مهاجرت کاری روسیه

استخدام Java Developer در روسیه

استخدام Java Developer در روسیه

استخدام Java Developer در روسیه از مشاغل مهم و الزامی برای هر تجارت و کسب و کار محسوب می شود، از اینرو نیاز به نیروی ماهر دارد. برنامه ‌نویس جاوا برای پلتفرم جهانی ارائه ‌دهنده مدیریت هویت و دسترسی مورد نیاز است. پروژه ها در روسیه یک پلت فرم کاملا یکپارچه مدیریت هویت و دسترسی است که توسط برخی از بزرگترین شرکت‌ های جهان در صنایع مختلف از جمله دولت، خدمات مالی، مخابرات، آموزش، مراقبت ‌های بهداشتی، تولید، انتشارات و خرده ‌فروشی استفاده می ‌شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد نحوه مهاجرت از طریق کار به روسیه و همچنین اقامت کاری این کشور خدمات کامل و جامع به متقاضیان ارائه می دهد.

حقوق استخدام Java Developer در روسیه

حقوق برنامه نویسان جاوا در روسیه از 5370RUB تا 166000RUB (روبل) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. حقوق متوسط ​​107000RUB (روبل) در ماه است، به این معنی که نیمی (50%) از افرادی که به عنوان برنامه ‌نویس (های) جاوا کار می‌کنند کمتر از 107000RUB (روبل) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 107000RUB (روبل) درآمد دارند. 25% از توسعه دهندگان جاوا کمتر از 72500RUB (روبل) درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از 72500 RUB (روبل) درآمد دارند. 75% از توسعه دهندگان جاوا کمتر از 137000RUB (روبل) درآمد دارند در حالی که 25% بیش از 137000RUB (روبل) درآمد دارند.

در جدول زیر شاهد نرخ افزایش حقوق در حوزه Java Developer در روسیه می باشید:

نرخ افزایشسال
13%2020
17%2021
20%2022

حقوق استخدام Java Developer در روسیه

شرایط استخدام Java Developer در روسیه

برای ایجاد یک حرفه پر ارزش در توسعه اپلیکیشن ‌های موبایل و وب ‌سایت ‌ها برای کمک به سازمان‌ ها و کسب ‌وکارها برای برقراری ارتباط بهتر، کارآمدتر و سودآورتر شدن آماده شوید. چه تازه واردی باشید که به دنبال تغییر شغل هستید یا یک توسعه ‌دهنده با تجربه که به دنبال ارتقای شغلی است، برنامه توسعه نرم ‌افزار آنلاین دومینیکن مسیری راحت و انعطاف‌پذیر برای دستیابی به بلندپروازانه‌ ترین اهداف را به شما ارائه می ‌دهد. فارغ از پیشینه شما، به تجربه ای که به ارمغان می آورید احترام می گذارند و برای آن ارزش قائل هستند، زیرا حل سخت ترین چالش های امروزی نیازمند تنوع، چابکی و دیدگاه های تازه است.

مسئولیت های اصلی عبارتند از ایجاد ادغام های سفارشی در جاوا برای برنامه های کاربردی مشتری و پیاده سازی اسکریپت ها به صورت groovy برای بارگیری داده ها، ایجاد گزارش های جدید. پیکربندی گردش کار و اضافه کردن منطق تجاری با استفاده از Groovy و پیکربندی ویژگی هایی مانند MFA و Single Sign-on با استفاده از SAML ، oAuth و OIDC هم در حوزه کاری شماست.API های یکپارچه سازی را در صورت نیاز با استفاده از OpenIAM API ایجاد کنید.

الزمات استخدام Java Developer در روسیه

با تمرکز بر مهارت هایی که کارفرمایان بیشتر می خواهند، حرفه خود را راه اندازی مجدد کنید. شما با اعضای هیئت علمی متنوع ما که تجربه توسعه نرم افزار در دنیای واقعی در زمینه های مختلف از تجارت و تبلیغات گرفته تا مراقبت های بهداشتی و فناوری نظامیان هوا فضا دارند، ارتباط برقرار خواهید کرد. کاملا برای تعهد یک برنامه مدرک کامل آماده نیستید؟ مشکلی نیست. گزینه های گواهی سریع را در 3 مورد از تخصص های مورد تقاضا خود ارائه می دهند.

توسعه وب، توسعه برنامه های کاربردی تلفن همراه و مدیریت پایگاه داده است. این گواهینامه ها قابل انباشته شدن هستند، به این معنی که اگر تصمیم به ادامه تحصیل داشته باشید، برای مدرک کارشناسی ارشد کامل اعمال می شوند. این یک گزینه عالی برای امتحان کردن برنامه یا بهبود سریع مهارت های خود در یک زمینه برای کسانی است که قبلاً در این زمینه کار می کنند.

مهارت های مورد نیاز برای یک Java Developer در کشور روسیه عبارت است از:

  • حداقل 2 سال سابقه کار با جاوا
  • Spring Boot، Hibernate، PostgreSQL
  • همکاری در یک محیط یادگیری مستمر سریع
  • حداقل سطح متوسط انگلیسی
  • تجربه کار با Angular
  • تجربه کار با JSP، Struts، Hibernate، JQuery و Apache-Camel.
  • تجربه قبلی در ساخت برنامه های کاربردی فین تک

تحصیل و استخدام Java Developer در روسیه

در طول تحصیل از راه دور شما 100% آنلاین مطالعه خواهید کرد و از طریق ویدئو کنفرانس با همکلاسی ها و اساتید خود ارتباط رودررو برقرار خواهید کرد. در روسیه، پشتیبانی شخصی از اساتید متخصص در مرکز تجربه دوره آنلاین شما قرار دارد. برای انعطاف ‌پذیری بیشتر، توسعه ‌دهندگان شاغلی که فقط به دنبال کسب مهارت ‌های منتخب هستند، می ‌توانند گواهی ‌های تخصصی در آن زمینه ‌ها کسب کنند، با گزینه‌ ای که اگر تصمیم به ادامه تحصیل داشته باشند، گواهینامه‌ های خود را به سمت درجه کامل «انباشته» کنند.

مدرک خود را تنها در 18 ماه ( 3 ترم) 100% به صورت آنلاین تکمیل کنید. بدون پیش نیاز در علوم کامپیوتر: ما از دانشجویان با هر زمینه تحصیلی استقبال می کنیم. قبلاً با جاوا و سی شارپ آشنایی دارید؟ شما ممکن است واجد شرایط معافیت های دوره باشید که زمان شما را تا درجه تسریع می بخشد. پیشرفت شغلی خود را از امروز شروع کنید. امروز اطلاعات را درخواست کنید. دانشکده علوم کامپیوتر برنامه درسی کارشناسی ارشد توسعه نرم افزار را با همکاری نزدیک با رهبران صنعت طراحی کرد تا اطمینان حاصل کند که جدیدترین و بالاترین تقاضاهای صنعت را برآورده می کند.

در نمودار زیر شاهد نرخ استخدام در حوزه Java Developer در روسیه هستید:

نرخ استخدام در حوزه Java Developer در روسیه

مزایا تحصیل و کار به عنوان Java Developer در روسیه

شما در حین تحصیل در کشور روسیه در حوزه توسعه دهنده جاوا به ظرافت های برنامه ها، چارچوب ها و اجزای پشتیبانی تسلط خواهید داشت. همچنین می توانید به استخدام برنامه نویس در روسیه هم فکر کنید. و طراحی، برنامه نویسی، تست، اشکال زدایی و نگهداری پیچیده ترین سیستم های امروزی را یاد خواهید گرفت. شما عمیقاً در حوزه تمرکز مورد تقاضا مانند توسعه وب، توسعه برنامه های کاربردی تلفن همراه، مدیریت پایگاه داده یا طراحی نرم افزار فرو خواهید رفت. شما مهارت های پیشرفته ای را که کارفرمایان برتر می خواهند، به دست خواهید آورد. به طور کلی کاریابی در روسیه از طریق مهارت های برنامه نویسی می تواند کمی چالش برانگیز باشد.

دوره های مورد نیاز برای تکمیل مهارت های شما در حوزه Java Developer در روسیه عبارت است از:

  • توسعه وب فرانت اند
  • سمت سرور توسعه وب
  • توسعه برنامه های اندروید I
  • طراحی و مدیریت پایگاه داده
  • توسعه نرم افزار چابک – شیوه ها و مدیریت
  • طراحی نرم افزار
  • سمینار یا کارآموزی Capstone Master

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد شرایط مهاجرت کاری و اجازه کار در روسیه به سوالات متدوال شما پاسخ می دهد و شما را راهنمایی می کند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *