مهاجرت کاری آلمان

استخدام Java Developer در آلمان

استخدام Java Developer در آلمان

از طریق مهاجرت کاری و استخدام Java Developer در آلمان می توانید آینده شغلی و زندگی خود را در این کشور تامین نمایید. آیا شما یک توسعه دهنده Backend هستید که از حل چالش های هیجان انگیز لذت می برد؟ آیا می خواهید با فناوری های پیشرفته کار کنید؟ سپس این نقش ترکیبات مناسبی برای شما دارد. این کشور یکی از مراکز مهم و قدرتمند در زمینه برنامه نویسی است و جاوا هم یکی از پرکاربردترین زبان ها در این حوزه است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با کادر متخصص خود و مشاوران مجرب در خصوص شرایط مهاجرت به آلمان و اخذ ویزای کاری و اقامت کشور آلمان از طریق کار پاسخگوی سوالات شماست.

کار و استخدام Java Developer در آلمان

کار و استخدام Java Developer در آلمان با بیش از 98 میلیون کاربر فعال در 25 کشور، اینجا در Just Eat Takeaway.com، یک شرکت فناوری غذایی جهانی است که مشتریان خود را از آمستردام تا اوکلند با غذاهایی که دوست دارند به هم متصل می کند. در حالی که رستورا ن‌ های شریک ما غذاهای خوشمزه درست می ‌کنند، تیم ‌های مرکز فناوری در برلین بر روی همه چیز از سیستم ‌های Back-office و پشتیبانی فناوری اطلاعات تا توسعه برنامه متمرکز هستند. این شرکت Java Developer ها را استخدام می کند. به عنوان یک توسعه دهنده جاوا، به تیم چند منظوره ای ملحق می شوید که بر ارائه راه حل های پشتیبانی تعاملی برجسته برای مشتریان تمرکز دارد.

در جدول زیر شاهد نرخ استخدام در حوزه Java Developer در آلمان هستید:

نرخ استخدامسال
81%2020
80%2021
82%2022

شرایط استخدام Java Developer در آلمان

شرایط استخدام Java Developer در آلمان درگیر در تمام جنبه های فرآیند تحویل محصول از مفهوم تا تحویل و پشتیبانی بیشتر از تولید است. در شرایط استخدام Java Developer در آلمان شما همچنین همکاری فعال با تیم و ذینفعان برای مشارکت مستمر در کار و راه حل های ایمن، آزمایش شده و مقیاس پذیر را توسعه و حفظ کنید. برنامه نویسی جفت، بررسی کد و اشتراک دانش را نیز انجام خواهید داد. Java Developer داده ‌های خود را بر اساس پاسخ ‌های نظرسنجی ناشناس ارائه ‌شده توسط متخصصانی که در حال حاضر در نقش‌ های توسعه جاوا مشغول به کار هستند، قرار می‌ دهند. یا حقوقی که با لیست های شغلی برای توسعه دهندگان جاوا که در پلتفرم های آنها منتشر شده است، تبلیغ می شود. گاهی اوقات دامنه های ارائه شده توسط هر 2 منبع کاملا نزدیک به یکدیگر هستند و در برخی مواقع واگرایی وجود دارد.

شرایط استخدام Java Developer در آلمان عبارت است از:

  • 5+ سال تجربه در مهندسی نرم افزار در اکوسیستم های جاوا و اسپرینگ، معماری میکروسرویس.
  • تجربه عملی چارچوب جریان رویداد کافکا، حافظه داخلی و پایگاه‌های داده رابطه‌ای مانند Redis و
  • تجربه تحویل مداوم در زیرساخت های ابری – Docker، K8s، AWS
  • دانش قوی از اصول معماری، الگوهای طراحی و بهترین شیوه های کدنویسی، توانایی عملی برای ارائه آنها به محیط سریع ما.
  • توانایی ترسیم و پیاده سازی راه حل های قابل دستیابی برای دستیابی به اهداف نقشه راه.
  • رویکردی چابک برای تحویل با اسکرام و کانبان.
  • مهارت های ارتباطی مسلط به زبان انگلیسی.
  • تجربه در توسعه front-end امتیاز محسوب می شود.

مزایا استخدام Java Developer در آلمان

از مزایا استخدام Java Developer در آلمان می توان به مواری که ادامه این محتوا بررسی شده است، اشاره کرد. توسعه شخصی در شرکت های کشور آلمان دنبال می شود. با بودجه توسعه شخصی و روزهای تحصیل از پیشرفت شغلی شما حمایت می کنند. حقوق رقابتی و مزایای منصفانه ازائه می شود. و حقوق شما سالانه بر اساس عملکرد شما تنظیم می شود. همچنین کمک به هزینه های حمل و نقل و کوپن ناهار هم صورت می پذیرد. تیم بین المللی و فرهنگ شرکت فراگیر در آلمان وجود دارد که اعضای متفاوتی از سرتاسر جهان دارند. کسانی که می خواهند می توانند در دوره هفتگی آلمانی شرکت کنند. تعادل خوب کار و زندگی هم دیده می شود. در یک محیط کاری ترکیبی از خانه و محل کار می کنند. تجهیزاتی را در اختیار شما قرار می دهند که بتوانید به طور موثر کار کنید.

در نمودار زیر شاهد نرخ اشتغال در حوزه Java Developer در آلمان می باشید:

 

حقوق استخدام Java Developer در آلمان

دستمزد برنامه ‌نویسی که برای کدنویسی در جاوا استخدام می ‌شود، می‌ تواند به میزان قابل توجهی بر اساس تجربه، سطح مهارت، تخصص در کاربردهای خاص جاوا، زبان‌های صحبت شده، به ویژه انگلیسی، و موقعیت جغرافیایی متفاوت باشد. در حالی که شکاف به سرعت در حال کاهش است. این واقعیت است که کشوری که توسعه دهندگان نرم افزار، از جمله توسعه دهندگان جاوا، در آن مستقر هستند، بر سطح حقوق آنها تأثیر می گذارد. محدوده دستمزدی که توسعه دهندگان جاوا می توانند انتظار داشته باشند بر اساس سطح ارشدیتشان در آن قرار بگیرند، در توسعه یافته ترین اقتصادها مانند ایالات متحده، استرالیا، آلمان، ژاپن و بریتانیا بالاترین میزان است. همچنین می توانید مقاله استخدام net developer در آلمان را مطالعه کنید.

حقوق استخدام Java Developer در آلمان

میزان دستمزد توسعه دهندگان جاوا در آلمان

به خصوص در چند سال گذشته، تورم حقوق شاهد بوده است که کدگذاران مستقر در کشورهایی که به طور سنتی میانگین حقوق کمتری دارند، شکاف را کاهش داده اند. اما هنوز به اندازه کافی شکاف وجود دارد که به این معنی است که برون سپاری فناوری اطلاعات در مکان های نزدیک و خارج از ساحل همچنان جذاب و محبوب در بین شرکت هایی از اقتصادهای با دستمزد بالا است. دستمزد توسعه دهندگان جاوا در طیف وسیعی قرار می گیرد زیرا زبان برنامه نویسی دارای چندین برنامه کاربردی در انواع مختلف نرم افزار است. برخی از تخصص‌های جاوا، تجربه و ترکیبی از پشته ‌های فناوری گسترده ‌تر از سایرین بیشتر مورد توجه یا نادرتر هستند. این بدان معناست که ممکن است تفاوت قابل توجهی در حقوق دو توسعه دهنده جاوا وجود داشته باشد، حتی اگر هر دو به عنوان ارشد در نظر گرفته شوند.

برخی از عواملی که می توانند بر دستمزد توسعه دهندگان جاوا استخدام برنامه نویس در آلمان تأثیر بگذارند عبارتند از:

  • سطح تخصص
  • نوع تخصص – جاوا در انواع مختلفی از توسعه نرم افزار استفاده می شود
  • سال ها تجربه
  • پشته فناوری گسترده تر – تخصص در سایر زبان ها و فناوری های برنامه نویسی
  • مهارت های زبانی به عنوان مثال مسلط به زبان انگلیسی یا آلمانی

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد شرایط مهاجرت خانواده به آلمان و شرایط تحصیل در این کشور و همچنین کار در آلمان و مهاجرت به آلمان از طریق تخصص پاسخگوی سوالات شما می باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *