مهاجرت کاری لوکزامبورگ

استخدام front end developer در لوکزامبورگ

استخدام front end developer در لوکزامبورگ

استخدام front end developer در لوکزامبورگ برای شرکت های توسعه نرم افزار یکی از استخدام های مهم سالانه محسوب می شود. شرکت های توسعه نرم افزار در لوکزامبورگ به دنبال یک توسعه ‌دهنده وب فرانت ‌اند در دفتر لوکزامبورگ یا از راه دور در اتحادیه اروپا بر اساس قرارداد هستند که با انگیزه ترکیب هنر طراحی با هنر برنامه ‌نویسی را داشته باشد.

مسئولیت ‌ها شامل ترجمه وایرفریم ‌های طراحی UI/UX به کد واقعی است که عناصر بصری برنامه را تولید می ‌کند. شما با تیم فناوری کوچک مستقر در دفاتر هامبورگ، برلین و لوکزامبورگ و همچنین توسعه دهندگان از راه دور کار خواهید کرد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در حوزه مهاجرت از طریق کار و تحصیل به لوکزامبورگ مشاور شماست.

الزامات استخدام front end developer در لوکزامبورگ

بخشی از لوکزامبورگ یک بازار دیجیتال است که به سرمایه گذاری های کوچک و متوسط ​​نوآور اجازه می دهد تا با انتشار اوراق بهادار دیجیتال، سرمایه خود را از سرمایه گذاران جذب کنند. تمرکز بر حمایت از پروژه ‌هایی است که متعهد به ایجاد تأثیر مثبت و ایجاد جامعه ‌ای از شرکت‌ کنندگان تحصیل‌کرده هستند که بتوانند تصمیمات سرمایه‌ گذاری بهتری اتخاذ کنند. ویژگی ‌های جدید رو به رو کاربر را توسعه دهید. از امکان سنجی فنی طراحی های UI/UX اطمینان حاصل کنید و مراقب پاسخگویی/دوستانه بودن موبایل باشید.

برخی از الزامات استخدام front end developer در لوکزامبورگ عبارت است از:

  • حداقل 1 سال سابقه کار حرفه ای در سمت های مشابه
  • درک مسلط از HTML5، CSS3، چارچوب های مدرن مرتبط
  • درک مسلط از اسکریپت سمت مشتری و چارچوب های جاوا اسکریپت
  • آشنایی با ReactJS
  • درک ماهرانه مسائل مربوط به سازگاری بین مرورگرها و راه های حل آنها
  • درک مسلط از ابزارهای نسخه‌سازی کد، مانند GIT
  • مسلط به زبان انگلیسی، آلمانی امتیاز محسوب می شود

مزایا استخدام front end developer در لوکزامبورگ

مزایا استخدام front end developer در لوکزامبورگ

فرصتی برای مشارکت در یکی از امیدوارکننده‌ ترین استارت ‌آپ‌ های فین‌ تک اروپایی که از شهرهای بزرگی مانند لوکزامبورگ، هامبورگ و برلین فعالیت می‌کند. ارتباط با بلاک چین و صنعت بازار سرمایه و حقوق رقابتی و مزایای دیگر و سلسله مراتب مسطح و کانال های ارتباطی کوتاه از مهم ترین مزایا کار در front end developer در لوکزامبورگ می باشد. به عهده گرفتن سریع مسئولیت شخصی و فضای کاری بسیار خوب در یک تیم جوان و با انگیزه هم یک فرصت عالی است که در هر کشوری وجود ندارد.

در جدول زیر شاهد نرخ بیکاری در حوزه front end developer در لوکزامبورگ می باشید:

نرخ بیکاریسال
28%2020
20%2021
21%2022

در بخش زیر شاهد مزایای کار به عنوان front end developer در لوکزامبورگ می باشید:

مزایای کار به عنوان توسعه فرانت اند

حقوق استخدام front end developer در لوکزامبورگ

حقوق توسعه دهندگان Front End در لوکزامبورگ از €2060 (یورو) در ماه (حداقل حقوق) تا €6390 (یورو) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. حقوق متوسط ​​€4130 (یورو) در ماه است، به این معنی که نیمی (50%) از افرادی که به عنوان توسعه دهندگان Front End کار می کنند کمتر از €4000 (یورو) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از €4000 (یورو) درآمد دارند. 25% از توسعه دهندگان Front End کمتر از €2790 (یورو) درآمد دارند در حالی که 75% آنها بیش از €2790 (یورو) درآمد دارند. همچنین از نمودار، %75 از توسعه دهندگان Front End کمتر از €5260 (یورو) درآمد دارند در حالی که %25 بیش از €5260 (یورو) درآمد دارند.

در نمودار زیر شاهد نرخ افزایش حقوق در حوزه front end developer در لوکزامبورگ می باشید:

نرخ افزایش حقوق در حوزه توسعه دهنده فرانت اند در لوکزامبورگ

کار و استخدام توسعه فرانت اند در لوکزامبورگ

در لوکزامبورگ به دنبال یک توسعه دهنده با انگیزه جدید هستند که می خواهد تیم توسعه را ادغام کند و در فعالیت آنها در توسعه برنامه های کاربردی مرتبط با رسانه شرکت کند. شما در پروژه های مختلف مرتبط با فناوری های رسانه ای کار خواهید کرد. شما در مراحل توسعه اپلیکیشن ها (تجزیه و تحلیل، توسعه، تست، استقرار) شرکت خواهید کرد. شما در همکاری بسته با طراحان UX و توسعه دهندگان back-end کار خواهید کرد. شما در تحقیق فناوری ها و راه حل های جدید شرکت خواهید کرد. شما کتابخانه کامپوننت سفارشی را حفظ خواهید کرد. شما حداقل مدرک لیسانس در علوم کامپیوتر دارید و در HTML، CSS، Typescript، Angular تجربه دارید.

شما پرشور هستید و می خواهید بهترین تجربه کاربری را ارائه دهید. دوست دارید در یک محیط چابک کار کنید. شما سطح زبان انگلیسی خوبی دارید. تجربه در توسعه جاوا یک مزیت است. شما یک بازیکن تیمی هستید که می توانید به راحتی با دیگران ارتباط برقرار کنید. استخدام برنامه نویس در لوکزامبورگ در شرکت ها رو به افزایش است. شما مشتاق و با انگیزه هستید. دوست دارید در یک محیط چند فرهنگی کار کنید مشتری ها یکی از معتبرترین کارفرمایان در لوکزامبورگ و مناطق مجاور آن است. آنها در حال استخدام توسعه دهندگان فرانت اند هستند که با قرارداد دائمی در لوکزامبورگ به آنها ملحق می شوند. یکپارچه سازی موتورهای رزرو که حدود %50 از حجم رزرو مشتری را مدیریت می کنند بر عهده شماست.

شرایط کار در لوکزامبورگ! کلیک کنید.

شرکت های توسعه نرم افزار در لوکزامبورگ

مرکز پخش اروپا پیشرو اروپا در خدمات رسانه ای، یکپارچه سازی سیستم و توسعه نرم افزار در زمینه های تلویزیون، رادیو، تولید و پس از تولید، مخابرات و فناوری اطلاعات است. تیم با تجربه گسترده خود در بازار رسانه، خدمات باکیفیت ارائه می کند و همیشه راه حلی را پیدا خواهد کرد که با پروژه و بودجه شما مطابقت داشته باشد. BCE با بیش از 200 نفر از افراد واجد شرایط و با انگیزه، به حدود 400 مشتری در بخش های مختلف مانند کانال های تلویزیونی، ایستگاه های رادیویی، توزیع کنندگان فیلم، تولیدکنندگان، شرکت های تبلیغاتی، اپراتورهای مخابراتی و خدمات عمومی خدمات رسانی می کند.BCE بخشی از گروه RTL، رهبر در پخش، محتوا و دیجیتال است. توسعه دهنده فرانت اند در لیست مشاغل مورد نیاز لوکزامبورگ می باشد.

Docler Holding یک شرکت چندملیتی است که از سال 2013 دفتر مرکزی آن در لوکزامبورگ قرار دارد و بیش از 1000 کارمند در سراسر جهان دارد. این شرکت در سال 2001 به عنوان یک پروژه گاراژ با ایده ها و دیدگاه های کارآفرینان جوان و مشتاق مجارستانی شروع به کار کرد. امروزه داکلر هولدینگ تعداد زیادی شرکت بسیار متنوع را ایجاد و توسعه داده است که همگی زیر یک چتر منحصر به فرد جمع شده اند. این کسب ‌و کارها در زمینه‌ های سرگرمی، فناوری، توسعه شخصی و تجملات/سبک زندگی عملکرد و رشد مداومی را تجربه می ‌کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای مهاجرت به لوکزامبورگ از طریق کار مشاوره می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *