مهاجرت کاری آرژانتین

استخدام Java Developer در آرژانتین

استخدام Java Developer در آرژانتین

استخدام Java Developer در آرژانتین کاری پویا است که بر طبق مهارت و دانش یک متخصص در امور وبسایت پیگیری می شود. به عنوان Java Developer با تخصص عمیق در بسیاری از صنایع، خدمات استراتژی، تجربه، فناوری و عملیات را به بسیاری از نوآورترین و با ارزش ترین شرکت های جهان ارائه می دهید. در این کشور بر سرعت بخشیدن به تجارت مشتریان خود از طریق قدرت همکاری متمرکز هستند. آرژانتینی ها به قدرت فناوری که به طور مسئولانه برای کمک به مردم، شرکا و کره زمین استفاده می شود اعتقاد دارند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد شرایط مهاجرت کاری و کار به عنوان توسعه دهنده جاوا پاسخگوی سوالات شماست.

حقوق استخدام Java Developer در آرژانتین

حقوق برنامه نویسان جاوا در آرژانتین از ARS25500 (پزو) در ماه (حداقل حقوق) تا ARS77000 (پزو) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. متوسط ​​حقوق 49000 ARS(پزو) در ماه است، به این معنی که نیمی (50%) از افرادی که به عنوان توسعه دهندگان جاوا کار می کنند، کمتر از 49000 ARS(پزو) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از ARS49000 (پزو) درآمد دارند. 25% از توسعه دهندگان جاوا کمتر از ARS33500 (پزو) درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از ARS33500 (پزو) درآمد دارند. همچنین 75% از توسعه دهندگان جاوا کمتر از ARS61700 (پزو) درآمد دارند در حالی که 25% بیش از ARS61700 (پزو) درآمد دارند.

در نمودار زیر شاهد میزان افزایش حقوق در زمینه Java Developer در آرژانتین است:

 

شرکت های استخدام Java Developer در آرژانتین

شرکت های استخدام Java Developer در آرژانتین خدمات فناوری بومی دیجیتال در این کشور که در آن نوآوری، طراحی و مهندسی با مقیاس روبرو می شوند. در طول کار خود از برخی از آخرین فناوری ها در زمینه دیجیتال و شناختی برای توانمندسازی سازمان ها در هر جنبه استفاده می کنید. در حال حاضر شرکت های در حوزه آی تی به دنبال توسعه دهندگان جاوا می باشند. در طول کار به عنوان Java Developer شما این فرصت را خواهید داشت که با متخصصان حوزه برنامه نویسی در آرژانتین کار کنید که برخی از راحت ترین راه حل ها را در کار خود ایجاد کرده اند. سعی کنید در پروژه های بزرگ در سطح جهانی کار کنید تا یک رزومه برای کار در آرژانتین محسوب شود.

تجربه عملی اثبات شده توسعه نرم افزار کار با آخرین نسخه های جاوا به عنوان زبان اصلی برنامه نویسی و آشنایی با استفاده از قابلیت هایی مانند Lambdas و Java Streams. الزامی است. تجزیه و تحلیل و طراحی شی گرا با استفاده از الگوهای طراحی رایج هم برخی از الزامات حوزه java developer در آرژانتین است. آشنایی با پایگاه های داده رابطه ای، فناوری های و داشتن تجربه در توسعه برنامه های کاربردی در ورک محبوب (Spring، Hibernate، Play، JSF،سایر) برای کار در کشور آرژانتین به عنوان java developer مورد نیاز است.

الزامات استخدام Java Developer در آرژانتین

Cognizant Softvision یک شرکت مهندسی محصول پیشرو است که محصولات و راه حل های دیجیتالی تاثیرگذار را ایجاد می کند که برندها را با مشتریان مرتبط می کند. با ارائه نوآوری پایدار، چابکی و ارتباطی که الهام ‌بخش تعامل و دگرگونی کسب ‌و کار است، با برخی از بزرگترین برندهای پیشرو جهان کار کرده‌ اند. Cognizant Softvision بیش از 3000 متخصص محصول، طراحی و مهندسی در شبکه ای از استودیوهای جهانی در 9 کشور و پنج قاره دارد. شرکت ها به دنبال یک مهندس نرم افزار جاوا استثنایی می باشند تا با تیم متقابل کار کند و به جامعه کارشناسان با استعداد در سطح جهانی بپیوندد. مشتریان شامل شرکت های Fortune 500 و برخی از داغ ترین استارت آپ ها در سیلیکون ولی هستند.

مسئولیت های کلیدی در زمینه Java Developerدر کشور آرژانتین عبارت است از:

  • شما باید مهارت های ارتباطی و همکاری بین گروهی عالی داشته باشید.
  • بتواند با وجود شرایط مبهم پیشرفت کند.
  • خود شروع کننده و یادگیرنده سریع فناوری های جدید باشید.
  • از شما انتظار می رود کدهایی با خوانا و عملکرد بالا بنویسید که به راحتی توسط توسعه دهندگان دیگر قابل دریافت است.
  • شما باید آماده باشید تا به عنوان بخشی از یک تیم فشرده، پروژه های زیادی انجام دهید.

شرایط استخدام Java Developer در آرژانتین

مهارت های یک java developer شامل دانش در Spring and Hibernate، Junit، Mockito، و همچنین توانایی یادگیری سریع فناوری های جدید و قطعا مهارت های ارتباطی شفاهی و نوشتاری به زبان انگلیسی و همچنین تسلط به Angular و Spring MVC یک امتیاز مثبت است. 3+ سال تجربه در توسعه جاوا و یا تجربه در Microservices، AWS یا Cloud Foundry و Rest Api می تواند در بعضی از شرکت ها خواسته شود. بهترین شیوه ها برای توسعه وب و طراحی نرم افزار را درک کرده و اعمال کنید. دانش و تجربه با Git، Continuous Integration، Docker، Kubernetes و تجربه کار با متدولوژی های Agile. هم مورد توجه است.

در جدول زیر شاهد نرخ بیکاری در حوزه Java Developer در آرژانین می باشید:

نرخ بیکاریسال
18%2020
10%2021
14%2022

شرایط استخدام Java Developer در آرژانتین

مزایا استخدام Java Developer در آرژانتین

آرژانتین جامعه ای پر رونق از استعدادهای برتر فناوری است که در سطح جهانی به هم متصل هستند. Java developer محصولات و راه حل های بسیاری از برندهایی را که شما می شناسید و دوست دارید طراحی و مهندسی می کنند. برای استخدام برنامه نویس در آرژانتین مهم نیست که در کجای نقشه راه شغلی دیجیتال خود هستید، این کشور می تواند به شما کمک کند در حین انجام آن رشد کنید و از آن لذت ببرید. مزایا کار به عنوان java developer فرهنگ بسیار متنوع در سطح جهانی و تعادل کار و زندگی انعطاف پذیر می باشد. توسعه شغلی مداوم و فرصت های جابجایی و دستمزد رقابتی و موقعیت های باز مشابه هم از دیگر مزایا معرفی می شود.

کار و استخدام Java Developer در آرژانتین

به عنوان یک توسعه دهنده برنامه، شما IBM را با تبدیل نیازمندی های سیستم به طراحی و توسعه سیستم های سفارشی شده در یک محیط چابک به آینده هدایت خواهید کرد. موفقیت IBM در دستان شماست زیرا نیازهای حیاتی کسب و کار را به کد تبدیل می کنید و نوآوری را هدایت می کنید. می توانید مقاله استخدام net developer در آرژانتین را نیز مطالعه کنید. کار شما به آی ‌بی ‌ام و مشتریانش در سطح جهانی نیرو می ‌دهد، با همکاری و ادغام کد در سیستم‌ های سازمانی. شما به جدیدترین آموزش، ابزار و فناوری و مسیر شغلی بی حد و حصر با رهبر فناوری جهان دسترسی خواهید داشت. به IBM بیایید و تأثیری جهانی بگذارید. Java developer به تیم توسعه Home Banking برای شرکت های یک بانک بین المللی بزرگ با فعالیت در آرژانتین بپیوندد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص ویزای کار آرژانتین پاسخگوی سوالات شماست.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *