مهاجرت کاری سوئیس

استخدام Java Developer در سوئیس

استخدام Java Developer در سوئیس

استخدام Java Developer در سوئیس که شرکت های بین المللی و چند زبانه دارد رو به افزایش است زیرا این شغل بسیار مورد نیاز تلقی می شود. همچنین برای اینکه بتوانید در سوئیس یک توسعه دهنده جاوا و موفق باشید باید بتوانید الزامات و شرایط شرکت ها و کارفرماها را برآورده کنید. در ادامه این مقاله می توانید در خصوص شرایط کاری در کشور سوئیس برای یک توسعه دهنده جاوا مطالعه کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد مهاجرت کاری و اخذ ویزای کاری کشور سوئیس به سوالات شما پاسخ می دهد و مشاوره تخصصی به شما ارائه می دهد.

شرکت های استخدام Java Developer در سوئیس

شرکت های فناوری مالی متوسط ​​مستقر در زوریخ، در حال حاضر به دنبال توسعه ‌دهنده جاوا Backend با استعداد برای پیوستن به تیم به سرعت در حال رشد آنها است. به عنوان کاندیدای ایده ‌آل، شما یک توسعه‌ دهنده ارشد جاوا هستید که مشتاق ایجاد محصولات پیشرفته ‌ای هستید که استفاده از آنها بصری و لذت بخش است. شما دائماً به دنبال درک نیازهای مشتریان خود و تبدیل آنها به نرم افزارهای عالی هستید. تجزیه و تحلیل و مستندسازی نیازهای توسعه نرم افزار و توسعه برنامه های کاربردی با استفاده از پلتفرم های جاوا، PL/SQL و Unix از وظایف شماست.

در حالت ایده آل آنها به دنبال شخصی با تجربه زیر هستند:

  • تجربه گسترده در توسعه جاوا
  • سابقه اثبات شده در ساختن سیستم های نرم افزاری پیچیده با مشتری
  • دانش کامل از پایگاه های داده رابطه ای و SQL
  • درک بسیار خوبی از فریم ورک Spring، Hibernate یا JPA
  • دانش کاری خوب از Maven
  • تجربه در ایجاد و نگهداری آزمون های واحد
  • دانش خوب از فن آوری های کانتینر مانند docker، rkt، Kubernetes مفید خواهد بود

در نمودار زیر شاهد نرخ اشتغال در حوزه Java Developer در کشور سوئیس هستید:

نرخ اشتغال در حوزه Java Developer در کشور سوئیس

حقوق استخدام Java Developer در سوئیس

حقوق برنامه نویسان جاوا در سوئیس از 713000CHF تا 210000CHF (فرانک سوئیس) در سال (حداکثر حقوق) متغیر است. متوسط ​​حقوق 132000CHF (فرانک سوئیس) در سال است، به این معنی که نیمی (50%) از افرادی که به عنوان توسعه دهندگان جاوا کار می کنند کمتر از 132000CHF (فرانک سوئیس) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 132000CHF (فرانک سوئیس) درآمد دارند. %25 از توسعه دهندگان جاوا کمتر از 91300CHF (فرانک سوئیس) درآمد دارند در حالی که %75 آنها بیش از 91300CHF (فرانک سوئیس) درآمد دارند. همچنین از نمودار، 75% از توسعه دهندگان جاوا کمتر از 16400CHF (فرانک سوئیس) درآمد دارند.

در جدول زیر شاهد نرخ افزایش حقوق در حوزه Java Developer در سوئیس هستید:

سالنرخ افزایش
202025%
202114%
202218%

الزامات استخدام Java Developer در سوئیس

طراحی، ساخت و نگهداری یک پلت فرم با کارایی بالا، در دسترس بودن، با ظرفیت بالا، قابل پشتیبانی و سازگار برای سیستم های معاملاتی مشتقات از انتظاراتی است که از یک Java Developer در سوئیس دارند. تجزیه و تحلیل؛ حل مشکلات دشوار در سراسر پشته با تیم امنیتی، عملیات و زیرساخت کار کنید تا خدمات باطن بسیار ایمن و مقیاس پذیر را ایجاد کنید. مدیریت اسناد همه کدها و عملکردهای پیاده سازی شده و طراحی و پیاده سازی راه حل برای مشکلات پیچیده در پلت فرم های بزرگ از وظایف یک Java Developer در سوئیس محسوب می شود. برای بهبود پشته فناوری برای ابتکارات مهندسی بلند مدت، با DevOps همکاری نزدیک داشته باشید.

الزاماتی برای استخدام Java Developer در کشور سوئیس عبارت است از:

  • داشتن بیش از 2-3 سال سابقه کار در توسعه جاوا
  • تجربه قوی در استفاده از PL/SQL dataase یا پایگاه داده SQL
  • تجربه قوی در چارچوب Spring، Hibernate یا Struts
  • سابقه کار در بانکداری/صنعت مالی مزیت اضافه خواهد بود
  • مدرک / دیپلم در علوم کامپیوتر / اطلاعات یا معادل آن
  • توانایی کار مستقل در یک محیط چالش برانگیز

الزامات استخدام Java Developer در سوئیس

تحصیل و استخدام Java Developer در سوئیس

دوره آموزشی Java SE: Exploiting Modularity and Other New Features سیستم ماژول جاوا و سایر ویژگی های جدید از جمله JShell، روش های راحت، تکنیک های جدید برای کار با جریان ها و مدیریت API های منسوخ شده را معرفی می کند. ماژولاریت در Java SE 9 معرفی شد، بنابراین رویکرد توسعه برنامه ماژولار که در این دوره آموزش داده می شود، برای توسعه دهندگانی که به جاوا SE 11 یا سایر نسخه های قریب الوقوع حرکت می کنند، قابل اجرا خواهد بود. این یک دوره سطح دوم برای برنامه نویسانی است که زبان جاوا را یاد می گیرند.

این دوره از نسخه اصلی جاوا امروزی برای تمرینات خود استفاده می کند که در حال حاضر جاوا SE 11 است. دریافت گواهینامه در مورد آخرین نسخه پشتیبانی شده از Java SE 11 به شما این امکان را می دهد که در دانش و مهارت های جاوا خود مطمئن و به روز باشید. با این مدرک می توانید استخدام net developer در سوئیس هم اقدام کنید. گواهینامه های جاوا SE 11 همزمان با برنامه درسی ایجاد شد تا اطمینان حاصل شود که دانش آموزانی که این آموزش را می گذرانند از دروسی که در این آموزش دریافت کرده اند برای آماده سازی آنها برای امتحانات گواهینامه بهره مند می شوند.

شرایط استخدام Java Developer در سوئیس

اشتراک های یادگیری یک راه حل آموزشی آنلاین است که به شما امکان می دهد به جدیدترین پیشنهادات آموزشی جاوا برای توسعه دهندگان مبتدی و متوسط جاوا دسترسی داشته باشید. استخدام برنامه نویس در سوئیس بیشتر بر همین روال انجام می شود. اشتراک سالانه پلتفرم شامل دوره های Java SE در نسخه های گذشته و جدید است و به طور مداوم در طول دوره اشتراک شما به روز می شود.

اشتراک Oracle Learning همچنین یک تلاش رایگان را در هر آزمون صدور گواهینامه Oracle ارائه می دهد که با مسیر یادگیری شما همسو می شود. به انجمن‌ ها و انجمن‌ های جاوا بپیوندید، جایی که می‌ توانید با برنامه ‌نویسان جاوا تعامل داشته باشید، از آنها یاد بگیرید و آنها را به چالش بکشید تا مهارت‌ های خود را ارتقا دهند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد کار در سوئیس به سوالات شما پاسخ می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *