجربه خود و مشاوران متخصص آماده پاسخگویی به سوالات شما در مورد اخذ اقامت لوکرامبورگ و ویزای این کشور است. در ادامه مقاله در خصوص شرایط و الزامات استخدام توسعه دهنده جاوا در لوکزامبورگ صحبت می کنیم.

کار و استخدام Java Developer در لوکزامبورگ

یک Java Developer در لوکزامبورگ برای طراحی، توسعه و آزمایش یک سیستم نرم افزاری توزیع شده سفارشی در مقیاس بزرگ با استفاده از آخرین فن آوری های جاوا و جاوا اسکریپت تلاش می کند تا به نتیجه مطلوب برسد. استفاده از شیوه های توسعه چابک شامل تست و اتوماسیون استقرار و همچنین یکپارچه سازی مداوم و تحویل مستمر با استفاده از Jenkins برای بهبود سرعت اجرای کلی و کیفیت محصول هم یکی دیگر کارهایی است که Java Developer باید انجام دهد. ایفای نقش به عنوان مشاور کارشناس داخلی برای حل مسائل فنی پیچیده تحقیق در مورد روندهای نوظهور بهترین شیوه ها و تعیین پیامدهای راه حل های پیشنهادی در جلسه استراتژی واحد تجاری نیز از وظایف اوست.

در نمودار زیر شاهد تعداد متقاضیان کار به عنوان Java Developer در لوکزامبورگ هستید:

تعداد متقاضیان کار به عنوان توسعه دهنده جاوا در لوکزامبورگ

الزامات استخدام Java Developer در لوکزامبورگ

مشارکت کننده کلیدی در ایجاد استراتژی فنی برای پروژه های درون IT مشتری با گروه معماری؛ شناسایی فرصت های فنی و تجاری برای استفاده از دانش پروژه های متقابل، بهترین شیوه ها و قابلیت استفاده مجدد برای تسریع پروژه ها؛ هم در حوزه مسئولیت های شماست. برای اینکه طرفدار فناوری باشید و تخصص خود را با سایر اعضای تیم به اشتراک بگذارید. شریکی کلیدی برای کسب و کار و سایر اعضای تیم در طول چرخه تحویل باشید. برای فکر کردن به مشکلات چالش برانگیز و جالب و حل آنها با تیم خود و مربیگری و کمک به توسعه تیم و جامعه فناوری مشتری تلاش کنید.

مهارت های لازم برای کار به عنوان Java Developer در لوکزامبورگ می باشد:

  • تجربه گسترده توسعه و تحویل عملی با استفاده از Java و Spring Framework.
  • تجربه عملی با چارچوب رندر سمت مشتری مانندAngular Ember، js
  • شیوه های برنامه نویسی شی گرا بزرگ، از جمله دانش قوی الگوهای طراحی
  • تجربه در رویکرد چابک، ناب و/یا تحویل مستمر مانند ادغام مداوم، TDD، زیرساخت به عنوان کد
  • تجربه در طراحی اپلیکیشن در حال اجرا در پلتفرم های ابری مانند PCF، Bluemix،

برای موفقیت در ماموریت خود نیاز دارید اشتیاق واقعی به مهندسی نرم افزار و بهترین شیوه ها را نشان دهید. قادر به کار مستقل و همچنین یک بازیکن تیم واقعی باشید و داشتن علاقه به فناوری، رهبری تیم و تمایل به مشاوره و همکاری با توسعه دهندگان در تمام سطوح تجربه هم مورد توجه است. تسلط به زبان فرانسه و تسلط خوب به زبان انگلیسی هم الزامی است.

شرکت های معروف در حوزه توسعه دهنده جاوا در لوکزامبورگ

در لوکزامبورگ، فناوری در رگ های تجارت جریان دارد. این اشتیاق به فناوری به طور روزانه به شما الهام می‌ بخشد و در شعار من عاشق شکل دادن به آینده هستم منعکس می ‌شود. لوکزابمروگ یپیشرو در امنیت سایبری و تست، بازیکنی نوآور در دنیای چابک و ابر است و از مشتریان خود در تحول دیجیتال آنها پشتیبانی می کند. Sogeti از سال 1994 پیشرو در زمینه فناوری اطلاعات در لوکزامبورگ است و به لطف 750 کارمند خود با مشتریان خود همکاری نزدیک دارد. تیم های چند فرهنگی متشکل از بیش از 50 ملیت، در فعالیت های مختلف برای مشتریان معتبر کار می کنند:

  • موسسات اروپایی
  • خدمات مالی
  • صنایع بزرگ

به موازات آن، سوگتی برای آینده ای پایدار درگیر می شود. برای دستیابی به هدف برای عملیات حداکثر تا سال 2025 و تبدیل شدن به یک کسب و کار خالص صفر تا سال 2030 تلاش می کنند. تاکنون، با کمک مالی به Natur&ëmwelt ، یک سازمان محلی با هدف حفظ و احیای محیط طبیعی، روی تنوع زیستی کار می‌ کنند. در Sogeti، می دانند چگونه می توانند بهترین ارزش را از فناوری دریافت کنند. از نزدیک با مشتریان و شرکا همکاری می کنند تا از فرصت های فناوری استفاده کامل کنند.

شرایط استخدام Java developer در لوکزامبورگ

شرایط استخدام Java developer در لوکزامبورگ

با در نظر گرفتن بازار کار کامپیوتر در لوکزامبورگ ماموریت شما این است که با ارائه استعدادهای مناسب در زمان مناسب برای شغل مناسب، به مشتریان خود کمک کنید تا با چالش های تحول دیجیتال همراه شوند. برای این منظور، دائماً به دنبال متخصصان با استعدادی هستند که علاقه مند به کار بر روی پروژه های چالش برانگیز بین المللی هستند و قادر به ارائه نتایج با کیفیت بالا در محیط های چند فرهنگی هستند. خدمات شما شامل ارائه راه حل های نوسازی، فضاهای کاری دیجیتال، فناوری های ابری و امنیت فناوری اطلاعات است. در تجزیه و تحلیل و توسعه برنامه ‌ها و ارتقاء برنامه‌ های رایانه‌ای مرتبط با بسته نرم ‌افزاری OLYMPIC Banking System به صورت تیمی مشارکت کنید. استخدام برنامه نویس در لوکزامبورگ در 5 سال اخیر افزایش داشته است.

در جدول زیر شاهد نرخ استخدام Java Developer در لوکزامبورگ هستید:

سالنرخ استخدام
202085%
202180%
202283%

مزایا استخدام Java Developer در لوکزامبورگ

به شما این فرصت داده می شود تا حرفه خود را از طریق پروژه های جالب و اخلاقی توسعه دهید و تکامل شما از نزدیک توسط مدیر خط و تیم منابع انسانی نظارت خواهد شد. علاوه بر این، شما تشویق می ‌شوید در دوره‌ های آموزشی شرکت کنید تا دانش خود را گسترش دهید و گواهینامه ‌ها را دریافت کنید. همچنین می توانید روی حقوق جذاب و مزایای جانبی (مانند ماشین شرکت، کمک هزینه غذا) حساب کنید.

لوکزامبورگ که به عنوان دومین کشور ثروتمند جهان انتخاب شده است، کیفیت زندگی بالایی را در یک محیط چند فرهنگی ارائه می دهد. پیوستن به تیم های لوکزامبورگ به معنای کشف مجدد روحیه راه اندازی در یک گروه بزرگ است، جایی که تحرک بین المللی یک واقعیت است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با تیم با تجربه خود به سوالات شما در مورد کار در لوکزامبورگ پاسخ می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *