مهاجرت کاری رومانی

استخدام Java Developer در رومانی

استخدام Java Developer در رومانی

استخدام Java Developer در رومانی بیش از پیش افزایش داشته است و کشور رومانی به دنبال متخصصان برنامه نویس جاوا هستند. شما با جدیدترین فن آوری ها همراه با درخشان ترین ذهن ها در یک محیط کاری مشترک و پر انرژی کار خواهید کرد. در رومانی از تیم خود حمایت می کنند تا همه بتوانند در یک سازمان بسیار معتبر شغلی موفق ایجاد کنند.

یک ذهنیت تیمی عالی با توانایی رهبری با الگوبرداری ضروری است. افراد مناسب را با وظایف مناسب برای نتایج فوق العاده به هم متصل می کنند. در 4 سال گذشته هر سال %40 رشد داشته اند و هنوز هم بزرگتر می شوند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد نحوه مهاجرت برای کار در کشور رومانی مشاور شماست.

حقوق استخدام Java Developer در رومانی

حقوق برنامه نویس جاوا در رومانی از 5090RON تا 14200 RON (لئو) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. حقوق متوسط ​​8670RON (لئو) در ماه است، به این معنی که نیمی (50%) از افرادی که به عنوان توسعه دهندگان جاوا کار می کنند کمتر از 8670RON (لئو) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 8670RON درآمد دارند. %25 از توسعه دهندگان جاوا کمتر از 6190RON (لئو) درآمد دارند در حالی که%75 از آنها بیش از 6190RON (لئو) درآمد دارند. همچنین از نمودار، 75% از توسعه دهندگان جاوا کمتر از 10500RON (لئو) درآمد دارند در حالی که 25% بیش از 10500RON (لئو) درآمد دارند.

در جدول زیر شاهد میزان افزایش حقوق در کشور رومانی می باشید:

سالمیزان افزایش
202020%
202124%
202228%

کار و استخدام Java Developer در رومانی

هدف اصلی این نقش نوشتن کدهایی با طراحی خوب و کارآمد، اولویت بندی، تخصیص و اجرای وظایف در طول چرخه عمر توسعه نرم افزار است. شما باید مراحل توسعه را مستندسازی کنید، انتشار محصول را با تیم‌ های داخلی برنامه‌ ریزی کنید و راه ‌حل ‌های نرم ‌افزاری بسیار مقیاس ‌پذیر را برای بهبود عملکرد و طول عمر سیستم طراحی کنید. به عنوان یک توسعه دهنده جاوا، باید با اعضای پروژه برای پیاده سازی راه حل های سرتاسر پروژه های پیچیده همکاری کنید. این شامل طراحی و پیاده سازی معماری پایگاه داده، شناسایی و تجزیه و تحلیل نیازهای کاربر و تجزیه و تحلیل سیستم های فعلی برای حفظ یکپارچگی و بهبود معماری کلی است.

با کمک 1400 مهندس، متخصص ریسک و عملیات، 150 خدمات در زمینه های فنی، ریسک غیرمالی و انطباق، حسابرسی و عملیات خرده فروشی را به 24 واحد ING در سراسر جهان ارائه می دهند. قابلیت ‌های فنی هسته اصلی کسب ‌و کار است، با بیش از 1100 همکار فعال در مدیریت داده، کانال ‌های لمسی و یکپارچه ‌سازی و بانکداری مرکزی می توانید به استخدام به عنوان توسعه دهنده جاوا امیدوار باشید. در این کشور از یک روش کار منعطف و یک محیط همکاری بسیار لذت می برید، جایی که بازخورد منصفانه و سازنده تشویق می شود. اخلاق کاری، صداقت و به اشتراک گذاری دانش کلید تیم ها هستند و همیشه به دنبال افراد همفکر هستند.

در نمودار زیر شاهد نرخ اشتغال در حوزه Java Developer در رومانی می باشید:

نرخ اشتغال در حوزه توسعه دهنده جاوا در رومانی

الزامات استخدام Java Developer در رومانی

در سال 2015 به عنوان مرکز توسعه نرم افزارING یک نهاد متمایز از ING Bank رومانی شروع به کار کرده اند و سپس به طور پیوسته دامنه خود را گسترش داده اند تا خدمات و شایستگی های بیشتری را شامل شود. از سال 2022 خدمات بدون مرز را با قابلیت های گسترده بانکی تحت نام ING Hubs Romania ارائه می دهند و از 2 مکان بخارست و کلوژ فعالیت می کنند. برنامه‌ نویس موفق جاوا باید در ساخت برنامه‌های کاربردی مقیاس ‌پذیر، بهبود خدمات مشتری، جستجوی راه ‌حل‌ های فنی استراتژیک، بهبود نیازمندی ‌های کسب ‌و کار، و به اشتراک گذاشتن مهارت ‌ها و دانش با مهندسان کم‌ تجربه، مهارت داشته باشد.

الزامات برای استخدام برنامه نویس جاوا در رومانی عبارت است از:

  • تجربه در طراحی، ساخت و تست برنامه های جاوا
  • دانش عمیق فریمورک های محبوب جاوا
  • تجربه طراحی شی گرا
  • دانش خوب SQL
  • تفویض اختیار خوب، مهارت های مدیریت زمان و توانایی حل مسئله
  • آشنایی با پلتفرم های ابری AWS و خط لوله CI/CD در فضای ابری
  • آشنایی با رویکردهای TDD و BDD در توسعه نرم افزار
  • مدافع متدولوژی های چابک
  • دانش پیشرفته از اصول KISS، SOLID، DRY
  • درک عالی از الگوهای طراحی نرم افزار

الزامات استخدام Java Developer در رومانی

وظایف یک توسعه دهنده جاوا در رومانی

با استخدام برنامه نویس نویس در رومانی هدف این است که پایه ‌ای برای توسعه جهانی راه ‌حل ‌ها و ویژگی ‌ها برای مشتریان بانکداری تجاری فراهم کند. این شما را قادر می سازد تا هم افزایی بین کشورها را در تحول دیجیتال باز کنیم و از تکرار در آینده جلوگیری کنید. در طول کار خود باید کد قابل آزمایش و کارآمد طراحی شده را در جاوا 11 یا نسخه های بالاتر بنویسید. میکروسرویس ‌های جدید را توسعه دهید و از سایر تیم‌ ها پشتیبانی کنید تا آنها را با دارایی‌ های تیم ادغام کنند. مشارکت فعال در طراحی معماری میکروسرویس ها و برآورد حجم کار در طول جلسات برنامه ریزی از وظایف شما در کشور رومانی در حوزه توسعه دهنده جاوا می باشد. با استفاده از بررسی جامع کد، مشاوره و کمک به جوانان از پایگاه کد مراقبت کنید.

برخی از دیگر وظایف یک Java Developer در کشور رومانی عبارت است از:

  • برنامه را از همه جهات تست کنید.
  • بررسی و ارائه راه حل برای نقص (در محیط های آزمایشی، پذیرش یا تولید)؛
  • طوفان فکری با تیم در مورد بهبود مستمر فرآیند توسعه؛
  • برای پشتیبانی از استقرار و نرم افزار پس از انتشار اسنادی ایجاد و یا انتشار دهید.

الزامات استخدام Java Developer در رومانی

فرصت های رشد در در این کشور بسیار وجود دارد و در واقع در زمینه توسعه دهنده جاوا فرصت ها متفاوت هستند. تعریف یک مسیر شغلی روشن در کوتاه مدت یا میان مدت یا بلند مدت و شناسایی شایستگی هایی که برای رسیدن به سطح بعدی باید ایجاد توسعه دهید. با کار به عنوانJava Developer در رومانی می توانید به سمت یک سطح متخصص یا معمار، محلی یا جهانی حرکت کنید. در رومانی تحرک داخلی تشویق می شود و امکان دسترسی به تکالیف بین المللی کوتاه مدت یا بلند مدت هم فراهم می شود. برنامه های ارتقاء مهارت مهارت مجدد و فرصت های یادگیری و توسعه و بودجه آموزش و گواهینامه سالانه و پلتفرم‌ های یادگیری الکترونیکی به شدت مورد استقبال قرار می گیرند. استخدام net developer در رومانی مثل توسعه دهنده جاوا نیست.

در لیست زیر شاهد الزامات استخدام یک Java Developer در رومانی می باشید:

  • تجربه حداقل 3 سال سابقه کار
  • پشته فناوری دانش در جاوا، SpringBoot، کتابخانه های تست Spring
  • زبان های خارجی: انگلیسی (پیشرفته)
  • داشتن مدرک لیسانس (یا بالاتر) در زمینه مرتبط با فناوری اطلاعات

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با مشاوران و کادر متخصص خود در حوزه کار در کشور رومانی و اخذ ویزای رومانی و همچنین کار در رومانی به سوالات شما پاسخ می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *