مهاجرت کاری عمان

استخدام Java Developer در عمان

استخدام Java Developer در عمان

استخدام Java Developer در عمان یکی از استخدام هایی است که با عنوان برنامه نویس هم درخواست می شود و مورد توجه متقاضیان می باشد. لذا اگر موقعیت های شغلی در کشور عمان را بررسی کنید در زیر مجموعه مشاغل برنامه نویس یک Java Developer را می خواهند. در عمان می توانید با داشتن دیپلم کاربردی و کارشناسی یک شغل خوب با حقوق مناسب بیابید. در این مقاله در خصوص حقوق و شرایط و الزامات کار به عنوان Java Developer در کشور عمان بحث خواهیم کرد. مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اخذ ویزا و اقامت کشور عمان از طریق کار به سوالات شما پاسخ می دهد.

حقوق استخدام Java Developer در عمان

حقوق برنامه نویسان جاوا در عمان از 960OMR تا 2890 OMR (ریال) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. میانگین حقوق 1840OMR (ریال) در ماه است، به این معنی که نیمی (50%) از افرادی که به عنوان توسعه دهندگان جاوا کار می کنند کمتر از 1840OMR (ریال) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 1840OMR (ریال) درآمد دارند. %25 از توسعه دهندگان جاوا کمتر از 1260OMR (ریال) درآمد دارند در حالی که %75 از آنها بیش از 1260OMR (ریال) درآمد دارند. همچنین از نمودار، 75% از توسعه دهندگان جاوا کمتر از 2320OMR (ریال) درآمد دارند در حالی که 25% بیش از 2320OMR (ریال) درآمد دارند.

در نمودار زیر شاهد نرخ افزایش حقوق در حوزه Java Developer در عمان هستید:

نرخ افزایش حقوق در حوزه Java Developer در عمان

کار و استخدام Java Developer در عمان

مشتری های شرکت ها در عمان یک ارائه دهنده پیشرو در راه حل های بهینه سازی اینترنت تلفن همراه است که به اپراتورهای مخابراتی کمک می کند تا کارایی شبکه، سرعت و بهینه سازی ترافیک ویدیو را بهبود بخشند. آنها به دنبال یک توسعه دهنده با تجربه جاوا هستند. این یک موقعیت دفتر کار خانگی از راه دور است. مسئولیت اصلی توسعه ‌دهنده نرم ‌افزار شامل توسعه سیستم چارچوب‌ ها و عملکردهای اصلی جاوا (عمدتا) و C است. کاندیداهای موفق جزئیات گرا و یک خود شروع کننده با انگیزه بالا هستند که قادر به حفظ و توسعه کد جاوا و C هستند.

شرایط مورد نیاز برای استخدام Java Developer در عمان عبارت است از:

  • مدرک کارشناسی ترجیح داده می شود.
  • توسعه و سفارشی سازی نرم افزار با توجه به نیاز مشتری
  • پشتیبانی و نگهداری پروژه نرم افزاری
  • شناسایی و رفع نگرانی های مشتری
  • 5-7 سال سابقه برنامه نویسی جاوا
  • دانش جاوا نسخه 8 یا بالاتر و الگوهای طراحی قابل اجرا
  • دانش در توسعه C
  • دانش در محیط های چند رشته ای ضروری است.
  • تجربه با سیستم های سازگار با Unix/POSIX یک مزیت محسوب می شود.
  • آشنایی با Tomcat , JUnit , RMI مزیت محسوب می شود.
  • امکان مدیریت چندین موضوع به صورت همزمان
  • دانش شبکه یک مزیت است.
  • کدک های ویدئویی، کانتینرها و دانش روش حمل و نقل یک مزیت است.
  • مهارت های ارتباطی استثنایی و توانایی بیان واضح اطلاعات (چه کلامی و چه نوشتاری)

تحصیل و استخدام Java Developer در عمان

در این کشور شرایط شرکت در دوره های کاربردی جاوا وجود دارد. علاوه بر آموزش مجاز در زمینه جاوا، منابع دیگری در دسترس هستند که می توانند به شما در ایجاد یا تقویت مهارت های جاوا کمک کنند. برخی از این منابع رایگان به طرز شگفت آوری مرتبط هستند، در حالی که برخی دیگر حاوی اطلاعات کلی هستند که دانستن آنها خوب است. از آنها برای رسیدن به اهداف شخصی و رسیدن به اهداف خود استفاده کنید. این دوره های تحصیلی راهنمای عملی برای برنامه نویسانی است که می خواهند از زبان برنامه نویسی جاوا برای ایجاد برنامه های کاربردی استفاده کنند.

مرکز برنامه نویسی در عمان به توسعه دهندگانی که تازه با زبان جاوا آشنا هستند کمک می کند تا فناوری های مرتبط را درک کرده و برنامه های کاربردی جاوا را ایجاد کنند. مبانی برنامه نویسی جاوا شامل برنامه نویسی شی گرا و رابط ها و بسته ها و رسیدگی به استثنا چند رشته ای توسعه رابط کاربری گرافیکی مدیریت رویداد و مدیریت فایل و طراحی و پیاده سازی پایگاه داده مجموعه ها در این دوره آموزش داده می شود.

شرایط کار به عنوان Java Developer در عمان

توسعه برنامه های کامپیوتری، برنامه های کاربردی تلفن همراه و وب سایت ها به زبان برنامه نویسی جاوا و تجزیه و تحلیل نیازهای مشتری و ارزیابی خطرات احتمالی و مسائل فنی مرتبط و مشارکت در ایجاد مشخصات فنی از اولین نیاز های یک شرکت است که توسط یک java developer رفع می شود. واگذاری کار تکمیل شده به مشتریان و تعیین و تصحیح خطاهای عملکردی و امنیتی در کد منبع و همچنین بنابر نیاز و الزام کارفرما تحویل نرم افزارهای تکمیل شده به مشتریان هم الزامی است. نوشتن کد در جاوا با در نظر گرفتن راه حل ها و رویکردهای معماری موجود در پروژه و همچنین ارائه رویکردهای خاص خود از مسدولیت های Java Developer در عمان است.

در جدول زیر شاهد نرخ بیکاری در حوزه Java Developer در عمان هستید:

سالنرخ بیکاری
202017%
202124%
202220%

شرایط کار به عنوان Java Developer در عمان

وظایف یک Java Developer در عمان

توسعه میکروسرویس ها و پوشش کد خود را با تست واحد و بررسی کد هم تیمی ها از نظر کیفیت راه حل ها و انطباق با معماری و رویکردها در پروژه هم بسیار حائز اهمیت است. استقرار کد و ردیابی معیارهای عملکرد و شرکت در بحث های فنی وظایف یک Java Developer در عمان است. با تیم های توسعه نرم افزار برای جمع آوری الزامات و اطمینان از رعایت بهترین شیوه ها کار کنید. طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی از راه حل های توسعه برنامه، امنیت، تجزیه و تحلیل و مدیریت عملکرد هم در حوزه کاری شماست.

چند نقش خاص برای استخدام برنامه نویس در عمان عبارت است از:

  • برنامه نویسان برنامه های کاربردی
  • توسعه دهندگان جاوا
  • توسعه دهندگان وب
  • توسعه دهندگان نرم افزار
  • توسعه دهندگان iOS/Android/.NET
  • تحلیلگران پایگاه داده
  • معماران سیستم
  • استخدام net developer در عمان
  • مدیران فناوری

زمینه های کاری برای توسعه دهندگان جاوا در عمان

شرکت های آی تی در عمان به دنبال توسعه دهندگان ارشد جاوا هستند تا به تیم توسعه بپیوندند و در پروژه های مختلف متشکل از تیم های چند فرهنگی که در سراسر جهان توزیع شده اند، شرکت کنند. کارفرماها به دنبال افراد فعال، بازیکنان تیم علاقه مند به برنامه نویسی به این زبان و برای ارائه بهترین تجربه به کاربر نهایی هستند. این یک فرصت عالی برای آن دسته از متخصصانی است که به دنبال توسعه در یکی از سریع ترین شرکت های در حال رشد در صنعت هستند. این توسعه دهندگان با چالش های فنی متعددی روبرو خواهند شد، بنابراین باید از فناوری های فعلی استفاده کنند، در دنیای موبایل، برنامه های کاربردی وب، دستگاه ها و غیره درگیر شوند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد شرایط اخذ اقامت از طریق کار در عمان به سوالات شما پاسخ می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *