مهاجرت کاری لهستان

استخدام front end developer در لهستان

استخدام front end developer در لهستان

استخدام front end developer در لهستان به نسبت دیگر کشورها فرصت شغلی دارد و متقاضیان جویای این شغل می توانند در این حوزه اسخدام شوند. به عنوان یک مهندس Front-End در تیم ONE DRI در ورشو، لهستان بپیوندید تا بهترین کار حرفه ای خود را انجام دهید و تأثیر اجتماعی عمیقی داشته باشید. آنچه شما به دست خواهید آورد به عنوان یک مهندس نرم افزار در توسعه بخش مهمی از سرویس DRI شرکت خواهید کرد.

DRI با معماری میکروسرویس پیاده سازی شده و برای اجرا بر روی پلت فرم های مدیریت کانتینر طراحی شده است. مشارکت در تجزیه و تحلیل و شفاف سازی الزامات، طراحی بحث و ارائه برنامه های اجرایی برای ارائه ویژگی های با کیفیت در حوزه کاری شماست. بررسی کدها را انجام دهید، بهبودهای طراحی را پیشنهاد دهید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در حوزه شرایط مهاجرت به کشور لهستان به شما مشاوره می دهد.

شرکت های استخدام front end developer در لهستان

LeanCode یک استودیوی نرم افزاری مستقر در ورشو (لهستان) است. تیمی متشکل از 57+ توسعه دهندگان ماهر، طراحان UX و صاحبان محصول هستند. ماموریت حل مشکلات زندگی واقعی با استفاده از فناوری های پیشرفته است. برای شرکت هایی از سراسر جهان (در حال حاضر: لهستان، آلمان، انگلستان، ایالات متحده آمریکا، استرالیا و چین ) کار می کنند.

در مراحل اولیه فرآیند با مشتریان همکاری می کنند. به لطف آن، نه تنها بر جنبه ‌های سازمانی پروژه، بلکه بر نحوه عملکرد و ظاهر محصول توسعه‌یافته نیز تأثیر اساسی دارند. به دنبال یک برنامه نویس Frontend هستند، یک بازیکن تیمی که نه تنها به طرح بندی های زیبا بلکه به تجربه کاربری عالی، معماری نرم افزار و کیفیت کد اهمیت می دهد.

الزامات برای کار و استخدام به عنوان front end developer در لهستان عبارت است از:

  • تجربه در توسعه frontend 2+ سال
  • آشنایی با جاوا اسکریپت و تایپ اسکریپت
  • تمرین خوب سبک ها و CSS
  • توانایی یادگیری مداوم فناوری های جدید
  • تسلط عالی به زبان لهستانی (نوشتاری و گفتاری C1 اجباری)
  • امتیاز اضافی می دهیم برای
  • رویکرد فعال و مشارکت جامعه
  • تجربه با چارچوب های به عنوان مثال Next یا Gatsby
  • آشنایی با GraphQ، MobX و RxJS
  • نوشتن تست E2E مخصوصا تست های واحد و به زبان Cypress
  • تجربه یکپارچه سازی خدمات CI/CD موبایل

کار و استخدام front end developer در لهستان

شما باید یک توسعه ‌دهنده نرم ‌افزاری با کارایی بالا باشید که بتواند یک ایده تجاری را بپذیرد، آن را به طور کامل درک کند و آن را به مفاهیم نرم‌ افزاری انتزاعی منتقل کند. شما نه تنها بر عملکردهای اساسی تمرکز می کنید، بلکه به طراحی / سادگی UX نیز توجه دارید. شما می ‌دانید که استارت ‌آپ ‌ها سریع حرکت می ‌کنند، انجام شده بهتر از PERFECT است و کد باید به گونه ‌ای نوشته شود که برای تغییر نیازهای کسب ‌و کار آینده سازگار باشد.

در جدول زیر شاهد نرخ اشتغال در حوزه front end developer در لهستان می باشید:

نرخ اشتغالسال
82%2020
74%2021
78%2022

حقوق استخدام front end developer در لهستان

حقوق توسعه دهندگان Front End در لهستان از 2900PLN تا 9750PLN (زلوتی) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. حقوق متوسط ​​6540PLN (زلوتی) در ماه است، به این معنی که نیمی (50%) از افرادی که به عنوان توسعه دهندگان Front End کار می کنند کمتر از 6540PLN (زلوتی) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 6540PLN (زلوتی) درآمد دارند. 25% از توسعه دهندگان Front End کمتر از 4250PLN (زلوتی) درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از 4250PLN (زلوتی) درآمد دارند. همچنین از نمودار، 75% از توسعه دهندگان Front End کمتر از 8630PLN (زلوتی) درآمد دارند در حالی که 25% بیش از 8630PLN (زلوتی) درآمد دارند.

در نمودار زیر شاهد نرخ افزایش حقوق front end developer در لهستان می باشید:

نرخ افزایش حقوق توسعه دهنده فرانت اند در لهستان

شرایط کار و استخدام front end developer در لهستان

سازمان زیرساخت و عملیات مهندسی لهستان به دنبال فردی ماهر است تا بتواند موقعیت اصلی توسعه نرم افزار را در زیرساخت آماده توسعه به دست آورد. تیم پروژه در حال توسعه یک راه حل ابری شرکتی هستند که برای گروه های مهندسی در شرکت های لهستان هدف گذاری شده است و به دنبال متخصص پشته فناوری frontend هستند تا در ساخت پورتال خدمات، رابط های وب و خدمات مبتنی بر میکروسرویس مرتبط به شما کمک کند. از نامزدها، انتظار دارند تجربه عملی در توسعه برنامه های کاربردی وب هم به صورت مستقل و هم در درون تیم، ذهن متبحر فناوری و اراده برای تبدیل جهان به مکانی بهتر. یک تیم توزیع شده هستند. بنابراین نامزد باید آماده کار با تیم های سراسر جهان باشد.

مزایا استخدام front end developer در لهستان

آنچه برای لهستان مهم است این است که شما مورد احترام هستید، احساس می کنید که می توانید خودتان باشید و این فرصت را دارید که بهترین کار زندگی خود را انجام دهید. در حالی که هنوز یک زندگی دارید. لهستان مزایای عالی، برنامه ‌های پاداش، ترتیبات کاری انعطاف‌ پذیر، انواع فرصت ‌های توسعه شغلی، گروه ‌های منابع کارمند و موارد دیگر را ارائه می ‌کنند. مردم حیاتی ترین مؤلفه موفقیت بلند مدت هستند و سلامت و رفاه آنها اولویت شما است. شما از یک بسته مزایای رقابتی جامع و محلی لذت خواهید برد. بازار کار رشته java developer در لهستان یک بازار کار جوان و پیشرفته است.

شما به عنوان کارمند ما این حق را خواهید داشت که موارد زیر را دریافت کنید:

  • مراقبت های پزشکی خصوصی
  • بیمه عمر گروهی
  • بیمه پزشکی مسافرتی جهانی
  • کمک مسافرتی اضطراری
  • برنامه کمک به کارکنان
  • کمک هزینه کار از راه دور
  • 29 روز در سال برای کار از خارج از کشور
  • کارت ناهار
  • کوپن های Benefit Systems یا کارت Multisport
  • کلاس های زبان

مزایا استخدام front end developer در لهستان

الزامات استخدام توسعه دهنده فرانت اند در لهستان

لهستان به اصل فرصت های شغلی برابر برای همه کارمندان و فراهم کردن محیط کاری عاری از تبعیض و آزار و اذیت کارکنان متعهد است. آشنایی با ECMAScript 6، HTML 5، CSS 3، CSS pre processors (scss)، RxJS و اپراتورهای آن Typescript الزامی است. شما در یک محیط از نظر فن آوری پیشرفته و متخصصان فناوری اطلاعات روی راه حل های جالب و تجاری با هدف بهبود زندگی بیماران کار خواهید کرد.

کد (به عنوان مثال ویژگی ها، نوک فنی)، بررسی کد را ارائه می دهد و در صورت نیاز از مسائل مهم تولید پشتیبانی می کند. شما همچنین مسئول پشتیبانی و رهبری یک تیم فنی، از نظر تخصص، در حوزه وظایف مهندسی نرم افزار یا تضمین کیفیت یا اعتبار سنجی خواهید بود. فرصت های شغلی استخدام برنامه نویس در لهستان را نیز می توانید بررسی کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت دارای تیم های تخصصی در زمینه مهاجرت تحصیلی و مهاجرت به لهستان از طریق کار می باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *