مهاجرت کاری یونان

استخدام front end developer در یونان

استخدام front end developer در یونان در حال حاضر تقاضای زیادی برای توسعه دهندگان متخصص توسعه فرانت اند دارد. پیشرفت ‌های فناوری در این زمینه سریع است و شرکت ‌ها به ‌طور مداوم به دنبال توسعه‌ دهندگان متخصص با دانش فناوری ‌های پیشرفته معاصر هستند.

این برنامه فارغ التحصیلان را با دانش عالی و کاربرد عملی فریم ورک‌ ها و فناوری ‌های فرانت ‌اند AngularJS، REACT، HTML5، و همچنین با دانش بسیار ارزشمند از شیوه‌ های توسعه نرم ‌افزار چابک (ادغام و تحویل مداوم) و درک کاملی از طراحی مهندسی نرم ‌افزار مجهز می ‌کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای اخذ ویزای کشور یونان و همچنین کار در این کشور مشاور شماست.

کار و استخدام front end developer در یونان

پس از بررسی رزومه ها، برای هماهنگی با داوطلبانی که شرایط پروفایل را دارند تماس خواهند گرفت. آیا شما یک برنامه نویس ارشد Front-End هستید که آماده مشارکت در طراحی جلویی یک پلت فرم نوآورانه هستید؟ آیا می خواهید بخشی از یک تیم نرم افزاری بسیار شایسته باشید و بتوانید در تمام مراحل فرآیند توسعه مشارکت داشته باشید؟ اکنون درخواست دهید و با یکی از سریع ترین شرکت های اروپایی کار کنید.

در بخش زیر شاهد حوزه های مرتبط با front end developer در یونان هستید:

حوزه های مرتبط با front end developer در یونان

شرکت استخدام front end developer در یونان

Adecco HR پیشرو جهانی در خدمات منابع انسانی است که در یونان با گواهی ISO در زمینه خدمات جستجو و انتخاب و قرار دادن موقت گواهینامه دارد. Adecco در حال حاضر از طرف مشتری خود به دنبال یک شرکت بین المللی خدمات حرفه ای پیشرو، حرفه ای پویا برای پوشش موقعیت است. توسعه دهنده Front End ویژگی های جدید مواجهه با کاربر را طراحی و پیاده سازی خواهد کرد. شما در ایجاد مشارکت خواهید داشت. برنامه ها و پلتفرم های Web Frontend که از فناوری های پیشرفته استفاده می کنند. شما مشخصات کاربردی و فنی را برای بهینه سازی برنامه ها برای عملکرد درک شده و واقعی و مقیاس پذیری ایجاد خواهید کرد.

شرایط مهم برای استخدام front end developer در یونان عبارت است از:

  • همکاری قوی با اعضای تیم، سایر توسعه دهندگان، و تیم های متقابل
  • مدرک کارشناسی در علوم کامپیوتر یا رشته مربوطه
  • حداقل (3) سال تجربه در توسعه وب با تمرکز قابل اثبات بر مهارت های front-end
  • دانش عالی Angular و پس زمینه قوی در Web Services REST API
  • تجربه با چارچوب Devextreme یک دارایی در نظر گرفته می شود.
  • درک خوب از کل فرآیند توسعه وب

مزایا استخدام front end developer در یونان

مزایا استخدام front end developer در یونان

محیطی که در آن توسعه ‌دهنده آزادی، فضا، امکانات رفاهی برای اجرای کاردستی خود و حل مشکلات مشخص شده دارد یکی از اولین خواسته های فردی برای کار است. همکاران با استعداد برتر در تمام بخش های شرکت و دفاتر مدرن و جادار در مرکز آتن با منظره ای زیبا هم از دیگر مزایا کار در یونان است. همچنین اگر در یونان مشغول به کار در حوزه front end developer شوید می توانید تحت شرایطی اقامت کشور یونان را نیز اخذ کنید.

در نمودار زیر شاهد نرخ استخدام در حوزه front end developer در یونان می باشید:

نرخ استخدام فرانت اند در یونان

وظایف یک توسعه دهنده فرانت اند در یونان

شبکه ‌های هوشمند، سیستم‌ های اتوماسیون، سیستم ‌های مدیریت منابع انرژی توزیع ‌شده، دوقلوهای دیجیتالی سیستم ‌های انرژی، EDGE و هوش ابری برخی از فناوری ‌های کلیدی هستند که برای سبز شدن استفاده می ‌کنند. همانطور که آلبرت انیشتین می‌گوید، برای EMTECH نه تنها شیوه جدیدی از تفکر انسان است. امروزه نیز روشی برای ایجاد ارتباط موثر بین انسان ها و ماشین ها، یک هم افزایی مکمل برای بهینه سازی است. به مأموریت بپیوندید تا به عنوان یک توسعه ‌دهنده با تجربه در فرانت‌اند، از تیم ها در طراحی و توسعه رابط‌های کاربری برای انواع برنامه ‌های علمی و مهندسی پشتیبانی می کنند. اگر شما فردی با انگیزه هستید که اصول طراحی رابط کاربری را به خوبی درک کرده اید، به دنبال شما هستند.

مسئولیت های اصلی این نقش توسعه دهنده ارشد Front-end عبارتند از:

  • طراحی و توسعه ویژگی های جدید پلت فرم و برنامه های کاربردی UI
  • برنامه ها و ویژگی های موجود را ارتقا و نگهداری کنید.
  • قطعات و کتابخانه هایی با کیفیت بالا و قابل استفاده مجدد برای استفاده در آینده بسازید.
  • اجرای مقررات امنیتی و حفاظت از داده ها
  • با سایر اعضای تیم برای تعریف الزامات پروژه در یک محیط چابک کار کنید.
  • توسعه دهندگان جوان را راهنمایی کنید و بهترین شیوه ها را برجسته کنید.
  • الزامات تجاری را درک کنید و آنها را به الزامات فنی ترجمه کنید.

در جدول زیر شاهد نرخ بیکاری در حوزه front end در یونان می باشید:

نرخ بیکاریسال
21%2020
23%2021
19%2022

شرایط استخدام توسعه دهنده فرانت اند در یونان

هنگام استخدام برنامه نویس در یونان در سطح بین ‌المللی، مجموعه کاندیداهای خود را افزایش ‌دهید، و به شرکت خود امکان ‌دهید تا اعضای تیمی را با مهارت ‌های مورد نیاز در سایر نقاط جهان پیدا کند. استخدام بین المللی چالش های خاص خود را به همراه دارد، زیرا باید در مورد قوانین محلی در کشورهایی که می خواهید استخدام شوید اطلاعات کسب کنید. مانند سایر کشورها، یونان قوانین خاص خود را برای استخدام کارمندان، پیمانکاران و سایر انواع کارگران دارد. بازار کار رشته java developer در یونان هم برای کار در این حوزه مناسب است.

هنگام استخدام در خارج از کشور، برخی از کارفرمایان ممکن است تصور کنند که استخدام پیمانکاران آسان ‌تر است، زیرا آنها معمولا هزینه کمتری دارند. با این حال، هر کشوری قوانین طبقه بندی کارگران خود را دارد و جریمه هایی برای طبقه بندی نادرست اعضای تیم می تواند پرهزینه باشد. مهم است که مطمئن شوید برای نوع کارگر مناسبی استخدام می کنند به طوری که مهندس نرم افزار راه دور خود را سهوا به عنوان پیمانکار استخدام نکنند، در حالی که قوانین محلی آنها واقعا از شما می خواهد که آنها را به عنوان کارمند استخدام شوید. یاد بگیرید که چه زمانی ممکن است بخواهید پیمانکاران یا کارمندان را استخدام کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با یک تیم مجرب و متخصص در امور مهاجرت و ویزای کاری یونان آماده ارائه خدمات به شما می باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *