مهاجرت کاری بلغارستان

استخدام Java Developer در بلغارستان

استخدام Java Developer در بلغارستان

استخدام Java Developer در بلغارستان که در مرکز اروپا است و شرکت های بین المللی زیادی دارد و بسیاری جویای کار در این کشور هستند. مشتری ها شرکت های آمریکایی هستند که یک مشاور سرمایه گذاری پیشرو است و یک پلت فرم فناوری مدیریت ثروت کاملا یکپارچه را ارائه می دهد. طیف ثابت شده استراتژی ‌های سرمایه ‌گذاری آن ‌ها با کمک به رشد سریع ‌تر و ارائه خدمات کارآمدتر به مشتریان خود، تمامی نیازهای ضروری مشاوران سرمایه ‌گذاری و سرمایه‌ گذاران نهادی را برطرف می ‌کند.

آنها در حال حاضر در حال گسترش تیم خود در صوفیه هستند و اکنون به دنبال استخدام یک توسعه دهنده ارشد جاوا هستند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد نحوه و شرایط اقامت کاری در کشور بلغارستان به سوالات شما پاسخ می دهد.

الزامات استخدام Java Developer در بلغارستان

مسئولیت های یک Java Developer در کشور بلغارستان شامل همکاری در یک محیط تیمی، کدهایی با کیفیت بالا و ساختار یافته می باشد. کمک، راهنمایی و همکاری با سایر اعضای تیم از بدیهی هات کار یک توسعه دهنده جاوا می باشد. مالکیت داشته باشید و دانش و تخصص عمیق را در هر مرحله از چرخه عمر توسعه نرم افزار به کار ببرید. یک کاندید شغل Java Developer باید به زبان های بلغاری و انگلیسی چه نوشتاری و چه گفتاری مسلط باشد.

برخی از الزامات استخدام به عنوان Java Developer در بلغارستان عبارت است از:

  • 4+ تجربه با جاوا
  • آشنایی با دیتابیس های Oracle و Hibernate
  • درک کامل از اصول طراحی
  • صلاحیت الگوریتمی
  • مهارت های ارتباطی خوب
  • تجربه کار در یک محیط چندفرهنگی
  • ذهنیت تحلیلی با نگرش حل مسئله

با متخصصان پرشور و آگاه کار کنید. روی پروژه های چالش برانگیز، دانش سودآور، جذاب و بلند مدت کار کنید. بخشی از یک ساختار شرکتی چابک و مسطح باشید. مهارت های حرفه ای و زبان خود را به درستی به کار بگیرید. بازخورد، کمک، نظرات و پشتیبانی سازنده را به اشتراک بگذارید و دریافت کنید. بخشی از فرهنگ منحصر به فرد شرکت باشید. ارتباط تیمی غیررسمی، باز و آرام رویدادها و ابتکارات تیمی منظم از رویدادهای این شغل در شرکت ها است.

الزامات استخدام Java Developer در بلغارستان

مزایا استخدام Java Developer در بلغارستان

شما در ایجاد برنامه های کاربردی کلاس سازمانی با استفاده از الگوهای طراحی اثبات شده در آخرین پلت فرم های فناوری شرکت خواهید کرد. این موقعیت به یک توسعه‌ دهنده قوی نیاز دارد که به طور کامل در فرآیند توسعه نرم ‌افزار طراحی، توسعه، تست واحد، و مستندات فنی شرکت کند. در بلژیک معتقدند که همه حق دارند در محل کار خود احساس راحتی کنند و از کاری که انجام می دهند لذت ببرند. آنها به کارکنان خود فرهنگ سازمانی خلاق، حرفه ای، دوستانه و با دید باز ارائه می دهند. افراد با انگیزه، مسئولیت پذیر و خندان کلید موفقیت شرکت هستند.

شرایط استخدام Java Developer در بلغارستان

بررسی های مرجع و دیپلم بخشی استاندارد از روش استخدام Blue Lynx است. از داوطلبان درخواست می شود این مشخصات را در درخواست خود ارائه دهند. فناوری اشتیاق آن ها است، ارزش مشتری هدف آن ها است و معتقدند که می توانند تقریبا همه چالش ها را از طریق فناوری حل کنند. مهندسان به طور مداوم مهارت ها و دانش فنی خود را توسعه می دهند و از طریق حضور از راه دور و محلی با مشتریان ارتباط نزدیک برقرار می کنند.

با هم قلب و روح خود را در توسعه راه حل هایی برای پروژه های مختلف، همیشه با استفاده از آخرین فناوری ها، می گذارند. برای آن ها مهم است که در ساده سازی زندگی روزمره مشارکتی پایدار داشته باشند. بنابراین، ادامه تحصیل برای یک java developer ضروری است.

در جدول زیر شاهد نرخ اشتغال در حوزه Java Developer در بلغارستان می باشید:

نرخ اشتغالسال
81%2020
83%2021
84%2022

کار و استخدام Java Developer در بلغارستان

آموزش ‌ها و آموزش ‌های داخلی و خارجی تضمین می‌ کند که مهندسان همیشه از طریق پیشرفت مداوم، انگشتان خود را روی نبض فناوری نگه می ‌دارند. در نتیجه، راه حل های پایداری ایجاد می کنند که الهام بخش مشتریان باشد. بخشی از یک محیط شرکتی بسیار پایدار و بالغ باشید. به ‌عنوان یک توسعه ‌دهنده تمام پشته جاوا، شما می ‌توانید به عنوان نمونه در توسعه راه‌ حل ‌های قوی، مقیاس ‌پذیر و بدون اشکال در یک پلتفرم سازمانی پیشرو باشید. این پلتفرم دارای پشتوانه‌ های یکپارچه، ده‌ ها میکروسرویس، برنامه‌ های تلفن همراه بومی، API، SDK، برنامه ‌های افزودنی مرورگر، و وب ‌سایت ‌های SPA و HTML پویا است که در مرورگرهای وب و موبایل مصرف می ‌شوند.

با استخدام برنامه نویس در بلغارستان شما بخشی از یک تیم چابک و چند رشته ای خواهید شد که به طور مداوم قابلیت ها و ویژگی های جدیدی را در راه حل های مختلف خط کسب و کار Mar-pay-tech ایجاد می کند. توسعه و طراحی نرم افزارهای کاربردی، تبدیل نیازهای کاربر به معماری سیستم می تواند تمام یا بخشی از شغل شما باشد. با سایر تیم‌ های توسعه، آزمایش و کیفیت و پشتیبانی تولید برای رسیدن به تاریخ‌ های اجرا و انتقال روان در طول چرخه عمر توسعه، شریک شوید. نامزد موفق در برابر یک استراتژی و نقشه راه با تمرکز بر حرکت از پلتفرم‌ های مبتنی بر یکپارچه به معماری مبتنی بر ریزخدمات برای دستیابی به اهداف بلند مدت تجاری راحت خواهد بود.

در نمودار زیر شاهد زمینه های کار در حوزه Java Developer در بلغارستان هستید:

زمینه های کاری در حوزه توسعه دهنده جاوا در بلغارستان

شرکت های معروف Java Developer در بلغارستان

شرکت Sirma Solutions در سال 1992 تاسیس شد و بخشی از هلدینگ Sirma Group، یکی از گروه ‌های پیشرو ICT بلغاری است که از نوامبر 2015 به صورت عمومی معامله و در بورس اوراق بهادار بلغارستان فهرست شده است. این شرکت در زمینه استخدام net developer در بلغارستان نیز نیرو جذب می کند. Sirma Solutions نقش مهمی در ارائه و یکپارچه سازی سیستم راه حل های پیچیده فناوری اطلاعات برای صنایع مختلف ایفا می کند.

این شرکت دارای چندین شرکت تابعه است که تامین کنندگان عمده، توسعه دهندگان نرم افزار و یکپارچه کننده سیستم متخصص در بخش های مختلف صنعتی هستند که شامل خدمات مالی، تلفن همراه و مخابرات، مدیریت تدارکات و نیروی کار، برنامه های کاربردی امنیتی، سیستم های سازمانی، مراقبت های بهداشتی، هواپیما می باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد اقامت و کار و مهاجرت به بلغارستان پاسخگوی سوالات شماست.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *