مهاجرت کاری مالتا

استخدام front end developer در مالتا

استخدام front end developer در مالتا

استخدام front end developer در مالتا، در شهری که فضای کوچک اما پویایی برای کار دارد نرخ متوسطی برای اشتغال متقاضیان دارد. به ‌عنوان یک توسعه ‌دهنده فرانت ‌اند، ویژگی ‌های جدید را طراحی و پیاده‌ سازی می ‌کنید، بازبینی کدها را انجام می ‌دهید، مسائل را ردیابی می‌ کنید و در یک تیم محصول برای ارائه راه ‌حل ‌های پایدار و مدون کار خواهید کرد.

امور این بخش توسط یک پشته LEMP، GraphQL پشتیبانی می ‌شود و برای ظاهر خود به Vue.js متکی هستند. فناوری ‌های دیگری که با آنها کار می‌ کنند LXC، Redis، Cassandra، ElasticSearch و Hadoop هستند. افراد در مالتا ذاتاً یک تیم کنجکاو هستند و همیشه به دنبال فناوری های جدیدی هستند که به طور بالقوه می توانند در آن ها گنجانده شوند.

کار و استخدام front end developer در مالتا

با توجه به رشد مداوم، به دنبال جذب یک توسعه دهنده Front end برای پیوستن به تیم IT خود هستند. با گزارش به رئیس توسعه Front end شما مسئول ایجاد سایت مشتری برنامه های کاربردی وب و تلفن همراه خواهید بود. شما باید بتوانید نیازهای شرکت و مشتریان را به برنامه های کاربردی تعاملی و جذاب تبدیل کنید. به‌ عنوان یک توسعه‌دهنده Front-End، با تیم پشتیبان، تیم طراحی و سایر ذینفعان ارتباط، همکاری و همکاری خواهید داشت. با استفاده از جاوا اسکریپت به عنوان زبان اصلی برنامه نویسی، روی پروژه های مختلف وب و پروژه های مرتبط با تلفن همراه کار کنید.

در جدول زیر شاهد نرخ اشتغال در حوزه front end developer در مالتا هستید:

نرخ اشتغالسال
76%2020
80%2021
80%2022

وظایف یک front end developer در مالتا

یک front end developer در مالتا با ارائه گزارش به مدیر ارشد توسعه نرم افزار، در واحد فنی، توسعه دهنده وب فرانت اند راه حل های درجه یک را برای مؤسسات مالی ردیف 1 در سراسر جهان توسعه و نگهداری خواهد کرد. مشارکت در زمینه های مختلف چرخه عمر توسعه نرم افزار و متخصص در طیف وسیعی از زمینه های مختلف از طراحی، توسعه، نگهداری و تضمین کیفیت محصولات و خدمات از ویژگی های او محسوب می شود. برقراری ارتباط با بخش ‌های مختلف کسب ‌و کار از جمله تحلیلگران کسب ‌و کار، مدیران پروژه و سایر وظایف داخلی به منظور برآورده کردن نیازهای مشتری در حوزه وظایف یک front end developer در مالتا می باشد.

وظایف یک front end developer در مالتا عبارت است از:

  • طراحی و پیاده سازی ویژگی های جدید Frontend
  • تجزیه و تحلیل الزامات عملکردی را انجام دهید.
  • راه ‌حل ‌های معماری را در پروژه ‌های متعدد پیشنهاد دهید و در اختیار داشته باشید.
  • کد و مستندات با کیفیت بالا بنویسید.
  • حفظ و بهبود کد در چندین پروژه از جمله کدهای قدیمی
  • با سایر توسعه دهندگان،QA و تیم های محصول همکاری نزدیک داشته باشید.
  • مهارت های تحلیلی را به کار بگیرید و به کیفیت متعهد باشید.
  • با استفاده از ابزارهای مدیریت پروژه ما، به پیگیری درخواست ‌ها، مسائل، پیشرفت کار و هر تغییر دیگری کمک کنید.
  • در صورت درخواست، برآوردها و مستندات فنی را ارائه دهید.
  • نسبت به عملکرد، قابلیت اطمینان و قابلیت نگهداری کد خود حساس باشید.
  • در صورت لزوم با شرکای خارجی همکاری کنید.
  • تغییرات کد خود را با استفاده از سیستم کنترل نسخه مدیریت کنید.
  • بررسی کدها را انجام دهید.

وظایف یک front end developer در مالتا

شرکت استخدام front end developer در مالتا

iBizpeople یک شرکت استعدادیابی است که به افراد برتر در صنعت iGaming و همچنین استعدادهای جدید و آینده کمک می کند تا موقعیت های دائمی را با بزرگترین و بهترین شرکت های iGaming و GameTech در مالتا پیدا کنند. در حال حاضر بیش از 300 نامزد را در نقش های LeoVegas و دیگر شرکت های برتر قرار داده اند. نه تنها نقش شما را پیدا می کنند، بلکه شما را در هر مرحله از فرآیند مصاحبه راهنمایی می کنند تا برای اتفاقات بعدی کاملا آماده باشید. هدف این است که شما را با نقش عالی برای شما در شرکت هایی که به توسعه استعداد شما و پیشرفت شغلی شما کمک می کند، مطابقت دهند. بازار کار رشته java developer در مالتا را هم می توانید برای اشتغال در این حوزه بررسی کنید.

در نمودار زیر شاهد نرخ استخدام در حوزه front end developer در مالتا می باشید:

نرخ استخدام فرانت اند در مالتا

شرایط استخدام توسعه دهنده فرانت اند در مالتا

یک شرکت برتر GameTech به دنبال یک توسعه دهنده Front-End با استعداد است تا به آنها در طراحی، توسعه و حفظ تجربیات وب برتر برای مصرف کنندگان خود بپیوندد. چیزی که آنها به دنبال آن هستند شخصی است که علاقه مند به فناوری، آینده نگر است، از ابتکار عمل و غواصی عمیق در فناوری های نوظهور لذت می برد. شما با به چالش کشیدن روزانه خود پیشرفت می کنید و سعی می کنید اطراف خود را با افراد همفکر احاطه کنید. این موقعیت را می توان از راه دور در نظر گرفت یا اگر آب و هوای گرم تر را ترجیح می دهید، می توانید در دفتر مالتا مستقر شوید. استخدام برنامه نویس در مالتا هم با شغل توسعه فرانت اند مرتبط است.

شرایط کار در حوزه front end developer در مالتا عبارت است از:

  • مدرک در رشته کامپیوتر یا معادل آن
  • تجربه توسعه وب موبایل
  • ارائه محصولات UI با ارزش بالا و سنگین را تجربه کنید.
  • تجربه با الگوهای قابل مشاهده RxJs در نظر گرفته شده و دارایی است.
  • با فریم ورک های فرانت اند مانند Angular و React تجربه کنید.
  • درک ماهر از نشانه گذاری وب، از جمله HTML5 ، CSS3
  • تجربه قوی کدنویسی جاوا اسکریپت
  • توانایی بیان موثر چالش ها و راه حل های فنی

حقوق استخدام توسعه دهنده فرانت اند در مالتا

حقوق توسعه دهندگان Front End در مالتا از €2120 (یورو )در ماه (حداقل حقوق) تا €5930 (یورو) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. متوسط ​​حقوق €3610 (یورو) در ماه است، به این معنی که نیمی (50%) از افرادی که به عنوان توسعه دهندگان فرانت اند کار می کنند کمتر از €3610 (یورو) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از €3610 (یورو) درآمد دارند.

25% از توسعه دهندگان Front End کمتر از €2580 (یورو) درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از €2580 (یورو) درآمد دارند. همچنین از نمودار، 75% از توسعه دهندگان Front End کمتر از €4390 (یورو) درآمد دارند در حالی که %25 بیش از €4390 (یورو) درآمد دارند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به کشور مالتا و ویزای کاری مالتا به شما خدمات کامل ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *