مهاجرت کاری رومانی

استخدام front end developer در رومانی

استخدام front end developer در رومانی

استخدام front end developer در رومانی از مشاغلی است که با توسعه نرم افزار و توسعه جاوا و توسعه وب در ارتباط است. در رومانی به دنبال یک توسعه دهنده Front End برای پیوستن به تیم Core Platform است. شما به تیمی ملحق خواهید شد که بر روی ایجاد ویژگی ‌هایی برای سیستم چند مستاجر در مقیاس بزرگ متمرکز است که مشتریان را قادر می ‌سازد تجارت، زیرساخت ‌ها و امنیت خود را بهتر مدیریت کنند. تیم شما تاثیر مستقیمی بر رشد یک شرکت و دیگر شرکت های مشتری می شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط اخذ اقامت از طریق کار در کشور رومانی و همچنین اخذ ویزا مشاور شماست.

الزامات استخدام front end developer در رومانی

با چشم ‌انداز ساده ‌سازی کار ارائه‌ دهندگان خدمات مدیریت شده MSP و متخصصان فناوری اطلاعات، برای ایجاد یک راه ‌حل جامع برای متخصصان فناوری اطلاعات سطح بعدی کار می کنید. متخصصان توسعه فرانت اند می توانند به هر ابزاری که نیاز دارند دسترسی داشته باشند تا در زمان، انرژی و هزینه خود صرفه جویی کنند و در عوض آنها را به حل کننده های فعال مشکل تبدیل کنند. همانطور که رومانی به سرعت در حال رشد هستند، هدف یکسان باقی می‌ماند. تغییر صنعت فناوری اطلاعات با فناوری انقلابی، قیمت‌ گذاری مخل صنعت و در عین حال ایجاد یکی از شادترین و سالم‌ ترین محیط ‌های کاری در جهان می باشد.

جزییات زیر درباره شغل front end developer در رومانی می باشد:

  • بیش از 5 سال تجربه در طراحی و ساخت برنامه های کاربردی وب در سطح تولید به ویژه برای تحویل به عنوان SaaS
  • تسلط به Angular 2+
  • تجربه عملی با نشانه گذاری وب، از جمله HTML، CSS
  • تجربه استفاده از کانتینرهای Azure، AWS، Kubernetes، Service Fabric و Docker
  • دانش خوب از بهترین شیوه ها، اصول SOLID، معماری جلویی، الگوهای طراحی، قراردادهای نامگذاری در توسعه نرم افزار، CI/CD
  • تجربه با چارچوب های تست واحد سمت مشتری
  • توانایی کار مستقل به طور موثر

در نمودار زیر شاهد نرخ بیکاری در حوزه front end developer در رومانی می باشید:

نرخ بیکاری در حوزه توسعه فرانت اند در رومانی

شرایط استخدام front end developer در رومانی

آیا شما یک توسعه دهنده Frontend موفق با تمایل به رشد حرفه ای و هدایت فرآیندها هستید؟ آیا به توسعه وب مدرن و تجارت الکترونیک علاقه دارید؟ در این صورت ممکن است شما کسی باشید که در رومانی به دنبالش هستند. به عنوان یک توسعه دهنده، شما خود را یک بازیکن تیمی و یک یادگیرنده سریع می‌ دانید که می ‌توانید در زمین بازی کنید. کنجکاو هستید و همیشه تشنه یادگیری چیزهای جدید هستید. برای شما مهم نیست که هر از گاهی برای ملاقات با سایر اعضای تیم و مشتریان سفر کنید.

راهنمایی سایر توسعه دهندگان و برگزاری جلسات بررسی کد در تیم به منظور بهبود کیفیت کد در رومانی از شرایط کاری مهم می باشد. مهارت های ارتباطی و بین فردی قوی برای به اشتراک گذاشتن ایده ها در تیم به صورت شفاهی، نوشتاری و ارائه یک امتیاز مثبت خواهد بود. توسعه کامل نرم افزار چرخه عمر (مشخصات طراحی و معماری سیستم، کدنویسی، آزمایش، اشکال زدایی و عرضه) و طراحی راه حل های نرم افزاری بر اساس نیاز مشتری و نیازهای تجاری یکی از وظایف front end developer در رومانی می باشد. توسعه راه حل های نرم افزار تحت وب با توجه به مشخصات و تست واحد و تست عملکرد هم از دیگر موارد مورد توجه است.

در جدول زیر شاهد نرخ اشتغال در حوزه front end developer در رومانی عبارت است از:

نرخ اشتغالسال
87%2020
80%2021
78%2022

حقوق استخدام front end developer در رومانی

حقوق استخدام front end developer در رومانی

حقوق توسعه دهندگان Front End در رومانی از 3750RON تا 10500RON (لئوی رومانی) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. حقوق متوسط ​​6380RON (لئوی رومانی) در ماه است، به این معنی که نیمی (50%) از افرادی که به عنوان توسعه دهندگان Front End کار می کنند کمتر از 6380RON (لئوی رومانی) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 6380RON (لئوی رومانی) درآمد دارند. %25 از توسعه دهندگان Front End کمتر از 4560RON (لئوی رومانی) درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از 4560RON (لئو) درآمد دارند. همچنین از نمودار، 75% از توسعه دهندگان Front End کمتر از RON7750 (لئوی رومانی) درآمد دارند، در حالی که 25% بیش از 7750RON (لئوی رومانی) درآمد دارند. استخدام net developer در رومانی هم یکی از فرصت های شغلی مرتبط است.

بازار کار رشته java developer در رومانی به نسبت این شغل بهتر است. در بخش زیر شاهد عیارهای مهم برای front end developer در رومانی می باشید:

معیارهای مهم برای front end developer در رومانی

کار و استخدام توسعه فرانت اند در رومانی

شما بخشی از تیمی خواهید بود که راه حل های تجارت الکترونیکی بزرگ و متوسط ​​را برای مشتریان ایجاد می کند. همه راه حل ها بر اساس پلت فرم Magento 2 هستند. شما مسئول سفارشی سازی پلتفرم Magento، ایجاد تم Magento و توسعه ویژگی های جدید خواهید بود. شما به عنوان بخشی از یک تیم پیاده سازی های طراحی را برنامه ریزی، توسعه، آزمایش و مستند خواهید کرد. به طور منظم به پروژه های داخلی کمک کنید و ماژول های عمومی را توسعه دهید که می تواند توسط طیف گسترده ای از مشتریان و پروژه ها استفاده شود.

وظایف شما شامل توسعه، نوشتن کد و قابلیت مستندسازی است. شما باید بتوانید نرم افزارهای با کیفیت، نوآورانه و کاملاً کارآمد را با رعایت استانداردهای کدنویسی و طراحی فنی بسازید. پروژه فوری برای یکی از بزرگترین شرکت های پخش جریانی در جهان با 1.4 میلیارد کاربر در ماه است. شما در حال توسعه بیشتر قابلیت ‌های فرانت ‌اند آن‌ها برای حمایت از رشد سریع پلتفرم آن‌ ها خواهید بود.

مسئولیت های یک front end developer در رومانی عبارتند از:

  • توسعه کامل نرم افزار چرخه عمر را سازماندهی کنید
  • تهیه مشخصات و تعیین امکان سنجی عملیاتی
  • کدهایی با طراحی خوب، قابل آزمایش و کارآمد بنویسید
  • برنامه های تأیید نرم افزار و روش های تضمین کیفیت را آماده کنید
  • سازماندهی مستندسازی و نگهداری از عملکرد نرم افزار
  • اجزای نرم افزار را در یک سیستم نرم افزاری کاملاً کاربردی ادغام کنید

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در حوزه مهاجرت به کشورهای اروپایی و مهاجرت کاری به رومانی مشاوره های کامل به متقاضیان اخذ ویزا و اقامت رومانی از طریق کار ارائه می دهد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *