مهاجرت کاری آذربایجان

استخدام Java Developer در آذربایجان

استخدام Java Developer در آذربایجان

استخدام Java Developer در آذربایجان در کنار مشاغل برنامه نویسی ثبت شده است. حقوق به صنعت، فرد، امتیازات و ماهیت کار بستگی دارد. همه این عوامل بر حقوقی که یک شرکت به یک استخدامی آینده نگر ارائه می دهد تأثیر می گذارد. اکثر توسعه دهندگان به چندین زبان “مسلط” هستند و این روی ارقام نهایی نیز تاثیر می گذارد. به طور کلی، توسعه دهندگان فول استک دومین گروه پردرآمد در میان توسعه دهندگان آذربایجان در سال 2023، پس از توسعه دهندگان وب هستند. هنگامی که توسعه دهندگان جاوا بیش از 4 سال تجربه داشته باشند، بزرگترین جهش حقوق در حرفه خود را دریافت می کنند. همچنین مهم است که در نظر داشته باشید که زمینه هر فردی متفاوت است.

شرایط استخدام Java Developer در آذربایجان

مهندسان نرم‌ افزار از منابع مختلف AWS مانند EC2، EKS، ECS، ECR، S3، SQS، SNS از جمله برخی استفاده ‌های پیشرفته از AWS CDK و SDK برای ساخت راه ‌حل ‌های نرم ‌افزاری مختلف مبتنی بر ابر استفاده می ‌کنند. در این کشور مهندسان نرم افزار خود را آموزش داده اند تا از Azure Spring Cloud، Azure App Service و ارائه سرورهای کاربردی مبتنی بر JEE مانند Oracle Weblogic، IBM WebSphere، JBoss EAP و WildFly در پلت فرم ابری Azure مایکروسافت استفاده کنند. شرکت ها برای استخدام متخصص توسعه وب جاوا در در ارائه طیف وسیعی از خدمات توسعه جاوا با محوریت مشتری و مقیاس پذیر برای شرکت ها و سازمان ها جایگاهی را ایجاد کرده است. برای کار در این شغل می بایست ویزای کار در آذربایجان را اخذ نمایید.

شرایط استخدام Java Developer در آذربایجان

وظایف یک Java Developer در آذربایجان

مشتریان در زمینه های مختلف صنعت از جمله خودروسازی، تجارت الکترونیک، بانکداری، امور مالی و توسعه محصول نرم افزار نقشه برداری می کنند. وظایف و توسعه یک Java Developer در آذربایجان توسعه دهندگان وب جاوا متخصص با تجربه گسترده در صنعت و اتخاذ یک رویکرد منطقی و در عین حال خلاقانه برای توسعه مجموعه ای جامع از برنامه های کاربردی وب جاوا قوی و بسیار مقیاس پذیر در مشاغل مختلف کار می کنند. وظایف و مسئولیت های روزانه شامل کار با پایگاه کد موجود نوشته شده در جاوا 8، Spring است. تنگناها را پیدا کنید، عملکرد را بهینه کنید، برنامه COE مربوط بهRebalancing خدمات بخشی ازCOE را بازسازی جزئی انجام دهید. با یک تیم چابک متشکل از 10 نفر از نزدیک با هم تیمی های مشتری کار کنید.

در لیست زیر شاهد برخی از دیگر وظایف یک Java Developer در آذربایجان هستید:

  • تجزیه و تحلیل فنی الزامات سطح پایین برای ویژگی های جدید، تجزیه الزامات به موارد کاری قابل اجرا.
  • برآورد پیچیدگی اقلام کار شرکت در جلسات برنامه ریزی
  • پوشش تست و بررسی کد
  • تحقیق و کشف فنی
  • تهیه اسناد فنی
  • شرکت در جلسات نمایشی با ذینفعان
  • مشارکت در چارچوب توسعه داخلی

الزامات استخدام Java Developer در آذربایجان

این کشور برای ایجاد سایت ‌های جاوا امن و سریع برای بخش‌ های مختلف، مانند امور مالی، خرده‌ فروشی، مراقبت‌ های بهداشتی، مخابرات و غیره مجهز است. به عنوان یکjava developer در آذربایجان به شرکت ‌های مختلف کمک می ‌کنید تا از طریق برنامه‌های کاربردی تلفن همراه با طراحی زیبا، تجارت را در بازار تلفن همراه پرورش دهند. انتظار می رود در انتقال پلتفرم های تجاری به چارچوب های مبتنی بر جاوا برای اطمینان از عملکرد بهتر، تخصص داشته باشید. برنامه نویس موفق جاوا باید درک عمیقی از بهترین شیوه های مهندسی ابر و توسعه جاوا داشته باشد تا به تیم های مهندسی در مورد برنامه ریزی ظرفیت، تجزیه و تحلیل، طراحی، پیاده سازی و آزمایش پلت فرم مشاوره دهد.

در لیست زیر شاهد الزامات استخدام java developer در آذربایجان می باشید:

  • دانش قوی از Java 8، Spring
  • تجربه کار با کدهای موجود
  • مهارت های ارتباطی قوی و انگلیسی کلامی خوب
  • تجربه با AWS
  • سطح انگلیسی قوی برای ارتباط روزانه

در نمودار زیر شاهد حوزه های کاری در خصوص ـ Java Developer در آذربایجان می باشید:

 

مزایا استخدام Java Developer در آذربایجان

در شرکت های IT در آذربایجان برنامه های جاوا قوی، مقیاس پذیر، پیشرفته و مقرون به صرفه را با استفاده از چارچوب پیشرفته J2EE برای شرکت های مختلف ارائه می شود. خدمات توسعه جاوا با محوریت سازمانی را ارائه می کنند تا رشد کسب و کار را به طور موثر و مداوم افزایش دهند. شما می توانید با استفاده از برنامه جاوا فعال و پشتیبانی فنی گردش کار نرم افزار و وب سایت جاوا را تضمین کنید. با کمک توسعه دهندگان ماهر، همچنین می توانید درگاه های پرداخت مختلف را به وب سایت های جاوا شما ادغام کنند. از چارچوب پیشرفته جاوا برای کدنویسی بهترین نرم افزاری استفاده کنید که می تواند گردش کار وظایف خسته کننده سازمان را خودکار کند.

برخی از مهم ترین مزایا برای استخدام Java Developer در آذربایجان عبارت است از:

  • فرصتی برای کار در پروژه های درجه یک
  • با یک تیم بسیار با انگیزه و اختصاصی کار کنید
  • دستمزد رقابتی
  • زمانبندی انعطافپذیر
  • فرصت های توسعه حرفه ای
  • ساعات کاری بسیار راحت (بدون تماس آخر شب)
  • کار مستقیم با تیم داخلی مشتری (مهندسین از ایالات متحده آمریکا)
  • امکان جابجایی به پروژه دیگری در یک حساب کاربری
  • پشته فناوری مدرن
  • کارهای روزانه غیر معمول و جالب

حقوق استخدام Java Developer در آذربایجان

حقوق استخدام برنامه نویس در آذربایجان در حوزه جاوا در آذربایجان از AZN1490 (منات) در ماه (حداقل حقوق) تا AZN4740 (منات) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. متوسط ​​حقوق ماهیانه AZN3100 (منات) است، به این معنی که نیمی (50%) از افرادی که به عنوان توسعه دهندگان جاوا کار می کنند کمتر از AZN3100 (منات) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از AZN3100 (منات) درآمد دارند. 25% از توسعه دهندگان جاوا کمتر از AZN2070 (منات) درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از AZN20270 (منات) درآمد دارند. همچنین از نمودار، 75% از توسعه دهندگان جاوا کمتر از AZN4000 (منات) درآمد دارند در حالی که 25% بیش از AZN4000 (منات) درآمد دارند.

می توانید مقاله استخدام net developer در آذربایجان را نیز مطالعه کنید. در جدول زیر شاهد افزایش حقوق در حوزه java developer در آذربایجان هستید:

میزان افزایش حقوقسال
13%2020
15%2021
15%2022

تحصیل در حوزه Java Developer در آذربایجان

اگر در خصوص حل مسائل با استفاده از فرآیندهای آزمون منطقی و روشمند و توسعه فرآیندهای تست و اعتبار سنجی و استقرار کد در محیط زنده علاقه دارید برای این شغل مناسبید. تکمیل مدرک تحصیلی در علوم کامپیوتر با تمرکز بر توسعه نرم افزار هم می توانید یک تحصیل موثر و کامل برای شما باشد. این می تواند یک دیپلم فناوری اطلاعاتICT50115 یا مدرک لیسانس در زمینه توسعه نرم افزار باشد. در حین تحصیل در نظر بگیرید که در یک برنامه کارآموزی قرار بگیرید. این به شما تجربه مرتبط و همچنین راهنمایی و راهنمایی از توسعه دهندگان نرم افزار با تجربه را ارائه می دهد. یک دوره آنلاین یا حضوری با تخصص در جاوا را تکمیل کنید. سبک بوت کمپ “کمپ های کدنویسی” راه های خوبی برای توسعه تخصص شما در جاوا هستند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص کار در آذربایجان پاسخگوی سوالات شماست.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *