مهاجرت کاری سوئد

استخدام Java Developer در سوئد

استخدام Java Developer در سوئد

استخدام Java Developer در سوئد می تواند یک هدف برای شما باشد اما برای سوق به این هدف باید برای آن آماده شوید. آیا آماده هستید تا دست خود را در برنامه نویسی ماژولار در جاوا امتحان کنید و با سایر ویژگی های جدید آشنا شوید؟ جاوا یکی از بهترین فناوری های برنامه نویسی برای توسعه برنامه های کاربردی است. سیستم ماژول جاوا راه های جدیدی برای ایجاد برنامه های ماژولار و قابل نگهداری ارائه می دهد.

در طول این دوره، توسعه دهندگان جاوا با الگوهای مورد نیاز برای ایجاد برنامه های کاربردی واقعا ماژولار و قابل اعتماد آشنا می شوند. ویژگی های ماژولاریت معرفی شده در جاوا SE 9 شامل بسته بندی برنامه، مدولار کردن خود JDK و سازماندهی مجدد کد منبع به ماژول ها است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد برای مهاجرت و اخذ ویزای سوئد مشاور شماست.

کار و استخدام Java Developer در سوئد

پیچیدگی توسعه واحدهای کنترل الکترونیکی با کمک ابزارهای نرم افزاری توسط یک توسعه دهنده جاوا مدیریت می شود. شما عملکردهای جدید و پیچیده ای را برای راه حل های طراحی و پیکربندی خود توسعه می دهید. اگر مشتاق توسعه نرم افزار هستید و دوست دارید با همکاران هماهنگ کنید تا به بهترین راه حل کلی دست یابید، این موقعیت برای شما مناسب است.

شما بخشی از یک تیم چابک خواهید بود که در حال ایجاد ابزارهای نرم افزاری برای صنعت خودرو هستند. شما در تمام جنبه های توسعه محصول از جمله طراحی، پیاده سازی، آزمایش و استقرار ویژگی های جدید درگیر خواهید بود. شما با همکاران بسیار شایسته در بخش ابزارهای نرم افزار واقع در سوئد کار خواهید کرد.

در جدول زیر شاهد نرخ بیکاری در حوزه Java Developer در سوئد می باشید:

نرخ بیکاریسال
9%2020
13%2021
12%2022

الزامات استخدام Java Developer در سوئد

از شما انتظار می رودکه دانش خوبی از جاوا یا زبان برنامه نویسی شی گرا داشته باشید. شما توانایی کار و همکاری در یک محیط تیمی را دارید و از قبول مسئولیت های جدید در تیم نمی ترسید. مدرک در علوم کامپیوتر یا تجربه معادل مورد نیاز است. به عنوان فردی جاه طلب، خود محور و مهارت های ارتباطی خوبی دارید. پس می توانید به سرعت در این کار موفق شوید و به سمت توسعه دهنده جاوای ارشد پیش بروید. دنبال کردن مهارت/تجربه مزیت محسوب می شود و تجربه کار با برنامه های دسکتاپ هم الزامی است.

در لیست زیر شاهد الزامات برای استخدام Java Developer در سوئد می باشید:

  • تجربه در توسعه برنامه های کاربردی
  • آشنایی با برخی از فناوری های Gradle، JavaFX، SWT، OSGI Framework، Google Guice.
  • دانش کاری زبان برنامه نویسی جاوا، اصول طراحی شی گرا
  • آشنایی با خدمات وب، به ویژه REST API، Jersey و Jackson
  • آشنایی با موتورهای Servlet مانند Jetty، Tomcat، JBoss یا NGINX
  • آشنایی با واحد و تست ادغام با استفاده از JUnit یا TestNG
  • آشنایی با ابزارهای ساخت مانند Maven، Gradle یا Ant

الزامات استخدام Java Developer در سوئد

شرکت های استخدام Java Developer در سوئد

وکتور یک شرکت مهندسی جهانی و به طور مداوم در حال رشد است. برای بیش از ربع قرن، در خط مقدم نوآوری های الکترونیکی در صنعت خودرو و بخش های مرتبط بوده اند. Vector دارای بیش از 3000 کارمند در 31 مکان در سراسر جهان است که از تولیدکنندگان و تامین کنندگان با پلتفرم حرفه ای ابزارهای نرم افزاری و سخت افزاری، اجزای نرم افزاری جاسازی شده و خدمات برای توسعه سیستم های جاسازی شده پشتیبانی می کند. همه با یک ماموریت: ساده سازی توسعه الکترونیک خودرو و نرم افزار. در سوئد، یک مرکز توسعه محصول به سرعت در حال رشد متشکل از بیش از 60 مهندس در گوتنبرگ و لینکوپینگ دارند که نزدیک به مراکز توسعه بزرگ در آلمان کار می کنند.

مزایا استخدام Java Developer در سوئد

در سوئد محیط کاری جذاب و با تکنولوژی بالا را فراهم می کنند و کارکنان با استفاده از خلاقیت، اشتیاق، استعداد و مهارت های خود در قلب موفقیت قرار دارند. پروژه ها فقط کار نیست. آنها چالش ‌هایی هستند که کارمندان در تلاش هستند تا با هم به عنوان یک تیم با آنها روبرو شوند. شما هر روز بر روی فناوری ‌های نوظهور آینده کار می‌ کنید و کارمندان منبع حرکت نوآورانه هستند. در گوتبورگ و لینکوپینگ شما فضای یک شرکت کوچک با منابع یک سازمان جهانی را خواهید داشت. شما جو کاری دارید که با کمک و اعتماد مشخص می شود. شما همیشه از طرف مدیر، اعضای تیم و سایرین در شرکت احساس حمایت خواهید کرد.

فرهنگ بازخورد منصفانه، قدردانی متقابل، فرصت‌ های توسعه حرفه‌ ای و شخصی و تعادل زندگی قابل اعتماد تنها چند نمونه از ارزش ‌های شرکتی است که بر اساس آن زندگی می‌کنید. طیف وسیعی از مزایایی را نیز به شما ارائه می دهند که بسیار فراتر از حد معمول است. پیچیدگی توسعه واحدهای کنترل الکترونیکی با کمک ابزارهای نرم افزاری قابل مدیریت می شود. عملکردهای جدید و پیچیده ای را برای راه حل های طراحی و پیکربندی خود توسعه می دهند. اگر مشتاق توسعه نرم افزار هستید و دوست دارید با همکاران هماهنگ کنید تا به بهترین راه حل کلی دست یابید، این موقعیت برای شما مناسب است. استخدام net developer در سوئد هم مزایای شغلی خوبی دارد.

در نمودار زیر شاهد تعداد نفرات متقاضیان استخدام در حوزه Java Developer در سوئد می باشید:

تعداد نفرات متقاضیان در حزوه توسعه دهنده جاوا در سوئد

شرایط استخدام Java Developer در سوئد

شرکت ها در حال حاضر به دنبال توسعه دهنده جاوا برای پیوستن به تیم چند ملیتی خود در هستند و گاهی از طریق آگهی استخدام برنامه نویس در سوئد آن را پیگیری می کنند.. شما پلتفرم شرکت را توسعه خواهید داد، به API و پروژه های برنامه وب کمک خواهید کرد. شما همچنین فرصتی خواهید داشت که فعالانه در پروژه های منبع باز مشارکت کنید و در صورت علاقه، آموزش و کمپ های آموزشی را رهبری کنید.

مربیگری و فرصت هایی برای رشد و یادگیری و همکاری با متخصصین مجرب و جامعه ای حامی و غیررقابتی و بهترین ابزار برای توسعه از جمله ماشین انتخابی شما می باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد کار در سوئد پاسخگوی سوالات شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *