مهاجرت کاری قطر

استخدام Java Developer در قطر

استخدام Java Developer در قطر

در این مبحث در مورد شرایط استخدام Java Developer در قطر صحبت می کنیم و شرایط مهاجرت و درآمد این رشته را بررسی می نماییم. از آنجایی که تمرکز بر برون سپاری جهانی همچنان از آسیا وجود دارد. قطر یکی از جذاب ترین گزینه ها برای توسعه برون سپاری در حال ظهور است. این کشور در فضای برون سپاری برای توسعه نرم افزار، از استعداد رو به رشد توسعه دهندگان ماهر، افزایش ظرفیت فناوری و توسعه تا مزیت نسبی بالای استخدام، چیزهای زیادی ارائه می دهد.

یک مجموعه استعداد در حال رشد از توسعه دهندگان. بخش آموزشی رو به رشد در کشور نرخ سواد بالایی را برای کل جمعیت حفظ می کند، تحصیلات عالی را از طریق دوره های عالی ارائه شده توسط دانشگاه های فنی تشویق می کند، و انگیزه ای برای رشد توسعه دهندگان نرم افزار ماهر فراهم می کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد شرایط مهاجرت کاری به قطر و نحوه کار پاسخگوی سوالات شماست.

کار و استخدام Java Developer در قطر

در قطر به دنبال یک توسعه‌دهنده جاوا هستند که مسئول ساخت برنامه‌های با حجم بالا و تاخیر کم برای سیستم ‌های حیاتی و ارائه برنامه ‌های کاربردی بسیار در دسترس و کارآمد باشد. مسئولیت اصلی این نقش طراحی و توسعه چنین برنامه ‌هایی و هماهنگی با ذینفعان تجاری برای درک، جمع ‌آوری و پیاده ‌سازی الزامات خواهد بود، از این رو به دنبال افرادی هستند که ماهیت متعهد و مشارکتی داشته باشند. تجربه شما در ایجاد طرح های مبتنی بر دامنه و کیفیت محصول ضروری است. علاوه بر فعالیت های توسعه، شما مسئولیت نگهداری و پشتیبانی از سیستم های عملیاتی موجود را بر عهده خواهید داشت که برای این موقعیت کلیدی است.

نیازمندی های نرم افزار را به راه حل های کارآمد و قابل نگهداری در چارچوب های کاربردی موجود ترجمه کنید. کدهای خوب طراحی شده، قابل آزمایش و کارآمد را توسعه دهید و از بهترین روش ها برای توسعه برنامه ها پیروی کنید. چرخه عمر محصول را پیاده سازی کنید که شامل طراحی، توسعه، آزمایش، کیفیت، استقرار و نگهداری می شود. استقرار و حفظ خطوط لوله CI/CD در چندین محیط با ابزارهای Jenkins، Azure DevOps. هم در حیطه کاری شماست. با مالک محصول و معماران سازمانی برای تأثیرگذاری و اولویت ‌بندی موارد عقب مانده فنی، از نزدیک همکاری کنید. توانایی کشف فعال بدهی های فنی و بهبود مستمر سیستم های زنده موجود هم در عهده شماست.

الزامات استخدام Java Developer در قطر

مهارت های شما تخیل شما جاه طلبی شما در این کشور، هیچ مرزی برای پتانسیل شما و تاثیری که می توانید ایجاد کنید وجود ندارد. فرصت‌ های بی ‌نهایتی برای رشد پیدا خواهید کرد و روی بزرگترین و پربارترین چالش ‌ها کار می‌کنید که مهارت‌ ها و تجربه ‌های شما را می ‌سازد. شما این شانس را دارید که بخشی از آینده این کشورباشید و در عین حال که بخشی از یک جامعه بین المللی هستید، زندگی مورد نظر خود را بسازید. تجربه کاری ثابت در توسعه هسته جاوا و J2EE و تجربه قوی از تحلیل و طراحی شی گرا با استفاده از الگوهای طراحی رایج الزامی است.

در لیست زیر شاهد برخی از مهم ترین مهارت های لازم برای کار به عنوان Java Developer در قطر هستید:

  • بینش عمیق جاوا و جاوا و JEE داخلی بارگیری کلاس، مدیریت حافظه، مدیریت تراکنش
  • دانش عالی از پایگاه های داده رابطه ای، فناوری های SQL و ORM JPA، Hibernate
  • تجربه کار با ادغام های صف پیام مانند IBM MQ
  • تجربه در توسعه Spring Framework / Spring Boot
  • مهارت در ساخت سرویس های که برای تبادل داده با سایر برنامه ها استفاده می شود.

در نمودار زیر شاهد زمینه های کار در حوزه Java Developer در قطر هستید:

زمینه های کار در حوزه توسعه دهنده جاوا در قطر

مزایا استخدام در حوزه Java Developer در قطر

چه در حال ایجاد یک تجربه منحصر به فرد برای مشتریان باشید و چه در پشت صحنه نوآوری کنید، هر فردی در داستان افتخار سهیم است. داستانی از رشد و عزم دیدنی در قطر در شرکت های توسعه جاوا و آی تی دیده می شود. اکنون زمان آن است که بهترین ایده ها و اشتیاق خود را به جایی بیاورید که در آن جاه طلبی شما هیچ مرزی نداشته باشد و بخشی از یک جامعه واقعاً جهانی باشید. افزایش قدرت زیرساخت های فناوری بخش IT رشد تصاعدی را تجربه کرده است و تقاضا برای شرکت های برون سپاری فناوری اطلاعات قطر در سطح جهانی افزایش یافته است.

تمرکز قطر بر تحقیق و توسعه در فناوری به طور قابل توجهی افزایش یافته است و آن را به کشوری جذاب برای برون سپاری توسعه نرم افزار تبدیل کرده است. توسعه دهندگان قطری در یک صنعت رو به رشد و شکوفا فناوری اطلاعات کار می کنند، جایی که نیازی به جابجایی مکرر شغل و تیم ندارند و از این رو شرکت هایی که توسعه دهندگان را از آنجا استخدام می کنند، می توانند انتظار تجربه ای روان و بدون وقفه در کار با همان تیم توسعه دهندگان داشته باشند. استخدام برنامه نویس در قطر هم مانند استخدام Java Developer فرآیندی دارد.

در جدول زیر شاهد نرخ بیکاری در کشور قطر در حوزه  Java Developerهستید:

نرخ بیکاریسال
16%2020
10%2021
10%2022

مزایا استخدام در حوزه Java Developer در قطر

حقوق استخدام Java Developer در قطر

حقوق برنامه نویسان جاوا در قطر از 8120QAR تا 23300 QAR (ریال) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. متوسط ​​حقوق 14400QAR (ریال) در ماه است، به این معنی که نیمی (50%) از افرادی که به عنوان توسعه دهندگان جاوا کار می کنند کمتر از 14400QAR (ریال) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 14400QAR (ریال) درآمد دارند. %25 از توسعه دهندگان جاوا کمتر از 10100QAR (ریال) درآمد دارند در حالی که %75 از آنها بیش از 10100QAR (ریال) درآمد دارند. همچنین از نمودار، %75 از توسعه دهندگان جاوا کمتر از 17700QAR (ریال) درآمد دارند در حالی که %25 بیش از 17700QAR (ریال) درآمد دارند.

شرکت توسعه دهنده جاوا در قطر

به دنبال راه حل ها و خدمات سفارشی موبایل، ابر، امنیت، کلان داده، پایگاه داده، افزایش کارکنان فناوری اطلاعات یا بازاریابی دیجیتال هستید؟ شما به مقصد درست رسیده اید.Cloud Computing  آماده است تا دنیای فناوری اطلاعات را بازتعریف و کنترل کند و روشی را که شرکت ‌ها در سراسر جهان انجام می‌دهند تغییر دهد. رایانش ابری پتانسیل تبدیل شدن به فناوری تعیین کننده این قرن را دارد.

این شرکت متخصص حوزه در ساخت برنامه ‌های کاربردی موبایل، راه‌ حل ‌های رایانش ابری، راه‌ حل‌ های کلان داده، پایگاه‌ های داده و همچنین خدمات تقویت کارکنان فناوری اطلاعات و بازاریابی دیجیتال است. مشاوران در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد مهاجرت کاری به قطر به سوالات شما پاسخ می دهند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *