مهاجرت کاری بلاروس

استخدام Java Developer در بلاروس

استخدام Java Developer در بلاروس

با استخدام Java Developer در بلاروس می توانید بخشی از داستان بزرگی باشید که ایجاد شده است تا مهارت ها و دانش خود را تقویت کنید. با متخصصان همفکر خود به عنوان بخشی از یک شرکت جهانی با روحیه محلی و روح تازه کار ایجاد و نوآوری کنید. گروه های توسعه دهنده وب با بیش از 120 شعبه در سراسر اروپا یکی از موفق ترین و نوآورترین سازمان ها در زمینه خدمات پرسنلی است. این کشور در سراسر جهان به عنوان یک ارائه دهنده خدمات با کیفیت بالا و شریک تجاری قابل اعتماد شناخته شده است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد شرایط اقامت کاری و شرایط و راه های مهاجرت کای به بلاروس پاسخگوی سوالات شماست.

حقوق استخدام Java Developer در بلاروس

حقوق برنامه نویسان جاوا در بلاروس از BYN1470 الیBYN4930 (روبل) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. متوسط ​​حقوق BYN3310 (روبل) در ماه است، به این معنی که نیمی (50%) از افرادی که به عنوان برنامه ‌نویس جاوا کار می‌کنند کمتر از BYN3310 (روبل) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از BYN3310 (روبل) درآمد دارند.25% از توسعه دهندگان جاوا کمتر از BYN2150 (روبل) درآمد دارند در حالی که 75%از آنها بیش از BYN2150 (روبل) درآمد دارند. همچنین از نمودار، 75% از توسعه دهندگان جاوا کمتر از BYN4360 (روبل) درآمد دارند در حالی که 25% بیش از BYN4360 (روبل) درآمد دارند.

کار و استخدام Java Developer در بلاروس

شرکت های جوان کوچک با سلسله مراتب صاف و فضای خلاقانه است. خدمات بازاریابی آنلاین و راه حل های فناوری اطلاعات را برای مشتریان خود در بلاروس و در سراسر جهان ارائه می دهند. برای حمایت از یک پروژه طولانی مدت مشتری در بلاروس، به دنبال توسعه دهندگان جاوا Full Stack با استعداد هستند تا در دفتر ها به طور تمام وقت کار کنند. شما روی توسعه و بهینه سازی مداوم برنامه های کاربردی وب مبتنی بر جاوا کار می کنید. شما مسئول پیاده سازی و تست اتوماسیون ویژگی های جدید هستید. شما درگیر نگهداری و پشتیبانی نرم افزارهای موجود خواهید بود.

حداقل 5 سال تجربه توسعه با Java، Spring، Hibernate/JPA، REST-APIتجربه خوبی با JS Frameworks الزامی است. خوبی با SQL به طور کلی و MySQL دانش ادغام مداوم حل مشکل قوی در عیب یابی و نگهداری برنامه های وب سرویس در سرور هم یکی از مهارت های لازم برای یک توسعه دهنده جاوا در بلاروس می باشد. حقوق جذاب از 3000BYN (روبل) شروع می شود. قرارداد تمام وقت و دائم با 28 روز مرخصی در سال ساعات کاری انعطاف پذیر از مزایا و شرایط کار به عنوان Java Developer در بلاروس می باشد.

در جدول زیر شاهد نرخ اشتغال در حوزه استخدام Java Developer در کشور بلاروس هستید:

نرخ اشتغالسال
83%2020
83%2021
85%2022

کار و استخدام Java Developer در بلاروس

شرایط استخدام Java Developer در بلاروس

توسعه برنامه های کامپیوتری، برنامه های کاربردی تلفن همراه و وب سایت ها به زبان برنامه نویسی جاوا و همچنین تجزیه و تحلیل نیازهای مشتری و ارزیابی خطرات احتمالی و مسائل فنی مرتبط از مهم ترین کارهایی است که شما انجام خواهید داد. مشارکت در ایجاد مشخصات فنی و واگذاری کار تکمیل شده به مشتریان آزمایش کنندگان برای اهداف آزمایشی هم مرحله دیگری از کار شماست. تعیین و تصحیح خطاهای عملکردی و امنیتی در کد منبع و تحویل نرم افزارهای تکمیل شده به مشتریان، مدیران پروژه هم از وظایف شما در حوزه کاری به عنوان توسعه دهنده جاوا در بلاروس می باشد.

توسعه برنامه های کاربردی سازمانی کامل از طراحی DB، پیاده سازی، سمت سرور و مشتری و مشارکت در چرخه عمر معماری و توسعه محصولات نرم افزاری هم برعهده شماست. تولید کد با کیفیت با پیروی از بهترین دستورالعمل ها برای فرآیند توسعه، سبک کدنویسی، کنترل بازنگری و شیوه های امنیتی برای شرکت در برنامه ریزی Scrum Sprint، روزانه، پالایش و جلسات گذشته نگر دیگر وظیفه شماست. شما درک بسیار خوبی از مفاهیم OOP و الگوهای طراحی و بهترین شیوه های کدنویسی و الگوریتم ها و ساختارهای داده دارید و در زمینه زبان انگلیسی گفتاری و نوشتاری عالی عمل می کنید.

شرکت های معروف در حوزه توسعه دهنده جاوا در بلاروس

شرکت ها به دنبال یک توسعه دهنده ارشد برای پیوستن به تیم به صورت تمام وقت در بلغارستان است. در این کشور شرکت های جهانی پیشرو در زمینه مهندسی محصول و خدمات دیجیتال هستند که بیش از 4000 متخصص با تجربه را در سراسر جهان در پروژه های مختلف در زمینه مراقبت های بهداشتی، فین تک، مسافرت، لباس ورزشی، سرگرمی و امنیت متحد می کند. در کشور بلاروس فرصت های جهانی هیجان انگیزی را برای استعدادهای فناوری را به ارمغان می آورد.

یک توسعه دهنده جاوا در بلاروس باید در زمینه خود پیشگام باشد. استخدام برنامه نویس در بلاروس تاریک ترین گوشه های اینترنت را روشن می کند و دید بی نظیری را به بزرگترین منبع داده در جهان، اینترنت ارائه می دهد. Java Developer از تکنیک‌های هوش مصنوعی و یادگیری ماشین برای ارزیابی صدها میلیون دامنه و دسته ‌بندی مؤثر اینترنت استفاده می ‌کند. این بینش‌ ها بر روابط و ریسک ‌های پنهان روشن می ‌شود، اثر انگشت دیجیتالی کامل یک نهاد را شناسایی می ‌کند، و فرصت‌ های جدیدی را برای مقیاس ‌سازی کارآمد و مطمئن کسب ‌و کارها نشان می ‌دهد.

در نمودار زیر شاهد تحصیلات کارمندان در حوزه Java Developer در بلاروس هستید:

تحصیلات کارمندان در حوزه توسعه دهنده جاوا در بلاروس

الزامات استخدام توسعه دهنده جاوا در بلاروس

توسعه Back-end/Front-end برای برآورده کردن نیازهای تجاری مشتری و پیاده سازی مولفه ها مطابق با محیط توسعه نرم افزار مدرن کارهایی است که شما به عنوان توسعه دهنده جاوا انجام می دهید. مشارکت در فرآیند تصمیم گیری در معماری برنامه های کاربردی طراحی، توسعه راه حل، معماری و بررسی کد هم وظیفه شماست. توسعه و بررسی اسناد طراحی ویژگی و ارائه ورودی به روز رسانی مشخصات برای راه حل در حوزه کاری تیم شماست. محصول شاخص را طراحی، توسعه و تحت تأثیر قرار دهید. از استخدامnet developer در بلاروس هم مثل استخدام توسعه دهنده جاوا استقبال می شود.

بیمه درمانی جامع توسط شرکت پرداخت می شود، برنامه های بهداشت روانی، کارت های چند ورزشی، و همچنین مشاوره های مالی و حقوقی را تضمین می کنند. مسیر آموزشی مناسب مهارت ‌ها و دانش خود را با رویدادهای داخلی منظم (جلسات، کنفرانس ‌ها، کارگاه ‌های آموزشی، مجوز Udemy، دوره‌ های زبان و گواهینامه ‌های پرداخت شده توسط شرکت تقویت کنید. تجربه خود را به اشتراک بگذارید و سطح تخصص خود را با جامعه متخصصان ماهر، محلی و جهانی به اشتراک بگذارید. نحوه کار خود را انتخاب کنید. شما هستید که تصمیم می گیرید روز کاری خود را چه زمانی شروع کنید. فقط استندآپ معمولی تیم خود را از دست ندهید. بلاروسی ها برای متخصصان خود ارزش قائل هستند و همیشه بهترین گزینه ها را برای آنها پیدا می کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد کار در بلاروس پاسخگوی سوالات شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *