مهاجرت کاری اکوادور

استخدام Java Developer در اکوادور

استخدام Java Developer در اکوادور

استخدام Java Developer در اکوادور با توجه به دیگر کشورها نرخ پایینی دارد و برای استخدام در این کشور باید یک نیروی کار ماهر باشید. در اکوادور به دنبال مجموعه مهارت خاصی هستند که به شما امکان می دهد از همان روز اول وارد فعالیت ها شوید و به پروژه ها کمک کنید. برخی موسسات یک بسته جبرانی رقابتی ارائه می دهد. طبق قانون اکوادور، حداقل حقوق پایه ناخالص ماهانه از €2000 الی 2900€ (یورو) بسته به صلاحیت های حرفه ای و شخصی شما در زمینه های مورد نیاز شروع می شود. توسعه مهارت های فنی و نرم از طریق آموزش گرایش های معماری و فناوری و آموزش مهارت های ارائه و ارتباط الزامی است. گذراندن دوره های زبان و ارائه گواهینامه ها مرتبط جاوا، Spring Framework از دیگر الزامات است.

برای دنبال کردن حرفه ای به عنوان مهندس نرم افزار، گواهینامه ها اجباری نیستند. با این حال، اگر می خواهید وارد زیرمجموعه های این بخش شوید، به شدت توصیه می شود. به عنوان مثال، اگر می خواهید روی برنامه ها و برنامه هایی کار کنید که با حفاظت از فناوری اطلاعات سروکار دارند، باید دوره های امنیتی را تکمیل کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد شرایط ویزای کار و اخذ اقامت کشور اکوادور به سوالات شما پاسخ می دهد. در ادامه در خصوص شرایط کار در اکوادور به عنوان Java Developer بیشتر صحبت می کنیم.

کار و استخدام Java Developer در اکوادور

همانطور که پروژه به جلو می رود، شما با همکاران، سایر بخش ها و مدیریت برای شناسایی مسائل و ایده های جدید همکاری خواهید کرد. بداهه نویسی کلید برنامه نویسی خوب نیست. شما به طور منظم فلوچارت هایی را برای مشتریان و مدیریت طراحی می کنید. اینها نحوه عملکرد هر برنامه را نشان می دهند. تغییرات بر اساس تصمیمات طرفین دیگر انجام می شود. توسعه برنامه محور روز شماست. شما کد ظریف و ساده ای را بر اساس الزامات مورد توافق ایجاد می کنید. اگر مشکلی پیش آمد و برای ایجاد راه حل به مجوز نیاز دارید، با مدیریت یا مشتری خود مشورت می کنید. شما قطعا در بخش QA از فرآیند شرکت دارید. شما باید نرم افزار را اشکال زدایی کنید تا به راحتی کار کند.

علاوه بر این، اگر برای یک سازمان کوچکتر کار می کنید، ممکن است آزمایش و استقرار را انجام دهید. در غیر این صورت، این کار توسط تیم دیگری انجام می شود. شما مسئولیت عیب یابی کد را در صورت بروز مشکل دارید. این امر به ویژه در صورتی صادق است که یک تیم پاسخگویی سطح اول، مانند میز خدمات مشتری، نتواند مشکل را برطرف کند. در اصل، توسعه دهنده نرم افزار در یک محیط اداری کار می کرد. از آنجایی که چندین کار را همزمان انجام می‌دادید، یک رایانه رومیزی یا لپ ‌تاپ با چندین صفحه نمایش در اختیار شما قرار می‌گرفت. این به توسعه دهندگان نرم افزار دید گسترده ای برای بررسی تمام زوایای یک برنامه می دهد.

حقوق استخدام Java Developer در اکوادور

حقوق برنامه نویسان جاوا در اکوادور از $660 (دلار) در ماه (حداقل حقوق) تا $2300 (دلار) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. میانگین حقوق $1560 (دلار) در ماه است، به این معنی که نیمی (50%) از افرادی که به عنوان توسعه دهندگان جاوا کار می کنند کمتر از $1560 (دلار) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از $1560 (دلار) درآمد دارند. 25% از توسعه دهندگان جاوا کمتر از $1000 (دلار) درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از $1000 (دلار) درآمد دارند. همچنین از نمودار، %75 از توسعه دهندگان جاوا کمتر از $2080 (دلار) درآمد دارند در حالی که %25 بیش از $2080 (دلار) درآمد دارند.

در نمودار زیر شاهد نرخ افزایش حقوق در حوزه Java Developer در اکوادور می باشید:

نرخ افزایش حقوق در حوزه توسعه دهنده جاوا در اکوادور

شرایط کار استخدام Java Developer در اکوادور

این محیط به خصوص پس از وقایع همه گیر 2020 تغییر کرده است. بسیاری از توسعه دهندگان نرم افزار اکنون از راه دور کار می کنند. بنابراین، تنظیمات شما بسیار متفاوت است. یک نفر می تواند روی یک صفحه لپ تاپ کار کند در حالی که دیگران چندین صفحه نمایش در یک دفتر کار خانگی نصب کرده اند. مهندسی نرم افزار یک نیاز بین المللی است. بنابراین، اگرچه شما در اکوادور مستقر هستید، برنامه ممکن است منعکس کننده ساعات کار برای مشتری ها در سراسر اروپا یا آسیا و آمریکا و استرالیا و آفریقا باشد. نزدیکتر به خانه، اگر از راه دور از منطقه زمانی دیگری کار می کنید، روز کاری شما می تواند منعکس کننده ساعات کار یک شرکت در بخشی دیگر از اکوادور باشد.

به طور کلی، توسعه دهندگان نرم افزار بین ساعت 7 صبح تا 9 صبح می آیند و تا ساعت 4 یا 5 بعد از ظهر کار می کنند. با این حال، توسعه ‌دهندگان نرم‌ افزار تا دیروقت یا آخر هفته‌ ها برای تکمیل یک پروژه کار می ‌کنند. موارد نادری وجود دارد که افراد در این حرفه باید 12 ساعت یا بیشتر کار کنند. این برای نزدیک شدن به ضرب الاجل ها یا اگر مسائل مربوط به برنامه منجر به از دست دادن بهره وری یا درآمد سازمان شود، رخ می دهد. لجستیک و تجزیه و تحلیل برای حرفه ای به عنوان یک مهندس نرم افزار حیاتی هستند، و همچنین دانش برنامه نویسی سیستم، برنامه نویسی برنامه و به طور کلی فناوری اطلاعات. بنابراین، داشتن مدرک IV در علوم کامپیوتر یا فناوری اطلاعات به شما کمک می کند. حداقل، این شما را به یک موقعیت ابتدایی می رساند.

شرایط کار استخدام Java Developer در اکوادور

الزامات استخدام Java Developer در اکوادور

از سوی دیگر، مدرک کارشناسی چیزی است که شرکت ها معمولا هنگام استخدام مهندسان نرم افزار درخواست می کنند. مدرک کارشناسی ارشد در توسعه نرم افزار یا علوم کامپیوتر، همراه با گواهینامه های اضافی، حقوق شما را افزایش می دهد. علاوه بر این، به شما این امکان را می دهد که زیر ژانرهای مهندسی نرم افزار را دنبال کنید. اینها شامل امنیت اطلاعات، تحقیق یا مدیریت است. تبدیل شدن به یک توسعه دهنده نرم افزار به سختی گذشته نیست. تا زمانی که تحصیلات و مهارت های لازم برای پشتیبانی از آن را دارید، باید آماده باشید. با این وجود، هنوز برخی از مهارت ها و شایستگی ها وجود دارد که ممکن است لازم باشد به مجموعه خود اضافه کنید. می توانید مقاله استخدام net developer در اکوادور را مطالعه کنید.

در جدول زیر شاهد نرخ اشتغال در حوزه Java Developer در اکوادور می باشید:

نرخ اشتغالسال
87%2020
80%2021
88%2022

برخی از دیگر الزامات برای استخدام Java Developer و استخدام برنامه نویس در اکوادور عبارت است از:

  • تجربه با پایگاه های داده SQL/NoSQL
  • توانایی برقراری ارتباط به زبان انگلیسی
  • تمایل به یادگیری و بودن در بین بهترین ها
  • تجربه با فریمورک های کاربردی Spring، Java EE
  • تجربه توسعه وب (جاوا اسکریپت)
  • تجربه یکپارچه سازی/استقرار مداوم

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد شرایط ویزای کاری اکوادور و همچنین شرایط کار در اکوادور پاسخگوی سوالات شماست.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *